Admiral Kuznyecov / Kuznetsov / Project 11435 (Szovjetunió)

Bocsànat, valamit elszurtam.
Az az orosz flotta és az ötlet, hogy a fél vilàgot megkerüljèk, egy rakàs szerencsétlenség volt, olvass utàna. Csak a 4 Borodino osztàlyhoz tartozó sorhajó volt korszerűnek mondható. Hogy milyen műszaki ès erkölcsi âllapotban voltak, mikorra a csuszimai szoroshoz ertek, szintèn elolvasható.
A Kuznyecov kazànjaièrt a képek alapjàn én nem tenném tűzbe a kezem. Èvekig dolgoztam hajójavitó üzemben Belgiumban, de ilyet,nem làttam , főleg nem katonai egységnél. Nem hinném, hogy a hajó többi része sokkal jobb àllapotban lenne. De vàrjuk meg a végét, hogy oda küldik-e egyâltalàn.
Nagy dicsőség lenne, ha vontatókötélen kellene hazavinni, mert pl Tartuszban nem lehet javitani, tudtommal.
Az nem a kazán volt, hanem valami segédberendezés segédberendezése. Fűtés, mosoda, ilyesmi.
 
Ha gondolod megkérdem Popeytől, ő szolgált hordozón, de szerintem keményen szervizeltek, mivel hónapokon keresztül vannak nyílt vízen és tartják a gépeket repülőképes állapotban.
Találomra néhány kép meg videó amit találtam
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
https://commons.wikimedia.org/wiki/...tenance_aboard_the_aircraft_carrier_USS_G.jpg
helicopter-mechanic.jpg

Igen, ahogy zeal is írta, ez a "villáskulcsos képesség" az oroszoknál is megvan valószínűleg. A hajtómű próbapadi teszt szerintem egy képesség, ami megvan, ha kell, de én szerintem amíg lehet, és van tartalék, addig a jenkik is inkább cserélik a hajtóműveket. De természetesen elvitathatatlan az amerikai hordozók jobb felszereltsége.
Amúgy az éles helyzetben való részvétel és tapasztalatok, (még ha nem is olyan kőkemény az ellen, mint anno a tálib kecskepásztorok, és az ő méltán híres/hírhedt légvédelmük volt Afganisztánban) sosem árthat.:rolleyes:
 
Teljes terheléses felszálláshoz gőzkatapult kellene, nem? Síugrósáncról ez lehetetlen.
 
Teljes terheléses felszálláshoz gőzkatapult kellene, nem? Síugrósáncról ez lehetetlen.
Ennek a mondatnak nincs értelme. Ha a gép teljes fegyverzetét 2 légiharc rakétában határozzák meg, akkor nem. A MiG-29K egyébként képes elég komoly fegyverzettel felszállni.
 
Az nem a kazán volt, hanem valami segédberendezés segédberendezése. Fűtés, mosoda, ilyesmi.
Ebben valószinüleg igazad van, màr csak a nagysàguk miatt is. Ettől függetlenűl olyan Piszkos Fred àllapotban vannak a képen, làtszik a karbantartàs hiànya. Hacsak nem hoztàk rendbe kèsőbb. Mièrt lenne a gépészet többi rèsze jobb àllapotban ? Gondolod, csak a segèdberendezèseket hagyjàk elzülleni?
 
Ennek a mondatnak nincs értelme. Ha a gép teljes fegyverzetét 2 légiharc rakétában határozzák meg, akkor nem. A MiG-29K egyébként képes elég komoly fegyverzettel felszállni.
Persze, meghatározható teljes terhelésnek 100 liter kerozin és 20 db gépágyú lőszer is. Ha tényleg nem képes elérni a Kuznyecov a teljes sebességét, akkor annak a 29-esekre is negatívan kellene hatnia. Teljes terhelés alatt én arra gondolok, hogy a gépet teletankolják, és több tonna fegyverzetet szerelnek rá.
 
A cikk nagyon érdekes. Ajánlom minden érdeklődőnek. Leírja pl, hogy miért nem lessz a Kovácsból atomhajtányos hajó.
 
Tudtommal a harmadik indítóról indulva, összehasonlítható a katapultos indítással.
 
Úúú mennyi gép van a fedélzeten egy időben! Ilyen korábban még nem volt. Most gúnyolódás nélkül ez azért nagy dolog lesz a 279-es KiAP életében, még ha össze se vethető a külföldi repülőgéphordozók képességeivel.
 
Jó lenne kozelebbi kép, hogy a modernozált Szu--33-sok vannak-e a hajón . Valaki esetleg le tudja olvasni az oldalszámokat?