Beszélgető

A világ felső középosztájának? Mennyi lehet ez? 5%-a a Föld lakosságának?
Az USA-ban pl. az emberek legnagyobb része megengedhetné magának, ha nem is a Teslát, de egy olcsóbb e-kocsit, a benzinzabáló, városi autónak használt terepjárók helyett.
Úgy látom, te még az életben nem nézted meg a világ jövedelem eloszlását. Az USA lakosságának kb. 5%-nak telik Teslára, nem a világénak... Az, hogy jenkik többsége benzintemető szarral jár egy sztereotípia. Nézegessél már első körben az USA különböző részein Google streetview-val utcaképeket és nézd meg a kocsik méretét és típusátá úgy kb-ra.
 
Úgy látom, te még az életben nem nézted meg a világ jövedelem eloszlását. Az USA lakosságának kb. 5%-nak telik Teslára, nem a világénak...

Először is azt írtam, hogy: "ha nem is a Teslát, de egy olcsóbb e-kocsit". Már 25000 euróért is lehet venni, 25000 euró meg az USA lakosság nagyobbik felének simán megengedhető kategória.

Az, hogy jenkik többsége benzintemető szarral jár egy sztereotípia. Nézegessél már első körben az USA különböző részein Google streetview-val utcaképeket és nézd meg a kocsik méretét és típusátá úgy kb-ra.

Városa válogatja. New York pl. tipikusan az a város, ahol kevesen vesznek autót, inkább taxiznak és tömegközlekednek.
Los Angeles meg az a város, ahol platós autókkal furikáznak a városban, mint ahogy ez a kép is bizonyítja.

https://www.google.ro/maps/@34.0349...4!1sS0N6Wh1ZDkZGWjmvgOW9Gw!2e0!7i16384!8i8192

Hidd el nekem, nem keresgéltem, csak egyszerűen beírtam a keresőbe Los Angelest és ráközelítettem az egyik sugárútra.
De megnézheted akár San Fransiscot vagy Miamit is, ott sem rózsás a helyzet.
Valamivel csak össze kell hozzák a 2,5X nagyobb fejenkénti CO2 kibocsátást, mint amit az EU átlag összehoz.
 
  • Tetszik
Reactions: sirdavegd
Hidd el nekem, nem keresgéltem, csak egyszerűen beírtam a keresőbe Los Angelest és ráközelítettem az egyik sugárútra.
De megnézheted akár San Fransiscot vagy Miamit is, ott sem rózsás a helyzet.
Valamivel csak össze kell hozzák a 2,5X nagyobb fejenkénti CO2 kibocsátást, mint amit az EU átlag összehoz.

Vasút szinte teljesen dízelfüggő, minimálisan van villamosítva, ráadásul vicces azt nézni ahogy 8-10 dízel mozdony füstöt okádva átvonszol 20-25.000 tonna szenet az országon, hogy a túl felén elégessék és az áramot visszaszállítsák vezetéken :D
 
Vasút szinte teljesen dízelfüggő, minimálisan van villamosítva, ráadásul vicces azt nézni ahogy 8-10 dízel mozdony füstöt okádva átvonszol 20-25.000 tonna szenet az országon, hogy a túl felén elégessék és az áramot visszaszállítsák vezetéken :D

De legalább nő a GDP. :)
 
Wow. 63 kg lítium tudod milyen jól ég? :eek:

Ebben csak pár gramm (!) van... hevesen reagál oxigénnel és vízzel is... ha megsérül az aksi (pl. ütközéskor), akkor ugyanez történik:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Amikor nyáron Richard Hammond fejre állt az elektromos autóval, akkor utána a roncs 4 napig fel-felgyulladt. Kb hagyták is elégni a fenébe.
 
