[BIZTPOL] Közép-Európa (V4 országok)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

  • Az elmúlt évek tapasztalatai alapján, és a kialakult helyzet kapcsán szeretnénk elkerülni a (többek között az ukrán topikban is tapasztalható) információs zajt, amit részben a hazai sajtóorgánumok hozzá nem értő cikkei által okozott visszhang gerjeszt. Mivel kizárható, hogy a hazai sajtó, vagy mainstream szakértők többletinformációval rendelkezzenek a fórumhoz képest a Wagner katonai magánvállalat oroszországi műveletével kapcsolatban, így kiegészítő szabály lép érvénybe a topik színvonalának megőrzése, javítása érdekében:

    • a magyar orgánumok, közösségi média oldalak, egyéb felületek hírei és elemzései (beleértve az utóbbi időkben elhíresült szakértőket is) nem támogatottak, kérjük kerülésüket.
    • a külföldi fősodratú elemzések, hírek közül az új információt nem hordozók szintén kerülendők

    Ezen tartalmak az oldal tulajdonosának és moderátorainak belátása szerint egyéb szabálysértés hiányában is törölhetők, a törlés minden esetben (az erőforrások megőrzése érdekében) külön indoklás nélkül történik.

    Preferáltak az elsődleges és másodlagos források, pl. a résztvevő felekhez köthető Telegram chat-ek, illetve az ezeket közvetlenül szemléző szakmai felületek, felhasználók.

Raszputyin

Well-Known Member
2022. február 20.
1 587
4 826
113
Huh? Ennek semmi koze nem volt a nemetekhez, plane az amerikaiakhoz, ez klasszikus onsorsronto elmebetegseg a britektol; a politikai rendszeruk menthetetlenul korrupt es bennfentes, 'verfertozo', Farage es a tobbi invertebrate szimplan csak felrobbantotta es cinikusan elteritette a politikai elitjuk irant regota felgyulemlett utalatot.

Az Egyesült Királyság pontosan tudta, hogy miért lép ki, nem véletlen volt.
 

Raszputyin

Well-Known Member
2022. február 20.
1 587
4 826
113
Én egyébként kíváncsian várom, hogy a "nagy nyugatbarátok" mikor ébrednek rá, hogy az EU = Németország, mióta az Egyesült Királyság kibrexitelt belőle... :cool:
Ugyanis az EU-ban a UK-t szerették, amiatt voltak EU pártiak, nem a németek miatt :)
Németország majd amikor előveszi a Stepan Bandera stílust, akkor hogyan fognak fejvesztve menekülni a korábban az EU-t pártoló liberálisok :D
Cseh Katka, meg Donáth Anna Moszkváig fognak szaladni védelemért :D
 
  • Tetszik
Reactions: cirqle

Lengyel_nem_medik

Well-Known Member
2022. március 30.
520
1 513
93
1) Már hogyne lenne a SZU látványosan erősebb, mint Oroszország. A SZU 300 millió fős volt, Oroszország pedig csak 150 millió fős. Az érved olyan, mintha azt mondanád, hogy ha helyreállítanánk Nagy-Magyarországot, akkor az sem lenne látványosan erősebb, mint a jelenlegi (kis) Magyarország. Pedig de.

2) Hogy a balti 3 ország NATO tag, az nem számít. Hamarosan Kína megtámadja Tajvant, és az USA-nak így lesz alibije, hogy miért nem kockáztathatja az atomháborút Oroszországgal 3 kis balti ország miatt. És jól érted, a SZU összes tagállama vissza fog térni a SZU-ba, területileg négyzetmilliméter pontosan helyreáll a SZU. Ezenkívül pedig még Közép-Kelet-Európából is visszakerül Moszkvához a teljes volt KGST/Varsói Szerződés. És ha lengyel barátaink végül nagyon ravaszak voltak, akkor ezt ismét Varsóban köthetik meg az oroszokkal, úgy, hogy Lengyelország győztes fél lesz.
Azert ez eros tulzas. Nem hiszem, hogy Lengyelorszag az uj vasfuggony keleti oldalara kerulhetne. Maximum Litvaniat esetleg megtamadjak, mert ok valoban az erejukon felul lepnek fel az oroszokkal szemben, de az kizart, hogy Lengyelorszagot meg mernek tamadni az oroszok, ahhoz azert messze nem eleg erosek atom nelkul. De atomot meg vethetnek be, akkor mar nem erne meg nekik.
 

Raszputyin

Well-Known Member
2022. február 20.
1 587
4 826
113
Azert ez eros tulzas. Nem hiszem, hogy Lengyelorszag az uj vasfuggony keleti oldalara kerulhetne. Maximum Litvaniat esetleg megtamadjak, mert ok valoban az erejukon felul lepnek fel az oroszokkal szemben, de az kizart, hogy Lengyelorszagot meg mernek tamadni az oroszok, ahhoz azert messze nem eleg erosek atom nelkul. De atomot meg vethetnek be, akkor mar nem erne meg nekik.

Nem vetnek be atomot, ti fogtok átállni hozzájuk :)
 

PavolR

Well-Known Member
2020. július 2.
5 088
13 489
113
1) Már hogyne lenne a SZU látványosan erősebb, mint Oroszország. A SZU 300 millió fős volt, Oroszország pedig csak 150 millió fős. Az érved olyan, mintha azt mondanád, hogy ha helyreállítanánk Nagy-Magyarországot, akkor az sem lenne látványosan erősebb, mint a jelenlegi (kis) Magyarország. Pedig de.

