[BIZTPOL] A nagy sakktábla

Status
Not open for further replies.
Ráadásul a VW csaló politikáját pont a német kormányzat kényszerítette ki a cégből, az elmebeteg zöld víziókkal, amiket törvényi kötelességgé változtatott.
 
Már elnézést, de a VW az egész világot átverte és lebukott. Ez nem politika, hanem természetes következménye annak, hogy a német autóipar vezető óriása egyszerű csaló.

Hm, az amerikai hatóságok a saját rendszerükkel, saját helységeikben, saját embereikkel végezték anno a bevizsgálást és minden kényszer nélkül engedélyezték a VW kocsik forgalombaállítását. Utólag pampogni, hogy az usákok által engedélyezett kocsik mégsem jók, az egy vicc. Ugyanis ezzel azt mondják ki, hogy a SAJÁT MINÖSÉGELLENÖRZÖ RENDSZERÜK ALKALMATLAN. Info még csak neked: Nincsenek pontosan lefektetve még csak a mérési feltételek sem, és a fogyasztás és a károsanyagkibocsájtás igen jelentösen függ a vezetési stílustól, út- és forgalmi viszonyoktól. Pl. a feleségem ugyanazzal a kocsival, mint én, minimum 1 literrel kevesebb fogyasztást hoz 100 km-en, pedig nem foglalkozik azzal, hogy "takarékosan" vezessen, hanem egyszerüen csak intuitív "nöi módon" vezet.

Amit itt látunk, az része az Éurópa elleni támadásnak. Különösen pipák az usákok Németországra és Franciaországra, mert nem szálltak be egy nyílt, Oroszország elleni háborúba pl. Ukrajna kapcsán, ill. a németek eddig mindig kihúzták magukat a közel-keleti, nyíltan neokolonialista rablóháborúkból. Azután ne felejtsük el a háború utáni legnagyobb tömegtüntetést pár hete Berlinben (300 ezer feletti résztvevövel) a TTIP ellen. Úgyhogy most a fasisztoid liberónáci usákok elkezdik megrendszabályozni a renitenskedö Németországot. Nyugodt lehetsz benne, hogy a migráncsinvazió, meg az utána következö migráncssimogató liberónáci hecckampány (hazánk ellen is) nem volt annyira "spontán", hanem tudatos és igen jól szervezett.
 
Közben kiderült, hogy nemcsak Kölnben és Hamburgban voltak nök elleni szervezett támadások, hanem más nagyvárosokban is, pl. Stuttgartban. Ott viszont a járókelök siettek a nök segítségére, s a nök megúszták mobiltelefonjuk ellopásával. A nagy felháborodás hatására most már a médiákban is "migrációs hátterü" támadókról van szó, de az, hogy "menekültek" lettek volna, azt továbbra is tagadja a hazugságsajtó. Jóember, kik is azok a "migrációs hátterü, arab és észak-afrikai kinézetü" támadók?
 
Már elnézést, de a VW az egész világot átverte és lebukott. Ez nem politika, hanem természetes következménye annak, hogy a német autóipar vezető óriása egyszerű csaló.

Az nem zavar, hogy egyik márka sem tudja betartani ezeket a környezetvédelmi előírásokat? Az amerikai márkák sem. Olyan szigorúra előírásokat támasztottak a hozzá nem értő politikusokkal szemben, hogy azt már lehetetlen betartani. A VW még csak nem is a kirívó eset, van amelyik sokkal durvábban megszegte az előírásokat. Ha Merkel nem lenne hazaáruló, akkor ők is megvizsgálnák az amerikai kocsikat és mindet megbüntetnék vagy betiltanák a további forgalmazásukat.
Rendkívül zavar már, hogy az EU-s vezetők soha nem állnak ki az európai cégek mellett, nem védik meg az érdekeiket, pedig az EU érdeke lenne, hogy erős európai cégek legyenek.
Ez az eset is csak arra megy ki, hogy az USA valahogy versenyhátrányba kényszerítsen egy EU-s céget. Már évek óta ez van. Ez történt akkor amikor francia bankokat büntettek meg, mert Iránnal üzleteltek, ez történt amikor a már kifizetett helikopterhordozót a franciák nem szállíthatták le az oroszoknak és még sok más eset.
 
