Be-200 Altair (Berjev, Oroszország)

Algéria számára épített első Be-200ES kétéltű repülőgép kigurulása a G.M. Beriev" Taganrog Légi Tudományos és Műszaki Komplexumban(TANTK), Taganrog, 2022. december


AjS1g0dhtsI.jpg
 
Félreérthető voltam(Bocs): Ha jól emlékszem, ez a Zaporozsie az ukránoknál van és akkor ez egy Motor-Szicsh/ukrán gázturbina . Ez pedig durva lenne, de lehet. ???

Másképp: Ki a gyártó?/Orosz a hajtómű?


.
Oroszok kerülő úton (3.félen keresztül)szerezték be. De már repülési teszteken a PD-8, ami váltani fogja az ukránt.
 
Oroszok kerülő úton (3.félen keresztül)szerezték be. De már repülési teszteken a PD-8, ami váltani fogja az ukránt.
én azért engedelmeddel az orosz hajtóműfejlesztés gyorsasága és eredményessége irányában kurvára szkeptikus vagyok..... lásd Szu 57 csodahajtóműve, ami 10 évvel ez előttre le beígérve, és a most proto stádiumban lévő Szu 57M sem azzal fog repülni..... no és az An 26-osok leváltására szánt Iljusin proto is a (többi egyébb faszsága mellett) hajtómű miatt késlekedik.... tényleg, ez a project (az Iljusin) ez egyáltalán még létezik, vagy beszántották a proto gép lezuhanása után?
 
én azért engedelmeddel az orosz hajtóműfejlesztés gyorsasága és eredményessége irányában kurvára szkeptikus vagyok..... lásd Szu 57 csodahajtóműve, ami 10 évvel ez előttre le beígérve, és a most proto stádiumban lévő Szu 57M sem azzal fog repülni..... no és az An 26-osok leváltására szánt Iljusin proto is a (többi egyébb faszsága mellett) hajtómű miatt késlekedik.... tényleg, ez a project (az Iljusin) ez egyáltalán még létezik, vagy beszántották a proto gép lezuhanása után?

Az "ukrán" hajtóművek lemásolása azért valószínűleg megugorható feladat (lenne) az orosz iparnak. Ez a PD-8 viszont valóban az új "csodahajtómű" PD-14 egyik leszármazottja. Talán túl ambíciózus erőltetni.
 
Oroszok kerülő úton (3.félen keresztül)szerezték be. De már repülési teszteken a PD-8, ami váltani fogja az ukránt.
.
.
A PD-8 még nagyon messze van.
Erre meg nem is sima D-436 kell, hanem a tengerálló altipus, a D-436T változat. Az én tippjeim ilyesmik:
  • az orosz repülőgépgyárban volt még korábbi rendelésből felszerelhető új D-436T raktáron, és azt tették fel rá, hogy a szerződés teljesitése ne bukjon meg
  • megint eljátsszák, amivel az algériaiknál egyszer már megbuktak a MiG-29SMT kapcsán is, és a hajtómű nem új, csak felújitott
  • a fotón kitolt, bemutatott képen látott gépen nincs hajtómű, és csak az algériaik megnyugtatására mutatták be, hogy a gép elkészült. Azután még integráció, tesztek, stb cimen jó sokáig nem történik semmi
.
.
Azt, hogy az ukránok fognak hajtóművet eladni nekik, és később pótalkatrészeket, póthajtóműveket, és technikai supportot biztositani, ezt kétkedve fogadom, különösen azután, hogy Konasenkov 2022.novemberében jelentette be, hogy "nagy pontosságú fegyverekkel" szétbombázták az zaporozsijei Motor Sich gyárat:
 
