M
molnibalage
Guest
A bécsi egyezménynek semmi köze az EU-hoz.Ujabb csillag az EU-nak...
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
A bécsi egyezménynek semmi köze az EU-hoz.Ujabb csillag az EU-nak...
A nemzetközi szerződéseink több mint kilencven százaléka megérett a felmondásra. Full irreális hülyeségek vannak bennük, amiknek már senki se érti a lényegét.Bécsi szerződés miatt
Érdekes, hogy a colitis ulcerosa betegségéről meg szót sem ejtettek, sem arról, hogy húgát (Rosemary) lobotómiával kezelték. Sem arról, hogy anyja és apja másodunoka testvér volt.Mennyire hiteles, reális ez a kép Kennedy-ről?
2020- van, haladni kene a korral, a c 64 meg urtechnika volt mikor ezeket a torvenyeket hoztak. Masreszt nem vesz reszt a nemzetkozi forgalomban jelentos szamu kerekparos, boven eleg lenne ha a hazaiakat rendbe raknak. Bicikli alvazszamhoz rendszam parositva, igy a vetkes kerekparosokat akar kamerakkal is be lehet azonositani. Muszaki vizsga, atiratas ha eladod, biztositas, jogositvany hozza, enelkul hogyan lehet reszt venni a forgalomban? Minden masra kell csak biciklire nem.A bécsi egyezménynek semmi köze az EU-hoz.
Tényleg kell még egy hely ahol lehet csalni a vizsgáért?2020- van, haladni kene a korral, a c 64 meg urtechnika volt mikor ezeket a torvenyeket hoztak. Masreszt nem vesz reszt a nemzetkozi forgalomban jelentos szamu kerekparos, boven eleg lenne ha a hazaiakat rendbe raknak. Bicikli alvazszamhoz rendszam parositva, igy a vetkes kerekparosokat akar kamerakkal is be lehet azonositani. Muszaki vizsga, atiratas ha eladod, biztositas, jogositvany hozza, enelkul hogyan lehet reszt venni a forgalomban? Minden masra kell csak biciklire nem.
Konkrétan az ilyen esetek miatt van az, hogy kurva drága lottónak tartom a használtató vásárlást...Tényleg kell még egy hely ahol lehet csalni a vizsgáért?
Jelen formájában az autós vizsgáztatás sem ér semmit, kell még egy ilyen?
https://totalcar.hu/magazin/technika/2020/08/28/ezert_a_muszaki_vizsgaert_is_borton_jar/
https://totalcar.hu/magazin/technika/2020/02/05/muhelyprn_mazda6/
Amúgy meg nem értem ezt a bringás ellenességet, jobbára magunka törjük össze ha hülyék vagyunk bringával, mást nem. Járókeretre, botra is kelljen rendszám meg cipőtalpra? (láttam már nyuggert aki a Kálvinon lecsapta az őt síetető másik tatát a villamosról a botjával, szóval az nagyon veszélyes) Gördeszkára?
Ezt rosszul tudod, mert a segédmotoros kerékpár vezetése forgalomban engedélyköteles. Mindig is az volt.A Bécsi szerződés miatt nem lehet ez meglépni, mert abban szerepel, hogy
3. cikk, 5. pont.
Egyik Szerződő fél sem követelheti meg, hogy a nemzetközi forgalomban részt vevő kerékpárok és segédmotoros kerékpárok vezetőinek vezetői engedélye legyen; azok a Szerződő Felek azonban, amelyek az Egyezmény 54. Cikkének 2. bekezdésében foglalt rendelkezéseknek megfelelően olyan nyilatkozatot tettek, hogy a segédmotoros kerékpárokat a motorkerékpárokkal egy tekintet alá esőnek tekintik, a nemzetközi forgalomban részt vevő segédmotoros kerékpárok vezetőitől vezetői engedélyt követelhetnek.
https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=98000003.TVR
Ez kb. annyira reális kérés, mint a halálbüntetés visszaállítása. Az EU alapelvei tiltják.
https://koroknaiautosiskola.hu/szol...as-kepzes/segedmotoros-kerekpar-am-kategoria/
Na, amilyen autókat látok és hallok a közúton, addig a roncs kifejezés használata muris.
De pl. a piroson áthajtó bringásoktól agyfaszt kapok. Mindent utolérem gyakorlatilag kivéve versenybirngásokat. De néha még azokat is. Pedig én kvázi utcai ruhában tekerek. Ezért aztán kurvára megéri sietni....
