Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Már elnézést, de a VW az egész világot átverte és lebukott. Ez nem politika, hanem természetes következménye annak, hogy a német autóipar vezető óriása egyszerű csaló.
Már elnézést, de a VW az egész világot átverte és lebukott. Ez nem politika, hanem természetes következménye annak, hogy a német autóipar vezető óriása egyszerű csaló.
Veszedelmes képet fest az moszkvai vezetésről Oroszország felújított biztonsági stratégiája. A dokumentum nekimegy az Európai Uniónak és az Egyesült Államoknak, a kilencvenes évek gazdasági nyitását pedig elhibázott lépésnek láttatja.
http://www.napi.hu/nemzetkozi_gazdasag/jaj_putyin_ellenfeleinek_elkeszult_az_uj_terv.608233.html
Nem zavar, mert ez nem indok a csalásra. Egyszerűen meg kellett volna mondaniuk, hogy ilyen paraméterekkel nem tudnak dízelt produkálni. De ők inkább a csalást választották.
Aha, tehát a "megélhetési karosanyag-kibocsajtasi paramétercsalás" esete forog fent. Tipikus magyar logika, a cigók ezt is tőlünk tanulták. Amúgy a csalás lényege pont a validáció meghamisítása volt. Az amerikai hatóságokat is átverték.
Közben kiderült, hogy nemcsak Kölnben és Hamburgban voltak nök elleni szervezett támadások, hanem más nagyvárosokban is, pl. Stuttgartban. Ott viszont a járókelök siettek a nök segítségére, s a nök megúszták mobiltelefonjuk ellopásával. A nagy felháborodás hatására most már a médiákban is "migrációs hátterü" támadókról van szó, de az, hogy "menekültek" lettek volna, azt továbbra is tagadja a hazugságsajtó. Jóember, kik is azok a "migrációs hátterü, arab és észak-afrikai kinézetü" támadók?
Tudtommal eddig nem bukott le (még?) màsik gyàrtó. VW problémàja, hogy csalàssal akart megsporolni 50-200 eurot/ kocsi. Ez hülyeség a köbön. Mert most kis módositàsokkal be tudjàk tartani az elvàrt értékeket, csak a teljesitmény csökken stb. A vw csoport minden tojàsàt a dizel- kosàrba tette és a kosarat elejtették...Ezt egyik màsik cég nem csinàlta.
És micsoda dolog az, hogy az egészért pàr fejlesztömérnök felelös, akik nem mertek szólni a fejeseknek hogy a kitüzött célt a kitüzött költségekkel nem lehet elérni. De miutàn a fönökök nagypofàval teliharsogtàk a vilàgot, hogy " mi ezt tudjuk, a többiek nem..", ezen nem csodàlkozom. Én is régi életemben gyakran a sajtóból tudtam meg, mikorra, mit csinàl a nagyszerű multi cégem azon a téren, amiért én voltam felelős. Meg se kérdeztek minket....
Szóval nem kell sajnàlni a vw csoportot.
<blockquote rel="rocky">Közben kiderült, hogy nemcsak Kölnben és Hamburgban voltak nök elleni szervezett támadások, hanem más nagyvárosokban is, pl. Stuttgartban. Ott viszont a járókelök siettek a nök segítségére, s a nök megúszták mobiltelefonjuk ellopásával. A nagy felháborodás hatására most már a médiákban is "migrációs hátterü" támadókról van szó, de az, hogy "menekültek" lettek volna, azt továbbra is tagadja a hazugságsajtó. Jóember, kik is azok a "migrációs hátterü, arab és észak-afrikai kinézetü" támadók?
Tudtommal eddig nem bukott le (még?) màsik gyàrtó. VW problémàja, hogy csalàssal akart megsporolni 50-200 eurot/ kocsi. Ez hülyeség a köbön. Mert most kis módositàsokkal be tudjàk tartani az elvàrt értékeket, csak a teljesitmény csökken stb. A vw csoport minden tojàsàt a dizel- kosàrba tette és a kosarat elejtették...Ezt egyik màsik cég nem csinàlta.
És micsoda dolog az, hogy az egészért pàr fejlesztömérnök felelös, akik nem mertek szólni a fejeseknek hogy a kitüzött célt a kitüzött költségekkel nem lehet elérni. De miutàn a fönökök nagypofàval teliharsogtàk a vilàgot, hogy " mi ezt tudjuk, a többiek nem..", ezen nem csodàlkozom. Én is régi életemben gyakran a sajtóból tudtam meg, mikorra, mit csinàl a nagyszerű multi cégem azon a téren, amiért én voltam felelős. Meg se kérdeztek minket....
Szóval nem kell sajnàlni a vw csoportot.
<blockquote rel="kalapacs"><blockquote rel="rocky">Közben kiderült, hogy nemcsak Kölnben és Hamburgban voltak nök elleni szervezett támadások, hanem más nagyvárosokban is, pl. Stuttgartban. Ott viszont a járókelök siettek a nök segítségére, s a nök megúszták mobiltelefonjuk ellopásával. A nagy felháborodás hatására most már a médiákban is "migrációs hátterü" támadókról van szó, de az, hogy "menekültek" lettek volna, azt továbbra is tagadja a hazugságsajtó. Jóember, kik is azok a "migrációs hátterü, arab és észak-afrikai kinézetü" támadók?
A VW problémája az volt, hogy október első napjaiban felavatták a diesel motor gyárukat az oroszoknál. A Mercedes a fenyegetések hatására lemondott a Szentpétervárra tervezett gyárának a felépítéséről a VW pedig nem volt erre hajlandó.Tudtommal eddig nem bukott le (még?) màsik gyàrtó. VW problémàja, hogy csalàssal akart megsporolni 50-200 eurot/ kocsi.
Szóval nem kell sajnàlni a vw csoportot.