A gringók nem gyártanak dizel motorokat olyan minőségben mint az európai gyártók. Egyszerűen a piacukat féltik mert az üzemanyag árak náluk is emelkednek. Benzines helyett elkezdték a népek a dizeleseket venni.
 
Nem zavar, mert ez nem indok a csalásra. Egyszerűen meg kellett volna mondaniuk, hogy ilyen paraméterekkel nem tudnak dízelt produkálni. De ők inkább a csalást választották.
 
Veszedelmes képet fest az moszkvai vezetésről Oroszország felújított biztonsági stratégiája. A dokumentum nekimegy az Európai Uniónak és az Egyesült Államoknak, a kilencvenes évek gazdasági nyitását pedig elhibázott lépésnek láttatja.
http://www.napi.hu/nemzetkozi_gazdasag/jaj_putyin_ellenfeleinek_elkeszult_az_uj_terv.608233.html

És hogy igaza van.
Persze, ez veszedelmes annak, akinek az extraprofitja eltűnik így.
Hogy sikoltoztak a rómaiak egy-egy rabszolgalázadás idején is a méltánytalanságról és az erkölcsvesztésről. :)
 
Nem zavar, mert ez nem indok a csalásra. Egyszerűen meg kellett volna mondaniuk, hogy ilyen paraméterekkel nem tudnak dízelt produkálni. De ők inkább a csalást választották.

És mi van, ha ők azért csaltak, mert mások is csaltak és ellenük nem tettek semmit. Vagy az lett volna a megoldás, hogy a VW bezár, mert ilyen paraméterekkel nem lehet autót gyártani, míg a többi cég él mint hal a vízben?
De mint írta már feljebb valaki, ezeket a kocsikat az USA hatóságai engedélyezték, akkor semmi kivetnivalót nem találtak. Miért csak most? Amúgy meg a büntetést (ha lesz) kinek fogják adni? Erdősítik belőle a Sziklás-hegységet? Esetleg a tüdőrákosok új tüdőt kapnak?
 
Aha, tehát a "megélhetési karosanyag-kibocsajtasi paramétercsalás" esete forog fent. Tipikus magyar logika, a cigók ezt is tőlünk tanulták. Amúgy a csalás lényege pont a validáció meghamisítása volt. Az amerikai hatóságokat is átverték.
 
Aha, tehát a "megélhetési karosanyag-kibocsajtasi paramétercsalás" esete forog fent. Tipikus magyar logika, a cigók ezt is tőlünk tanulták. Amúgy a csalás lényege pont a validáció meghamisítása volt. Az amerikai hatóságokat is átverték.

Eléggé félreérthető voltam, én nem védem a VW-t, viszont ha a VW-t megbüntetik, akkor büntessék meg az ÖSSZES (ne csak az külföldieket, hanem az amerikaiakat is) többi márkát is aki csalt. Ja és ne csak az USA büntesse meg folyamatosan az európai cégeket, hanem az EU is az amerikaiakat! Mert ha ez nem történik meg, akkor megint csak arról van szó, hogy az USA különféle indokokkal próbálja versenyhátrányba taszítani az EU-s cégeket. Amúgy nem csak az EU-s. Ugyanez történt pl. az Apple-Samsung per esetében is (gondolom mindenki emlékszik még arra, hogy az Apple találta fel a lekerekített sarkú téglalapot).
 
