Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
A közösségi közlekedés össztársadalmi hasznossága miatt van dotálva. Mert az a fővárosnak is jó, hogy a városlakók kb. 65-70%-a azt használja. Ezért tud munkába menni az ember és a gyereke meg iskolába autó nélkül.Szantsak mar be ezt a BKV-t a francba, mindenki nyavajog miatta mar tizenvalahany eve a Demszky ota csak viszi a penzt, milliardokat az en adombol is evente. Aztan meg vagy 2007 ben utaztam utoljara vilamoson de akkor is vettem jegyet. Minek ez? Menjen mindenki gyalog a francba, aki lusta meg taxival. Sokkal kornyezetbaratabb gyalogolni mint budos buszokon utazni meg draga kombinokat veszegetni tobb szaz milliardert. Menjenek a pestiek gyalog, vagy rolleren. Vegre ott egy zold polgarmester, tejhatalommal, igazan feloszlathatna vegre ezt a problemas bagazst. Az eladando apportbol es a megsporolt penzbol pedig vehetnenek lelegeztetogepet, meg kotszert, ringispilt meg amit akarnak. Ami nincs pesten. Legalabb azokat a xar utakat meg lerobbant 56-os gangos hazakat felujithatnak, vagy eldozerolhatnak ebbol a penznyelobol.
Lásd fent. Akinek nincs pénze autóra az egyetlen lehetséges eszköze a mozgásra. Világszerte kimutatott tény, hogy a magasabb életszínvonalhoz vezető út a mobilitás biztosítása. Kimutathatóan magasabb jövedelemmel rendelkezik, aki közelebb lakik gyakran járó vasút, metró, stb.-hoz, mert így könnyebben tud mozogni, tanulni és jobb állást találni.Szántsák már be a termőföld támogató rendszert! Elegem van belőle! Én pénzeljem őket, miközben nekik van földjük, jövedelmük? Ha meg valami aszály, vagy jégkár sújtja a termést, akkor szintén állami pénzből lesznek kárpótolva. Ha leég a házam, és nincs biztosításom, akkor engem ki kárpótol?
Meg abból is, hogy a vasút sosem rentábilis szárnyvonalait folyamatosan az én adómból tartják fenn. De az összes kisforgalmú falusi posta is beszántásra kerülhetne, ugyan ilyen okból.
Tudod, van különbség aközött, ha az okos ember hülyéskedik, meg ha a hülye okoskodik....
Iskolába akkor fogják engedni, ha mindenben megfelel az átlagnak. Javaslom, hogy mind oviban, mind iskolában olyat keressetek, ahol nagyon jó és kedves az óvónéni, és aranyos az alsós tanár, hogy megszeressen közösségbe járni, és megszeressen tanulni. Az összes többi, bírni fogja, fel fogják-e menteni tornából idővel úgyis kiderül, addig pedig tegyél meg mindent azért, hogy az ovis és első sulis évei zökkenőmentesek legyenek! Más dolgod nincs.
Ivás a lényeg, az mindig legyen megoldva, mind ovi, mint suli szinten. Enni pedig úgyis előbb-utóbb elkezd. Ezzel most még ne foglalkozz! Az is alakítja majd a kisembert, hogy lesznek-e barátai azonnal. Nem kell sok, egy, de az komoly. Minél előbb. Utána egymástól tanulnak (jót és rosszat ), de majd szűröd. Sulihatár anno 16 kiló. Még ha zöldsapkást is akarsz belőle, egyelőre ne ezzel foglalkozz!
Nem lesz ott gond!!!!!Elnézést kérek a késői válaszért, ritkán vagyok a gép előtt. Sok munkát ad a kis krapek, játékjavítás, stb.
Nem tudom, hogyan kell mindenkinek válaszolni, de köszönet MINDENKINEK a biztatásért és a jó tanácsokért, igazából "ülnek". Amit lehet, megfogadok.
Ovival már nincs gond, bár nem akart menni eredetileg... Barátja, barátnője is van már. Kezdik az oviban szerepeltetni...
Aprócska, de jóképű kis legény, nem lesz nagynövésű, a szája annál inkább.
Miután a koraszülés miatt van fizikai hátrányban (remélem csak átmenetileg), inkább a fizikai foglalkozást erőltetem, nem akarom, hogy felmentsék tornából, inkább ugráljon. Teljesen mindegy, milyen jegyet kap. Szellemileg semmi gond, szédületes szókincse van, érvel, vitatkozik, zsarol, manipulál, stb. Csak a túlterheléstől féltem.
Még egyszer köszönet.
Elnézést kérek a késői válaszért, ritkán vagyok a gép előtt. Sok munkát ad a kis krapek, játékjavítás, stb.
Nem tudom, hogyan kell mindenkinek válaszolni, de köszönet MINDENKINEK a biztatásért és a jó tanácsokért, igazából "ülnek". Amit lehet, megfogadok.
Ovival már nincs gond, bár nem akart menni eredetileg... Barátja, barátnője is van már. Kezdik az oviban szerepeltetni...
Aprócska, de jóképű kis legény, nem lesz nagynövésű, a szája annál inkább.
Miután a koraszülés miatt van fizikai hátrányban (remélem csak átmenetileg), inkább a fizikai foglalkozást erőltetem, nem akarom, hogy felmentsék tornából, inkább ugráljon. Teljesen mindegy, milyen jegyet kap. Szellemileg semmi gond, szédületes szókincse van, érvel, vitatkozik, zsarol, manipulál, stb. Csak a túlterheléstől féltem.
