Megosztom e rendkívül fontos információt.
Többször hivatkoztam arra hogy kívánatos Kijiv rövid közép és hosszú távú régió központtá fejlődése.
A gyakorlat bizonyította a elmélet helyességét.
A térségben most vagy a jövőben érdekelt nagy hatalmak figyelmébe.
Tessenek megnézni hogy a eu 12 éve!! vacakol a fideszes magyar elittel /a lényeg a utolsó két szón van/ 0 körüli eredménnyel.
Ha helyesen számolom Kijiv valami 24 óra alatt megoldotta azt ami a eunak/Brüsszelnek 12 éve!! nem megy.
/Szerződések betartására rábírta Budapestet./
/Azt hogy pl. Moszkva miért ALKALMATLAN a térség "felügyeletére" azt egy hsz-ben nehéz lenne összeszedni a lényeg Budapest cucliztatja /szopatja nem szexuális hanem pejoratív értelemben a Moszkvaiakat... évtizedek óta.../
Tehát ebből a szempontból /Kijiv régió központi szerepe/ LÉNYEGTELEN hogy mely nagyhatalom lesz a térségben a leghangsúlyosabb.
Hangsúlyozom ennél kevesebbért a magyar kurmány hónapokra euró milliárdokból kiplakátoltatta a egész országot hogy Soros György, Gyurcsány Ferenc, Vona Gábor, Széll Bernadett, Karácsony Gergely + a bohóc irányítják Brüsszelt.
Nem lesz Magyarország gyarmat.
Ment a Baier Zsoca meg a Bencsik András több tízezer ember élén Budáról Pestre hogy nem leszünk gyarmat ilyesmik.
Most valamiért máshogy reagáltak Budapesten.
A „Transznyeft” orosz olajtársaság bejelentette, hogy Ukrajna leállította az orosz olaj tranzitját a Druzsba olajvezeték déli részén a tranzitszolgáltatások fizetését lehetetlenné tevő szankciók miatt.
Ezt az "Economichna Pravda" írja a "Transznyeft" nyilatkozatára hivatkozva.
Az ukrán "Ukrtransnafta" (a "Naftogaz" leányvállalata) így augusztus 4-től leállíthatja az orosz olaj tranzitját Magyarországra, Csehországba és Szlovákiába.
A "Transznyefty" szerint az ok az volt, hogy az "Ukrtransneft" számláira nem érkezett pénz a tranzitszolgáltatásokhoz. Az orosz cég az EU-szankciók miatt nem tud tranzitot fizetni, Ukrajna pedig 100%-os előleg alapján nyújt tranzitszolgáltatásokat.
Az orosz cég azt állítja, hogy ők fizették ki a tranzitot, de a pénz visszakerült a számlára. A kifizetéseket a „Gazprombank” bonyolítja le – ott megjegyezték, hogy a kifizetést a hetedik szankciócsomag miatt utasították el.
A "Druzsba" vezeték Oroszországban kezdődik a Volga keleti partján, és két ágra oszlik Fehéroroszországban - az északi Lengyelországba és Németországba vezet, a déli pedig Ukrajnán keresztül - Magyarországra, Szlovákiába és Csehországba.
Oroszország általában napi 250 000 hordó olajat szállít a Druzsba vezeték déli ágán keresztül.
Németország és Lengyelország korábban úgy döntött, hogy megtagad minden orosz olajszállítást, így az év végéig már csak a Druzsba olajvezeték déli részén áramlik majd az EU-ba. Az Európai Unió által Oroszországból importált teljes olajmennyiség 10%-át teszi ki.
A magyar cég fizette az orosz olaj Ukrajnán keresztüli tranzitját
„Európai igazság” – 2022. augusztus 10., szerda, 15:10.
21068
Fizetést jelentett be a magyar MOL az orosz olaj Ukrajnán keresztüli tranzitjáért, miután korábban az uniós szankcióknak megfelelő fizetésképtelenség miatt leállították a szivattyúzását.
Erről az "Európai Igazság" ír - írja a Telex portál .
Mint elhangzott, a MOL megállapodott az ukrán és az orosz féllel a Druzsba gázvezeték helyreállításáról, és átutalta az ukrán szakasz használatáért járó tranzitdíjat.
