[BIZTPOL] A nagy sakktábla

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

Status
Not open for further replies.

enzo

Well-Known Member
2014. augusztus 4.
13 432
33 737
113
A mostani háború irracionális vonulata alapján már nem először jut eszembe egy olyan sanda gyanú, hogy mi van akkor, ha az orosz gázvagyon egy blöff, mert amúgy kifogyóban van.
Nem tudom, hogy így van-e, de ha így lenne, én is hasonlóan leplezném.

Mármint a komplett gázvagyon vagy csak a Jamal gázmező?
 
K

kamm

Guest
Jezus, a Sebes meg el...? Raadasul o vezeto szerkesztoje is.
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby

tarzaan

Well-Known Member
2014. március 25.
12 180
15 856
113
 
K

kamm

Guest

Osszefoglalva a cikk meglepodott, hirtelen mennyivel bekulekenyebb hangot utott meg von der Leyen az elmult napokban Orbanekkal; hogy az egeszen 70%-ig terjedo penzmegvonas (ez becselesek szerint milliardos tetel lehet osszesen, euroban) most mar valoszinutlennek latszik, merthogy "az eljarast nem allitjak le", mondja a bizottsag, "de mar nem is eroltetjuk az eredeti allaspontunkat sem."

Hat, fene tudja... nekem az az erzesem, hogy a holland-nemet-belga stb ultraliberalis-globalista-neomarxista uralkodo vonal mindent meg fog tenni, hogy beakasszon ennek (a hollandokonak nemcsak ideologiai okbol, hanem vilagkereskedelmi okbol is lenyeges, hogy ne epuljon ki az uj kelet nyugati selyemut Kina fele magyar es lengyel teruleten, 200+ eves zsiros, legfobb beveteli forrasuk alol esne ki a forgalom.)
 
K

kamm

Guest
Tartalomjegyzekkel:

ATP 7-100.3
____________________
CHINESE TACTICS
____________________
AUGUST 2021
DISTRIBUTION RESTRICTION: Approved for public release, distribution is unlimited.
___________________________________________________
HEADQUARTERS, DEPARTMENT OF THE ARMY
___________________________________________________

ATP 7-100.3 i
Army Techniques Publication

No. 7-100.3

Headquarters
Department of the Army
Washington, D.C., August 09, 2021


Chinese Tactics

Contents


PREFACE
................................................................................................................... vii
INTRODUCTION ......................................................................................................... ix

PART ONE PEOPLES’S LIBERATION ARMY FORCES

Chapter 1 PEOPLE’S LIBERATION ARMY FUNDAMENTALS
............................................... 1-1
The Strategic Environment........................................................................................1-1
Chinese Political Objectives ......................................................................................1-2
The New Chinese Grand Strategy ............................................................................1-4
Chinese Strategic Objectives ....................................................................................1-4
Maintain Internal Security and Stability .....................................................................1-5
Operational Environments.........................................................................................1-6
The People’s Liberation Army—Overview.................................................................1-7
PLA Principles—People’s War................................................................................1-11
China’s Approach to Conflict ...................................................................................1-13
Framework for PLA Operations...............................................................................1-14
PLA System Warfare...............................................................................................1-16

Chapter 2 PEOPLE’S LIBERATION ARMY FORCE STRUCTURE ......................................... 2-1
China’s Security Apparatus .......................................................................................2-1
Chinese National and Strategic-Level Organizations................................................2-2
PLAA Operational-Level Organizations.....................................................................2-6
PLAA Tactical-Level Organizations...........................................................................2-7

Chapter 3 PEOPLE’S LIBERATION ARMY JOINT CAPABILITIES ........................................ 3-1
The People’s Liberation Army Air Force....................................................................3-1
The People’s Liberation Army Navy ..........................................................................3-3
The People’s Liberation Army Rocket Force.............................................................3-5
The People’s Liberation Army Strategic Support Force ............................................3-6

Chapter 4 TACTICAL SYSTEM WARFARE ............................................................................. 4-1
Tactical System Warfare Principles...........................................................................4-1
Planning and Organizing PLAA Operations ..............................................................4-2
Tactical System Warfare Methodology......................................................................4-7
Tactical-Level Notional Operational System ...........................................................4-13

Chapter 5 TACTICAL INFORMATION OPERATIONS ............................................................. 5-1
Overview of PLA Information Operations..................................................................5-1
Characteristics of Information Operations.................................................................5-1
Principles of Information Operations .........................................................................5-3
Information Warfare Tactics ......................................................................................5-4

Overview of PLA Psychological Warfare .................................................................. 5-6
Characteristics of Psychological Warfare ................................................................. 5-7
Principles of Psychological Warfare.......................................................................... 5-9
Psychological Warfare Tactics................................................................................ 5-10


