[BIZTPOL] Magyarország

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

  • Az elmúlt évek tapasztalatai alapján, és a kialakult helyzet kapcsán szeretnénk elkerülni a (többek között az ukrán topikban is tapasztalható) információs zajt, amit részben a hazai sajtóorgánumok hozzá nem értő cikkei által okozott visszhang gerjeszt. Mivel kizárható, hogy a hazai sajtó, vagy mainstream szakértők többletinformációval rendelkezzenek a fórumhoz képest a Wagner katonai magánvállalat oroszországi műveletével kapcsolatban, így kiegészítő szabály lép érvénybe a topik színvonalának megőrzése, javítása érdekében:

    • a magyar orgánumok, közösségi média oldalak, egyéb felületek hírei és elemzései (beleértve az utóbbi időkben elhíresült szakértőket is) nem támogatottak, kérjük kerülésüket.
    • a külföldi fősodratú elemzések, hírek közül az új információt nem hordozók szintén kerülendők

    Ezen tartalmak az oldal tulajdonosának és moderátorainak belátása szerint egyéb szabálysértés hiányában is törölhetők, a törlés minden esetben (az erőforrások megőrzése érdekében) külön indoklás nélkül történik.

    Preferáltak az elsődleges és másodlagos források, pl. a résztvevő felekhez köthető Telegram chat-ek, illetve az ezeket közvetlenül szemléző szakmai felületek, felhasználók.

emel

Well-Known Member
2013. február 11.
9 085
15 027
113
<blockquote rel="emel"><blockquote rel="melampo"><blockquote rel="emel">
Nézzetek rá Magyarország közlekedési térképeire (közút és vasút), és rögtön lehet látni, mitől ilyen központosított - gazdaságilag, ennél fogva politikailag is - az ország. Tartok tőle, hogy a mai gazdasági szerkezethez és főleg a vidék-fejlesztési célokhoz ez a közlekedési/szállítási infrastruktúra messze van az ideálistól.
Pontosan ezért alakították ilyenre. Nem véletlenül vágták le a regionális központokat ahová eredetileg ezek a közlekedési útvonalak vezettek, de még azokat is elválasztották egymástól a különböző országokhoz történő csatolással.
Egy sok ezer éve többé kevésbé jól működő etnikai, gazdasági és ökonómiai egységet daraboltak szét.

</blockquote>

Ezt én is tudom, de ennek mintha már majdnem 100 éve lett volna! Azóta azért lehetett volna építeni néhány vasútvonalat meg értelmes helyen lévő hidat és hozzá utakat. Mi a kórságnak kell annak Bp.-re vonatozni, aki pl. Kecskemétről Székesfehérvárra, Veszprémbe, Zalaegerszegre vagy Szombathelyre akar eljutni? Hogy a fuvarozott teher-áruról már ne is beszéljünk. Arról meg ne is beszéljünk, hogy a Duna mint hajózási/szállítási útvonal mennyire nincs kihasználva. Ott a tököli reptér, aminek valaha még vasúti bekötése/csatlakozása is volt, 10km-re sincs az M-0, és gyakorlatilag a Duna partján fekszik, egy kombinált és koncentrált teheráru-szállítási centrumnak ideális lett volna. Mi lett belőle?! Közlekedésfejlesztésre pedig még "talán" még az EU is adna pénzt.</blockquote>

A reptér miatt azok baszakodnak, akik odaköltöztek mellé.</blockquote>

Erre van egy jó kérdésem mint megoldás: tessék már mondani, mióta lakik ott a panaszkodó, mert a reptér több mint 70 év óta van ott!!? Miért költözött egy repülőtér mellé, ha zavarja a repülőtér?! Ez olyan, mint mikor a meleg/b... (nem kívánt törlendő) fickó megnősült (mert ugye lakáshitelt csak így tudtak felvenni), aztán panaszkodott, hogy őt zavarja a Kati, jobb lenne a Karcsi......
 

borisz

Well-Known Member
2012. május 25.
8 163
10 908
113
<blockquote rel="borisz"><blockquote rel="emel"><blockquote rel="melampo"><blockquote rel="emel">
Nézzetek rá Magyarország közlekedési térképeire (közút és vasút), és rögtön lehet látni, mitől ilyen központosított - gazdaságilag, ennél fogva politikailag is - az ország. Tartok tőle, hogy a mai gazdasági szerkezethez és főleg a vidék-fejlesztési célokhoz ez a közlekedési/szállítási infrastruktúra messze van az ideálistól.
Pontosan ezért alakították ilyenre. Nem véletlenül vágták le a regionális központokat ahová eredetileg ezek a közlekedési útvonalak vezettek, de még azokat is elválasztották egymástól a különböző országokhoz történő csatolással.
Egy sok ezer éve többé kevésbé jól működő etnikai, gazdasági és ökonómiai egységet daraboltak szét.

