Ők is elkezdték használni a színes mellényeket .Boki a képeken mi van kikockázva? Bocsi de tudatlan vagyok.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Ők is elkezdték használni a színes mellényeket .Boki a képeken mi van kikockázva? Bocsi de tudatlan vagyok.
Van egy halom reptér útközben,tök felesleges csak ezért.Oroszország egyik feléből a másikba.
Így nem háromszor kell leszállni, hanem egyszer vagy kétszer. Egyébként régen nincs már egy "halom reptér". Lassan 5-6 éves hír, hogy a gépek nagy részét kb. 9-10 reptérre vonják össze, a többi reptér állapot meg olyan, amilyen. A szovjet idők régen elmúltak és a Távol-Kelet és az Isztán országok között túl sok reptér régen sem volt. A MiG-31 sem viccből akkora, amekkora...Van egy halom reptér útközben,tök felesleges csak ezért.
Anbyi reptér van amennyivel @t tud települni pótos nélkül.De nem os értelek direkt kiírtam hogy irónia off.Így nem háromszor kell leszállni, hanem egyszer vagy kétszer. Egyébként régen nincs már egy "halom reptér". Lassan 5-6 éves hír, hogy a gépek nagy részét kb. 9-10 reptérre vonják össze, a többi reptér állapot meg olyan, amilyen. A szovjet idők régen elmúltak és a Távol-Kelet és az Isztán országok között túl sok reptér régen sem volt. A MiG-31 sem viccből akkora, amekkora...
Tudtommal egyik Szu-27 változaton sincs "nedves" pont. Az alap Szu-27Sz-en biztosan nem volt, és a Szu-27K annak közeli rokona. Tök feleslges rá, mikor 4-6 db légiharc rakétával is csak 50% keróval képes felszállni.
Az egész Szu-27K/Szu-33 azért ökörség, mert a gép feleslegesen nagy és úgy tervezték meg, hogy a belső tüzelőanyag mennyisége messze a megszokott klassziks ASF arány felett van. Emiatt nagy a holt tömeg a nagy üres tér miatt és ezért pocsék STOBAR gép...
Az Szu-27 belső kapacitása kicsivel 20 ezer font felett van, az F-15A esetén ez 11500 font az F-15C-n 13500 font tája volt. 3 pótossal 23500 és 25500 font. Az F-15C-nél CFT-vel és három pótossal 35 ezer font. A gép üres tömegénél több keró. Uh...
Ezért van az, hogy bár az F-15C pótosra szorul, de a Szu-27Sz esetén ez az ára annak, hogy a gép üres tömege cirka 3 tonnával nagyobb, mint az F-15C. Tehát azonos keró mennyiség esetén az Szu-27 bizony gyengébben emelkedik...
Akkor miért nem született azóta kisebbített 27-es és miért a 29-es szériát dobták? (Az SH esetén nőtt a gép a sima Hornethez képets.)Egy régebbi HT számban volt egy jó cikk a Szu-27 fejlesztéséről.
S ott volt megemlítve; a fejlesztés során az jött le a katonai vezetésnek, hogy az áttervezés során feleslegesen nagy lett az üzemanyag kapacitása a Szu-27-nek...
InternetExplorert használ.Panzerfaust! Órára pontosan 24 órát késtél a hírrel és a linkjeiddel. Mi volt az utolsó emléked, mielőtt írni kezdtél? Nagy vakító fény? Szürke, kis vékony emberkék nagy fekete szemekkel? ))
/QUOTE]
A két bomba tömege (2 x 500kg) kábé megfelel a szokásos 2-4 x R-27 + 2 x R-73 függesztmény tömegének, a videón ezen felül látszik még a két zavarókonténer a szárnyvégeken, de az a légiharc konfigurációnak is részét képezi.
Mondjuk látszik, hogy minden pöccre ki van számolva, a gép a hosszú nekifutást biztosító 3-as pozícióból indult és a két bomba sem véletlenül oda függesztve, ahova.
A szárnyakkal ellentétben itt egymás mögött vannak, ergo fele akkora a plusz légellenállás illetve felszállás közben az orrfutó mögött eleve nem jelent extra ellenállást, mert úgy is le van árnyékolva.
Ezeken a gépeken volt FAB-500 M54: (ezek bombáztak)
Ez lenne a póttartálya korai verzióhoz anno?
Így van ,köszönöm.Szerintem ez a magyar Szu-22-esekhez is rendszeresített KMGU-2-es aknaszóró konténer. De lehet hogy tévedek...
Akkor miért nem született azóta kisebbített 27-es és miért a 29-es szériát dobták? (Az SH esetén nőtt a gép a sima Hornethez képets.)
Lacoste ? Budmill.Lacoste színes mellények .....
Figyelem, én csak találgatok!
Iszonyú pénzt beleölhettek a Szu-27 fejlesztésébe: Az első verzió nem hozta a várt paramétereket; gyakorlatilag teljesen újra kellett tervezni az egészet.
Ment a pénz, ment az idő, miközben az F-15, F-16 már vígan rendszerben volt.
Még egy áttervezést már szerintem nem lehetett lenyomni senkinek a torkán?
Lehet valami a meglátásomban?
MiG-29: Azzal nem az volt a gond, hogy mivel eredetileg frontvadász feladatra szánták, ezért nem volt az igazi a hatótávolsága? /Fejvakarás/