PART TWO PEOPLE’S LIBERATION ARMY ACTIONS

Chapter 6 RECONNAISSANCE AND SECURITY ACTIONS
.................................................. 6-1
Reconnaissance Fundamentals................................................................................ 6-1
Reconnaissance at Echelons Above Brigade........................................................... 6-3
Reconnaissance at the Combined Arms Brigade..................................................... 6-3
Reconnaissance Organizations and Capabilities ..................................................... 6-5
Forms of Tactical Reconnaissance........................................................................... 6-7
Security Fundamentals ........................................................................................... 6-12

Chapter 7 OFFENSIVE ACTIONS ............................................................................................ 7-1
Overview of PLAA Offensive Operations.................................................................. 7-1
The Informationized Battlefield and Offensive Operations ....................................... 7-2
The Transparency of the Informationized Battlefield ................................................ 7-2
Principles of the Offense........................................................................................... 7-3
Planning the Offense ................................................................................................ 7-4
Types of Offensive Operations ............................................................................... 7-15
Offensive Tactics..................................................................................................... 7-22

Chapter 8 DEFENSIVE ACTIONS ............................................................................................ 8-1
Overview of PLAA Defensive Operations ................................................................. 8-1
The Informationized Battlefield and Defensive Operations ...................................... 8-1
Principles of the Defense .......................................................................................... 8-2
Planning the Defense................................................................................................ 8-4
Types of Defensive Operations............................................................................... 8-17
Defensive Tactics.................................................................................................... 8-30

Chapter 9 ANTITERRORISM AND STABILITY ACTIONS ...................................................... 9-1
Overview of PLAA Antiterrorism Operations............................................................. 9-1
The Informationized Battlefield and Antiterrorism Operations .................................. 9-1
Principles of Antiterrorism Operations ...................................................................... 9-2
Antiterrorism Missions and Tactics ........................................................................... 9-3
The Informationized Battlefield and Stability and Security Actions........................... 9-9
Principles of Stability and Security Operations ....................................................... 9-10
Stability and Security Missions in Support of Joint Military Operations.................. 9-11
 
  • Tetszik
Reactions: Nber
K

kamm

Guest
Appendix A MANEUVER CAPABILITIES ................................................................................... A-1
Appendix B FIRE SUPPORT CAPABILITIES ............................................................................ B-1
Appendix C AIR DEFENSE CAPABILITIES ................................................................................ C-1
Appendix D AVIATION CAPABILITIES ....................................................................................... D-1
Appendix E ENGINEER AND CHEMICAL DEFENSE CAPABILITIES ...................................... E-1
Appendix F NETWORK AND COMMUNICATIONS CAPABILITIES .......................................... F-1
Appendix G SPECIAL OPERATIONS FORCES CAPABILITIES ............................................... G-1
GLOSSARY................................................................................................ Glossary-1
REFERENCES........................................................................................ References-1
INDEX ............................................................................................................... Index-1


Figures

Figure 1-1. Active defense .............................................................................................................1-8
Figure 1-2. People’s War..............................................................................................................1-10
Figure 1-3. Comprehensive national power .................................................................................1-13
Figure 1-4. PLA operational framework .......................................................................................1-15
Figure 2-1. Simplified PLA command structure..............................................................................2-3
Figure 2-2. PLAA chain of command, isolated...............................................................................2-5
Figure 2-3. Group army structure (doctrinal)..................................................................................2-7
Figure 2-4. Light combined arms brigade (doctrinal) .....................................................................2-9
Figure 2-5. Medium combined arms brigade (doctrinal) ................................................................2-9
Figure 2-6. Heavy combined arms brigade (doctrinal).................................................................2-10
Figure 2-7. Artillery brigade (doctrinal).........................................................................................2-11
Figure 2-8. Air defense brigade (doctrinal)...................................................................................2-12
Figure 2-9. Army aviation brigade (doctrinal)...............................................................................2-13
Figure 2-10. Light combined arms battalion (doctrinal)................................................................2-14
Figure 2-11. Medium combined arms battalion (doctrinal)...........................................................2-14
Figure 2-12. Heavy combined arms battalion (doctrinal) .............................................................2-15
Figure 2-13. Artillery battalion (doctrinal) .....................................................................................2-16
Figure 2-14. Air defense battalion (doctrinal)...............................................................................2-16
Figure 2-15. Reconnaissance battalion (doctrinal).......................................................................2-17
Figure 3-1. Airborne corps (doctrinal) ............................................................................................3-3
Figure 3-2. PLANMC brigade (doctrinal)........................................................................................3-5
Figure 4-1. PLAA planning process................................................................................................4-3
Figure 4-2. Offensive zone (conceptual) ........................................................................................4-6
Figure 4-3. Defensive zone (conceptual) .......................................................................................4-7
Figure 4-4. Operational system force pool (example)..................................................................4-14
Figure 4-5. Frontline attack group (example)...............................................................................4-15
Figure 4-6. Depth attack group (example) ...................................................................................4-15
Figure 4-7. Thrust maneuvering group (example)........................................................................4-16
Figure 4-8. Artillery group (example)............................................................................................4-16
Figure 5-1. Chinese information operations...................................................................................5-2
Figure 5-2. Chinese psychological warfare....................................................................................5-7
Figure 6-1. Combat reconnaissance (example).............................................................................6-8
Figure 6-2. Linear search (example) ............................................................................................6-10
Figure 6-3. Area search (example)...............................................................................................6-11
Figure 6-4. Screen (example).......................................................................................................6-15
Figure 6-5. Cover (example) ........................................................................................................6-17
Figure 6-6. Guard (example)........................................................................................................6-19
Figure 6-7. Security while bivouacking (example)........................................................................6-21
Figure 6-8. Area security (example).............................................................................................6-23
 