„A MOL a bizottsági kötelezettségek vállalásával biztosította a probléma gyors megoldását: az ukránok ígérete szerint a banki technikai akadályok miatt néhány napja leállt kőolajszállítás egy éven belül újraindulhat. néhány nap” – közölte a cég szerdán.
A MOL szerint a gyors intézkedést az ellátási helyzet indokolta: a barátsági vezeték déli szakaszán Magyarországra, Szlovákiába és Csehországba is eljut a kőolaj, és „bár a MOL-nak több hétre elegendő saját készlete van Magyarországon, a regionális nagyvállalat a szomszédos országok ellátásának biztonságáért is felelős”.
Korábban a Transneft orosz olajtársaság közölte, hogy Ukrajna leállította az orosz olaj tranzitját a Druzsba olajvezeték déli részén a tranzitszolgáltatások fizetését ellehetetlenítő szankciók miatt.
Az ukrán "Ukrtransnafta" (a "Naftogaz" leányvállalata) így augusztus 4-től leállíthatja az orosz olaj tranzitját Magyarországra, Csehországba és Szlovákiába.
Az orosz cég azt állítja, hogy ők fizették ki a tranzitot, de a pénz visszakerült a számlára. A kifizetéseket a „Gazprombank” bonyolítja le – ott megjegyezték, hogy a kifizetést a hetedik szankciócsomag miatt utasították el.
A "Druzsba" vezeték Oroszországban kezdődik a Volga keleti partján, és két ágra oszlik Fehéroroszországban - az északi Lengyelországba és Németországba vezet, a déli pedig Ukrajnán keresztül - Magyarországra, Szlovákiába és Csehországba.
Oroszország általában napi 250 000 hordó olajat szállít a Druzsba vezeték déli ágán keresztül.
Németország és Lengyelország korábban úgy döntött, hogy megtagad minden orosz olajszállítást, így az év végéig már csak a Druzsba olajvezeték déli részén áramlik majd az EU-ba. Az Európai Unió által Oroszországból importált teljes olajmennyiség 10%-át teszi ki.
Többször hivatkoztam arra hogy kívánatos Kijiv rövid közép és hosszú távú régió központtá fejlődése.
A gyakorlat bizonyította a elmélet helyességét.
A térségben most vagy a jövőben érdekelt nagy hatalmak figyelmébe.
Tessenek megnézni hogy a eu 12 éve!! vacakol a fideszes magyar elittel /a lényeg a utolsó két szón van/ 0 körüli eredménnyel.
Ha helyesen számolom Kijiv valami 24 óra alatt megoldotta azt ami a eunak/Brüsszelnek 12 éve!! nem megy.
/Szerződések betartására rábírta Budapestet./
/Azt hogy pl. Moszkva miért ALKALMATLAN a térség "felügyeletére" azt egy hsz-ben nehéz lenne összeszedni a lényeg Budapest cucliztatja /szopatja nem szexuális hanem pejoratív értelemben a Moszkvaiakat... évtizedek óta.../
Tehát ebből a szempontból /Kijiv régió központi szerepe/ LÉNYEGTELEN hogy mely nagyhatalom lesz a térségben a leghangsúlyosabb.
Hangsúlyozom ennél kevesebbért a magyar kurmány hónapokra euró milliárdokból kiplakátoltatta a egész országot hogy Soros György, Gyurcsány Ferenc, Vona Gábor, Széll Bernadett, Karácsony Gergely + a bohóc irányítják Brüsszelt.
Nem lesz Magyarország gyarmat.
Ment a Baier Zsoca meg a Bencsik András több tízezer ember élén Budáról Pestre hogy nem leszünk gyarmat ilyesmik.
Most valamiért máshogy reagáltak Budapesten.
“Транснєфть” заявила, що Україна зупинила транзит “Дружбою” до Угорщини, Чехії та Словаччини
Як стверджують в “Транснєфті”, причиною стала відсутність надходження коштів на рахунки “Укртранснафти” за послуги транзиту.
www-eurointegration-com-ua.translate.goog
A Transneft közölte, hogy Ukrajna leállította a Druzsba tranzitját Magyarországra, Csehországba és Szlovákiába
2022. augusztus 9., kedd, 15:09A „Transznyeft” orosz olajtársaság bejelentette, hogy Ukrajna leállította az orosz olaj tranzitját a Druzsba olajvezeték déli részén a tranzitszolgáltatások fizetését lehetetlenné tevő szankciók miatt.