Azért lássuk be, egy 10-zel poroszkáló bringás kevésbé veszélyes, mint egy 1,3+ tonnás fémdoboz. Persze nem helyes.
Bocsi a link.https://koroknaiautosiskola.hu/szol...as-kepzes/segedmotoros-kerekpar-am-kategoria/A Bécsi szerződés miatt nem lehet ez meglépni, mert abban szerepel, hogy
3. cikk, 5. pont.
Egyik Szerződő fél sem követelheti meg, hogy a nemzetközi forgalomban részt vevő kerékpárok és segédmotoros kerékpárok vezetőinek vezetői engedélye legyen; azok a Szerződő Felek azonban, amelyek az Egyezmény 54. Cikkének 2. bekezdésében foglalt rendelkezéseknek megfelelően olyan nyilatkozatot tettek, hogy a segédmotoros kerékpárokat a motorkerékpárokkal egy tekintet alá esőnek tekintik, a nemzetközi forgalomban részt vevő segédmotoros kerékpárok vezetőitől vezetői engedélyt követelhetnek.
https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=98000003.TVR
Ez kb. annyira reális kérés, mint a halálbüntetés visszaállítása. Az EU alapelvei tiltják.
Na, amilyen autókat látok és hallok a közúton, addig a roncs kifejezés használata muris.
De pl. a piroson áthajtó bringásoktól agyfaszt kapok. Mindent utolérem gyakorlatilag kivéve versenybirngásokat. De néha még azokat is. Pedig én kvázi utcai ruhában tekerek. Ezért aztán kurvára megéri sietni....
Azért lássuk be, egy 10-zel poroszkáló bringás kevésbé veszélyes, mint egy 1,3+ tonnás fémdoboz. Persze nem helyes.
Persze magatokat, meg a masik autojat. Aztan rohogtok a markotokba hogy csinaltal neki tobb szazezres kart amit a budos eletbe be nem hajt rajtatok, netan meg le is leptek a helyszinrol mert senki sem tudja azonositani a bicajost. Nem zsigulik rojjak mar az utakat, par elemen a horpadasok karcolasok kijavitasa mar nem bagatell osszeg, plane ha meg mas is serul, nem beszelve rola ha a javitas ideje alatt masik autot kell berelni.Tényleg kell még egy hely ahol lehet csalni a vizsgáért?
Jelen formájában az autós vizsgáztatás sem ér semmit, kell még egy ilyen?
https://totalcar.hu/magazin/technika/2020/08/28/ezert_a_muszaki_vizsgaert_is_borton_jar/
https://totalcar.hu/magazin/technika/2020/02/05/muhelyprn_mazda6/
Amúgy meg nem értem ezt a bringás ellenességet, jobbára magunka törjük össze ha hülyék vagyunk bringával, mást nem. Járókeretre, botra is kelljen rendszám meg cipőtalpra? (láttam már nyuggert aki a Kálvinon lecsapta az őt síetető másik tatát a villamosról a botjával, szóval az nagyon veszélyes) Gördeszkára?
Nem kellenek irreális elvárások egy használtautóval szemben. Az a gond, hogy sokan semmi pénzből akarnak olyan autót venni, ami azt tudja, mint egy új autó; hozzá sem akar nyúlni, költeni sem akar rá. Aztán meg mikor a használt autó az tényleg használt autó, akkor meg megy a picsogás és sírás-rívás.Konkrétan az ilyen esetek miatt van az, hogy kurva drága lottónak tartom a használtató vásárlást...
Megnézem majd a kisvárosi-falusi 6 éves gyerekeket, ahogy sorba állnak vizsgázni jogosítványra. Pedig kerékpároznak rendesen. Ilyen szabályozás mellett megszűnnének a családi-baráti kerékpártúrák az ország jó részében. Közlekedhetne mindenki apuci-anyuci autójával. Pedig nálunk sok gyerek jár iskolába is biciklivel, már alsós korában is. Óvodáva is járnak úgy, hogy teker az apróság, mellette meg a szülő. Biztos lesz jogsija. Vigyázunk rájuk, nem száguldozunk a lakott területen belül, ennyi a titok.Bicikli alvazszamhoz rendszam parositva, igy a vetkes kerekparosokat akar kamerakkal is be lehet azonositani. Muszaki vizsga, atiratas ha eladod, biztositas, jogositvany hozza, enelkul hogyan lehet reszt venni a forgalomban?