2) Hogy a balti 3 ország NATO tag, az nem számít. Hamarosan Kína megtámadja Tajvant, és az USA-nak így lesz alibije, hogy miért nem kockáztathatja az atomháborút Oroszországgal 3 kis balti ország miatt. És jól érted, a SZU összes tagállama vissza fog térni a SZU-ba, területileg négyzetmilliméter pontosan helyreáll a SZU. Ezenkívül pedig még Közép-Kelet-Európából is visszakerül Moszkvához a teljes volt KGST/Varsói Szerződés. És ha lengyel barátaink végül nagyon ravaszak voltak, akkor ezt ismét Varsóban köthetik meg az oroszokkal, úgy, hogy Lengyelország győztes fél lesz.
SZU volt! Ez a lényeg. Mert ugyebár nem életszeru, hogy valaki kikiáltja újra a SZÚ-t, és mindenki vigadva viszacsatlakozik hozzá.
Még magát a OF teruletét is csak harcok árán lenne képes hatalmába venni, nem még hogy más szuverén államokat, melyeknek olyan támogatói is akadnak mint Torokország vagy Kína - mikozben Kína szinte biztosan a "fehér" hazai ellenfeleit is támogatná. Ha ezek korulmények kozt reálisan legalább a mai OF felét lenne képes a új SZÚ hatalma alá keríteni és tartósan megtartani, már az is komoly sikernek számítana. Szoval az elkerulhetetlen háborús kimerultségre és a fentartható teruletre tekintettel, hoszutávulag egy SZÚ valószinuleg még gyengébb is lenne, mint a mai OF, már csak azért is, mert ezeket a folyamatokat olyan aktorok, mint Kína, nem néznék tétlenul, így a SZÚ koncepciója a mai világban és geopolitikai berendezkedésben másra, mint OF szétverése ténylegesen nem használható.
 

SilvioD

Well-Known Member
2018. december 23.
25 873
91 399
113
Igen, de azért tegyük hozzá, hogy a Red Hot Chili Peppers koncert sem lehetett volna Puskás nélkül olyan, amilyen, itt Budapesten. Nem csak telt házas EB meccsek lehetnek benne, meg mikor itt van egy valag turista mondjuk, EB meccs vagy épp koncert miatt pár napot, aztán költik az AJRÓT, azt már senki nem számolja, ugye?

Nem, nem azt mondom hogy nyereséges lesz valaha is a Puskás, de pont olyan álszent ezt fikázni, mint a lélegeztetőgépek emlegetése!
Ebbe már bele sem akartam menni a multkor, de nem a koncertekből meg a meccsekből van a Puskás aréna fő bevétele. Az évi 10-15 esemény. Egy évben 100-120 kisebb céges rendezvény, konferencia is be van tervezve, amelyekből a fő bevételekre számítanak.
 

zsolti

Well-Known Member
2015. augusztus 8.
16 535
45 016
113
Ebbe már bele sem akartam menni a multkor, de nem a koncertekből meg a meccsekből van a Puskás aréna fő bevétele. Az évi 10-15 esemény. Egy évben 100-120 kisebb céges rendezvény, konferencia is be van tervezve, amelyekből a fő bevételekre számítanak.
Ez is benne van, de nemzetgazdaság szempontjából szerintem elég komoly zseton bejön a külföldi vendégéjszakák/itt elköltött éttermi/taxi/tömegközlekedésre etc. szánt valutából.

No meg lássuk be, a Népstadion konkrétan életveszélyes volt már, kellett egy új a helyére. Nem, nem azt mondom hogy annyi stadion kell az országba mint a Fidesz csinált, kicsit szerintem is túltolták, DE azért ez az agyatlan stadionozás, meg hány lélegeztető gép jön ki belőle ez hülyeség a köbön. Pláne úgy, hogy utána meg azt ordították hogy a fasznak ennyi lélegeztetőgép...

Van akiknek semmi sem jó, ezzel nem lehet mit tenni.
 

Raszputyin

Well-Known Member
2022. február 20.
1 587
4 826
113
SZU volt! Ez a lényeg. Mert ugyebár nem életszeru, hogy valaki kikiáltja újra a SZÚ-t, és mindenki vigadva viszacsatlakozik hozzá.
Még magát a OF teruletét is csak harcok árán lenne képes hatalmába venni, nem még hogy más szuverén államokat, melyeknek olyan támogatói is akadnak mint Torokország vagy Kína - mikozben Kína szinte biztosan a "fehér" hazai ellenfeleit is támogatná. Ha ezek korulmények kozt reálisan legalább a mai OF felét lenne képes a új SZÚ hatalma alá keríteni és tartósan megtartani, már az is komoly sikernek számítana. Szoval az elkerulhetetlen háborús kimerultségre és a fentartható teruletre tekintettel, hoszutávulag egy SZÚ valószinuleg még gyengébb is lenne, mint a mai OF, már csak azért is, mert ezeket a folyamatokat olyan aktorok, mint Kína, nem néznék tétlenul, így a SZÚ koncepciója a mai világban és geopolitikai berendezkedésben másra, mint OF szétverése ténylegesen nem használható.