K

kamm

Guest
Figure 6-9. Route security (example) .......................................................................................... 6-24
Figure 7-1. Offensive zone (notional) ............................................................................................ 7-7
Figure 7-2. Advance (example) ..................................................................................................... 7-9
Figure 7-3. Unfold (example) ....................................................................................................... 7-11
Figure 7-4. Initiate (example)....................................................................................................... 7-13
Figure 7-5. Annihilate (example).................................................................................................. 7-15
Figure 7-6. Amphibious landing operation (example, part 1 of 3) ............................................... 7-18
Figure 7-7. Amphibious landing operation (example, part 2 of 3) ............................................... 7-19
Figure 7-8. Amphibious landing operation (example, part 3 of 3) ............................................... 7-20
Figure 7-9. Urban offensive operation (example) ........................................................................ 7-22
Figure 7-10. Complex envelopment (example)............................................................................ 7-24
Figure 7-11. Simple envelopment (example)............................................................................... 7-25
Figure 7-12. Frontal attack (example).......................................................................................... 7-27
Figure 7-13. Depth attack (example) ........................................................................................... 7-28
Figure 7-14. Infiltration (example)................................................................................................ 7-29
Figure 7-15. Storming attack (example) ...................................................................................... 7-31
Figure 7-16. Pursuit attack (example).......................................................................................... 7-33
Figure 7-17. Ambush (example) .................................................................................................. 7-36
Figure 7-18. Sneak raid (example) .............................................................................................. 7-38
Figure 8-1. Defensive zone (notional)............................................................................................ 8-6
Figure 8-2. Reconnaissance and deployment in the defensive zone (example)........................... 8-9
Figure 8-3. Spoil (example).......................................................................................................... 8-11
Figure 8-4. Resist (example) ....................................................................................................... 8-13
Figure 8-5. Counterattack (example)........................................................................................... 8-15
Figure 8-6. Consolidate (example) .............................................................................................. 8-17
Figure 8-7. Positional defense (example part 1 of 4)................................................................... 8-19
Figure 8-8. Positional defense (example part 2 of 4)................................................................... 8-20
Figure 8-9. Positional defense (example part 3 of 4)................................................................... 8-21
Figure 8-10. Positional defense (example part 4 of 4)................................................................. 8-22
Figure 8-11. Mobile defense (example part 1 of 4)...................................................................... 8-24
Figure 8-12. Mobile defense (example part 2 of 4)...................................................................... 8-25
Figure 8-13. Mobile defense (example part 3 of 4)...................................................................... 8-26
Figure 8-14. Mobile defense (example part 4 of 4)...................................................................... 8-27
Figure 8-15. Urban defensive operation (example) ..................................................................... 8-29
Figure 8-16. Breakout (example) ................................................................................................. 8-32
Figure 8-17. Withdrawal (example).............................................................................................. 8-34
Figure 8-18. Rear area defense (example).................................................................................. 8-39
Figure 9-1. Riot control (example; part 1 of 3)............................................................................... 9-4
Figure 9-2. Riot control (example; part 2 of 3)............................................................................... 9-5
Figure 9-3. Riot control (example; part 3 of 3)............................................................................... 9-6
Figure 9-4. Task-organized People’s Armed Police mobile detachment (example)...................... 9-9


Tables

Introductory Table. Unit conversions................................................................................................. x
Table 2-1. Comparison of PLAA combined arms brigade to U.S. brigade combat team...............2-8
 

milagro

Well-Known Member
2019. szeptember 28.
11 806
25 415
113
Összeszedett, jó helyzetértékelést adott!
------
Bogár László magyar közgazdász, volt országgyűlési képviselő, egyetemi oktató, publicista volt a vendégünk, akivel az ukrán ellentámadásról, a nyugati segítségről és a közös eladósodás kérdéseiről beszélgettünk.
..
 

aquarell

Well-Known Member
2015. január 20.
15 899
56 762
113
Összeszedett, jó helyzetértékelést adott!
------
Bogár László magyar közgazdász, volt országgyűlési képviselő, egyetemi oktató, publicista volt a vendégünk, akivel az ukrán ellentámadásról, a nyugati segítségről és a közös eladósodás kérdéseiről beszélgettünk.
..
Beszélt a magán pénzügyi háttérhatalomról is, remélem. Az a vesszőparipája... :)
 