A linkem lényege a kerékpár volt.
Ejha. Ez kemény:
https://www.vadhajtasok.hu/2020/08/...yi-megvonja-keruleteben-az-ingyenes-parkolast
Főleg, mert a több kerületben is ezt tervezik.
Miért a speciális eseteket emeled ki? Akivel gond van, az nem a 7 éves Pistike, hanem a 27 éves. Na de az országban, ahol valaki azt mondja, hogy egy 30 éves nő ne akarjon már képviselő lenni, bár az EPben két 30 év alatti buliK van kint, miért ne lehetne az, hogy egy óvódásnak jogsi kell a bicajhoz?Megnézem majd a kisvárosi-falusi 6 éves gyerekeket, ahogy sorba állnak vizsgázni jogosítványra. Pedig kerékpároznak rendesen. Ilyen szabályozás mellett megszűnnének a családi-baráti kerékpártúrák az ország jó részében. Közlekedhetne mindenki apuci-anyuci autójával. Pedig nálunk sok gyerek jár iskolába is biciklivel, már alsós korában is. Óvodáva is járnak úgy, hogy teker az apróság, mellette meg a szülő. Biztos lesz jogsija. Vigyázunk rájuk, nem száguldozunk a lakott területen belül, ennyi a titok.
Nem speciális esetek. Mindennapos dolgokról beszélek. Lehetne kötelező KRESZ oktatás már általános iskolában, (hiszen a gyalogos is része a forgalomnak, ahogy kereszteződésbe ér). Mi is jártunk gyerekként KRESZ-parkba a sulival, ahol bringával megtanultuk az úton való közlekedés alapjait.Miért a speciális eseteket emeled ki? Akivel gond van, az nem a 7 éves Pistike, hanem a 27 éves. Na de az országban, ahol valaki azt mondja, hogy egy 30 éves nő ne akarjon már képviselő lenni, bár az EPben két 30 év alatti buliK van kint, miért ne lehetne az, hogy egy óvódásnak jogsi kell a bicajhoz?
Szuloi felugyelettel miert nem tekerhet? Ha a kismotor kreszt 13,5 evesen elkezdheti akkor a biciklit is. Viszont egy kismotor azert ugye joval tobb loero mint egy huszonnyolcas csepel.Megnézem majd a kisvárosi-falusi 6 éves gyerekeket, ahogy sorba állnak vizsgázni jogosítványra. Pedig kerékpároznak rendesen. Ilyen szabályozás mellett megszűnnének a családi-baráti kerékpártúrák az ország jó részében. Közlekedhetne mindenki apuci-anyuci autójával. Pedig nálunk sok gyerek jár iskolába is biciklivel, már alsós korában is. Óvodáva is járnak úgy, hogy teker az apróság, mellette meg a szülő. Biztos lesz jogsija. Vigyázunk rájuk, nem száguldozunk a lakott területen belül, ennyi a titok.
Persze, hogy elkezdheti. De mint írtam, általánosba járnak kerékpárral a gyerekek, gond nélkül. Több problémám volt a kivilágítatlan felnőttekkel, mint a suliba tekerő 8-10 évesekkel. Örülök, hogy bicikliznek, és igen, lehetne nekik közlekedési alapismereteket tanítani már negyedik osztálytól, hogy mire el mered engedni egyedül, legyen fogalma róla. Addig marad a szülői oktatás, amit nem biztos, hogy ugyanúgy megfogad.Ha a kismotor kreszt 13,5 evesen elkezdheti akkor a biciklit is. Viszont egy kismotor azert ugye joval tobb loero mint egy huszonnyolcas csepel.
Tény, de ami kötelező, azt általában leszarják. Honvédelmi ismeretek anno, bár akkor még azért azt komolyabban vették. Én is Kresz-parkban nőttem fel. Városliget, ill. ha mentünk kirándulni folyamatosan bringa, és milyen jó volt az Visegrádon is. Volt.Nem speciális esetek. Mindennapos dolgokról beszélek. Lehetne kötelező KRESZ oktatás már általános iskolában, (hiszen a gyalogos is része a forgalomnak, ahogy kereszteződésbe ér). Mi is jártunk gyerekként KRESZ-parkba a sulival, ahol bringával megtanultuk az úton való közlekedés alapjait.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..