A szempontok, amiket írsz igazak, és a SZU létrejötte valóban szét fogja verni az Oroszországi Föderációt. Putyin éppen ezért nem mer valódi háborút indítani Ukrajna ellen, csak "különleges műveletet".
A dilemma a következő: Ukrajnát Oroszország csak Szovjetunióként tudja bekebelezni, mert különben az ukránok orosz nacionalista hódítást látnak a bekebelezésben. Ha viszont Putyin teret enged a Szovjetuniónak, akkor az szétveri az Oroszországi Föderációt, mert a kapitalisták, a "fehérek", ezt nem fogják engedni - tehát előbb/közben velük le kell számolni.
Szép kis dilemma ugye.
Röviden, Putyin Oroszországi Föderációval csak Kelet-Dél-Ukrajnát tudja max. bekebelezni, egész Ukrajna bekebelezéséhez Szovjetunióra volna szükség, de az szétveri az Oroszországi Föderációt. (Egyesek szerint nem kár érte, mert az OF-t az USA hozta létre 1991-ben a SZU fölbomlásakor...)
Ennek ellenére én azt mondom, előre van az előre, legyen SZU, aztán majd lecsillapodnak a kedélyek az OF területén is...
és mindezekből következően még jó mély konfliktusnak nézünk elébe,
néhány éven belül már azt sem fogjuk tudni, éppen milyen államalakulat van a mostani Oroszország területén, nem még hogy ki is a vezetője...
 
  • Tetszik
Reactions: SilvioD
K

Kopi2000

Guest
1) Már hogyne lenne a SZU látványosan erősebb, mint Oroszország. A SZU 300 millió fős volt, Oroszország pedig csak 150 millió fős. Az érved olyan, mintha azt mondanád, hogy ha helyreállítanánk Nagy-Magyarországot, akkor az sem lenne látványosan erősebb, mint a jelenlegi (kis) Magyarország. Pedig de.

2) Hogy a balti 3 ország NATO tag, az nem számít. Hamarosan Kína megtámadja Tajvant, és az USA-nak így lesz alibije, hogy miért nem kockáztathatja az atomháborút Oroszországgal 3 kis balti ország miatt. És jól érted, a SZU összes tagállama vissza fog térni a SZU-ba, területileg négyzetmilliméter pontosan helyreáll a SZU. Ezenkívül pedig még Közép-Kelet-Európából is visszakerül Moszkvához a teljes volt KGST/Varsói Szerződés. És ha lengyel barátaink végül nagyon ravaszak voltak, akkor ezt ismét Varsóban köthetik meg az oroszokkal, úgy, hogy Lengyelország győztes fél lesz.
Neked tetszik az agymenesed? Mi vagy Te egy Kadar nyugger??
 
  • Vicces
Reactions: Roni

hendrick

Well-Known Member
2018. június 30.
2 813
4 986
113
Nem tudom te arra gondoltál-e, hogy az USA már 1945 óta azon dolgozik, hogy legyen egy vezető hatalom európában, akivel együtt tud működni, mert neki az, hogy ennyi kis államocska ilyen laza EU-ban hol akar hol nem akar valamit marha fárasztó. Sokkal praktikusabb lenne nekik egy Európai Impérium, ideológia tökmindegy, csak legyen vezetés. Kooperatív úton nem sikerült elérni, lesz más. De mi lesz, ha ez nem a SZU 2.0 lesz? Hanem az új Pax Franco-Germanica? A BeNeLux-Francia-Német föderális állam már egy köszöbön álló valóság, csak azért nem valósult meg, mert az EU-val nem harmonizál, félnek a kétsebességes Európától. Ha nem félnek létrejön a BeNeLux-Francia-Német Impérium, mint atomhatalom ... na szerinted kivel akar majd az USA együttműködni?
Csak, hogy bekerüljön ide egy kis háttéranyag is erről:

Ugyebár pont a keleti meg részben a déli államok tiltakozása hatására elutasították a kétsebességes EU tervet, de drága Viktorunk rendszeres vétózgatása egyszerűen elkerülhetetlenné teszi azt, hogy a második sebesség jöjjön fel, mint a talajvíz, gyakorlatilag a nagy ellenállással valószínűleg szűkebb körben de pont hogy be fog indulni a föderális állam, amit az azzal való ellenérzések miatt sosem fognak annak hívni, de gyakorlatilag már 2017 óta már egyfajta francia-német föderáció van Európa szívében - létrejött a francia-német integrációs hivatal. (integration office (Conseil franco-allemand de l’intégration - CFAI / Deutsch-Französische Integrationsrat - DFIR))
 

tindalos

Well-Known Member
2011. október 8.
1 615
5 369
113
Csak, hogy bekerüljön ide egy kis háttéranyag is erről:

Ugyebár pont a keleti meg részben a déli államok tiltakozása hatására elutasították a kétsebességes EU tervet, de drága Viktorunk rendszeres vétózgatása egyszerűen elkerülhetetlenné teszi azt, hogy a második sebesség jöjjön fel, mint a talajvíz, gyakorlatilag a nagy ellenállással valószínűleg szűkebb körben de pont hogy be fog indulni a föderális állam, amit az azzal való ellenérzések miatt sosem fognak annak hívni, de gyakorlatilag már 2017 óta már egyfajta francia-német föderáció van Európa szívében - létrejött a francia-német integrációs hivatal. (integration office (Conseil franco-allemand de l’intégration - CFAI / Deutsch-Französische Integrationsrat - DFIR))
Egyesülnek ezek meg a Benelux és meg is oldották.
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby

Yoda

Well-Known Member
2022. február 28.
1 854
2 188
113
Megosztom e rendkívül fontos információt.
Többször hivatkoztam arra hogy kívánatos Kijiv rövid közép és hosszú távú régió központtá fejlődése.
A gyakorlat bizonyította a elmélet helyességét.
A térségben most vagy a jövőben érdekelt nagy hatalmak figyelmébe.
Tessenek megnézni hogy a eu 12 éve!! vacakol a fideszes magyar elittel /a lényeg a utolsó két szón van/ 0 körüli eredménnyel.
Ha helyesen számolom Kijiv valami 24 óra alatt megoldotta azt ami a eunak/Brüsszelnek 12 éve!! nem megy.
/Szerződések betartására rábírta Budapestet./
/Azt hogy pl. Moszkva miért ALKALMATLAN a térség "felügyeletére" azt egy hsz-ben nehéz lenne összeszedni a lényeg Budapest cucliztatja /szopatja nem szexuális hanem pejoratív értelemben a Moszkvaiakat... évtizedek óta.../
Tehát ebből a szempontból /Kijiv régió központi szerepe/ LÉNYEGTELEN hogy mely nagyhatalom lesz a térségben a leghangsúlyosabb.

