Rocky:
Tegyük fel, hogy igy van, amit most nem tudok ellenörizni.
Ennek mi köze van a csalàshoz és a nyomorék cégi kulturàhoz vagy ahhoz, hogy pàr fejlesztömérnökre hàritjàk a hibàkat?
Nem értem mire célzol, mert nem látom, hogy mire válaszoltál (az elözmény nem volt része a hozzászólásodnak). Gondolkodj viszont el azon, HOGY ELÖSZÖR MOST akarnak egy érvényes és kötelezö erejü mérési eljárást KIDOLGOZNI é ELFOGADTATNI. Magyarul, minek az alappján mondják, hogy csalt a VW? Mert ugye az engedélyezö hatóság dolga, hogy a saját embereivel, a saját berendezéseivel és a saját helyiségében---mint független ellenör---elvégezze a bevizsgálást. Márpedig ha még most sincs egységes és hitelesített bevizsgálási eljárás, akkor mi a túrót csinált a bevizsgáló? Ha a bevizsgáló hatóság a VW kocsit engedélyzte, ATTÓL A PILLANATTÓL KEZDVE A FELELÖSSÈG A BEVIZSGÁLÓNÁL VAN. Úgyhogy az amerikai kormánynak a saját bevizsgálóját kellene perelnie. A VW-nek pecsétes papírja van az usákoktól, hogy minden rendben van. A VW arról nem tehet, hogy az usák bevizsgáló dilettáns. Különben is a pénztártól való távozás után reklamációnak helye nincs.