</blockquote>

Ezt én is tudom, de ennek mintha már majdnem 100 éve lett volna! Azóta azért lehetett volna építeni néhány vasútvonalat meg értelmes helyen lévő hidat és hozzá utakat. Mi a kórságnak kell annak Bp.-re vonatozni, aki pl. Kecskemétről Székesfehérvárra, Veszprémbe, Zalaegerszegre vagy Szombathelyre akar eljutni? Hogy a fuvarozott teher-áruról már ne is beszéljünk. Arról meg ne is beszéljünk, hogy a Duna mint hajózási/szállítási útvonal mennyire nincs kihasználva. Ott a tököli reptér, aminek valaha még vasúti bekötése/csatlakozása is volt, 10km-re sincs az M-0, és gyakorlatilag a Duna partján fekszik, egy kombinált és koncentrált teheráru-szállítási centrumnak ideális lett volna. Mi lett belőle?! Közlekedésfejlesztésre pedig még "talán" még az EU is adna pénzt.</blockquote>

A reptér miatt azok baszakodnak, akik odaköltöztek mellé.</blockquote>

Erre van egy jó kérdésem mint megoldás: tessék már mondani, mióta lakik ott a panaszkodó, mert a reptér több mint 70 év óta van ott!!? Miért költözött egy repülőtér mellé, ha zavarja a repülőtér?! Ez olyan, mint mikor a meleg/b... (nem kívánt törlendő) fickó megnősült (mert ugye lakáshitelt csak így tudtak felvenni), aztán panaszkodott, hogy őt zavarja a Kati, jobb lenne a Karcsi......</blockquote>

Ne tőlem kérdezd. :)
 

emel

Well-Known Member
2013. február 11.
9 085
15 027
113
<blockquote rel="emel"><blockquote rel="borisz"><blockquote rel="emel"><blockquote rel="melampo"><blockquote rel="emel">
Nézzetek rá Magyarország közlekedési térképeire (közút és vasút), és rögtön lehet látni, mitől ilyen központosított - gazdaságilag, ennél fogva politikailag is - az ország. Tartok tőle, hogy a mai gazdasági szerkezethez és főleg a vidék-fejlesztési célokhoz ez a közlekedési/szállítási infrastruktúra messze van az ideálistól.
Pontosan ezért alakították ilyenre. Nem véletlenül vágták le a regionális központokat ahová eredetileg ezek a közlekedési útvonalak vezettek, de még azokat is elválasztották egymástól a különböző országokhoz történő csatolással.
Egy sok ezer éve többé kevésbé jól működő etnikai, gazdasági és ökonómiai egységet daraboltak szét.

</blockquote>

Ezt én is tudom, de ennek mintha már majdnem 100 éve lett volna! Azóta azért lehetett volna építeni néhány vasútvonalat meg értelmes helyen lévő hidat és hozzá utakat. Mi a kórságnak kell annak Bp.-re vonatozni, aki pl. Kecskemétről Székesfehérvárra, Veszprémbe, Zalaegerszegre vagy Szombathelyre akar eljutni? Hogy a fuvarozott teher-áruról már ne is beszéljünk. Arról meg ne is beszéljünk, hogy a Duna mint hajózási/szállítási útvonal mennyire nincs kihasználva. Ott a tököli reptér, aminek valaha még vasúti bekötése/csatlakozása is volt, 10km-re sincs az M-0, és gyakorlatilag a Duna partján fekszik, egy kombinált és koncentrált teheráru-szállítási centrumnak ideális lett volna. Mi lett belőle?! Közlekedésfejlesztésre pedig még "talán" még az EU is adna pénzt.</blockquote>

A reptér miatt azok baszakodnak, akik odaköltöztek mellé.</blockquote>

Erre van egy jó kérdésem mint megoldás: tessék már mondani, mióta lakik ott a panaszkodó, mert a reptér több mint 70 év óta van ott!!? Miért költözött egy repülőtér mellé, ha zavarja a repülőtér?! Ez olyan, mint mikor a meleg/b... (nem kívánt törlendő) fickó megnősült (mert ugye lakáshitelt csak így tudtak felvenni), aztán panaszkodott, hogy őt zavarja a Kati, jobb lenne a Karcsi......</blockquote>

Ne tőlem kérdezd. :)</blockquote>

Nem tőled kérdeztem, a panaszkodótól kérdezném, aztán el is hajtanám egy lakatlan szigetre - úszva!
 

tarzaan

Well-Known Member
2014. március 25.
11 639
14 618
113
<blockquote rel="tarzaan"><blockquote rel="Eltorro"><blockquote rel="tarzaan"><blockquote rel="gergo55"><blockquote rel="Eltorro">Apa kezdődik

http://m.nol.hu/kulfold/ujrakezdik-a-mav-elleni-holokausztpert-1598941


Mi meg beperelhetnénk azokat a lótenyésztőket akik Batu Kánnak szállították a lovakat! Jó! ?</blockquote>


Én csak azt nem értem, hogy ha nyernek, hogy tudják behajtani?
</blockquote>

Már a legelső pernél utaltak rá, hogy a lényeg a Máv csődbevitele, hogy megvehessék a magyar vasúthálózatot...</blockquote>


Nem érted mire gondolok.