  • Tetszik
Reactions: nyugger
Vasút szinte teljesen dízelfüggő, minimálisan van villamosítva, ráadásul vicces azt nézni ahogy 8-10 dízel mozdony füstöt okádva átvonszol 20-25.000 tonna szenet az országon, hogy a túl felén elégessék és az áramot visszaszállítsák vezetéken :D
Jó, de ott 3 kilométeres szerelvényeket húznak az európai 600-750 méteres helyett, illetve emeletes konténerszállító vonatok vannak (a kontenerek tetejére tesznek még egyet). Sokkal nagyobb a vasúti teherszállítás aránya ott mint az EU-ban nagyobb távolságokon. Lásd: http://iho.hu/hir/chicagoban-fejlesztett-a-burlington-northern-santa-fe-180203
 
Először is azt írtam, hogy: "ha nem is a Teslát, de egy olcsóbb e-kocsit". Már 25000 euróért is lehet venni, 25000 euró meg az USA lakosság nagyobbik felének simán megengedhető kategória.
Nem, nem az.
http://www.autonews.com/article/201...erage-age-of-vehicles-on-road-hits-11.6-years
A jenki flotta is öregszik. Egyre többen és egyre tovább használnak meglevő autót. Ez szerinted indikátora annak, hogy 30-35 ezer dollárért vesznek majd új autót, ami elektromos? Abban az országban, ahol a távolságok akkorák, amekkorák és vannak kurvamagas hegyek is?

Hahó, ez mér mérnök átlagfizetéssel is az éves bér fele ottan...

Az, hogy jenkik többsége benzintemető szarral jár egy sztereotípia. Nézegessél már első körben az USA különböző részein Google streetview-val utcaképeket és nézd meg a kocsik méretét és típusátá úgy kb-ra.

Városa válogatja. New York pl. tipikusan az a város, ahol kevesen vesznek autót, inkább taxiznak és tömegközlekednek.
Los Angeles meg az a város, ahol platós autókkal furikáznak a városban, mint ahogy ez a kép is bizonyítja.

https://www.google.ro/maps/@34.0349...4!1sS0N6Wh1ZDkZGWjmvgOW9Gw!2e0!7i16384!8i8192
A képeden ezek aránya nincs 15% sem, de ha csak ezen az újon elmegyek odébb, akkor van ahol egy ilyen sincs. Nem egyelemes mintából kellene extrapolálni...

Valamivel csak össze kell hozzák a 2,5X nagyobb fejenkénti CO2 kibocsátást, mint amit az EU átlag összehoz.
Többet repülnek, légkondival agyatlanul hűtenek és fűtenek, a jenki könnyűszerkezetes faház a szigetelés kb. hírből ismeri és a magasabb fogyasztásuk önmagában. Minden, ami előállítanak az a grid miatt CO2 kibocsátást jelent. Az is, ha steak-et eszel, az is, ha siklóernyőzöl, stb. Nem azért kétszeres az egy főre eső, mert ezt a közlekedés hozza össze. Az ipar, amiből a GDP lesz. Szerinted a villamosáram topikan miért mondtuk el többen is azt, hogy ha a magyar ipar és életszínvonal egyszer nyugati lesz vagy annak közelében, akkor a jelenegi fajlagos és abszolút fogyasztás is nő? Ez a trend az egész világon, a sötétzöld balfaszok által behaluzott csökkenés a mesékben létezik.
 
Nem, nem az.
http://www.autonews.com/article/201...erage-age-of-vehicles-on-road-hits-11.6-years
A jenki flotta is öregszik. Egyre többen és egyre tovább használnak meglevő autót. Ez szerinted indikátora annak, hogy 30-35 ezer dollárért vesznek majd új autót, ami elektromos? Abban az országban, ahol a távolságok akkorák, amekkorák és vannak kurvamagas hegyek is?

Hahó, ez mér mérnök átlagfizetéssel is az éves bér fele ottan...

Az, hogy jenkik többsége benzintemető szarral jár egy sztereotípia. Nézegessél már első körben az USA különböző részein Google streetview-val utcaképeket és nézd meg a kocsik méretét és típusátá úgy kb-ra.


