Teljesen mindegy, nem bírták. Sőt, ha a 110 milliós high tech japánban szarban vannak az autógyárak, akkor mit akarunk mi a 10 milliós piacunkkal saját autómárkát fejleszteni? Ghosn úgy gatyába rázta a japánokat, hogy már le is tartóztatták.
A Nissan azért a japó autógyárak közül inkább az olcsó(bb) kategória volt, ebben jól passzolt a fransziákhoz. A Mitsunak is voltak szebb napjai. Hogy a Nissan mennyire lett gyatyába rázva, az más kérdés. Gazdaságilag lehet. Minőség ott ahol a francia alkatrészek vannak, hááát. Nekem tulajok csak annyit mondtak hogy ebbe is a fosadék francia váltó van... meg kell nézni a japóknál az árat, a Nissan jóval olcsóbb, mint a Toyota/Honda/Mazda trió. Az Infinity más tészta.
Ettől függetlenül a jappó márkák többnyire köszönik, jól vannak, kőkemény pozíciókkal az Ázsiai és az Amerikai piacon. Talán az sem véletlen, hogy pont az olcsóbb jappók kerültek gondba, hiszen a koreaiak keményen jönnek fel.