Egy élmény lehetett a gyertyacsere...
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Egy élmény lehetett a gyertyacsere...
Ja. Minden bevetés után. Ráadásul kettő volt hengerenként.Egy élmény lehetett a gyertyacsere...
Ja. Minden bevetés után. Ráadásul kettő volt hengerenként.
onlóan a B-36-ost is olyan szárnyakkal tervezték, melyek vastagsága a tőnél szinte megegyezett a motorgondolákéval, minimalizálva azok légellenállását. A tiszta, zavartalan áramlás érdekében a tolólégcsavaros kialakítás mellett döntöttek.Miért tolólégcsavaros volt?
Miért tolólégcsavaros volt?
Úgy, hogy a belső légcsavarokat még le is szedték.
Azóta is a 3 lelőtt B-36ost keresem. Úgy látszik, az amerikaiaknak nem hiányoznak, mert sehol sem szerepelnek veszteségként.
augusztus 14. és szeptember 1975. között 11 automata léggömb lépett be a Szovjetunió területe feletti légtérbe. 11-14 km magasságban sodródtak 200 km/órás sebességig. Minden betolakodó számára 1-16 MiG-21, Yak-28P, Tu-128, MiG-19, Su-15TM elfogót emeltek. A támadások következtében nyolc felderítő ballont lelőttek, kettőről a felfüggesztést visszaverték, egy pedig külföldre került. A Krasznaja Zvezda 19. június 1993-i újság szerint átlagosan 1,4 rakétát, 26 nem irányított rakétát és 112 ágyúágyút használtak minden lelőtt léggömbhöz.
ta. A koreai háború éveiben hazánk felett az égbolton lezajlott konfrontáció intenzitása annak alapján ítélhető meg, hogy 1950 április-májusában három amerikai B-36-os repülőgépet lőttek le (április 3. - Libava felett, április 17. - a Jeges-tenger felett és május 5-én a Csendes-óceán felett).