Jah, amúgy amerikai szemmel nézve még ezzel sincs semmi problémám, hisz egy államnak az lenne az egyik feladata, hogy segítse a vállalatait, viszont az a felháborító, amikor ugyanezt nem teszik meg az európaiak, sőt egyesek még helyesnek is tartják, ha kemény dollármilliárdok vándorolnak át Európából az USA-ba.
Elegem van már, hogy a világon mindenki lokálpatrióta, csak az európaiakra húzzák rögtön rá a náci jelszót, ha valaki esetleg jobban szereti a hazáját, mint a fél világgal odébb levő országot.
 
Közben kiderült, hogy nemcsak Kölnben és Hamburgban voltak nök elleni szervezett támadások, hanem más nagyvárosokban is, pl. Stuttgartban. Ott viszont a járókelök siettek a nök segítségére, s a nök megúszták mobiltelefonjuk ellopásával. A nagy felháborodás hatására most már a médiákban is "migrációs hátterü" támadókról van szó, de az, hogy "menekültek" lettek volna, azt továbbra is tagadja a hazugságsajtó. Jóember, kik is azok a "migrációs hátterü, arab és észak-afrikai kinézetü" támadók?

Szerinted ez mennyire volt szervezett vagy inkabb spontan "kulturalis" alapon ?
 
Tudtommal eddig nem bukott le (még?) màsik gyàrtó. VW problémàja, hogy csalàssal akart megsporolni 50-200 eurot/ kocsi. Ez hülyeség a köbön. Mert most kis módositàsokkal be tudjàk tartani az elvàrt értékeket, csak a teljesitmény csökken stb. A vw csoport minden tojàsàt a dizel- kosàrba tette és a kosarat elejtették...Ezt egyik màsik cég nem csinàlta.
És micsoda dolog az, hogy az egészért pàr fejlesztömérnök felelös, akik nem mertek szólni a fejeseknek hogy a kitüzött célt a kitüzött költségekkel nem lehet elérni. De miutàn a fönökök nagypofàval teliharsogtàk a vilàgot, hogy " mi ezt tudjuk, a többiek nem..", ezen nem csodàlkozom. Én is régi életemben gyakran a sajtóból tudtam meg, mikorra, mit csinàl a nagyszerű multi cégem azon a téren, amiért én voltam felelős. Meg se kérdeztek minket....
Szóval nem kell sajnàlni a vw csoportot.
 
Tudtommal eddig nem bukott le (még?) màsik gyàrtó. VW problémàja, hogy csalàssal akart megsporolni 50-200 eurot/ kocsi. Ez hülyeség a köbön. Mert most kis módositàsokkal be tudjàk tartani az elvàrt értékeket, csak a teljesitmény csökken stb. A vw csoport minden tojàsàt a dizel- kosàrba tette és a kosarat elejtették...Ezt egyik màsik cég nem csinàlta.
És micsoda dolog az, hogy az egészért pàr fejlesztömérnök felelös, akik nem mertek szólni a fejeseknek hogy a kitüzött célt a kitüzött költségekkel nem lehet elérni. De miutàn a fönökök nagypofàval teliharsogtàk a vilàgot, hogy " mi ezt tudjuk, a többiek nem..", ezen nem csodàlkozom. Én is régi életemben gyakran a sajtóból tudtam meg, mikorra, mit csinàl a nagyszerű multi cégem azon a téren, amiért én voltam felelős. Meg se kérdeztek minket....
Szóval nem kell sajnàlni a vw csoportot.

Egyetertek !

Jatszottak, emeltek a tet, majd bebuktak. Most nemetes szivossaggal meg hatekonysaggal ujra nekiallnak es felepitik amit elvesztettek. Hamarabb mint barki. Talan a japok lennenek erre kepesek ilyen szinten.
 
<blockquote rel="rocky">Közben kiderült, hogy nemcsak Kölnben és Hamburgban voltak nök elleni szervezett támadások, hanem más nagyvárosokban is, pl. Stuttgartban. Ott viszont a járókelök siettek a nök segítségére, s a nök megúszták mobiltelefonjuk ellopásával. A nagy felháborodás hatására most már a médiákban is "migrációs hátterü" támadókról van szó, de az, hogy "menekültek" lettek volna, azt továbbra is tagadja a hazugságsajtó. Jóember, kik is azok a "migrációs hátterü, arab és észak-afrikai kinézetü" támadók?

