A jármű belterében simán lehet annyi, ha indulás előtt a napon álltMeleg van, de a 70 fok szerintem hangyafasznyit túlzás.
A jármű belterében simán lehet annyi, ha indulás előtt a napon álltMeleg van, de a 70 fok szerintem hangyafasznyit túlzás.
S ha van olyan okos, kedves, előzékeny és fizikailag képességes ember a szerelvényen mint pl. én, aki hajlandó és KÉPES is kinyitni három ablakot mondjuk, a 60kph-s menetsebesség mellett egy átlag 35 fokos kánikulában meddig marad meg ez a 70 fok?A jármű belterében simán lehet annyi, ha indulás előtt a napon állt
Felem mar csattant ki a kes nagyot nezett mikor en is ki csattintottam es mondtam ha gyozok keruleti fogda ha gyozol agyon vernek a kollegaim (fleko kozben mutat)HÉV-en jobban jársz, ha komolyan nyomsz valami mma-t, esetleg van önvédelmi fegyvered.
Viccet félretéve jobb ha nem alszol el, és éjjel se fiatal lányok, se kis sneci srácok ne utazgassanak egyedül.
Remelem a vakolat egyben van feletted.Pedig kb 2016 óta minden évben büszkén elmondjàk, hogy kifehérítették a gazdaságot.
Talán nem mondanak igazat a tévében?
![]()
![]()
Ez igy van.Minél nagyobb az ÁFA annál kevesebben fognak adózni...
Igen, ha le lehet húzni az ablakot, akkor nincs annyi. Ha klímás lenne, ablak nem nyitható, de meghalt a klíma, akkor simán megvan a 70°C.Meleg van, de a 70 fok szerintem hangyafasznyit túlzás. Én pl. ablakot azért le szoktam húzni, sokat segít!
Belegondoltam, igénytelen vagyok amúgy, ha kell gyalog is elmegyek azon a távon amit levázoltál nagy hátizsákkal, de szerintem azért jobb Hévvel. Nekem semmi bajom nincs azzal hogy nyáron meleg van. Irodámban ott van a klíma, nem sűrűn kapcsolom be. Nyáron meleg van, szoktatom hozzá a szervezetem, tudatosan, s igyekszem minden mesterséges dolgot lehetőleg minimum szinten tartani.
Kék vonaton ott a klíma, muszájból elviselem, de nem szeretem.
Látod, nem vagyunk egyformák.
Ez amugy meg rajtunk kivul becs tudja felmutatni es ennyi.A HÉV a tömegközlekedés csúcsa sztem, a metróval egyetemben. Ettől jobb nekem nem kellett soha, sok embert visz viszonylag jó tempóval, nagy járatsűrűséggel.
Nekem németek mondták hogy imádják a BKV-t, hinni nem akarták hogy egy városban még éjjel is el lehet jutni tömegközlekedéssel bárhonnan bárhova.
kék vonalon nincs klíma. Lehetne, de Tarlósék nem rendelték meg. És spórolás miatt a keringető ventillátorok se járnak.Kék vonaton ott a klíma, muszájból elviselem, de nem szeretem.
szerintem meg lemértük...Meleg van, de a 70 fok szerintem hangyafasznyit túlzás. Én pl. ablakot azért le szoktam húzni, sokat segít!
Ahha kb olyan idoseka hev szerelvenyek ha jol remlik kb 50-60 evesek ... ?
A szuper kék vonatról beszélsz, konkrétan. Most nyáron volt hogy azért nem jött vonat - szerencsére mint mondtam ez ritka! - mert az egyiken elromlott a klíma, ablak ott ügye nem lehúzható, és a full üvegablak, hajszálvékony húzott alu szerkezeten belül állítólag tényleg pokoli meleg volt, s nem merték bevállalni hogy elindítják, mert felborult volna minden szívbeteg, még olyan is aki nem is tudja magáról.Igen, ha le lehet húzni az ablakot, akkor nincs annyi. Ha klímás lenne, ablak nem nyitható, de meghalt a klíma, akkor simán megvan a 70°C.
Osztrákoknál is simán vannak még öregebb szerelvények is, pl Melk és Horn (Krems) között, vagy Linztől Lambach felé.a hev szerelvenyek ha jol remlik kb 50-60 evesek ... ?
jaja, a 60+ eveseket most nyaron allitottak le. Asszem a csepeli vonalon volt meg 1-2 szerelveny beloluk.Ahha kb olyan idosek
Az MXA-k 70-es évek, a mostanában kivonás alatt járó MIXA-k valóban 60 évesek körül vannakAhha kb olyan idosek
Jaj de imadtam a csepeli vonalat szurkuletkor az orkok.jaja, a 60+ eveseket most nyaron allitottak le. Asszem a csepeli vonalon volt meg 1-2 szerelveny beloluk.
Na, Bécs és Pomogy (meg Eisenstadt) között olyan jár, csak piros a festése, nem kék. Na azon volt ilyen élményem.A szuper kék vonatról beszélsz, konkrétan. Most nyáron volt hogy azért nem jött vonat - szerencsére mint mondtam ez ritka! - mert az egyiken elromlott a klíma, ablak ott ügye nem lehúzható, és a full üvegablak, hajszálvékony húzott alu szerkezeten belül állítólag tényleg pokoli meleg volt, s nem merték bevállalni hogy elindítják, mert felborult volna minden szívbeteg, még olyan is aki nem is tudja magáról.
A HÉV meg lehúzod az ablakot, és meg van oldva a mutatvány. Ahogy amúgy apáink is, nagyapáink is megoldották vele a közlekedést.
ok. es? utasszam azokon +a heveken?Osztrákoknál is simán vannak még öregebb szerelvények is, pl Melk és Horn (Krems) között, vagy Linztől Lambach felé.
Ez a bajom, megnézném az UFO topikos rejtélyes boszniai kőgömböket, de tartok tőle, hogy necces odamenni.
HÉV-en jobban jársz, ha komolyan nyomsz valami mma-t, esetleg van önvédelmi fegyvered.
Viccet félretéve jobb ha nem alszol el, és éjjel se fiatal lányok, se kis sneci srácok ne utazgassanak egyedül.
Ezért alacsony az az SZJA 0 és 15 kózt.A világ egyik legmagasabb áfakulcsa van az országban aztán csodálkozol.
Mas a karbantartasi kultura mint nalunk…Osztrákoknál is simán vannak még öregebb szerelvények is, pl Melk és Horn (Krems) között, vagy Linztől Lambach felé.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..