Hangsúlyozom ennél kevesebbért a magyar kurmány hónapokra euró milliárdokból kiplakátoltatta a egész országot hogy Soros György, Gyurcsány Ferenc, Vona Gábor, Széll Bernadett, Karácsony Gergely + a bohóc irányítják Brüsszelt.
Nem lesz Magyarország gyarmat.
Ment a Baier Zsoca meg a Bencsik András több tízezer ember élén Budáról Pestre hogy nem leszünk gyarmat ilyesmik.
Most valamiért máshogy reagáltak Budapesten.


A Transneft közölte, hogy Ukrajna leállította a Druzsba tranzitját Magyarországra, Csehországba és Szlovákiába​

2022. augusztus 9., kedd, 15:09
A „Transznyeft” orosz olajtársaság bejelentette, hogy Ukrajna leállította az orosz olaj tranzitját a Druzsba olajvezeték déli részén a tranzitszolgáltatások fizetését lehetetlenné tevő szankciók miatt.

Ezt az "Economichna Pravda" írja a "Transznyeft" nyilatkozatára hivatkozva.
Az ukrán "Ukrtransnafta" (a "Naftogaz" leányvállalata) így augusztus 4-től leállíthatja az orosz olaj tranzitját Magyarországra, Csehországba és Szlovákiába.

A "Transznyefty" szerint az ok az volt, hogy az "Ukrtransneft" számláira nem érkezett pénz a tranzitszolgáltatásokhoz. Az orosz cég az EU-szankciók miatt nem tud tranzitot fizetni, Ukrajna pedig 100%-os előleg alapján nyújt tranzitszolgáltatásokat.

Az orosz cég azt állítja, hogy ők fizették ki a tranzitot, de a pénz visszakerült a számlára. A kifizetéseket a „Gazprombank” bonyolítja le – ott megjegyezték, hogy a kifizetést a hetedik szankciócsomag miatt utasították el.

A "Druzsba" vezeték Oroszországban kezdődik a Volga keleti partján, és két ágra oszlik Fehéroroszországban - az északi Lengyelországba és Németországba vezet, a déli pedig Ukrajnán keresztül - Magyarországra, Szlovákiába és Csehországba.

Oroszország általában napi 250 000 hordó olajat szállít a Druzsba vezeték déli ágán keresztül.

Németország és Lengyelország korábban úgy döntött, hogy megtagad minden orosz olajszállítást, így az év végéig már csak a Druzsba olajvezeték déli részén áramlik majd az EU-ba. Az Európai Unió által Oroszországból importált teljes olajmennyiség 10%-át teszi ki.


A magyar cég fizette az orosz olaj Ukrajnán keresztüli tranzitját
„Európai igazság” – 2022. augusztus 10., szerda, 15:10.
21068
Fizetést jelentett be a magyar MOL az orosz olaj Ukrajnán keresztüli tranzitjáért, miután korábban az uniós szankcióknak megfelelő fizetésképtelenség miatt leállították a szivattyúzását.
Erről az "Európai Igazság" ír - írja a Telex portál .

Mint elhangzott, a MOL megállapodott az ukrán és az orosz féllel a Druzsba gázvezeték helyreállításáról, és átutalta az ukrán szakasz használatáért járó tranzitdíjat.

„A MOL a bizottsági kötelezettségek vállalásával biztosította a probléma gyors megoldását: az ukránok ígérete szerint a banki technikai akadályok miatt néhány napja leállt kőolajszállítás egy éven belül újraindulhat. néhány nap” – közölte a cég szerdán.

A MOL szerint a gyors intézkedést az ellátási helyzet indokolta: a barátsági vezeték déli szakaszán Magyarországra, Szlovákiába és Csehországba is eljut a kőolaj, és „bár a MOL-nak több hétre elegendő saját készlete van Magyarországon, a regionális nagyvállalat a szomszédos országok ellátásának biztonságáért is felelős”.

Korábban a Transneft orosz olajtársaság közölte, hogy Ukrajna leállította az orosz olaj tranzitját a Druzsba olajvezeték déli részén a tranzitszolgáltatások fizetését ellehetetlenítő szankciók miatt.

Az ukrán "Ukrtransnafta" (a "Naftogaz" leányvállalata) így augusztus 4-től leállíthatja az orosz olaj tranzitját Magyarországra, Csehországba és Szlovákiába.


Az orosz cég azt állítja, hogy ők fizették ki a tranzitot, de a pénz visszakerült a számlára. A kifizetéseket a „Gazprombank” bonyolítja le – ott megjegyezték, hogy a kifizetést a hetedik szankciócsomag miatt utasították el.

A "Druzsba" vezeték Oroszországban kezdődik a Volga keleti partján, és két ágra oszlik Fehéroroszországban - az északi Lengyelországba és Németországba vezet, a déli pedig Ukrajnán keresztül - Magyarországra, Szlovákiába és Csehországba.