Ramzana

Well-Known Member
2021. október 22.
5 215
29 299
113
Ezt egy jó nagy kérdőjellel teszem be ide:
https://www.anti-spiegel.ru/2022/mi...ing_wp_cron=1663149511.0308849811553955078125

Német nyelvű, teljes fordításnak hétfő-kedd előtt neki sem állok, ha valaki kérné, de egy összefoglaló:
Thomas Röper (meg még többen is, ez mostanra kiderült), kapott egy angol nyelvű anyagot, amire azt mondta, h szerinte RAND-Corporation. Utána megkapta a dokumentumot, és tényleg az. Egy 2022 január 25dikei anyag arról, h az USA gazdaságát Németország kárára lehet erősíteni. A német gazdaság gyengítéséhez pedig a kulcs az energia. Még ha csak 2022re korlátozódik is az energiahiány, a gazdasági válság akkor is évekig fog tartani. A németek csapdába ejtésének a kulcsa pedig a dogmatikus, az ideológiát az érdekek elé helyező zöldek, és különösen az együgyű vezetőik, mint Habeck és Baerbock.

Na most. Simán lehet, h ez fék nyuszi, az oroszok gyártottak egy ilyen papírt, és pár nyugati alternatív újságíró kezére játszották, h ők hitelesebben tudják beadni a németeknek, mint az (egyébként is betiltott) RT. De. Mi van, ha igaz?
 

BigTony

Well-Known Member
2022. március 3.
618
7 460
93
Ide is, mert ide illik igazán:

https://disk.yandex.com/d/jxD85BQemPfz1A/P6.jpg
Az az ominózus januári RAND Corp. elemzés.



Ilyenek vannak benne, hogy:

-USA nem tud tovább működni külső pü-i és nyersanyag input nélkül

-emiatt a Demokraták veszíthetnek, Bident eltávolíthatják - ezt minden áron el kell kerülni!

-azonnali szükség a külső források beáramlására az amerikai gazdaságba és bankrendszerbe

-ez csak európából lehetséges anélkül, hogy jelentős politikai és katonai árat fizessünk érte

-fő akadálya ennek az egyre függetlenedő Németország, ami bár korlátozott szuverenitású még mindig, évtizedk óta azon dolgozik, hogy lerázza az amerikai rabigát és teljesen független legyen

-ez normál esetben évtizedekig tartana, de az USA belső problémái felgyorsíthatják ezt a folyamatot

-Brexit jelentősen hozzájárult Németország gazdasági függetlenedéséhez, a britek elvesztésével jelentősen romlott a befolyásunk az EU döntéseire

-ha magára hagyjuk európát, akkor kialakul a német-francia politikai konszenzus, amit olaszország és a többi OLD EUROPE (hányszor írtam le ezt az elmúlt hetekben, hogy miért szükséges, hogy mind ukrajna, mind lengyelország megszűnjenek, mert amerikai falóként veszélyt jelentenek egész európára) ország csatlakozása olyan mértékben erősítene, hogy az EU-n kívülre került britek nem lesznek képesek ellenállni a német-francia nyomásnak EGYEDÜL (csak nem a balti,lengyel, ukrán, csehszlovák, román szörnyállamok lennének, akiknek a britek mellé kéne álljanak?).

-E forgatókönyv megvalósulásával Európa nem csak gazdaságilag, de politikailag is az USA vetélytársává válna

-belső USA problémák esetén, az OLD EUROPE sokkal könnyebben ellen tudna állni az USA nyalonc kelet európai államok befolyásának.

-a források európából történp beáramlása akkor várható, ha Németországban egy kontrolált gazdasági krízissel szembesül. Az európai gazdaság fejlődése szinten kizárólag a német gazdaságétől függ.

- a német gazdaság jelenleg 2 pilléren áll: korlátlanul elérhető olcsó orosz energiahordozók és az olcsó francia nukleáris energia, de az előbbi sokkal jelentősebb.

- az orosz ellátás leállításával pusztító, rendszerszintű válság okozható mind a német gazdaságban, és közvetve egész EU-ban.

- hamarosan a francia energiaszektor is jelentős problémákkal fog küzdeni: az orosz nukleáris ffűtőanyagszállítások leállása és a SZÁHEL övezet isntabil helyzete miatt Franciország kiszolgáltatottá válik a kanadai és ausztrál fűtőanyagszállításoknak. Az AUKUS létrehozásával új lehetőség adódik, hogy nyomást gyakorolhassunk.



KONTROLLÁLT VÁLSÁG



- koalíciós kényszerből a német kormány nem teljesen ura a helyzetnek. köszönhetően a precíz tevékenységeinknek megakadályoztuk az Északi Áramlat 2 üzemebe helyezését az acél és vegyipari lobbik tiltakozása ellenére.

