M
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Tetőteres családi házban kellett kiegészíteni az ablakfülkék (jó tanács: sose építsetek ilyet) melletti bádogozást, hogy a monszún esők idején ne csak az a 10 centi bádog lógjon be a cserepek alá. Hanem szépen betettünk végig alátét fóliát, meg sok pzr habot, meg minden második cserepet oda szögeltem...A probléma(?) a tudat; hogy nem hibázhatsz.
Persze lehet edzeni, szoktatni magad, de attól, hogy élethelyzetben (családi háznál eresz tisztítás) megszokom a szituációt, én fel nem mennék a cserepeken a kéményhez - a tudat miatt.
Itthon vajon mikor lesz ilyen?
Vörös-tenger -> Hongkong útvonal 2 db köztes kikötéssel:
Gyönyörű az éjszakai ég. Igazán lecserélném az itthonira.
Sivatagban talán még szebb)
Itthon újabban mindenhova körforgalmat építenek, beleértve az autópálya le/felhajtókat is...
Én, azon kívül, hogy mormon volt a tervező és nem rajzolhatott köröket, semmi logikát nem találok ebben. Egy sima köríves bekötővel a hídról megoldották volna a felhajtást a 40-esre, a 40-esről pedig egy viszahajló körívvel ugyanarra a bekötőre ráfordulva, ellenkező irányú sávból rávezetik a felhajtósávot a 123-as útra. Például az a 48-as M0 bekötő, ami eszembe jut, csak a körforgalom nélkül, mert itt nincs Ósson.Itthon vajon mikor lesz ilyen?
Pedig van.Én, azon kívül, hogy mormon volt a tervező és nem rajzolhatott köröket, semmi logikát nem találok ebben. Egy sima köríves bekötővel a hídról megoldották volna a felhajtást a 40-esre, a 40-esről pedig egy viszahajló körívvel ugyanarra a bekötőre ráfordulva, ellenkező irányú sávból rávezetik a felhajtósávot a 123-as útra. Például az a 48-as M0 bekötő, ami eszembe jut, csak a körforgalom nélkül, mert itt nincs Ósson.
na és mi? a nagy semmi kozepén a 2 gyorsforgalmi kozepére stoplámpát tettek. nagyon fasza ám 130-al berombolni egy ilyenbe hajnali 3-kor.Mondjuk vezettem már ennél értelmetlenebb kereszteződésben is.Ebben az angolok viszik a pálmát, de itt ez nem egy sziget es rohadt sok hely van.Ha kimondottan az volt a céljuk, hogy 10 kilóméteres dugót hozzanak össze reggel 7 és 8 között, délután 4 és 6 kőzött pedig dupláját, na talán akkor van értelme. Ez akármelyik európai városban vezetné a halálozási statisztikákat.Pedig van.
A potenciális gázos kereszteződések száma messze kisebb. De parancsoljatok, akkor vezessétek le, nézzetek meg még több videót és tanulmányt. Mindenhonnan mindenhova el lehet menni és ha jól látom csak két lámpa van összesen. Elsőre én sem értettem aztán rájöttem, hogy zseinális. Csak elsőre nem triviális.na és mi? a nagy semmi kozepén a 2 gyorsforgalmi kozepére stoplámpát tettek. nagyon fasza ám 130-al berombolni egy ilyenbe hajnali 3-kor.Mondjuk vezettem már ennél értelmetlenebb kereszteződésben is.Ebben az angolok viszik a pálmát, de itt ez nem egy sziget es rohadt sok hely van.Ha kimondottan az volt a céljuk, hogy 10 kilóméteres dugót hozzanak össze reggel 7 és 8 között, délután 4 és 6 kőzött pedig dupláját, na talán akkor van értelme. Ez akármelyik európai városban vezetné a halálozási statisztikákat.
általában az akadály mentes haladás a cél. A 40-M0 kereszteződés ugyanez a szituació , lampák ,zavaró sávváltás és az ezzel járó dezorientáció nélkül.Megkérdezhetem, hogy menyit vezetsz úg, átlagban és hol? Pesten az ilyesmire még hely sem lenne megvalósítani.Ha hídra kellene így felhajtani a rakpartrol.... 30 autó percenként és kilóméterekben állnának az autók, mert mindig várni kellene a becsatlakozashoz a lehajtónál. Még úgy is katasztrófa, ha nincs lámpa és korforgalomból hajtasz ki.Itt meg fixre betonozzák, hogy állnod kell, Amíg a másik oldal felhajt eléd és átcsorog. Az egysávra terelés egy hídon , mikor javítanak, pont ugyanez a helyzet, csak itt 2 szer kell várnod, amikor felhajtasz, meg amikor le.A potenciális gázos kereszteződések száma messze kisebb. De parancsoljatok, akkor vezessétek le, nézzetek meg még több videót és tanulmányt. Mindenhonnan mindenhova el lehet menni és ha jól látom csak két lámpa van összesen. Elsőre én sem értettem aztán rájöttem, hogy zseinális. Csak elsőre nem triviális.
Ez a cucc nem elmélet. A jenkiknél majdnem 100 ilyen van. Gyorsabb és biztonságosabb a gyakorlati tapasztalatok szerint.általában az akadály mentes haladás a cél. A 40-M0 kereszteződés ugyanez a szituació , lampák ,zavaró sávváltás és az ezzel járó dezorientáció nélkül.Megkérdezhetem, hogy menyit vezetsz úg, átlagban és hol? Pesten az ilyesmire még hely sem lenne megvalósítani.Ha hídra kellene így felhajtani a rakpartrol.... 30 autó percenként és kilóméterekben állnának az autók, mert mindig várni kellene a becsatlakozashoz a lehajtónál. Még úgy is katasztrófa, ha nincs lámpa és korforgalomból hajtasz ki.Itt meg fixre betonozzák, hogy állnod kell, Amíg a másik oldal felhajt eléd és átcsorog. Az egysávra terelés egy hídon , mikor javítanak, pont ugyanez a helyzet, csak itt 2 szer kell várnod, amikor felhajtasz, meg amikor le.
Itthon vetted? Csak mert az összes itthoni koreai bolt Hamburgból hozza be a cuccot és lehet, ez valami német előírás.Csak hazaérve vettem észre, hogy WTF?!
Az mindíg is érdekelt, lehet, hogy te meg tudod mondani, hogy mi értelme van a szingapúri kikötőnek? Minek kell ott átrakodni? Szingapúr nem termel annyit, hogy a világ legforgalmasabb kikötőjét kelljen fenntartania. Az alföldi eszemmel én azt gondolnám, hogy megrakodnak Kínában és egyhúzásra elviszik Európába.Vazz, most akartam betenni...
Az mindíg is érdekelt, lehet, hogy te meg tudod mondani, hogy mi értelme van a szingapúri kikötőnek? Minek kell ott átrakodni? Szingapúr nem termel annyit, hogy a világ legforgalmasabb kikötőjét kelljen fenntartania. Az alföldi eszemmel én azt gondolnám, hogy megrakodnak Kínában és egyhúzásra elviszik Európába.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..