Szerinted ez mennyire volt szervezett vagy inkabb spontan "kulturalis" alapon ?</blockquote>

Öcsisajt, a helyszíni felvételek és a szemtanúk elmondása alapján a hivatalos német beszámolók is szervezett akciókról tudósítanak.
 
Tudtommal eddig nem bukott le (még?) màsik gyàrtó. VW problémàja, hogy csalàssal akart megsporolni 50-200 eurot/ kocsi. Ez hülyeség a köbön. Mert most kis módositàsokkal be tudjàk tartani az elvàrt értékeket, csak a teljesitmény csökken stb. A vw csoport minden tojàsàt a dizel- kosàrba tette és a kosarat elejtették...Ezt egyik màsik cég nem csinàlta.
És micsoda dolog az, hogy az egészért pàr fejlesztömérnök felelös, akik nem mertek szólni a fejeseknek hogy a kitüzött célt a kitüzött költségekkel nem lehet elérni. De miutàn a fönökök nagypofàval teliharsogtàk a vilàgot, hogy " mi ezt tudjuk, a többiek nem..", ezen nem csodàlkozom. Én is régi életemben gyakran a sajtóból tudtam meg, mikorra, mit csinàl a nagyszerű multi cégem azon a téren, amiért én voltam felelős. Meg se kérdeztek minket....
Szóval nem kell sajnàlni a vw csoportot.

Hm, mit mondjak erre? A VW több benzines kocsit ad el, mint dízelest.
 
<blockquote rel="kalapacs"><blockquote rel="rocky">Közben kiderült, hogy nemcsak Kölnben és Hamburgban voltak nök elleni szervezett támadások, hanem más nagyvárosokban is, pl. Stuttgartban. Ott viszont a járókelök siettek a nök segítségére, s a nök megúszták mobiltelefonjuk ellopásával. A nagy felháborodás hatására most már a médiákban is "migrációs hátterü" támadókról van szó, de az, hogy "menekültek" lettek volna, azt továbbra is tagadja a hazugságsajtó. Jóember, kik is azok a "migrációs hátterü, arab és észak-afrikai kinézetü" támadók?

Szerinted ez mennyire volt szervezett vagy inkabb spontan "kulturalis" alapon ?</blockquote>

Öcsisajt, a helyszíni felvételek és a szemtanúk elmondása alapján a hivatalos német beszámolók is szervezett akciókról tudósítanak.

</blockquote>

Probalok veled normal emberi hangon komunikalni de latom nem megy neked. Sot ahogy elnezem sehogy mashogy nem megy.

A nemet hirekben itt nem volt szo szervezett akciorol hanem "spontan tomegakciorol" beszeltek. "ocsisajt"
 
Rocky:
Tegyük fel, hogy igy van, amit most nem tudok ellenörizni.
Ennek mi köze van a csalàshoz és a nyomorék cégi kulturàhoz vagy ahhoz, hogy pàr fejlesztömérnökre hàritjàk a hibàkat?
 
Tudtommal eddig nem bukott le (még?) màsik gyàrtó. VW problémàja, hogy csalàssal akart megsporolni 50-200 eurot/ kocsi.
Szóval nem kell sajnàlni a vw csoportot.
A VW problémája az volt, hogy október első napjaiban felavatták a diesel motor gyárukat az oroszoknál. A Mercedes a fenyegetések hatására lemondott a Szentpétervárra tervezett gyárának a felépítéséről a VW pedig nem volt erre hajlandó.
Amint a gyártósorok beindultak másnap rögtön kiderült, hogy csaltak az USA-ban a tesztekkel.
 
Status
Not open for further replies.