Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
"Su-57-re nincs szükség": India szerint az első ötödik generációs AMCA vadászgép 2024-re repülni fog
"Sem Su-57-re, sem F-35-re nincs szükség"
A gépet 2029-re tervezik üzembe helyezni .Majd az AMCA mk2 pedig 2036-ra
"A gépnek komoly exportpotenciállal kell rendelkeznie"
Nagy sorban állás lesz érte
Ilyen F-35, F22 kinézetű makettel riogat az angol, a török, japán, stb. Ilyet a Tamiya makettgyártó is tud épiteni játéknak.
Ilyen F-35, F22 kinézetű makettel riogat az angol, a török, japán, stb. Ilyet a Tamiya makettgyártó is tud épiteni játéknak.
Csinálják meg nagyban, és repüljön is.
Az oroszoknak se a külső aerodinamikával van a fő bajuk, mert a Szu-57 koncepciója lényegében az első repülés óta változatlan.
Ezt jól megfogalmaztad.Felettébb mókásnak tartom, hogy mennyire látszik ezeken a terveken az erőforrás és R&D különbség a kicsik és nagyok között.
-USA ATF tenderre egy adott követelményrendszerre kihoz két tök homlokegyenest más formavilágot (YF-22 és YF-23). JSF programra a bejövő ötletek dettó mind jeletősen eltérnek (MDD, Boeing koncepcók, stb...).
-Oroszok szintén mernek alkotni, Szu-37 és MiG-1.44 szintén külön konstrukció, de persze a saját lehetőségeik szerint.
-Kína már visszafogottabb, van részben saját ötlet J-20 esetén, de sok eleme már láthatóan F-35 alap. Amolyan középút, a saját igényeik (long range semi-elfogónak tűnik) és a beszerezhető technológiák között. Hajtómű sehol - ez indikátora az R&D színvonalának.
-Mindenki más képtelen elszakadni az F-22 formavilágtól - én speciel alig tudom ezt az inidai vasat a töröktől megkülönböztetni. Koreai kb. ugyanez.
Ezért sehol a H-20 meg a PAK-DA - előbb megvárják kinn legyen a B-21, aztán majd villámgyorsan jön a tök hasonló protó
Ugyan ez vadászfronton - kijön az első 6.th gen. koncepcó USAF részről és hirtelen az ÖSSZES koncepció a világban arra fog hasonlítani.
Ezért sehol a H-20 meg a PAK-DA - előbb megvárják kinn legyen a B-21, aztán majd villámgyorsan jön a tök hasonló protó
A B-21 formavilága ismert. Persze lehet még valami meglepetés benne.
A B-21 formavilága ismert. Persze lehet még valami meglepetés benne.
Ebben nem vagyok biztos, szerintem az összes kép dezinformáció lehet vastagon, mert:
1, Az USAF a B-2 fő (koncepcionális) hibájának a sebességét rótta fel - konkrátan lassú, mint a tetű, márpedig a háború üteme egyre nő, így ez a sebesség egyre nagyobb hátrány, főleg a time-critical célok miatt.
2, Namármost a B-21 a B-1-est is váltja - egy alapvetően nem lassú platformot, még ha a sebességét a mostani konfliktusokban nem is kellett kihasználni.
3, Vagyis nem látom értelmét, hogy egy sebessége miatt kritizált platformot és egy ha kell gyors platformot egy ilyen lassú, subsonic szerkezettel váltsanak ki. Persze ott van, hogy csak CM hordozó (pedig elvileg nem csak az) - de mint első fokozat továbbra is kell neki a sebesség, hogy eljusson mihamarabb az indítási pontra.
4, Lassú CM első fokozatnak tekinthető bombázó ugyanis marad, nevezetesen a B-52...
Amit kiadtak róla szerintem nagyon nem fedi a valóságot, egy B-2 újragondolás nem felel meg azoknak a követelményeknek, amikkel az USAF telesírta a törvényhozást az elmúlt években.