- a drasztikus életminőségromlás azonban arra késztetheti a vezetést, hogy átértékelje a helyzetet, és visszatérjen az EURÓPAI SZUVERENITÁS és STRATÉGIAI ÖNÁLLÓSÁG ELVÉHEZ.

- AZ EGYETLEN VALÓS LEHETŐSÉG, HOGY NÉMETORSZÁG LEMONDJON AZ OROSZ ENERGIAHORDOZÓK HASZNÁLATÁRÓL, HOGY HA MINDKÉT OLDALT BELEKÉNYSZERÍTJÜK EGY UKRAJNAI KATONAI KONFLIKTUSBA.

-AZ EBBEN AZ ORSZÁGBAN A JÖVŐBEN ELKÖVETETT TETTEINK ELKERÜLHETETLENÜL OROSZ KATONAI VÁLASZLÉPÉSEKHEZ FOGNAK VEZETNI. OROSZORSZÁG NEM HAGYHATJA VÁLASZ NÉLKÜL AZT A MASSZÍV KATONAI NYOMÁST, AMIT UKRAJNA A DONBASSI KÖZTÁRSASÁGOKRA FOG HELYEZNI. ÍGY OROSZPRSZÁGOT AGGRESSZORNAK NYILVÁNÍTHATJUK MAJD ÉS ÉLESÍTHETJÜK AZ ELÉRE ELKÉSZÍTETT TELJES SZANKCIÓS CSOMAGOT

-Putyin úgy dönthet, hogy válaszol korlátozott ellenszankciókat - főleg energiaellátással kapcsolatosakat - fog bevezetni, így az EU-t érő károk az oroszok által elszenvedett károk mértékével lesz összemérhető, sőt, Németországban még annál is nagyobbak lesznek.

-Ahhoz, hogy Németország besétáljon ebbe a csapdába, ahhoz a zöld pártok és ideológia európai térnyerése szükséges (HOGY IS TÖRTÉNT AZ A NÉMET VÁLASZTÁS???). A német zöldek egy erősen dogmatikus, már-már fanatikus mozgalom, aminek hála könnyen rávehetőek, hogy figyelmen kívül hagyják a gazdasági szempontokat. Ebből a szempontból a német zöldek sokkal rosszabbak, mint a többi európai zöld párt. Vezetőik - kiváltképp Baerbockés Habeck (külügy és gazdasági miniszterek) - személyiségének és szakmaiatlanságának hála szinte biztos, hogy soha nem ismernék be, hogy tévednének.

- Így a médiai által gyorsan kialakított kép Putyin aggresszív háborújáról elegendő lesz, hogy a zöldeket a szankciók keményvonalas támogatójává, azaz egy háborúpárti politikai párttá változtassa. Ezáltal a szankciókat akadály nélkül lehet bevezeni. A vezetők szakmaiatlansága miatt még akkor sem fognak visszatáncolni, mikor ennek a politikának az eredménye (azaz a válság) nyilvánvalóvá válik. A koalíciós partnereknek mindaddig követniük kell a zöldeket, amíg a gazdasági problémák nem kerekednek felül a politikai válságtól való félelmen (NA MOST TESSÉK ELGONDOLKODNI BAERBOCK MINAPI NYILATKOAZTÁNA, MISZERINT NEM ÉRDEKLI, MIT GONDOLNAK A NÉMET VÁLASZTÓK)

- MIRE AZ SDP ÉS AZ FDP KÉSZ LENNE SZEMBE MENNI A ZÖLDEKKEL, MÁR NEM LESZ LEHETŐSÉG, HOGY OROSZORSZÁGGAL VISSZAÁLLJANAK A KORÁBBI KAPCSOLATOK. A német fegyverszállítások bizalmatlanságot szülnek majd orosz részről. (MI A FASZT ÍROK MÁR HÓNAPOK ÓTA, HOGY AZ AGYMOSÁSNAK HÁLA, LEHETETLEN A VISSZATÉRNI A STATUS QUO ANTE BELLUMHOZ?)

-Ha a háborús bűnök és az orosz aggresszió megerősítést nyer, a német vezetés nem fog tudni szembemenni az EU-s partnereivel és megvétózni a szankciós csomagokat, ami biztosítja, hogy a német-orosz együttműködésben olyan hosszú szünet álljon be, ami a német nagyvállalatok működését versenyképtelenné teszi.



ELVÁRT KÖVETKEZMÉNYEK



- Visszaeső orosz energiahordozó-szállítások - ideálisan teljes leállás, ami katasztrofális hatással lesz a német iparra. A lakosság ellátására átirányított szükségletek ezt a helyzetet tovább rontják, ami hiányokhoz, korlátozásokhoz, az ellátási láncok elakadásához, majd domino-hatásként a teljes vegyipar, fémipar, gépipar leállásához vezet. A folyamatos üzemben működő vállalatok számára ez végleges pusztulást jelent.

