Beszélgető

A probléma(?) a tudat; hogy nem hibázhatsz.
Persze lehet edzeni, szoktatni magad, de attól, hogy élethelyzetben (családi háznál eresz tisztítás) megszokom a szituációt, én fel nem mennék a cserepeken a kéményhez - a tudat miatt.:confused:
Tetőteres családi házban kellett kiegészíteni az ablakfülkék (jó tanács: sose építsetek ilyet) melletti bádogozást, hogy a monszún esők idején ne csak az a 10 centi bádog lógjon be a cserepek alá. Hanem szépen betettünk végig alátét fóliát, meg sok pzr habot, meg minden második cserepet oda szögeltem...
Na itt a tető csúcsánál lehet kibújni és rohadt meredek az egész. Úgyhogy mászó heveder és alpinista madzag az alap. De azért így is az elején kell egy aklimatizációs 5 perc, amíg gyönyörködsz a tájban. Viszont a széldeszkát még így is utáltam festeni.
 
  • Tetszik
Reactions: antigonosz
Itthon vajon mikor lesz ilyen?
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: arcas
Ez se egy átlagos talajfogás volt - a pilóta apróbb sérülésekkel megúszta:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Itthon vajon mikor lesz ilyen?
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Én, azon kívül, hogy mormon volt a tervező és nem rajzolhatott köröket, semmi logikát nem találok ebben. Egy sima köríves bekötővel a hídról megoldották volna a felhajtást a 40-esre, a 40-esről pedig egy viszahajló körívvel ugyanarra a bekötőre ráfordulva, ellenkező irányú sávból rávezetik a felhajtósávot a 123-as útra. Például az a 48-as M0 bekötő, ami eszembe jut, csak a körforgalom nélkül, mert itt nincs Ósson.
 
  • Tetszik
Reactions: fip7
Én, azon kívül, hogy mormon volt a tervező és nem rajzolhatott köröket, semmi logikát nem találok ebben. Egy sima köríves bekötővel a hídról megoldották volna a felhajtást a 40-esre, a 40-esről pedig egy viszahajló körívvel ugyanarra a bekötőre ráfordulva, ellenkező irányú sávból rávezetik a felhajtósávot a 123-as útra. Például az a 48-as M0 bekötő, ami eszembe jut, csak a körforgalom nélkül, mert itt nincs Ósson.
Pedig van.
 
na és mi? a nagy semmi kozepén a 2 gyorsforgalmi kozepére stoplámpát tettek. nagyon fasza ám 130-al berombolni egy ilyenbe hajnali 3-kor.Mondjuk vezettem már ennél értelmetlenebb kereszteződésben is.Ebben az angolok viszik a pálmát, de itt ez nem egy sziget es rohadt sok hely van.Ha kimondottan az volt a céljuk, hogy 10 kilóméteres dugót hozzanak össze reggel 7 és 8 között, délután 4 és 6 kőzött pedig dupláját, na talán akkor van értelme. Ez akármelyik európai városban vezetné a halálozási statisztikákat.
 
na és mi? a nagy semmi kozepén a 2 gyorsforgalmi kozepére stoplámpát tettek. nagyon fasza ám 130-al berombolni egy ilyenbe hajnali 3-kor.Mondjuk vezettem már ennél értelmetlenebb kereszteződésben is.Ebben az angolok viszik a pálmát, de itt ez nem egy sziget es rohadt sok hely van.Ha kimondottan az volt a céljuk, hogy 10 kilóméteres dugót hozzanak össze reggel 7 és 8 között, délután 4 és 6 kőzött pedig dupláját, na talán akkor van értelme. Ez akármelyik európai városban vezetné a halálozási statisztikákat.
A potenciális gázos kereszteződések száma messze kisebb. De parancsoljatok, akkor vezessétek le, nézzetek meg még több videót és tanulmányt. Mindenhonnan mindenhova el lehet menni és ha jól látom csak két lámpa van összesen. Elsőre én sem értettem aztán rájöttem, hogy zseinális. Csak elsőre nem triviális.
 
