M
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Ajánlom figyelmedbe:Ha jól emlékszem az IH pályás különszámára, akkor itthon gépi aláveréshez, szabályozashoz minimum 48kg/m sínszálak és betonaljas pálya kell (mondjuk fásat is szoktak) zúzottkőben. De ez mára többnyire teljesül, kivéte talán pár kilométert a Szentes-Orosházában, ahol még muzeális dolgok vannak (de visszanyert anyagból újulgat az is).
Pécs-Bátaszéket mára sajnos benőtte az erdő, pedig 8 évesen még MD vonta Szeged-Pécs vonattal csattogtunk arra.
Jesszus! Ennek a filmnek kb annyi köze volt a pályamunkához, mint a Halál ötven órájának a az Ardennek-i csatához!Ajánlom figyelmedbe:
Gaál István: Pályamunkások (1957) - YouTube
▶ 3:43
2012. dec. 18. - Feltöltötte: Magyar Művészeti Akadémia MMA
Gaál István egyik korai etűdje, melyben a montázs által megteremtett feszültség és a zenei struktúrájú ritmus a ...
Csak, hogy értsd:
1953 szeptember Miskolc-Budapest viszonylat három óra késés... Füzesabonyban kap még egy 424-est. Most számolj! Keleti Pu írd és mond, fél óra késés! Nem tudom, hogy milyen "fejes" utazott a vonaton, de a kalauz nem mert kinézni menetben az ablakon.
Huhh!Jesszus! Ennek a filmnek kb annyi köze volt a pályamunkához, mint a Halál ötven órájának a az Ardennek-i csatához!
Szeretem amikor emberek ilyen filmek alapján "szakértenek" valamit!
Ja hogy Setét Lajos is már azért hordott magánál bárdot, hogy jobban tudja majd használni a tömőcsákányt meg a gombosvellát??Huhh!
De, amondó vagy!
Ugye, ismered Setét Lajos esetét...?
Én, vagy a medve csókoljon?
Ha, sok mindenben nem is értünk egyet,de ez: hülyeeeee!Ja hogy Setét Lajos is már azért hordott magánál bárdot, hogy jobban tudja majd használni a tömőcsákányt meg a gombosvellát??
Óhohó!!!A talpfa állagtól függően ment az aláverés, de,igen, ritka már az olyan felépítmány ami volt régen, salak, folyami kavics, egyéb nyalánkságok. Gépi aláverés egyébként sem olcsó, igyekeznek a fővonalakra koncentrálni. A pécsváradi főpályamesteri szakasz felszámolásában személyesen is részt vettem, mint anyagos pályamester. Anno kalauzként sok vidám percet töltöttem el azon a vonalon. Ritka madár volt az utas, mindenkit személyes ismerősként üdvözöltünk a vonaton. A szegedi gyors azóta is hiányzik, igen kalandos ma eljutni Pécsről Szegedre.
Bocsika!Óhohó!!!
Én csak lelkes műkedvelő vagyok (olyan 2012 óta vagyok rágerjedve a vasúti teherszállítás világára), Pécs felé anno Open Transport Tycoonban készítettem pályát, feltámasztandó a Nagyvárad-Békéscsaba-Szeged-Szabadka-Pécs viszonylatot. Perverzióm később odáig fajult, hogy Labviewban keszítettem egy alföldi-dunántúli pályát valós kapacitasokkal és Matlabban szimuláltam mögé egy vállalatot mindenféle mozdonyokkal és terményekkel. Az egyes allomáson feladott cuccok (búza, repce) meg az adott év KSH termésátlagán alapultak. Eleg beteg móka volt, hallgatókat játszattam rajta. Azóta is így tanítom a Matlab alapjait, mert ezt könnyű felfogni meg Excellel párhuzamba állítani .
Aztán jöttek a rakétááák
Igazad van, volt még cukorrépa szépen csökkenő termeléssel (talán 2002-től kezdődött a játék), fa, kő autópálya építésekhez.Bocsika!
Kötözködöm: a cukorrépa hol maradt? Mivel, már nincs is!
Mielőtt pontot kapnál tőlem (is)!
Imádom a modellezést! Csak belegondoltam, amikor megvettem az első TT-t. Idestova ötvenegy néhány éve! H0-ás a mindenem..!Igazad van, volt még cukorrépa szépen csökkenő termeléssel (talán 2002-től kezdődött a játék), fa, kő autópálya építésekhez.
Mondjuk rettenet sokat vergődtem a kódolási hibák javításával, mire meg jó lett, addigra meg átálltam konzervre. Ahhoz már tök voltam, hogy Matlabban készítsem el a terepasztallal kombinált kapcsolótáblát (Labviewban sokkal egyszerűbb volt ilyen logikai áramköröket összedugdosni).
A járművek gyorsulási-lassulasi jellegeit meg kidolgozta egy fizikus barátom, de aztán nem építettem be, mert nehéz lenne utána számolni - így minden pálya és mozdony szerinti V max mellett megyen (amiért szép egyes járna fizika órán, de itt nem ez a cél, hanem a termelés).
Csodálom a kamerman bátorásgát, én attól félem volna, hogy rámdől az egész vonat...
Én el sem tudtam képezelni azt, hogy komoly van képes ilyen minőségű pályán egyáltalán mozogni...
Számomra elképzető, hogy ez a vonal rendelkezett üzemeltetési engedéllyel vagy bármi ilyesmivel, ha ott létezik ez.
Az albán bányásat ismerem, pont arra utaltam burkoltan a fenti szövegben.Te se láttál még orosz erdei vasutat
Közben Albánoknál még a bányavasúton is felső vezeték van...
Ha jól értem akkor ezzel ki van küszöbölve a török ország felőli hegyek okozta árnyékoltság.
Elfajultak egy kicsit a dolgok, és a főnökség most gondolkodik, kinek jár akasztás és kinek kitüntetés.Miert van lezarva az egyetlen "nem moderalt" topik?
Á, mindegy.
Dr. Kotáááász!Elfajultak egy kicsit a dolgok, és a főnökség most gondolkodik, kinek jár akasztás és kinek kitüntetés.
Elfajultak egy kicsit a dolgok, és a főnökség most gondolkodik, kinek jár akasztás és kinek kitüntetés.