Oroszország általában napi 250 000 hordó olajat szállít a Druzsba vezeték déli ágán keresztül.
Németország és Lengyelország korábban úgy döntött, hogy megtagad minden orosz olajszállítást, így az év végéig már csak a Druzsba olajvezeték déli részén áramlik majd az EU-ba. Az Európai Unió által Oroszországból importált teljes olajmennyiség 10%-át teszi ki.
 
  • Tetszik
Reactions: Kopi2000

Flamand

Well-Known Member
2021. augusztus 26.
3 442
16 745
113
Megosztom e rendkívül fontos információt.
Többször hivatkoztam arra hogy kívánatos Kijiv rövid közép és hosszú távú régió központtá fejlődése.
A gyakorlat bizonyította a elmélet helyességét.
A térségben most vagy a jövőben érdekelt nagy hatalmak figyelmébe.
Tessenek megnézni hogy a eu 12 éve!! vacakol a fideszes magyar elittel /a lényeg a utolsó két szón van/ 0 körüli eredménnyel.
Ha helyesen számolom Kijiv valami 24 óra alatt megoldotta azt ami a eunak/Brüsszelnek 12 éve!! nem megy.
/Szerződések betartására rábírta Budapestet./
/Azt hogy pl. Moszkva miért ALKALMATLAN a térség "felügyeletére" azt egy hsz-ben nehéz lenne összeszedni a lényeg Budapest cucliztatja /szopatja nem szexuális hanem pejoratív értelemben a Moszkvaiakat... évtizedek óta.../
Tehát ebből a szempontból /Kijiv régió központi szerepe/ LÉNYEGTELEN hogy mely nagyhatalom lesz a térségben a leghangsúlyosabb.

Hangsúlyozom ennél kevesebbért a magyar kurmány hónapokra euró milliárdokból kiplakátoltatta a egész országot hogy Soros György, Gyurcsány Ferenc, Vona Gábor, Széll Bernadett, Karácsony Gergely + a bohóc irányítják Brüsszelt.
Nem lesz Magyarország gyarmat.
Ment a Baier Zsoca meg a Bencsik András több tízezer ember élén Budáról Pestre hogy nem leszünk gyarmat ilyesmik.
Most valamiért máshogy reagáltak Budapesten.


A Transneft közölte, hogy Ukrajna leállította a Druzsba tranzitját Magyarországra, Csehországba és Szlovákiába​

2022. augusztus 9., kedd, 15:09
A „Transznyeft” orosz olajtársaság bejelentette, hogy Ukrajna leállította az orosz olaj tranzitját a Druzsba olajvezeték déli részén a tranzitszolgáltatások fizetését lehetetlenné tevő szankciók miatt.

Ezt az "Economichna Pravda" írja a "Transznyeft" nyilatkozatára hivatkozva.
Az ukrán "Ukrtransnafta" (a "Naftogaz" leányvállalata) így augusztus 4-től leállíthatja az orosz olaj tranzitját Magyarországra, Csehországba és Szlovákiába.

A "Transznyefty" szerint az ok az volt, hogy az "Ukrtransneft" számláira nem érkezett pénz a tranzitszolgáltatásokhoz. Az orosz cég az EU-szankciók miatt nem tud tranzitot fizetni, Ukrajna pedig 100%-os előleg alapján nyújt tranzitszolgáltatásokat.

Az orosz cég azt állítja, hogy ők fizették ki a tranzitot, de a pénz visszakerült a számlára. A kifizetéseket a „Gazprombank” bonyolítja le – ott megjegyezték, hogy a kifizetést a hetedik szankciócsomag miatt utasították el.

A "Druzsba" vezeték Oroszországban kezdődik a Volga keleti partján, és két ágra oszlik Fehéroroszországban - az északi Lengyelországba és Németországba vezet, a déli pedig Ukrajnán keresztül - Magyarországra, Szlovákiába és Csehországba.

Oroszország általában napi 250 000 hordó olajat szállít a Druzsba vezeték déli ágán keresztül.

Németország és Lengyelország korábban úgy döntött, hogy megtagad minden orosz olajszállítást, így az év végéig már csak a Druzsba olajvezeték déli részén áramlik majd az EU-ba. Az Európai Unió által Oroszországból importált teljes olajmennyiség 10%-át teszi ki.


A magyar cég fizette az orosz olaj Ukrajnán keresztüli tranzitját
„Európai igazság” – 2022. augusztus 10., szerda, 15:10.
21068
Fizetést jelentett be a magyar MOL az orosz olaj Ukrajnán keresztüli tranzitjáért, miután korábban az uniós szankcióknak megfelelő fizetésképtelenség miatt leállították a szivattyúzását.
Erről az "Európai Igazság" ír - írja a Telex portál .

Mint elhangzott, a MOL megállapodott az ukrán és az orosz féllel a Druzsba gázvezeték helyreállításáról, és átutalta az ukrán szakasz használatáért járó tranzitdíjat.

„A MOL a bizottsági kötelezettségek vállalásával biztosította a probléma gyors megoldását: az ukránok ígérete szerint a banki technikai akadályok miatt néhány napja leállt kőolajszállítás egy éven belül újraindulhat. néhány nap” – közölte a cég szerdán.

A MOL szerint a gyors intézkedést az ellátási helyzet indokolta: a barátsági vezeték déli szakaszán Magyarországra, Szlovákiába és Csehországba is eljut a kőolaj, és „bár a MOL-nak több hétre elegendő saját készlete van Magyarországon, a regionális nagyvállalat a szomszédos országok ellátásának biztonságáért is felelős”.

Korábban a Transneft orosz olajtársaság közölte, hogy Ukrajna leállította az orosz olaj tranzitját a Druzsba olajvezeték déli részén a tranzitszolgáltatások fizetését ellehetetlenítő szankciók miatt.

