Egy vadonatúj; garis autóra hogy mehet rá a gatyája? Milyen probléma kell hozzá?
Nekem olasz autóm van, 11 éves, napi használatban, eddig egy hűtőcsövet cseréltem rajta 2 éve, mert láthatólag túl volt húzva gyárilag a az egyik bilincs...jobb a nyugalom. Ennyi.
Bár a mintavételi mélység kicsi, statisztikailag értelmezhetetlen, de 7 VW tulajból (Ezek mind munkatársak) 5-nek problémái vannak/voltak.
11 éves 1.4-es Polo. Új korától (tényleg) zajosan járó motor. Képviselet készségesen elismerte; garanciaidőben háromszor szedték szét kosárra, a hiba okát nem találták, új motort nem kapott: "Fogadd el, ez ilyen"
10 éves Crafter: Külföldre áruszállítás pályázva. A részecskeszűrő miatt rendszeresen random letilt a motorvezérlés, aztán lehet csorogni "gyökkettővel": "Nem kéne ennyit városban tötymörögni"
10 éves Fabia 1.2 TSI:Random működő elektromos ablakok, elektromos kormányszervo csere többször.
7 éves Touran 1.6 TSI: Kábelkorbács rövidzárlatok /Ő már eladta, Hyundait vett/.
6 éves Superb: Három év alatt kettő, az 5. ajtóba átmenő kábel cseréje. (Egy 9 milliós autón...)
Munkahelyi Jetta 1.6 7 éves. Eddig három Miskolc - Bp. utat fejezet be tréleren...
Szóval a VW konszern már nem az a minőség szerintem, amit akárcsak a 15 éve gyártottak képviseltek.
Az új autódhoz jó egészséget és balesetmentes közlekedést kívánok!
Köszönöm.
Persze, ...mindenkinek a saját környezetéből vannak tapasztalatai, tudok én is olyan vadiúj Octavia-ról, ami az első szolgálati úton bagatel hibajelentés miatt állva maradt. Nálam a kerülendők listáján mégis a francia csodák vannak, az én és környezetem tapasztalatai alapján.
A KIA átlagos motorjával mobil benzinkutat igényelt, olyan szomjas volt mindig,...a kopó alkatrészek pedig állítólag nem garanciásak...ha gond van velük....szval túladtak rajta.
Egyébként meglepődtem az enyémen is, mikor megláttam, hogy az "agyam" román Bosh gyártmány :S