[BIZTPOL] Közép-Európa (V4 országok)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

phaidros

Well-Known Member
2014. augusztus 9.
11 901
32 554
113
Valahol nemrég olvastam erről, hogy sok romunáci már hőbőrög, hogy a határnál húzódó dél felé vezető rész külföldi segítséggel kész lesz, viszont romulániának sok haszna nem lesz belőle, mert kb elkerüli az országot annyira a szélén megy, ráadásul a regáti részt épp csak érinti. Nem értik meg, hogy ez nem azért lesz, hogy a saras földútról a szekérrel felhajtsanak rá. :p
Én meg úgy tudom, hogy még az se biztos, hogy Romániában annyi szakasz lesz, mint az ábra mutat. Nem lennék meglepve ha csak Aradtól kezdődően lennének érdekeltek benne. Tulajdonképen az a kérdés, hogy mikor épül meg az M-47 és mi lesz a nyomvonala.
Ez a román szakaszt okafogyottá tenné, másrészt a külső autópálya/autóút körgyűrű egyik eleme lenne.
 

Nero von Schwartz

Well-Known Member
2020. december 16.
445
1 469
93
Valahol nemrég olvastam erről, hogy sok romunáci már hőbőrög, hogy a határnál húzódó dél felé vezető rész külföldi segítséggel kész lesz, viszont romulániának sok haszna nem lesz belőle, mert kb elkerüli az országot annyira a szélén megy, ráadásul a regáti részt épp csak érinti. Nem értik meg, hogy ez nem azért lesz, hogy a saras földútról a szekérrel felhajtsanak rá. :p

Ez azért érthetetlen, mert a kép alapján pont Románia az az ország, amelyiknek nem az abszolút periferikus területein halad át a nyomvonal, ellentétben Magyarországgal, a Felvidékkel és Lengyelországgal.


71018906_2450748518353934_7127828927308890112_n.jpg
 

Nero von Schwartz

Well-Known Member
2020. december 16.
445
1 469
93
És mivel egyértelmű, hogy itt tényleg nem maga a közúti összeköttetés a prioritás, hanem a román-lengyel összeborulás elmélyítése amerikai illetve vélt lengyel és valós oláh érdekek mentén, nekünk egyáltalán nem kéne ezt minden erőnkkel elősegíteni. A tót időhúzás ebben az esetben csak a javunkra válhat.
 
T

Törölt tag 008

Guest
És mivel egyértelmű, hogy itt tényleg nem maga a közúti összeköttetés a prioritás, hanem a román-lengyel összeborulás elmélyítése amerikai illetve vélt lengyel és valós oláh érdekek mentén, nekünk egyáltalán nem kéne ezt minden erőnkkel elősegíteni. A tót időhúzás ebben az esetben csak a javunkra válhat.
Inkább nálunk menjen, mint az ukránoknál. Így lecsorog némi tranzit díj, benne leszünk ebben a vérkeringésben is és ha akarjuk bármikor blokkolhatjuk belőle a romulánokat.

És sokkal gyorsabban fogok eljutni a Balti-tengerhez :)
 

haubagoi

Well-Known Member
2015. augusztus 4.
10 985
9 498
113
Ez azért érthetetlen, mert a kép alapján pont Románia az az ország, amelyiknek nem az abszolút periferikus területein halad át a nyomvonal, ellentétben Magyarországgal, a Felvidékkel és Lengyelországgal.


71018906_2450748518353934_7127828927308890112_n.jpg

Ezt most az oroszoknak építik? Annyira közel van a határhoz, hogy semeddig nem tart Oo.-nak elfoglalnia például a lengyel szakaszt. Onnantól kezdve ők használhatják az autópályát a NATO/V4 helyett... hogy tovább ragozzam: ha lesz újra Varsói Szerződés, kitűnő szolgálatot fog tenni ez az É-D-i autópálya, távol a VSz nyugati határától, közel a keleti hátországhoz :)
 
  • Tetszik
Reactions: Pogány

megazez

Well-Known Member
2018. július 22.
7 765
26 166
113
És mivel egyértelmű, hogy itt tényleg nem maga a közúti összeköttetés a prioritás, hanem a román-lengyel összeborulás elmélyítése amerikai illetve vélt lengyel és valós oláh érdekek mentén, nekünk egyáltalán nem kéne ezt minden erőnkkel elősegíteni. A tót időhúzás ebben az esetben csak a javunkra válhat.
A tervezett M47 majd elviszi szépen ezt a tervet nyugat felé ha kell.
 
  • Tetszik
Reactions: Matróz Kommandó

Nemerson

Well-Known Member
2018. február 17.
9 836
39 322
113
És mivel egyértelmű, hogy itt tényleg nem maga a közúti összeköttetés a prioritás, hanem a román-lengyel összeborulás elmélyítése amerikai illetve vélt lengyel és valós oláh érdekek mentén, nekünk egyáltalán nem kéne ezt minden erőnkkel elősegíteni. A tót időhúzás ebben az esetben csak a javunkra válhat.
Felvonulási útvonal a NATO csapatoknak.
 

jurgenbauer

Well-Known Member
2015. február 1.
26 567
89 736
113
Én meg úgy tudom, hogy még az se biztos, hogy Romániában annyi szakasz lesz, mint az ábra mutat. Nem lennék meglepve ha csak Aradtól kezdődően lennének érdekeltek benne. Tulajdonképen az a kérdés, hogy mikor épül meg az M-47 és mi lesz a nyomvonala.
Ez a román szakaszt okafogyottá tenné, másrészt a külső autópálya/autóút körgyűrű egyik eleme lenne.
Arad ... Sírok, hogy ha arra járok.
 

Rferi66

Well-Known Member
2020. február 14.
2 814
5 898
113
Ez azért érthetetlen, mert a kép alapján pont Románia az az ország, amelyiknek nem az abszolút periferikus területein halad át a nyomvonal, ellentétben Magyarországgal, a Felvidékkel és Lengyelországgal.
A magyar szakasz már nagyrészt készen van. A Miskolc - Debrecen - román határ rész. A Miskolc, szlovák határ hiányzik. (Miskolc - Kassa) Ha ezt megépítjük, akkor készen is vagyunk. A Debrecen - Miskolc vonalat azért nem nevezném perifériának. Vagy ha igen, akkor Budapesten és Pest megyén kívül minden periféria. :)
 

Anti

Well-Known Member
2018. december 29.
5 277
13 888
113

El tudom kepzelni hogy ebben az orszagban lassan elofeltetel lesz legalabb egy birosagi eljaras komolyabb funkcio betoltesehez. :D
 

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
48 578
85 086
113

Sieg Heil! visivankában​


 

megazez

Well-Known Member
2018. július 22.
7 765
26 166
113

Sieg Heil! visivankában​



1990 óta tartják a megemlékezést azokról akik a vörösöktől védték Lettországot.