.
.
A PD-8 még nagyon messze van.
Erre meg nem is sima D-436 kell, hanem a tengerálló altipus, a D-436T változat. Az én tippjeim ilyesmik:
  • az orosz repülőgépgyárban volt még korábbi rendelésből felszerelhető új D-436T raktáron, és azt tették fel rá, hogy a szerződés teljesitése ne bukjon meg
  • megint eljátsszák, amivel az algériaiknál egyszer már megbuktak a MiG-29SMT kapcsán is, és a hajtómű nem új, csak felújitott
  • a fotón kitolt, bemutatott képen látott gépen nincs hajtómű, és csak az algériaik megnyugtatására mutatták be, hogy a gép elkészült. Azután még integráció, tesztek, stb cimen jó sokáig nem történik semmi
.
.
Azt, hogy az ukránok fognak hajtóművet eladni nekik, és később pótalkatrészeket, póthajtóműveket, és technikai supportot biztositani, ezt kétkedve fogadom, különösen azután, hogy Konasenkov 2022.novemberében jelentette be, hogy "nagy pontosságú fegyverekkel" szétbombázták az zaporozsijei Motor Sich gyárat:
.
.
.
Inkább érdekességnek:
.
A hajtóműfejlesztéssel nem lehet kapkodni, a szintén minimális példányszámban gyártott Tu-204-en a PS-90A pl pár éve:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
(az utasok kedélyesen kezelték, hogy ég alattuk a gép)
 
.
.
.
Inkább érdekességnek:
.
A hajtóműfejlesztéssel nem lehet kapkodni, a szintén minimális példányszámban gyártott Tu-204-en a PS-90A pl pár éve:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
(az utasok kedélyesen kezelték, hogy ég alattuk a gép)
Én biztos nem nevetgélnék….
 
  • Tetszik
Reactions: Capslock27
A PD-8 még nagyon messze van.
Erre meg nem is sima D-436 kell, hanem a tengerálló altipus, a D-436T változat. Az én tippjeim ilyesmik:
  • az orosz repülőgépgyárban volt még korábbi rendelésből felszerelhető új D-436T raktáron, és azt tették fel rá, hogy a szerződés teljesitése ne bukjon meg
  • megint eljátsszák, amivel az algériaiknál egyszer már megbuktak a MiG-29SMT kapcsán is, és a hajtómű nem új, csak felújitott
  • a fotón kitolt, bemutatott képen látott gépen nincs hajtómű, és csak az algériaik megnyugtatására mutatták be, hogy a gép elkészült. Azután még integráció, tesztek, stb cimen jó sokáig nem történik semmi
.
.
Azt, hogy az ukránok fognak hajtóművet eladni nekik, és később pótalkatrészeket, póthajtóműveket, és technikai supportot biztositani, ezt kétkedve fogadom, különösen azután, hogy Konasenkov 2022.novemberében jelentette be, hogy "nagy pontosságú fegyverekkel" szétbombázták az zaporozsijei Motor Sich gyárat:
Messze van, de más lehetőség nincs mint az import hajtómüvek helyettesítése. A PD-14-et már certifikálták, jelenleg a PD-8 repülési tesztjei folynak az Il-76LL (repülési laboratóriumon). A PD-8 az új utasszállító gép a SSJ News-hoz készül, hogy kiváltsák a PS-90A-t, amibe francia alkatrészek is vannak. Mellette a Be-200CsSz remotorizációjára is szánják.
photo_2022-12-26_12-21-42_large.jpg



Egyébként két D-436TP sugárhajtómű és TA 12-60 segédhajtómű van a Be-200 gépeken.
2022 októberében Vjacseszlav Alekszandrovics Boguszlajevet(Motor Szics igazgatója) letartóztatták együttműködési tevékenység és Oroszország agresszor államként való megsegítésének gyanúja miatt. Bármelyik ország rendelhet ukrán hajtómüvet és viszont eleadja az oroszoknak.Lásd India a pr. 11356 -al.

Konosenko mindig megsemmisítésről beszél, mikor valamilyen gyárat vagy ipari létesítményt támadnak. A Motor Szics egy hatalmas komplexum.Amikor eltalálnak egy épületet egy Kalibr-NK(PL) rakétával , egy rakéta 450 kg-os robbanófeje nem tud megsemmisíteni egy gyáratcsak egy részét.:)