Megosztom e rendkívül fontos információt.
Többször hivatkoztam arra hogy kívánatos Kijiv rövid közép és hosszú távú régió központtá fejlődése.
A gyakorlat bizonyította a elmélet helyességét.
A térségben most vagy a jövőben érdekelt nagy hatalmak figyelmébe.
Tessenek megnézni hogy a eu 12 éve!! vacakol a fideszes magyar elittel /a lényeg a utolsó két szón van/ 0 körüli eredménnyel.
Ha helyesen számolom Kijiv valami 24 óra alatt megoldotta azt ami a eunak/Brüsszelnek 12 éve!! nem megy.
/Szerződések betartására rábírta Budapestet./
/Azt hogy pl. Moszkva miért ALKALMATLAN a térség "felügyeletére" azt egy hsz-ben nehéz lenne összeszedni a lényeg Budapest cucliztatja /szopatja nem szexuális hanem pejoratív értelemben a Moszkvaiakat... évtizedek óta.../
Tehát ebből a szempontból /Kijiv régió központi szerepe/ LÉNYEGTELEN hogy mely nagyhatalom lesz a térségben a leghangsúlyosabb.
Hangsúlyozom ennél kevesebbért a magyar kurmány hónapokra euró milliárdokból kiplakátoltatta a egész országot hogy Soros György, Gyurcsány Ferenc, Vona Gábor, Széll Bernadett, Karácsony Gergely + a bohóc irányítják Brüsszelt.
Nem lesz Magyarország gyarmat.
Ment a Baier Zsoca meg a Bencsik András több tízezer ember élén Budáról Pestre hogy nem leszünk gyarmat ilyesmik.
Most valamiért máshogy reagáltak Budapesten.
www-eurointegration-com-ua.translate.goog
A „Transznyeft” orosz olajtársaság bejelentette, hogy Ukrajna leállította az orosz olaj tranzitját a Druzsba olajvezeték déli részén a tranzitszolgáltatások fizetését lehetetlenné tevő szankciók miatt.
Ezt az "Economichna Pravda" írja a "Transznyeft" nyilatkozatára hivatkozva.
Az ukrán "Ukrtransnafta" (a "Naftogaz" leányvállalata) így augusztus 4-től leállíthatja az orosz olaj tranzitját Magyarországra, Csehországba és Szlovákiába.
A "Transznyefty" szerint az ok az volt, hogy az "Ukrtransneft" számláira nem érkezett pénz a tranzitszolgáltatásokhoz. Az orosz cég az EU-szankciók miatt nem tud tranzitot fizetni, Ukrajna pedig 100%-os előleg alapján nyújt tranzitszolgáltatásokat.
Az orosz cég azt állítja, hogy ők fizették ki a tranzitot, de a pénz visszakerült a számlára. A kifizetéseket a „Gazprombank” bonyolítja le – ott megjegyezték, hogy a kifizetést a hetedik szankciócsomag miatt utasították el.
A "Druzsba" vezeték Oroszországban kezdődik a Volga keleti partján, és két ágra oszlik Fehéroroszországban - az északi Lengyelországba és Németországba vezet, a déli pedig Ukrajnán keresztül - Magyarországra, Szlovákiába és Csehországba.
Oroszország általában napi 250 000 hordó olajat szállít a Druzsba vezeték déli ágán keresztül.
Németország és Lengyelország korábban úgy döntött, hogy megtagad minden orosz olajszállítást, így az év végéig már csak a Druzsba olajvezeték déli részén áramlik majd az EU-ba. Az Európai Unió által Oroszországból importált teljes olajmennyiség 10%-át teszi ki.
www-pravda-com-ua.translate.goog
A magyar cég fizette az orosz olaj Ukrajnán keresztüli tranzitját
„Európai igazság” – 2022. augusztus 10., szerda, 15:10.
21068
Fizetést jelentett be a magyar MOL az orosz olaj Ukrajnán keresztüli tranzitjáért, miután korábban az uniós szankcióknak megfelelő fizetésképtelenség miatt leállították a szivattyúzását.
Erről az "Európai Igazság" ír - írja a Telex portál .
Mint elhangzott, a MOL megállapodott az ukrán és az orosz féllel a Druzsba gázvezeték helyreállításáról, és átutalta az ukrán szakasz használatáért járó tranzitdíjat.
„A MOL a bizottsági kötelezettségek vállalásával biztosította a probléma gyors megoldását: az ukránok ígérete szerint a banki technikai akadályok miatt néhány napja leállt kőolajszállítás egy éven belül újraindulhat. néhány nap” – közölte a cég szerdán.