Még egyszer köszönet.
Pusztán ebből nem, ...de valljuk be, ha a beszedett pénz legalább nagy része célirányosan a közlekedésbe lenne visszaforgatva (gondolok itt a karbantartásra, problémás csomópontok átépitésére, modern forgalomtervezés) már másképp nézne ki néhány dolog.Az ugye megvan, hogy pl. az autózásnak is össztársadalmi költsége van, amit szintén fizetnek? Mert pusztán a autópályamatricákból az utak nem tarthatóak karban, nemhogy újakat építsenek.
Ezzel egyet kell értsek, pedig én ritkán járok a magyar fővárosban...,de mint feljebb irtam, mikor a "paraszt" felmegy Pestre (mármint én), minden olyan flottul működőnek tűnik, sőt a közlekedési morált is 100x jobbnak itélik az itteniek mint lehet Ti akik ott éltek és laktok. Nekem a tömegközlekedéssel sosem volt problémám, volt hogy csak hajón nem ültem, de minden máson igen, és időben odaértem ahová kellett...kb. 0 (nulla) városismerettel.Szóval a közösségi közlekedés köpködését be kéne fejezni, de kurva gyorsan.
Nem az a gazdag ország, ahol a szegénynek is autóval kell járnia, hanem az a gazdag ország, ahol a gazdag is vonatozik és metróval jár.
Tehát a kínait az angolok, gondolom ezt akartad írni.Ezt a témág a kínai biztpol topikban osztottam meg elsőre, de az annyira nem látogatott és nem sok embert érvekel. Viszont mint téma jóval túlnű az adott topik keretein, szóval ide is beledér.
Kínai tanügy a jelenlegi PISA felmérések tükrében és köztük a magyer, regionális stb. stb.
https://index.hu/techtud/2019/12/08/tnt_podcast_oktataskutato_pisa_teszt/
Valamint egy régebbi cikk, miszerint az angolok megvárásolták és megpróbálják náluk is gyakorlatba ülteti az angol matektanítási módszertant.
https://index.hu/tudomany/2018/02/13/a_nyugat_kinatol_tanulja_ujra_a_matekot/
Azért a 300-400 millió magyarnál sokkal jobban élő kínai középosztálybelit mondjuk úgy, hogy nem igazán hiszem el. Vagy akkor érdekesen definiálják. Talán ennyi sem él a magyar átlag életszínvonalon. Ameddig az egy főre eső magyar GDP kb. 170%.-a kínainak addig a matematika simán tiltakozik ez ellen.Ezt a témág a kínai biztpol topikban osztottam meg elsőre, de az annyira nem látogatott és nem sok embert érvekel. Viszont mint téma jóval túlnű az adott topik keretein, szóval ide is beledér.
Kínai tanügy a jelenlegi PISA felmérések tükrében és köztük a magyer, regionális stb. stb.
https://index.hu/techtud/2019/12/08/tnt_podcast_oktataskutato_pisa_teszt/
Valamint egy régebbi cikk, miszerint az angolok megvárásolták és megpróbálják náluk is gyakorlatba ülteti az angol matektanítási módszertant.
https://index.hu/tudomany/2018/02/13/a_nyugat_kinatol_tanulja_ujra_a_matekot/
Az egy főre eső GDP azért elég erősen félrevihet, az hogy ki él jobban ahhoz azért a vásárlóerő paritásnak van inkább köze.Azért a 300-400 millió magyarnál sokkal jobban élő kínai középosztálybelit mondjuk úgy, hogy nem igazán hiszem el. Vagy akkor érdekesen definiálják. Talán ennyi sem él a magyar átlag életszínvonalon. Ameddig az egy főre eső magyar GDP kb. 170%.-a kínainak addig a matematika simán tiltakozik ez ellen.
Vásárlóerő paritással sem igaz, hogy 400 millió sokkal jobban él. Legfeljebb azonosan, mert ott is igen nagyon az egyenlőtlenségek.Az egy főre eső GDP azért elég erősen félrevihet, az hogy ki él jobban ahhoz azért a vásárlóerő paritásnak van inkább köze.
Najó, ez oktatásügyi szakember. Hallhatott valami, ami valahogy rögzült benne. Nem várom el tőle, hogy képben legyen mindennel.Azért a 300-400 millió magyarnál sokkal jobban élő kínai középosztálybelit mondjuk úgy, hogy nem igazán hiszem el. Vagy akkor érdekesen definiálják. Talán ennyi sem él a magyar átlag életszínvonalon. Ameddig az egy főre eső magyar GDP kb. 170%.-a kínainak addig a matematika simán tiltakozik ez ellen.
Aztán beszél a Huawei MI fejlesztésről, hogy európai nagyrészt. Remek. A mágnesvasút meg kb. arról szólt, hogy kínai pénzből a német technológiát telepítették le. Tudtommal...
Na jó, de akkor legyen meg bár benne a belső gát, hogy ne beszéljen első hallásra is értékelhetően marhaságot.Najó, ez oktatásügyi szakember. Hallhatott valami, ami valahogy rögzült benne. Nem várom el tőle, hogy képben legyen mindennel.
Megbocsájtom nekiNa jó, de akkor legyen meg bár benne a belső gát, hogy ne beszéljen első hallásra is értékelhetően marhaságot.