1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Antonov An-124 Ruslan "Condor"

Diskurzus a(z) 'Szállító- és légi utántöltő repülőgépek' témában - GrGLy által indítva @ 2013. január 6..

  1. GrGLy

    GrGLy Active Member Szerkesztőségi tag Moderátor

  2. Terminator

    Terminator Well-Known Member

    Hamarosan megkezdődik a modernizált An-124 tesztelése:

     

    http://defenseupdates.blogspot.hu/2013/02/modernized-antonov-124-transport.html
     
  3. Python

    Python Well-Known Member

    <p class="new-blogpost-comment-notice">Komment ehhez a hírhez: Hamarosan kezdődik a modernizált Ruszlán tesztelése
    Most egy technikai jelegű kérdésem van: Új "üveg" pilótafülke, új építésnél nagyobb élettartam. De a hajtóművek azok ujjak, vagy a régi modernizált változatai?
    Ha igen, akkor mit modernizáltak rajtuk?
     
  4. gigabiga

    gigabiga Active Member

  5. boki

    boki Well-Known Member

    Itt részletesen le van írva a modernizációs csomag:

    http://www.antonov.com/aircraft/transport-aircraft/an-124-100-ruslan?lang=en
     
  6. gigabiga

    gigabiga Active Member

    OK! Köszi boki.

    Ez a gép egy aranybánya, főleg amíg van Afganisztán. A kivonulásból biztos vastag szelet jut nekik.
     
  7. scarab

    scarab New Member

    <p class="new-blogpost-comment-notice">Komment ehhez a hírhez: Hamarosan kezdődik a modernizált Ruszlán tesztelése
    Sziasztok!

    Régóta olvasom az oldalt és a hozzászólásokat. Ezúton gratulálnék hozzá.
    Valamint megkérdezném, hogy van valakinek arról információja, hogy mekkora szeletet hasítanak ki a globális katonai szállításból ezek a gépek?
     
  8. dalost

    dalost Member

    <p class="new-blogpost-comment-notice">Komment ehhez a hírhez: Hamarosan kezdődik a modernizált Ruszlán tesztelése
    "Az új Ruszlán hasznos terhelését 120 tonnáról 150 tonnára emelték, a maximális felszállótömeg 392 tonnáról 402-re nőtt" - akkor ez az jelenti, hogy a gép üres tömege 20 tonnával csökkent? Vagy én nem értem ezt a részt...Valaki segítsen!
     
  9. dudi

    dudi Well-Known Member

    Nő a hajtómű teljesítménye.Általában nem a szerkezet terhelhetősége szab korlátot hanem a gép teljesítménye.Amúgy használnak új szerkezeti anyagokat amik erősebbek mint az előzőek.
     
  10. ghostface

    ghostface Well-Known Member

    <p class="new-blogpost-comment-notice">Komment ehhez a hírhez: Hamarosan kezdődik a modernizált Ruszlán tesztelése
    Szerintem a fejlesztéseknek köszönhetően a gép "takarékosabbá" vált, így kevesebb üzemanyagot tankolva és a maximális felszálló tömeget növelve jön ki a 30 tonnás hasznos teher differencia.
     
  11. duckdodgers

    duckdodgers Active Member

    <p class="new-blogpost-comment-notice">Komment ehhez a hírhez: Hamarosan kezdődik a modernizált Ruszlán tesztelése
    @dalost
    ez szerintem több dolog összessége. Részben a sárkányszerekezet tömege csökkent, részben nőtt a hajtóművel teljesítménye és emellett csökkent a fogyasztás. Viszont itt látok egy kis anomáliát ugyanis az Antonov oldalán 120T terhelés mellett írják az 5400 km hatótávot míg itt max (150T) terhelés mellett.
     
  12. gacsat

    gacsat Well-Known Member

  13. jancsiga

    jancsiga New Member

  14. gacsat

    gacsat Well-Known Member

    Nem találtam utalást új motorra, pedig van nekik. Fejlesztettek ilyen új fajta girbegurba lapátos hajtóművet, de nem gyártják, mert nincs megrendelés.
     
  15. boki

    boki Well-Known Member

    Nincs rá megrendelo, tehát pénz a befejezésre.
     
  16. gacsat

    gacsat Well-Known Member

    Most lehetne.
     
  17. Mark

    Mark New Member

    "eladásokból hozzávetőleg 80 milliárd dolláros bevételt várnak"
    Egy nullát nyugodtan levonhatunk. Örülhetnek ha a 8 összejön.
     
  18. blogen

    blogen Well-Known Member

    Azért nem reménytelen az export. A C-17 gyártásának vége van, a kínai másolata a gyenge hajtóművek miatt erősen fogyatékos képességű, szal a piacon a Ruslan lesz az egyetlen nehéz teherszállító.
     
  19. boki

    boki Well-Known Member

    Eddig csak 20 darabra van igény az orosz légiero részérol, a Volga-Dnyeper és a AA sem jelezte eddig, hogy tobb gépre lenne szukséguk (nem csoda 1 milliárd USD / drb ár mellett) .

    <b>MODERÁLVA</b>
     
  20. sondor961

    sondor961 New Member

    Várjuk ki a végét, mert az orosz - ukrán "iszony" még okozhat kellemetlenségeket /lásd An-70 fejlesztése/. A darabszám meg nagyon nem mindegy, mert drága lehet a portéka....
     

Ezen oldal megosztása