[BIZTPOL] Közép-Ázsia (Kazahsztán, Kirgizisztán, Tadzsikisztán, Türkmenisztán, Üzbegisztán)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

honved

Well-Known Member
2010. június 2.
10 557
20 299
113
Ki kell mondani,hogy a pilotak is hibaztak amikor bevallaltak 450km extra utat egy iranyithato am serult geppel.Ha fizikai akadalyt nem kepeznek egy kifutopalyan,velemenyem szerint veszhelyzet eseten marpedig ez az volt az elerheto legkozelebbi repteren le kellett volna szallniuk.Majd kiderul,ha kiderul mit kommunikalt egymasal a gep es a torony a talalat utan.

Az orosz légiirányítás nem engedte leszállni őket egyik közeli reptéren sem.
 

blogen

Well-Known Member
2010. április 20.
17 011
29 558
113
Szerinted a légiirányításnak azonnal volt tudomása arról, hogy a légvédelem eltalálta a gépet, és helyben meg is hozta a döntést, hogy ne engedjük leszállni, majd beleesik a tengerbe és akkor nem derül ki?
Ezek a történetek öt-tíz max tizenöt percen belül zajlottak le. A katonai körzetnek volt ideje ezt lezongorázni.
 

kacsacsor

Well-Known Member
2015. március 15.
16 716
22 530
113
Nem csak nekem vannak kételyeim ezzel az egész mesedélutánnal kapcsolatban. Aki már elolvasott néhány Simplicius cikket, az tudja, hogy erre a fickóra érdemes figyelni. Ő is tele van kételyekkel: nem tudunk még eleget.
A FOS szövegeit meg olvassák lelkesen a hívők.
 

nyugger

Well-Known Member
2012. szeptember 30.
7 082
31 690
113
Az orosz légiirányítás nem engedte leszállni őket egyik közeli reptéren sem.
Ha ránéztek Flightradarra és tényleg a dróntámadások idején alkalmazott Kover terv volt érvényben lezárva a csecsenföldi, vlagyikavkazi, mozdoki, minyeralnije vodi meg minden létező repteret, akkor viszont nem is igazán lett volna sok opció a közelben leszállni. Sztavropol olyan 340 kilométer, Eliszta 350, Asztrahány 370, amihez képest a 430 kilométerre fekvő Aktau nem is tűnik "annyira" messzinek. Plusz ha légtérzár is érvényben volt, akkor lehet nem is mehetett volna északi irányba, hanem a cél a csecsen légtér mihamarabbi elhagyása volt. Szóval jah sok a kérdőjel
 

nyugger

Well-Known Member
2012. szeptember 30.
7 082
31 690
113
Разбившийся в Актау самолет получил повреждения "вследствие обстрела с земли", заявил Алиев.
В Баку считают, что самолет AZAL, разбившийся в Актау, не был сбит специально, уточнил Алиев в интервью телеканалу AzTV.
Alijev szerint a balesetet szenvedett gép egy "földről indított lövés" következtében sérült meg, de nem szándékos lelövés következtében
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed

Filter

Well-Known Member
2021. január 7.
4 311
22 591
113
Tehàt Groznij felett ellövik a gépet.
X fő, különböző méretű sérülést szenved.
Senki nem szòl, vagy kötöz.
Csendben, nyugodtan ül tovàbb amíg àtrepülik a tengert....
Folyik a vér 30-40 percen keresztül, senkit nem zavar ( nem is làtni a felvételeken).
Nem ordítanak a fàjdalomtòl.
Személyzet mosolyog, nincs semmi gond.

Most kb ezt kellene elhinnem.
Nem pedig az van hogy leszàllàshoz készülő gép lett telibevàgva.
 

nyugger

Well-Known Member
2012. szeptember 30.
7 082
31 690
113
Alijev szerint a balesetet szenvedett gép egy "földről indított lövés" következtében sérült meg, de nem szándékos lelövés következtében
Баку требует от Москвы "признания вины, наказания виновных и выплаты компенсаций" в ситуации с катастрофой самолета AZAL, заявил Алиев.
Baku követeli Moszkvától „a bűnösség elismerését, a bűnösök megbüntetését és kártérítés fizetését” az AZAL repülőgép lezuhanásával kapcsolatos helyzetben - mondta Alijev.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed

honved

Well-Known Member
2010. június 2.
10 557
20 299
113
Ha ránéztek Flightradarra és tényleg a dróntámadások idején alkalmazott Kover terv volt érvényben lezárva a csecsenföldi, vlagyikavkazi, mozdoki, minyeralnije vodi meg minden létező repteret, akkor viszont nem is igazán lett volna sok opció a közelben leszállni. Sztavropol olyan 340 kilométer, Eliszta 350, Asztrahány 370, amihez képest a 430 kilométerre fekvő Aktau nem is tűnik "annyira" messzinek. Plusz ha légtérzár is érvényben volt, akkor lehet nem is mehetett volna északi irányba, hanem a cél a csecsen légtér mihamarabbi elhagyása volt. Szóval jah sok a kérdőjel

Igen, nagyobb az esély hogy ezért nem tudtak leszállni.
 

SilvioD

Well-Known Member
2018. december 23.
27 679
98 070
113
Tehàt Groznij felett ellövik a gépet.
X fő, különböző méretű sérülést szenved.
Senki nem szòl, vagy kötöz.
Csendben, nyugodtan ül tovàbb amíg àtrepülik a tengert....
Folyik a vér 30-40 percen keresztül, senkit nem zavar ( nem is làtni a felvételeken).
Nem ordítanak a fàjdalomtòl.
Személyzet mosolyog, nincs semmi gond.

Most kb ezt kellene elhinnem.
Nem pedig az van hogy leszàllàshoz készülő gép lett telibevàgva.
A cIvil repülés topikba áthelyezett hozzászólásomba becsatolt videón látható, a repülő sérülése utáni, de még repülés közbeni belső,utasok által felvett videón több sérülés a repülőn és feltételezhetően vérző utas is.