Az ukrán "Ukrtransnafta" (a "Naftogaz" leányvállalata) így augusztus 4-től leállíthatja az orosz olaj tranzitját Magyarországra, Csehországba és Szlovákiába.


Az orosz cég azt állítja, hogy ők fizették ki a tranzitot, de a pénz visszakerült a számlára. A kifizetéseket a „Gazprombank” bonyolítja le – ott megjegyezték, hogy a kifizetést a hetedik szankciócsomag miatt utasították el.

A "Druzsba" vezeték Oroszországban kezdődik a Volga keleti partján, és két ágra oszlik Fehéroroszországban - az északi Lengyelországba és Németországba vezet, a déli pedig Ukrajnán keresztül - Magyarországra, Szlovákiába és Csehországba.

Oroszország általában napi 250 000 hordó olajat szállít a Druzsba vezeték déli ágán keresztül.
Németország és Lengyelország korábban úgy döntött, hogy megtagad minden orosz olajszállítást, így az év végéig már csak a Druzsba olajvezeték déli részén áramlik majd az EU-ba. Az Európai Unió által Oroszországból importált teljes olajmennyiség 10%-át teszi ki.
Mester,én is megosztok magával egy információt. Hamarosan olyan entitás,hogy Ukrajna,teljesen más formában,és méreteben fog szerepelni a térképeken. A bitorolt területeit vissza veszi a jogos tulajdonos. Ezt azért tartsa szem előtt,mert itt kevés lesz a fénykard,és az erő nem a Jedikkel van,hanem az oroszokkal.
 

Bálint

Well-Known Member
2020. augusztus 31.
8 094
27 357
113
Megosztom e rendkívül fontos információt.
Többször hivatkoztam arra hogy kívánatos Kijiv rövid közép és hosszú távú régió központtá fejlődése.
A gyakorlat bizonyította a elmélet helyességét.
A térségben most vagy a jövőben érdekelt nagy hatalmak figyelmébe.
Tessenek megnézni hogy a eu 12 éve!! vacakol a fideszes magyar elittel /a lényeg a utolsó két szón van/ 0 körüli eredménnyel.
Ha helyesen számolom Kijiv valami 24 óra alatt megoldotta azt ami a eunak/Brüsszelnek 12 éve!! nem megy.
/Szerződések betartására rábírta Budapestet./
/Azt hogy pl. Moszkva miért ALKALMATLAN a térség "felügyeletére" azt egy hsz-ben nehéz lenne összeszedni a lényeg Budapest cucliztatja /szopatja nem szexuális hanem pejoratív értelemben a Moszkvaiakat... évtizedek óta.../
Tehát ebből a szempontból /Kijiv régió központi szerepe/ LÉNYEGTELEN hogy mely nagyhatalom lesz a térségben a leghangsúlyosabb.

Hangsúlyozom ennél kevesebbért a magyar kurmány hónapokra euró milliárdokból kiplakátoltatta a egész országot hogy Soros György, Gyurcsány Ferenc, Vona Gábor, Széll Bernadett, Karácsony Gergely + a bohóc irányítják Brüsszelt.
Nem lesz Magyarország gyarmat.
Ment a Baier Zsoca meg a Bencsik András több tízezer ember élén Budáról Pestre hogy nem leszünk gyarmat ilyesmik.
Most valamiért máshogy reagáltak Budapesten.


A Transneft közölte, hogy Ukrajna leállította a Druzsba tranzitját Magyarországra, Csehországba és Szlovákiába​

2022. augusztus 9., kedd, 15:09
A „Transznyeft” orosz olajtársaság bejelentette, hogy Ukrajna leállította az orosz olaj tranzitját a Druzsba olajvezeték déli részén a tranzitszolgáltatások fizetését lehetetlenné tevő szankciók miatt.

Ezt az "Economichna Pravda" írja a "Transznyeft" nyilatkozatára hivatkozva.
Az ukrán "Ukrtransnafta" (a "Naftogaz" leányvállalata) így augusztus 4-től leállíthatja az orosz olaj tranzitját Magyarországra, Csehországba és Szlovákiába.

A "Transznyefty" szerint az ok az volt, hogy az "Ukrtransneft" számláira nem érkezett pénz a tranzitszolgáltatásokhoz. Az orosz cég az EU-szankciók miatt nem tud tranzitot fizetni, Ukrajna pedig 100%-os előleg alapján nyújt tranzitszolgáltatásokat.

Az orosz cég azt állítja, hogy ők fizették ki a tranzitot, de a pénz visszakerült a számlára. A kifizetéseket a „Gazprombank” bonyolítja le – ott megjegyezték, hogy a kifizetést a hetedik szankciócsomag miatt utasították el.

A "Druzsba" vezeték Oroszországban kezdődik a Volga keleti partján, és két ágra oszlik Fehéroroszországban - az északi Lengyelországba és Németországba vezet, a déli pedig Ukrajnán keresztül - Magyarországra, Szlovákiába és Csehországba.

Oroszország általában napi 250 000 hordó olajat szállít a Druzsba vezeték déli ágán keresztül.

Németország és Lengyelország korábban úgy döntött, hogy megtagad minden orosz olajszállítást, így az év végéig már csak a Druzsba olajvezeték déli részén áramlik majd az EU-ba. Az Európai Unió által Oroszországból importált teljes olajmennyiség 10%-át teszi ki.