  • Tetszik
Reactions: bartinieffektus
A potenciális gázos kereszteződések száma messze kisebb. De parancsoljatok, akkor vezessétek le, nézzetek meg még több videót és tanulmányt. Mindenhonnan mindenhova el lehet menni és ha jól látom csak két lámpa van összesen. Elsőre én sem értettem aztán rájöttem, hogy zseinális. Csak elsőre nem triviális.
általában az akadály mentes haladás a cél. A 40-M0 kereszteződés ugyanez a szituació , lampák ,zavaró sávváltás és az ezzel járó dezorientáció nélkül.Megkérdezhetem, hogy menyit vezetsz úg, átlagban és hol? Pesten az ilyesmire még hely sem lenne megvalósítani.Ha hídra kellene így felhajtani a rakpartrol.... 30 autó percenként és kilóméterekben állnának az autók, mert mindig várni kellene a becsatlakozashoz a lehajtónál. Még úgy is katasztrófa, ha nincs lámpa és korforgalomból hajtasz ki.Itt meg fixre betonozzák, hogy állnod kell, Amíg a másik oldal felhajt eléd és átcsorog. Az egysávra terelés egy hídon , mikor javítanak, pont ugyanez a helyzet, csak itt 2 szer kell várnod, amikor felhajtasz, meg amikor le.
 
általában az akadály mentes haladás a cél. A 40-M0 kereszteződés ugyanez a szituació , lampák ,zavaró sávváltás és az ezzel járó dezorientáció nélkül.Megkérdezhetem, hogy menyit vezetsz úg, átlagban és hol? Pesten az ilyesmire még hely sem lenne megvalósítani.Ha hídra kellene így felhajtani a rakpartrol.... 30 autó percenként és kilóméterekben állnának az autók, mert mindig várni kellene a becsatlakozashoz a lehajtónál. Még úgy is katasztrófa, ha nincs lámpa és korforgalomból hajtasz ki.Itt meg fixre betonozzák, hogy állnod kell, Amíg a másik oldal felhajt eléd és átcsorog. Az egysávra terelés egy hídon , mikor javítanak, pont ugyanez a helyzet, csak itt 2 szer kell várnod, amikor felhajtasz, meg amikor le.
Ez a cucc nem elmélet. A jenkiknél majdnem 100 ilyen van. Gyorsabb és biztonságosabb a gyakorlati tapasztalatok szerint.

Jogsim van, de nem vezetek rendszeresen.
 
Csak hazaérve vettem észre, hogy WTF?!

WP_20170913_16_41_38_Pro.jpg
 
Van még mit felfedezni a Földön. Ez után jönnek az UFO-k.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Vazz, most akartam betenni... :)
Az mindíg is érdekelt, lehet, hogy te meg tudod mondani, hogy mi értelme van a szingapúri kikötőnek? Minek kell ott átrakodni? Szingapúr nem termel annyit, hogy a világ legforgalmasabb kikötőjét kelljen fenntartania. Az alföldi eszemmel én azt gondolnám, hogy megrakodnak Kínában és egyhúzásra elviszik Európába.
 
Az mindíg is érdekelt, lehet, hogy te meg tudod mondani, hogy mi értelme van a szingapúri kikötőnek? Minek kell ott átrakodni? Szingapúr nem termel annyit, hogy a világ legforgalmasabb kikötőjét kelljen fenntartania. Az alföldi eszemmel én azt gondolnám, hogy megrakodnak Kínában és egyhúzásra elviszik Európába.

Még a gyarmati időkre vezethető vissza (bezzeg ők nem panaszkodnak a kifosztásért, mint egyesek). Amikor még britt gyarmat volt Malajziával együtt, akkor a maláj nyersanyagokat innen vitték Angliába és onnan a késztermékeket itt rakodták ki. Miután függetlenek lettek és megszünt a maláj export lehetősége (Malajzia a saját kikötőin exportált), elkezdték felvásárolni a környékbeli országok nyersolaját és egyéb nyersanyagait, feldolgozták és exportálták a késztermékeket.
A kínai konténerhajók gondolom azért állnak meg itt is, mert valószínűleg hoznak árut ezekbe az országokba is és innen osztják el, valamint visznek ezekből az országokból is árut tovább Európába.
 
  • Tetszik
Reactions: Lord Gazember