A MOL szerint a gyors intézkedést az ellátási helyzet indokolta: a barátsági vezeték déli szakaszán Magyarországra, Szlovákiába és Csehországba is eljut a kőolaj, és „bár a MOL-nak több hétre elegendő saját készlete van Magyarországon, a regionális nagyvállalat a szomszédos országok ellátásának biztonságáért is felelős”.
Korábban a Transneft orosz olajtársaság közölte, hogy Ukrajna leállította az orosz olaj tranzitját a Druzsba olajvezeték déli részén a tranzitszolgáltatások fizetését ellehetetlenítő szankciók miatt.
Az ukrán "Ukrtransnafta" (a "Naftogaz" leányvállalata) így augusztus 4-től leállíthatja az orosz olaj tranzitját Magyarországra, Csehországba és Szlovákiába.
Az orosz cég azt állítja, hogy ők fizették ki a tranzitot, de a pénz visszakerült a számlára. A kifizetéseket a „Gazprombank” bonyolítja le – ott megjegyezték, hogy a kifizetést a hetedik szankciócsomag miatt utasították el.
A "Druzsba" vezeték Oroszországban kezdődik a Volga keleti partján, és két ágra oszlik Fehéroroszországban - az északi Lengyelországba és Németországba vezet, a déli pedig Ukrajnán keresztül - Magyarországra, Szlovákiába és Csehországba.
Oroszország általában napi 250 000 hordó olajat szállít a Druzsba vezeték déli ágán keresztül.
Németország és Lengyelország korábban úgy döntött, hogy megtagad minden orosz olajszállítást, így az év végéig már csak a Druzsba olajvezeték déli részén áramlik majd az EU-ba. Az Európai Unió által Oroszországból importált teljes olajmennyiség 10%-át teszi ki.
Többször hivatkoztam arra hogy kívánatos Kijiv rövid közép és hosszú távú régió központtá fejlődése.
A gyakorlat bizonyította a elmélet helyességét.
A térségben most vagy a jövőben érdekelt nagy hatalmak figyelmébe.
Tessenek megnézni hogy a eu 12 éve!! vacakol a fideszes magyar elittel /a lényeg a utolsó két szón van/ 0 körüli eredménnyel.
Ha helyesen számolom Kijiv valami 24 óra alatt megoldotta azt ami a eunak/Brüsszelnek 12 éve!! nem megy.
/Szerződések betartására rábírta Budapestet./
/Azt hogy pl. Moszkva miért ALKALMATLAN a térség "felügyeletére" azt egy hsz-ben nehéz lenne összeszedni a lényeg Budapest cucliztatja /szopatja nem szexuális hanem pejoratív értelemben a Moszkvaiakat... évtizedek óta.../
Tehát ebből a szempontból /Kijiv régió központi szerepe/ LÉNYEGTELEN hogy mely nagyhatalom lesz a térségben a leghangsúlyosabb.
Hangsúlyozom ennél kevesebbért a magyar kurmány hónapokra euró milliárdokból kiplakátoltatta a egész országot hogy Soros György, Gyurcsány Ferenc, Vona Gábor, Széll Bernadett, Karácsony Gergely + a bohóc irányítják Brüsszelt.
Nem lesz Magyarország gyarmat.
Ment a Baier Zsoca meg a Bencsik András több tízezer ember élén Budáról Pestre hogy nem leszünk gyarmat ilyesmik.
Most valamiért máshogy reagáltak Budapesten.

âТÑанÑнÑÑÑÑâ заÑвила, Ñо УкÑаÑна зÑпинила ÑÑÐ°Ð½Ð·Ð¸Ñ âÐÑÑжбоÑâ до УгоÑÑини, ЧеÑÑÑ Ñа СловаÑÑини
Як ÑÑвеÑджÑÑÑÑ Ð² âТÑанÑнÑÑÑÑâ, пÑиÑÐ¸Ð½Ð¾Ñ ÑÑала вÑдÑÑÑнÑÑÑÑ Ð½Ð°Ð´ÑÐ¾Ð´Ð¶ÐµÐ½Ð½Ñ ÐºÐ¾ÑÑÑв на ÑаÑÑнки âУкÑÑÑанÑнаÑÑиâ за поÑлÑги ÑÑанзиÑÑ.
A Transneft közölte, hogy Ukrajna leállította a Druzsba tranzitját Magyarországra, Csehországba és Szlovákiába
2022. augusztus 9., kedd, 15:09A „Transznyeft” orosz olajtársaság bejelentette, hogy Ukrajna leállította az orosz olaj tranzitját a Druzsba olajvezeték déli részén a tranzitszolgáltatások fizetését lehetetlenné tevő szankciók miatt.
Ezt az "Economichna Pravda" írja a "Transznyeft" nyilatkozatára hivatkozva.