Ezt az "Economichna Pravda" írja a "Transznyeft" nyilatkozatára hivatkozva.
Az ukrán "Ukrtransnafta" (a "Naftogaz" leányvállalata) így augusztus 4-től leállíthatja az orosz olaj tranzitját Magyarországra, Csehországba és Szlovákiába.
A "Transznyefty" szerint az ok az volt, hogy az "Ukrtransneft" számláira nem érkezett pénz a tranzitszolgáltatásokhoz. Az orosz cég az EU-szankciók miatt nem tud tranzitot fizetni, Ukrajna pedig 100%-os előleg alapján nyújt tranzitszolgáltatásokat.
Az orosz cég azt állítja, hogy ők fizették ki a tranzitot, de a pénz visszakerült a számlára. A kifizetéseket a „Gazprombank” bonyolítja le – ott megjegyezték, hogy a kifizetést a hetedik szankciócsomag miatt utasították el.
A "Druzsba" vezeték Oroszországban kezdődik a Volga keleti partján, és két ágra oszlik Fehéroroszországban - az északi Lengyelországba és Németországba vezet, a déli pedig Ukrajnán keresztül - Magyarországra, Szlovákiába és Csehországba.
Oroszország általában napi 250 000 hordó olajat szállít a Druzsba vezeték déli ágán keresztül.
Németország és Lengyelország korábban úgy döntött, hogy megtagad minden orosz olajszállítást, így az év végéig már csak a Druzsba olajvezeték déli részén áramlik majd az EU-ba. Az Európai Unió által Oroszországból importált teljes olajmennyiség 10%-át teszi ki.
Угорська компанія заплатила за транзит російської нафти через Україну
За транзиту російської нафти через Україну сплатила угорська компанія MOL
www-pravda-com-ua.translate.goog
„Európai igazság” – 2022. augusztus 10., szerda, 15:10.
21068
Fizetést jelentett be a magyar MOL az orosz olaj Ukrajnán keresztüli tranzitjáért, miután korábban az uniós szankcióknak megfelelő fizetésképtelenség miatt leállították a szivattyúzását.
Erről az "Európai Igazság" ír - írja a Telex portál .
Mint elhangzott, a MOL megállapodott az ukrán és az orosz féllel a Druzsba gázvezeték helyreállításáról, és átutalta az ukrán szakasz használatáért járó tranzitdíjat.
„A MOL a bizottsági kötelezettségek vállalásával biztosította a probléma gyors megoldását: az ukránok ígérete szerint a banki technikai akadályok miatt néhány napja leállt kőolajszállítás egy éven belül újraindulhat. néhány nap” – közölte a cég szerdán.
A MOL szerint a gyors intézkedést az ellátási helyzet indokolta: a barátsági vezeték déli szakaszán Magyarországra, Szlovákiába és Csehországba is eljut a kőolaj, és „bár a MOL-nak több hétre elegendő saját készlete van Magyarországon, a regionális nagyvállalat a szomszédos országok ellátásának biztonságáért is felelős”.
Korábban a Transneft orosz olajtársaság közölte, hogy Ukrajna leállította az orosz olaj tranzitját a Druzsba olajvezeték déli részén a tranzitszolgáltatások fizetését ellehetetlenítő szankciók miatt.
Az ukrán "Ukrtransnafta" (a "Naftogaz" leányvállalata) így augusztus 4-től leállíthatja az orosz olaj tranzitját Magyarországra, Csehországba és Szlovákiába.
Az orosz cég azt állítja, hogy ők fizették ki a tranzitot, de a pénz visszakerült a számlára. A kifizetéseket a „Gazprombank” bonyolítja le – ott megjegyezték, hogy a kifizetést a hetedik szankciócsomag miatt utasították el.
A "Druzsba" vezeték Oroszországban kezdődik a Volga keleti partján, és két ágra oszlik Fehéroroszországban - az északi Lengyelországba és Németországba vezet, a déli pedig Ukrajnán keresztül - Magyarországra, Szlovákiába és Csehországba.
Oroszország általában napi 250 000 hordó olajat szállít a Druzsba vezeték déli ágán keresztül.
Németország és Lengyelország korábban úgy döntött, hogy megtagad minden orosz olajszállítást, így az év végéig már csak a Druzsba olajvezeték déli részén áramlik majd az EU-ba. Az Európai Unió által Oroszországból importált teljes olajmennyiség 10%-át teszi ki.