- A német gazdaság kumulált vesztesége csak becsülhető. Ha csak 2022-re számoljuk az orosz szállítások leállását, az is évekig érezteti hatását, és 2-300 milliárd eurót jelent. Nem csak a német, de az egész EU-s gazdaság össze fog omlani. NEM A GAZDASÁGI NÖVEKEDÉS LASSULÁSÁRÓL BESZÉLÜNK, HANEM HOSSZANTARTÓ VISSZAESÉSRŐL, ÉS CSAK AZ IPARI TERMELÉSBEN ÉVI 3-4% MÍNUSZRÓL A KÖVETKEZŐ 5-6 ÉVBEN. EZ A PÉNZÜGYI SZEKTORBAN OLYAN PÁNIKOT FOG OKOZNI, HOGY VALÓSZÍNÜLEG ÖSSZEOMLIK.

- Az euró magától értetődően és visszafordíthatalanul a dollár alá esik. Ez a zuhanás globális eladási hullámot indít, amitől 'mérgező' devizává változik, és minden ország megpróbálja csökkenteni a devizatartalékában betöltött szerepét, amit a dollág és a yüan fognak betölteni.

- A hosszantartó, elnyújtott gazdasági visszaesés másik elkerülhetetlen következménye az életminőség romlása és a munkanélküliség (2-400.000 fő csak németországban)lesz, ami a képzett munkaerő és a magasan képzett fiatalok kiáramlásához vezet, akiknek szó szerint nem lesz más célpontjuk, mint az USA.

- Ez a forgatókönyv így közvetve és közvetetten is az USA pénzügyi helyzetének erősítését szolgálja. Rövid távon visszafordítja a kialakulóban lévő recessziót, és járulékosan stabilizálja az amerikai társadalmat azáltal, hogy eltereli a figyelmet a közvetlen gazdasági bajokról. EZ CSÖKKENTI A VÁLASZTÁSI KOCKÁZATOKAT (ÉRDEMES VISSZAOLVASNI AZ ELEJÉRE, AHOL A DEMOKRATA PÁRT ÉS A JELENLEGI VEZETÉS BUKÁSÁNAK ELKERÜLÉSE, MINT EGYIK INDOK VAN MEGNEVEZVE)

- Középtávon (4-5 év) a főbb iparágakban a tőkebeáramlásból, logisztikai inputból, csökkentett konkurenciaból adódó kumulált haszon 7-8000 milliárd dollárt tehet ki.

- sajnos kína is nyertese lesz az így előálló helyzetnek, de ugyanakkor európa olyan politikai függőségbe kerül az USA-val szemben, amely lehetővé teszi számunkra, hogy hatástalanítsunk minden oylan próbálkozást, amikor egyes európai országok megpróbálnak majd kínához közeledni.


Lehet gondolkodni az ellenség, szövetséges, vezető, európai értékek stb szavak jelentésén...
 

BigTony

Well-Known Member
2022. március 3.
618
7 460
93
Ide is, mert ide illik igazán:

https://disk.yandex.com/d/jxD85BQemPfz1A/P6.jpg
Az az ominózus januári RAND Corp. elemzés.



Ilyenek vannak benne, hogy:

-USA nem tud tovább működni külső pü-i és nyersanyag input nélkül

-emiatt a Demokraták veszíthetnek, Bident eltávolíthatják - ezt minden áron el kell kerülni!

-azonnali szükség a külső források beáramlására az amerikai gazdaságba és bankrendszerbe

-ez csak európából lehetséges anélkül, hogy jelentős politikai és katonai árat fizessünk érte

-fő akadálya ennek az egyre függetlenedő Németország, ami bár korlátozott szuverenitású még mindig, évtizedk óta azon dolgozik, hogy lerázza az amerikai rabigát és teljesen független legyen

-ez normál esetben évtizedekig tartana, de az USA belső problémái felgyorsíthatják ezt a folyamatot

-Brexit jelentősen hozzájárult Németország gazdasági függetlenedéséhez, a britek elvesztésével jelentősen romlott a befolyásunk az EU döntéseire

-ha magára hagyjuk európát, akkor kialakul a német-francia politikai konszenzus, amit olaszország és a többi OLD EUROPE (hányszor írtam le ezt az elmúlt hetekben, hogy miért szükséges, hogy mind ukrajna, mind lengyelország megszűnjenek, mert amerikai falóként veszélyt jelentenek egész európára) ország csatlakozása olyan mértékben erősítene, hogy az EU-n kívülre került britek nem lesznek képesek ellenállni a német-francia nyomásnak EGYEDÜL (csak nem a balti,lengyel, ukrán, csehszlovák, román szörnyállamok lennének, akiknek a britek mellé kéne álljanak?).

-E forgatókönyv megvalósulásával Európa nem csak gazdaságilag, de politikailag is az USA vetélytársává válna

-belső USA problémák esetén, az OLD EUROPE sokkal könnyebben ellen tudna állni az USA nyalonc kelet európai államok befolyásának.