Az ukrán "Ukrtransnafta" (a "Naftogaz" leányvállalata) így augusztus 4-től leállíthatja az orosz olaj tranzitját Magyarországra, Csehországba és Szlovákiába.
A "Transznyefty" szerint az ok az volt, hogy az "Ukrtransneft" számláira nem érkezett pénz a tranzitszolgáltatásokhoz. Az orosz cég az EU-szankciók miatt nem tud tranzitot fizetni, Ukrajna pedig 100%-os előleg alapján nyújt tranzitszolgáltatásokat.
Az orosz cég azt állítja, hogy ők fizették ki a tranzitot, de a pénz visszakerült a számlára. A kifizetéseket a „Gazprombank” bonyolítja le – ott megjegyezték, hogy a kifizetést a hetedik szankciócsomag miatt utasították el.
A "Druzsba" vezeték Oroszországban kezdődik a Volga keleti partján, és két ágra oszlik Fehéroroszországban - az északi Lengyelországba és Németországba vezet, a déli pedig Ukrajnán keresztül - Magyarországra, Szlovákiába és Csehországba.
Oroszország általában napi 250 000 hordó olajat szállít a Druzsba vezeték déli ágán keresztül.
Németország és Lengyelország korábban úgy döntött, hogy megtagad minden orosz olajszállítást, így az év végéig már csak a Druzsba olajvezeték déli részén áramlik majd az EU-ba. Az Európai Unió által Oroszországból importált teljes olajmennyiség 10%-át teszi ki.

УгоÑÑÑка компанÑÑ Ð·Ð°Ð¿Ð»Ð°Ñила за ÑÑÐ°Ð½Ð·Ð¸Ñ ÑоÑÑйÑÑÐºÐ¾Ñ Ð½Ð°ÑÑи ÑеÑез УкÑаÑнÑ
Ðа ÑÑанзиÑÑ ÑоÑÑйÑÑÐºÐ¾Ñ Ð½Ð°ÑÑи ÑеÑез УкÑаÑÐ½Ñ ÑплаÑила ÑгоÑÑÑка компанÑÑ MOL

„Európai igazság” – 2022. augusztus 10., szerda, 15:10.
21068
Fizetést jelentett be a magyar MOL az orosz olaj Ukrajnán keresztüli tranzitjáért, miután korábban az uniós szankcióknak megfelelő fizetésképtelenség miatt leállították a szivattyúzását.
Erről az "Európai Igazság" ír - írja a Telex portál .
Mint elhangzott, a MOL megállapodott az ukrán és az orosz féllel a Druzsba gázvezeték helyreállításáról, és átutalta az ukrán szakasz használatáért járó tranzitdíjat.
„A MOL a bizottsági kötelezettségek vállalásával biztosította a probléma gyors megoldását: az ukránok ígérete szerint a banki technikai akadályok miatt néhány napja leállt kőolajszállítás egy éven belül újraindulhat. néhány nap” – közölte a cég szerdán.
A MOL szerint a gyors intézkedést az ellátási helyzet indokolta: a barátsági vezeték déli szakaszán Magyarországra, Szlovákiába és Csehországba is eljut a kőolaj, és „bár a MOL-nak több hétre elegendő saját készlete van Magyarországon, a regionális nagyvállalat a szomszédos országok ellátásának biztonságáért is felelős”.
Korábban a Transneft orosz olajtársaság közölte, hogy Ukrajna leállította az orosz olaj tranzitját a Druzsba olajvezeték déli részén a tranzitszolgáltatások fizetését ellehetetlenítő szankciók miatt.
Az ukrán "Ukrtransnafta" (a "Naftogaz" leányvállalata) így augusztus 4-től leállíthatja az orosz olaj tranzitját Magyarországra, Csehországba és Szlovákiába.
Az orosz cég azt állítja, hogy ők fizették ki a tranzitot, de a pénz visszakerült a számlára. A kifizetéseket a „Gazprombank” bonyolítja le – ott megjegyezték, hogy a kifizetést a hetedik szankciócsomag miatt utasították el.
A "Druzsba" vezeték Oroszországban kezdődik a Volga keleti partján, és két ágra oszlik Fehéroroszországban - az északi Lengyelországba és Németországba vezet, a déli pedig Ukrajnán keresztül - Magyarországra, Szlovákiába és Csehországba.
Oroszország általában napi 250 000 hordó olajat szállít a Druzsba vezeték déli ágán keresztül.
Németország és Lengyelország korábban úgy döntött, hogy megtagad minden orosz olajszállítást, így az év végéig már csak a Druzsba olajvezeték déli részén áramlik majd az EU-ba. Az Európai Unió által Oroszországból importált teljes olajmennyiség 10%-át teszi ki.