A magyar cég fizette az orosz olaj Ukrajnán keresztüli tranzitját
„Európai igazság” – 2022. augusztus 10., szerda, 15:10.
21068
Fizetést jelentett be a magyar MOL az orosz olaj Ukrajnán keresztüli tranzitjáért, miután korábban az uniós szankcióknak megfelelő fizetésképtelenség miatt leállították a szivattyúzását.
Erről az "Európai Igazság" ír - írja a Telex portál .

Mint elhangzott, a MOL megállapodott az ukrán és az orosz féllel a Druzsba gázvezeték helyreállításáról, és átutalta az ukrán szakasz használatáért járó tranzitdíjat.

„A MOL a bizottsági kötelezettségek vállalásával biztosította a probléma gyors megoldását: az ukránok ígérete szerint a banki technikai akadályok miatt néhány napja leállt kőolajszállítás egy éven belül újraindulhat. néhány nap” – közölte a cég szerdán.

A MOL szerint a gyors intézkedést az ellátási helyzet indokolta: a barátsági vezeték déli szakaszán Magyarországra, Szlovákiába és Csehországba is eljut a kőolaj, és „bár a MOL-nak több hétre elegendő saját készlete van Magyarországon, a regionális nagyvállalat a szomszédos országok ellátásának biztonságáért is felelős”.

Korábban a Transneft orosz olajtársaság közölte, hogy Ukrajna leállította az orosz olaj tranzitját a Druzsba olajvezeték déli részén a tranzitszolgáltatások fizetését ellehetetlenítő szankciók miatt.

Az ukrán "Ukrtransnafta" (a "Naftogaz" leányvállalata) így augusztus 4-től leállíthatja az orosz olaj tranzitját Magyarországra, Csehországba és Szlovákiába.


Az orosz cég azt állítja, hogy ők fizették ki a tranzitot, de a pénz visszakerült a számlára. A kifizetéseket a „Gazprombank” bonyolítja le – ott megjegyezték, hogy a kifizetést a hetedik szankciócsomag miatt utasították el.

A "Druzsba" vezeték Oroszországban kezdődik a Volga keleti partján, és két ágra oszlik Fehéroroszországban - az északi Lengyelországba és Németországba vezet, a déli pedig Ukrajnán keresztül - Magyarországra, Szlovákiába és Csehországba.

Oroszország általában napi 250 000 hordó olajat szállít a Druzsba vezeték déli ágán keresztül.
Németország és Lengyelország korábban úgy döntött, hogy megtagad minden orosz olajszállítást, így az év végéig már csak a Druzsba olajvezeték déli részén áramlik majd az EU-ba. Az Európai Unió által Oroszországból importált teljes olajmennyiség 10%-át teszi ki.
le vagy maradva

 
  • Tetszik
Reactions: Flamand

jurgenbauer

Well-Known Member
2015. február 1.
24 965
82 832
113
Szerintetek normálisak a fakenews-gyártók?

"A lengyel Rzeczpospolita azt írja, hogy Prága nem tartotta hitelesnek az orosz magyarázatot az Ukrajnán keresztüli tranzit felfüggesztésének okaira"

"orosz magyarázat" He, b+! Az ukrámok zárták el, nem a ruszkik. :)

Az oroszok átutalták. Az ukrik vissza és leállították.

 

kegyetlen petymeg

Well-Known Member
2020. április 18.
1 376
8 983
113
Megosztom e rendkívül fontos információt.
Többször hivatkoztam arra hogy kívánatos Kijiv rövid közép és hosszú távú régió központtá fejlődése.
A gyakorlat bizonyította a elmélet helyességét.
A térségben most vagy a jövőben érdekelt nagy hatalmak figyelmébe.
Tessenek megnézni hogy a eu 12 éve!! vacakol a fideszes magyar elittel /a lényeg a utolsó két szón van/ 0 körüli eredménnyel.
Ha helyesen számolom Kijiv valami 24 óra alatt megoldotta azt ami a eunak/Brüsszelnek 12 éve!! nem megy.
/Szerződések betartására rábírta Budapestet./
/Azt hogy pl. Moszkva miért ALKALMATLAN a térség "felügyeletére" azt egy hsz-ben nehéz lenne összeszedni a lényeg Budapest cucliztatja /szopatja nem szexuális hanem pejoratív értelemben a Moszkvaiakat... évtizedek óta.../
Tehát ebből a szempontból /Kijiv régió központi szerepe/ LÉNYEGTELEN hogy mely nagyhatalom lesz a térségben a leghangsúlyosabb.

Hangsúlyozom ennél kevesebbért a magyar kurmány hónapokra euró milliárdokból kiplakátoltatta a egész országot hogy Soros György, Gyurcsány Ferenc, Vona Gábor, Széll Bernadett, Karácsony Gergely + a bohóc irányítják Brüsszelt.
Nem lesz Magyarország gyarmat.
Ment a Baier Zsoca meg a Bencsik András több tízezer ember élén Budáról Pestre hogy nem leszünk gyarmat ilyesmik.
Most valamiért máshogy reagáltak Budapesten.


A Transneft közölte, hogy Ukrajna leállította a Druzsba tranzitját Magyarországra, Csehországba és Szlovákiába​

2022. augusztus 9., kedd, 15:09
A „Transznyeft” orosz olajtársaság bejelentette, hogy Ukrajna leállította az orosz olaj tranzitját a Druzsba olajvezeték déli részén a tranzitszolgáltatások fizetését lehetetlenné tevő szankciók miatt.

Ezt az "Economichna Pravda" írja a "Transznyeft" nyilatkozatára hivatkozva.
Az ukrán "Ukrtransnafta" (a "Naftogaz" leányvállalata) így augusztus 4-től leállíthatja az orosz olaj tranzitját Magyarországra, Csehországba és Szlovákiába.

