wolfram
A kondenzcsíkokkal az a baj, hogy azok felhők és éppen a bolygó emberek lakta melegebb, szárazföldi részei fölött van belőlük sok. Pont a "kályha" fölött fokozottabb a hővisszatartás. Naponta sok ezer járat mindegyike sok ezer mérfölddel... Ha nincs felhő az égen akkor éjszaka gyorsan le tud hűlni a levegő. Érdekelne mekkorát eshetne a hőmérséklet ha minden repülő leállna pár napra. 9.11. volt az egyetlen olyan időszak amikor a gépek fele a földön maradt. Kíváncsi lennék az adatokra.
A CO2 nekem sokkal ártatlanabbnak tűnik. A vulkanikus tevékenységek által kibocsátotthoz képest pedig sehol sincs az emberi tevékenység. Viszont ha emelkedik az óceánok hőmérséklete akkor a CO2 oldhatósága csökken és ezáltal megemelkedik a légkörben a szintje. Szóval itt lehet, hogy az ok és az okozat fel van cserélve. A metán mennyiségének emelkedése is hasonló kamu szvsz. Tekintve, hogy időről-időre magától is felszabadul nagyobb mennyiségben, illetve hogy az ember által tartott állatcsordák mennyisége sem magasabb a természetben előforduló növényevők populációjánál. Ezt a hülyeséget én simán betudom a vegalobbinak.
Lassan ott tart már a technika, hogy képes olyan szinten elégetni a kerozint, hogy egyáltalán nem kormol a hajtómű és ezért kondenzcsíkot sem húznak a gépek. Pár évtizedbe bele fog telni még mire minden civil gép ilyen modern hajtóművel lesz felszerelve. Szerintem lesz majd meglepetés, persze brüsszelben akkor is majd csak magukat és a co2-kvótáikat fogják dicsérni. :/
A kondenzcsíkokkal az a baj, hogy azok felhők és éppen a bolygó emberek lakta melegebb, szárazföldi részei fölött van belőlük sok. Pont a "kályha" fölött fokozottabb a hővisszatartás. Naponta sok ezer járat mindegyike sok ezer mérfölddel... Ha nincs felhő az égen akkor éjszaka gyorsan le tud hűlni a levegő. Érdekelne mekkorát eshetne a hőmérséklet ha minden repülő leállna pár napra. 9.11. volt az egyetlen olyan időszak amikor a gépek fele a földön maradt. Kíváncsi lennék az adatokra.
A CO2 nekem sokkal ártatlanabbnak tűnik. A vulkanikus tevékenységek által kibocsátotthoz képest pedig sehol sincs az emberi tevékenység. Viszont ha emelkedik az óceánok hőmérséklete akkor a CO2 oldhatósága csökken és ezáltal megemelkedik a légkörben a szintje. Szóval itt lehet, hogy az ok és az okozat fel van cserélve. A metán mennyiségének emelkedése is hasonló kamu szvsz. Tekintve, hogy időről-időre magától is felszabadul nagyobb mennyiségben, illetve hogy az ember által tartott állatcsordák mennyisége sem magasabb a természetben előforduló növényevők populációjánál. Ezt a hülyeséget én simán betudom a vegalobbinak.
Lassan ott tart már a technika, hogy képes olyan szinten elégetni a kerozint, hogy egyáltalán nem kormol a hajtómű és ezért kondenzcsíkot sem húznak a gépek. Pár évtizedbe bele fog telni még mire minden civil gép ilyen modern hajtóművel lesz felszerelve. Szerintem lesz majd meglepetés, persze brüsszelben akkor is majd csak magukat és a co2-kvótáikat fogják dicsérni. :/