A képeden ezek aránya nincs 15% sem, de ha csak ezen az újon elmegyek odébb, akkor van ahol egy ilyen sincs. Nem egyelemes mintából kellene extrapolálni...


Többet repülnek, légkondival agyatlanul hűtenek és fűtenek, a jenki könnyűszerkezetes faház a szigetelés kb. hírből ismeri és a magasabb fogyasztásuk önmagában. Minden, ami előállítanak az a grid miatt CO2 kibocsátást jelent. Az is, ha steak-et eszel, az is, ha siklóernyőzöl, stb. Nem azért kétszeres az egy főre eső, mert ezt a közlekedés hozza össze. Az ipar, amiből a GDP lesz. Szerinted a villamosáram topikan miért mondtuk el többen is azt, hogy ha a magyar ipar és életszínvonal egyszer nyugati lesz vagy annak közelében, akkor a jelenegi fajlagos és abszolút fogyasztás is nő? Ez a trend az egész világon, a sötétzöld balfaszok által behaluzott csökkenés a mesékben létezik.

Húh, 11,6 év? És te meg ki voltál akadva a magyar átlagéletkorra ami alig magasabb?
Egyrészt igazat adok neked, valóban egyre kevesebben engedhetik meg maguknak az USA-ban is.
Mondjuk ez is jól mutatja azt, hogy mennyire relatív a nagy fizetésük az amerikaiaknak. 44000 dollár az éves átlagkereset, de még egy újabb autóra sem futja, ami fél éves fizetése lenne.

A képeden ezek aránya nincs 15% sem, de ha csak ezen az újon elmegyek odébb, akkor van ahol egy ilyen sincs. Nem egyelemes mintából kellene extrapolálni...

Beírtam a googliba, hogy american big cars, csupa olyan találatok ugranak be, hogy amerikaiak elképednek, hogy itt Európában milyen kicsik a kocsik. Nem hinném, hogy ez csak stereotípia lenne.
https://www.npr.org/2016/05/09/477301486/why-americans-are-buying-more-trucks-and-suvs-than-cars

Többet repülnek, légkondival agyatlanul hűtenek és fűtenek, a jenki könnyűszerkezetes faház a szigetelés kb. hírből ismeri és a magasabb fogyasztásuk önmagában. Minden, ami előállítanak az a grid miatt CO2 kibocsátást jelent. Az is, ha steak-et eszel, az is, ha siklóernyőzöl, stb. Nem azért kétszeres az egy főre eső, mert ezt a közlekedés hozza össze. Az ipar, amiből a GDP lesz. Szerinted a villamosáram topikan miért mondtuk el többen is azt, hogy ha a magyar ipar és életszínvonal egyszer nyugati lesz vagy annak közelében, akkor a jelenegi fajlagos és abszolút fogyasztás is nő? Ez a trend az egész világon, a sötétzöld balfaszok által behaluzott csökkenés a mesékben létezik.

Ezekkel egyetértek.
 
Emlékeztek arra a fórumra (segítsetek a nevében) ami a themess.net címen folytatta?
Nem tudja valaki egész véletlenül, hogy az oda feltöltött képállomány hol érhető el? Akár magánszemélynél letöltve, bármi jó.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: zeal
Ezek nem testépítők ha nem nyomorultak kb. annyira mint a cikk írója. Ez egy szintetikus olaj amit a bőr alá fecskendeznek be. Ettől 1 grammit nem növekszik az izomzatuk és erősebbek sem lesznek. 12 éve űzöm a sportot erőemeléssel együtt az ilyen gyökerek miatt néznek hülyének minket. Az, hogy azon az oldalon erről írnak cikket az kb olyan mint ha mi ezen az oldalon a virágkötésről meg a manikűrözésről beszélgetnénk... :D
 
Autólopás ellen Totalcar - Egyszerű trükk a tolvajok ellen - HD

Faraday-kalitka 3 rétegű alufóliával is megy.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.