A "Transznyefty" szerint az ok az volt, hogy az "Ukrtransneft" számláira nem érkezett pénz a tranzitszolgáltatásokhoz. Az orosz cég az EU-szankciók miatt nem tud tranzitot fizetni, Ukrajna pedig 100%-os előleg alapján nyújt tranzitszolgáltatásokat.

Az orosz cég azt állítja, hogy ők fizették ki a tranzitot, de a pénz visszakerült a számlára. A kifizetéseket a „Gazprombank” bonyolítja le – ott megjegyezték, hogy a kifizetést a hetedik szankciócsomag miatt utasították el.

A "Druzsba" vezeték Oroszországban kezdődik a Volga keleti partján, és két ágra oszlik Fehéroroszországban - az északi Lengyelországba és Németországba vezet, a déli pedig Ukrajnán keresztül - Magyarországra, Szlovákiába és Csehországba.

Oroszország általában napi 250 000 hordó olajat szállít a Druzsba vezeték déli ágán keresztül.

Németország és Lengyelország korábban úgy döntött, hogy megtagad minden orosz olajszállítást, így az év végéig már csak a Druzsba olajvezeték déli részén áramlik majd az EU-ba. Az Európai Unió által Oroszországból importált teljes olajmennyiség 10%-át teszi ki.


A magyar cég fizette az orosz olaj Ukrajnán keresztüli tranzitját
„Európai igazság” – 2022. augusztus 10., szerda, 15:10.
21068
Fizetést jelentett be a magyar MOL az orosz olaj Ukrajnán keresztüli tranzitjáért, miután korábban az uniós szankcióknak megfelelő fizetésképtelenség miatt leállították a szivattyúzását.
Erről az "Európai Igazság" ír - írja a Telex portál .

Mint elhangzott, a MOL megállapodott az ukrán és az orosz féllel a Druzsba gázvezeték helyreállításáról, és átutalta az ukrán szakasz használatáért járó tranzitdíjat.

„A MOL a bizottsági kötelezettségek vállalásával biztosította a probléma gyors megoldását: az ukránok ígérete szerint a banki technikai akadályok miatt néhány napja leállt kőolajszállítás egy éven belül újraindulhat. néhány nap” – közölte a cég szerdán.

A MOL szerint a gyors intézkedést az ellátási helyzet indokolta: a barátsági vezeték déli szakaszán Magyarországra, Szlovákiába és Csehországba is eljut a kőolaj, és „bár a MOL-nak több hétre elegendő saját készlete van Magyarországon, a regionális nagyvállalat a szomszédos országok ellátásának biztonságáért is felelős”.

Korábban a Transneft orosz olajtársaság közölte, hogy Ukrajna leállította az orosz olaj tranzitját a Druzsba olajvezeték déli részén a tranzitszolgáltatások fizetését ellehetetlenítő szankciók miatt.

Az ukrán "Ukrtransnafta" (a "Naftogaz" leányvállalata) így augusztus 4-től leállíthatja az orosz olaj tranzitját Magyarországra, Csehországba és Szlovákiába.


Az orosz cég azt állítja, hogy ők fizették ki a tranzitot, de a pénz visszakerült a számlára. A kifizetéseket a „Gazprombank” bonyolítja le – ott megjegyezték, hogy a kifizetést a hetedik szankciócsomag miatt utasították el.

A "Druzsba" vezeték Oroszországban kezdődik a Volga keleti partján, és két ágra oszlik Fehéroroszországban - az északi Lengyelországba és Németországba vezet, a déli pedig Ukrajnán keresztül - Magyarországra, Szlovákiába és Csehországba.

Oroszország általában napi 250 000 hordó olajat szállít a Druzsba vezeték déli ágán keresztül.
Németország és Lengyelország korábban úgy döntött, hogy megtagad minden orosz olajszállítást, így az év végéig már csak a Druzsba olajvezeték déli részén áramlik majd az EU-ba. Az Európai Unió által Oroszországból importált teljes olajmennyiség 10%-át teszi ki.
Olvasás közben merült fel bennem a kérdés, miért nem az ukránok közölték, hogy leállítják a tranzitot közölve az okát is? Az lett volna a természetes és életszerű nem? Vagy minimum mindkettő. Mit sugall az ukrán alamuszi hallgatás? Jóindulatot, segíteni akarást vagy elégedett kárörömöt?
 

PavolR

Well-Known Member
2020. július 2.
5 088
13 489
113
Az oroszok átutalták. Az ukrik vissza és leállították.
Az oroszok állítása szerint egy nyugateurópai (pontosabban ha jól elmlékszem portugál) bank kuldte visza az orosz fizetést, mert félt továbbítani.

****

Valami más:

A 101. légideszant hadosztály leszáll Európában, hogy támogassa a NATO szövetségeseit az ukrajnai orosz invázió során

https://clarksvillenow-com.translat...tr_sl=en&_x_tr_tl=hu&_x_tr_hl=sk&_x_tr_pto=sc

80 év után a hadosztály közel 2400 katonával tér vissza az európai színtérre, hogy megnyugtassa a NATO-szövetségeseket és elriassza ellenfeleinket.

„Ez a ceremónia, és ami még fontosabb, a romániai, bulgáriai, magyarországi és szlovákiai bevetésünk az Egyesült Államok vaskalapos elkötelezettségét jelenti NATO-szövetségeseink iránt” – jelentette ki JP McGee vezérőrnagy, a 101. légideszant parancsnoka. „A 101. légideszant hadosztály visszatérése Európába valami jelentőset jelent számunkra.”
 
  • Tetszik
Reactions: Yoda