-a források európából történp beáramlása akkor várható, ha Németországban egy kontrolált gazdasági krízissel szembesül. Az európai gazdaság fejlődése szinten kizárólag a német gazdaságétől függ.

- a német gazdaság jelenleg 2 pilléren áll: korlátlanul elérhető olcsó orosz energiahordozók és az olcsó francia nukleáris energia, de az előbbi sokkal jelentősebb.

- az orosz ellátás leállításával pusztító, rendszerszintű válság okozható mind a német gazdaságban, és közvetve egész EU-ban.

- hamarosan a francia energiaszektor is jelentős problémákkal fog küzdeni: az orosz nukleáris ffűtőanyagszállítások leállása és a SZÁHEL övezet isntabil helyzete miatt Franciország kiszolgáltatottá válik a kanadai és ausztrál fűtőanyagszállításoknak. Az AUKUS létrehozásával új lehetőség adódik, hogy nyomást gyakorolhassunk.



KONTROLLÁLT VÁLSÁG



- koalíciós kényszerből a német kormány nem teljesen ura a helyzetnek. köszönhetően a precíz tevékenységeinknek megakadályoztuk az Északi Áramlat 2 üzemebe helyezését az acél és vegyipari lobbik tiltakozása ellenére.

- a drasztikus életminőségromlás azonban arra késztetheti a vezetést, hogy átértékelje a helyzetet, és visszatérjen az EURÓPAI SZUVERENITÁS és STRATÉGIAI ÖNÁLLÓSÁG ELVÉHEZ.

- AZ EGYETLEN VALÓS LEHETŐSÉG, HOGY NÉMETORSZÁG LEMONDJON AZ OROSZ ENERGIAHORDOZÓK HASZNÁLATÁRÓL, HOGY HA MINDKÉT OLDALT BELEKÉNYSZERÍTJÜK EGY UKRAJNAI KATONAI KONFLIKTUSBA.

-AZ EBBEN AZ ORSZÁGBAN A JÖVŐBEN ELKÖVETETT TETTEINK ELKERÜLHETETLENÜL OROSZ KATONAI VÁLASZLÉPÉSEKHEZ FOGNAK VEZETNI. OROSZORSZÁG NEM HAGYHATJA VÁLASZ NÉLKÜL AZT A MASSZÍV KATONAI NYOMÁST, AMIT UKRAJNA A DONBASSI KÖZTÁRSASÁGOKRA FOG HELYEZNI. ÍGY OROSZPRSZÁGOT AGGRESSZORNAK NYILVÁNÍTHATJUK MAJD ÉS ÉLESÍTHETJÜK AZ ELÉRE ELKÉSZÍTETT TELJES SZANKCIÓS CSOMAGOT

-Putyin úgy dönthet, hogy válaszol korlátozott ellenszankciókat - főleg energiaellátással kapcsolatosakat - fog bevezetni, így az EU-t érő károk az oroszok által elszenvedett károk mértékével lesz összemérhető, sőt, Németországban még annál is nagyobbak lesznek.

-Ahhoz, hogy Németország besétáljon ebbe a csapdába, ahhoz a zöld pártok és ideológia európai térnyerése szükséges (HOGY IS TÖRTÉNT AZ A NÉMET VÁLASZTÁS???). A német zöldek egy erősen dogmatikus, már-már fanatikus mozgalom, aminek hála könnyen rávehetőek, hogy figyelmen kívül hagyják a gazdasági szempontokat. Ebből a szempontból a német zöldek sokkal rosszabbak, mint a többi európai zöld párt. Vezetőik - kiváltképp Baerbockés Habeck (külügy és gazdasági miniszterek) - személyiségének és szakmaiatlanságának hála szinte biztos, hogy soha nem ismernék be, hogy tévednének.

- Így a médiai által gyorsan kialakított kép Putyin aggresszív háborújáról elegendő lesz, hogy a zöldeket a szankciók keményvonalas támogatójává, azaz egy háborúpárti politikai párttá változtassa. Ezáltal a szankciókat akadály nélkül lehet bevezeni. A vezetők szakmaiatlansága miatt még akkor sem fognak visszatáncolni, mikor ennek a politikának az eredménye (azaz a válság) nyilvánvalóvá válik. A koalíciós partnereknek mindaddig követniük kell a zöldeket, amíg a gazdasági problémák nem kerekednek felül a politikai válságtól való félelmen (NA MOST TESSÉK ELGONDOLKODNI BAERBOCK MINAPI NYILATKOAZTÁNA, MISZERINT NEM ÉRDEKLI, MIT GONDOLNAK A NÉMET VÁLASZTÓK)

- MIRE AZ SDP ÉS AZ FDP KÉSZ LENNE SZEMBE MENNI A ZÖLDEKKEL, MÁR NEM LESZ LEHETŐSÉG, HOGY OROSZORSZÁGGAL VISSZAÁLLJANAK A KORÁBBI KAPCSOLATOK. A német fegyverszállítások bizalmatlanságot szülnek majd orosz részről. (MI A FASZT ÍROK MÁR HÓNAPOK ÓTA, HOGY AZ AGYMOSÁSNAK HÁLA, LEHETETLEN A VISSZATÉRNI A STATUS QUO ANTE BELLUMHOZ?)

