Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Pontos elöiràs van arra, hàny igénybevetel utan kell(ene) az egesz fogòkötelet és annak közèpsö részét (ami a fedélzeten fekszik)A szakadás a fékező rendszer vagy a kötél vagy a fékezőhorog hibája volt? Így ránézésre elég primitív dolog, van egy teleszkóp amit összenyom vagy széthúz a csigákon átvezetett kábelre ható húzóerő. Ha a kötél hibája azt egy új teleszkóp még nem fogja megoldani, és azt a gépet akkoris azon a zsebkendőnyi helyen kell megállítani.
Szíriánál is cserélgették, tehát volt nekik raktáron. Azt meg nem hiszem, hogy mind (el)használtakat vittek volna oda.Pontos elöiràs van arra, hàny igénybevetel utan kell(ene) az egesz fogòkötelet és annak közèpsö részét (ami a fedélzeten fekszik)
kicserèlni. Persze, ha nem tartjàk be, vagy a hydraulika döglik meg....
Ájj! Miről beszélsz? Sokat "idtál" ma este?Az orosz haditengerészet újkori történetéről a legnagyobb jóindulattal sem lehetne azt mondani, hogy az valamiféle sikertörténet. A nagy flottaépítéseket mindig nagy összeomlások követték, vagy vesztes háborúk, mint a krími és a japán háború miatt, vagy pedig a gazdaság válságok miatt, amilyenek az első világháborút, vagy a Szovjetunió bukását követték. Az oroszok irdatlan mennyiségű munkát és pénzt öltek bele, hogy az elmúlt 150 évben legalább ötször építsék újjá a flottájukat, hogy aztán az a következő háborút, vagy gazdasági válságot követően ismét semmivé váljon, anélkül hogy megépítőinek bármilyen hasznot hajtott volna.
Guglizz rá, és megtudod.Ájj! Miről beszélsz? Sokat "idtál" ma este?
Mondjuk a sok kis rakétás hajóval jó úton haladnak . A 17 ezer tonnás rombolót én is elvetetném a helyükbe és a 8 ezer tonnás rombolót építeném.
Még ha a Jak-141-es programot is porolják le akkor is hatalmas mennyiségű pénz kell a mai technikai szintre való felhozatalhoz. Esetleg a helihordozókra pakolhatnák még de kétlem, hogy lesz ebből valami. Mellesleg pont a flotta kap kevesebbet a 2018-2025-ös fegyverkezési programban szóval a tőke is kérdéses.https://sputniknews.com/military/201707181055656454-russia-vtol-aircraft-carriers/
Russia Considering Development of Vertical Takeoff Planes for Aircraft Carriers
Ennyire sok a pénzük?
Kivételesen jól latja a helyzezett. A zolli hajoi egyik írásban erről is szó esik, hogy ki mikor miert épített flottakat és miért nem maradtak meg.Ájj! Miről beszélsz? Sokat "idtál" ma este?