Nem, nem az.
http://www.autonews.com/article/201...erage-age-of-vehicles-on-road-hits-11.6-years
A jenki flotta is öregszik. Egyre többen és egyre tovább használnak meglevő autót. Ez szerinted indikátora annak, hogy 30-35 ezer dollárért vesznek majd új autót, ami elektromos? Abban az országban, ahol a távolságok akkorák, amekkorák és vannak kurvamagas hegyek is?
Hahó, ez mér mérnök átlagfizetéssel is az éves bér fele ottan...
Az, hogy jenkik többsége benzintemető szarral jár egy sztereotípia. Nézegessél már első körben az USA különböző részein Google streetview-val utcaképeket és nézd meg a kocsik méretét és típusátá úgy kb-ra.
A képeden ezek aránya nincs 15% sem, de ha csak ezen az újon elmegyek odébb, akkor van ahol egy ilyen sincs. Nem egyelemes mintából kellene extrapolálni...
Többet repülnek, légkondival agyatlanul hűtenek és fűtenek, a jenki könnyűszerkezetes faház a szigetelés kb. hírből ismeri és a magasabb fogyasztásuk önmagában. Minden, ami előállítanak az a grid miatt CO2 kibocsátást jelent. Az is, ha steak-et eszel, az is, ha siklóernyőzöl, stb. Nem azért kétszeres az egy főre eső, mert ezt a közlekedés hozza össze. Az ipar, amiből a GDP lesz. Szerinted a villamosáram topikan miért mondtuk el többen is azt, hogy ha a magyar ipar és életszínvonal egyszer nyugati lesz vagy annak közelében, akkor a jelenegi fajlagos és abszolút fogyasztás is nő? Ez a trend az egész világon, a sötétzöld balfaszok által behaluzott csökkenés a mesékben létezik.