-Ha a háborús bűnök és az orosz aggresszió megerősítést nyer, a német vezetés nem fog tudni szembemenni az EU-s partnereivel és megvétózni a szankciós csomagokat, ami biztosítja, hogy a német-orosz együttműködésben olyan hosszú szünet álljon be, ami a német nagyvállalatok működését versenyképtelenné teszi.



ELVÁRT KÖVETKEZMÉNYEK



- Visszaeső orosz energiahordozó-szállítások - ideálisan teljes leállás, ami katasztrofális hatással lesz a német iparra. A lakosság ellátására átirányított szükségletek ezt a helyzetet tovább rontják, ami hiányokhoz, korlátozásokhoz, az ellátási láncok elakadásához, majd domino-hatásként a teljes vegyipar, fémipar, gépipar leállásához vezet. A folyamatos üzemben működő vállalatok számára ez végleges pusztulást jelent.

- A német gazdaság kumulált vesztesége csak becsülhető. Ha csak 2022-re számoljuk az orosz szállítások leállását, az is évekig érezteti hatását, és 2-300 milliárd eurót jelent. Nem csak a német, de az egész EU-s gazdaság össze fog omlani. NEM A GAZDASÁGI NÖVEKEDÉS LASSULÁSÁRÓL BESZÉLÜNK, HANEM HOSSZANTARTÓ VISSZAESÉSRŐL, ÉS CSAK AZ IPARI TERMELÉSBEN ÉVI 3-4% MÍNUSZRÓL A KÖVETKEZŐ 5-6 ÉVBEN. EZ A PÉNZÜGYI SZEKTORBAN OLYAN PÁNIKOT FOG OKOZNI, HOGY VALÓSZÍNÜLEG ÖSSZEOMLIK.

- Az euró magától értetődően és visszafordíthatalanul a dollár alá esik. Ez a zuhanás globális eladási hullámot indít, amitől 'mérgező' devizává változik, és minden ország megpróbálja csökkenteni a devizatartalékában betöltött szerepét, amit a dollág és a yüan fognak betölteni.

- A hosszantartó, elnyújtott gazdasági visszaesés másik elkerülhetetlen következménye az életminőség romlása és a munkanélküliség (2-400.000 fő csak németországban)lesz, ami a képzett munkaerő és a magasan képzett fiatalok kiáramlásához vezet, akiknek szó szerint nem lesz más célpontjuk, mint az USA.

- Ez a forgatókönyv így közvetve és közvetetten is az USA pénzügyi helyzetének erősítését szolgálja. Rövid távon visszafordítja a kialakulóban lévő recessziót, és járulékosan stabilizálja az amerikai társadalmat azáltal, hogy eltereli a figyelmet a közvetlen gazdasági bajokról. EZ CSÖKKENTI A VÁLASZTÁSI KOCKÁZATOKAT (ÉRDEMES VISSZAOLVASNI AZ ELEJÉRE, AHOL A DEMOKRATA PÁRT ÉS A JELENLEGI VEZETÉS BUKÁSÁNAK ELKERÜLÉSE, MINT EGYIK INDOK VAN MEGNEVEZVE)

- Középtávon (4-5 év) a főbb iparágakban a tőkebeáramlásból, logisztikai inputból, csökkentett konkurenciaból adódó kumulált haszon 7-8000 milliárd dollárt tehet ki.

- sajnos kína is nyertese lesz az így előálló helyzetnek, de ugyanakkor európa olyan politikai függőségbe kerül az USA-val szemben, amely lehetővé teszi számunkra, hogy hatástalanítsunk minden oylan próbálkozást, amikor egyes európai országok megpróbálnak majd kínához közeledni.


Lehet gondolkodni az ellenség, szövetséges, vezető, európai értékek stb szavak jelentésén...
Közben Kim Dotcom már törölte is a tweetet, mert a Rand Corp rászólt, és megmondták, hogy hamisítány. Hogy lehet hamisítvány úgy, hogy ami benne van, az konkrétan megtörténik a szemünk előtt?

Biztos az zavart meg, hogy nem vagyok ideológiailag elég képzett. Csak azért gondolhattam, hogy ha amit a vaksi szememmel látok megtörténni, az van leírva ebben a papírban.
 

aquarell

Well-Known Member
2015. január 20.
15 899
56 762
113
Ide illik:
"Az USA egyre inkább kètkedik Scholtz megbizhatóságában." (die Welt).
Az uj brrlini US követ a német tv-ben dicsérte No szerepét Kiev támogatásában, de elvárásai jóval magasabbak.
Scholtz óvatos hozzáállását Kiev segitsége felé az US a lojalitàs hiànyànak értelmezi.
 
Status
Not open for further replies.