Antonov An-124 Ruslan "Condor"

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.

Terminator

Well-Known Member
2010. április 19.
14 440
18 134
113
Hamarosan megkezdődik a modernizált An-124 tesztelése:

 

http://defenseupdates.blogspot.hu/2013/02/modernized-antonov-124-transport.html
 

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
37 235
30 037
113
Itt részletesen le van írva a modernizációs csomag:

http://www.antonov.com/aircraft/transport-aircraft/an-124-100-ruslan?lang=en
 

gigabiga

Active Member
2011. március 9.
686
65
28
OK! Köszi boki.

Ez a gép egy aranybánya, főleg amíg van Afganisztán. A kivonulásból biztos vastag szelet jut nekik.
 

dalost

Active Member
2010. augusztus 22.
103
35
28
<p class="new-blogpost-comment-notice">Komment ehhez a hírhez: Hamarosan kezdődik a modernizált Ruszlán tesztelése
"Az új Ruszlán hasznos terhelését 120 tonnáról 150 tonnára emelték, a maximális felszállótömeg 392 tonnáról 402-re nőtt" - akkor ez az jelenti, hogy a gép üres tömege 20 tonnával csökkent? Vagy én nem értem ezt a részt...Valaki segítsen!
 

dudi

Well-Known Member
2010. április 18.
27 402
21 825
113
Nő a hajtómű teljesítménye.Általában nem a szerkezet terhelhetősége szab korlátot hanem a gép teljesítménye.Amúgy használnak új szerkezeti anyagokat amik erősebbek mint az előzőek.
 

duckdodgers

Well-Known Member
2012. március 5.
1 143
463
83
<p class="new-blogpost-comment-notice">Komment ehhez a hírhez: Hamarosan kezdődik a modernizált Ruszlán tesztelése
@dalost
ez szerintem több dolog összessége. Részben a sárkányszerekezet tömege csökkent, részben nőtt a hajtóművel teljesítménye és emellett csökkent a fogyasztás. Viszont itt látok egy kis anomáliát ugyanis az Antonov oldalán 120T terhelés mellett írják az 5400 km hatótávot míg itt max (150T) terhelés mellett.
 

gacsat

Well-Known Member
2010. augusztus 2.
10 517
3 407
113
Nem találtam utalást új motorra, pedig van nekik. Fejlesztettek ilyen új fajta girbegurba lapátos hajtóművet, de nem gyártják, mert nincs megrendelés.
 

Mark

New Member
2010. április 19.
2
0
1
"eladásokból hozzávetőleg 80 milliárd dolláros bevételt várnak"
Egy nullát nyugodtan levonhatunk. Örülhetnek ha a 8 összejön.
 

blogen

Well-Known Member
2010. április 20.
10 506
9 336
113
Azért nem reménytelen az export. A C-17 gyártásának vége van, a kínai másolata a gyenge hajtóművek miatt erősen fogyatékos képességű, szal a piacon a Ruslan lesz az egyetlen nehéz teherszállító.
 

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
37 235
30 037
113
Eddig csak 20 darabra van igény az orosz légiero részérol, a Volga-Dnyeper és a AA sem jelezte eddig, hogy tobb gépre lenne szukséguk (nem csoda 1 milliárd USD / drb ár mellett) .

<b>MODERÁLVA</b>
 

sondor961

Member
2012. december 26.
556
1
18
Várjuk ki a végét, mert az orosz - ukrán "iszony" még okozhat kellemetlenségeket /lásd An-70 fejlesztése/. A darabszám meg nagyon nem mindegy, mert drága lehet a portéka....