Jogilag hogyan érvényesítenék a követelést?

</blockquote>

Zárolnak valami vagyont vagy számlát ha van amerikai területen / bankban. Vagy a magyar államon keresztül behajtják / behajtatják. </blockquote>


A zárolósdi megvan, bár kétlem, hogy speciel a MÁV-nak bármi komoly cucca/érdekeltsége lenne odaát.

A magyar államon keresztül behajtást meg megnézném, mert szvsz egy ilyen húzásért simán egy új 2006 ősz jöhetne.
 

tarzaan

Well-Known Member
2014. március 25.
11 639
14 618
113
Jajj, de szemtelenek ;))))))

Íme a Leleplezhetetlen Szobor!

Mivel leleplezhetetlen, így akár Hóman Bálint szobra is lehet, de senki nem tudhatja meg - még az USA sem -, hogy valóban az ő szobra-e, hiszen leleplezhetetlen :D :D :D

https://youtu.be/p2jXgfsy4KA

Ez mondjuk jópofa.
 

Panzerfaust

Well-Known Member
2010. április 21.
6 145
5 001
113
<blockquote rel="tarzaan"><blockquote rel="imike">Ennyit azoknak, akik szerint nincs nyomásgyakorlás:

http://index.hu/kulfold/2016/01/28/obama_washington_jarta_ki_hogy_ne_legyen_szobra_homannak/

Az amerikai elnök a holokauszt-emléknapon beszélt az antiszemita Hóman Bálint szobráról és a nyomásgyakorlásról, amivel a magyar kormányt jobb belátásra bírták. Havasi Bertalan szerint azonban Orbán Viktor minden nyomásgyakorlást visszautasított, és a miniszterelnök álláspontja szerint az USA jobban tette volna, ha ezzel nem is próbálkozik.

Obama viszont:
"amikor egy II. világháborús antiszemita vezetőnek Magyarországon szobrot akartak állítani, élen jártunk a kormány meggyőzésében, hogy változtassanak ezen. Ez nem egy mellékes epizód az amerikai–magyar kapcsolatokban, ez számunkra a jó kapcsolat fenntartásának központi kérdése, és ezt közöltük is."

Látod, te a nyomásgyakorláson vagy felháborodva, én meg azon, hogy a nagy szabadságharcos a jelek szerint legalább egy éve úgy ugrál, ahogy a jenkik fütyülnek (TTIP, amcsi katonák idetelepítése, oroszok elleni szankciók, stb.)

</blockquote>

Ugyanakkor meg atom biznisz az oroszokkal, kerítés építés a bevándorlók ellen és szorgalmazás az orosz embargó feloldására. Ezt hívják hinta politikának. Kis ország vagyunk. Méretben és népességszámban egyaránt, ráadásul geostratégiailag és geopolitikailag átjáróház kelet és nyugat között. Mi nem engedhetjük meg azt a luxust, hogy döngetjük a mellünket és konokul kitartunk egy álláspont mellett. Ahhoz ez az ország kevés. </blockquote>

A hintapolitika nem magyar sajátosság. Minden ország rá van kényszerítve, amely területénél és lakosságánál fogva kisebb jelentőségű, de nagyhatalmak erőterében él. Az egyoldalú 100%-os elköteleződés soha nem szolgálta Magyarország érdekeit.
Tekintettel kell lennünk a keleti viszonyokra, mint ahogy a nyugati relációkra is, azzal, hogy istenigazából egyikhez sem tartozunk. Hiába propagálják a liberálisok folyamatosan, hogy Mo. a nyugat része, hát persze, csak hogy minket soha <b>nem fogadtak be</b> maguk közé.
Több mint ezer éve <b>a napnál is világosabb</b> hogy minket minek tartottak, határvédőnek, golyófogónak, ingyenpiacnak, szolgának.
Személy azt gondolom, nem várhatunk többet a nyugattól, Amerikától kezdve, Cameronon, Merkelen át egészen a "sógorokig", akik több évszázadon keresztül ölték le a magyar hazafiakat, vették el az ország vagyonát (mindezt persze azért mert megengedtük nekik).
Emellett persze az Isten mentsen meg bennünket egy új szovjet típusú birodalomtól, vagy bármiféle keleti despotától.
Így hát szerintem nem luxus, hanem a legjobb megoldás, ha maradunk csak magunknak, nem kell egyikhez se tartozni és kész.
 

aquarell

Well-Known Member
2015. január 20.
15 652
55 301
113
"Komporszàg"
Amikor a komp tartósan az egyik parton kikötött, mindig ràfàzott.
Mozgàsban kell maradni....
 

antigonosz

Well-Known Member
2013. június 30.
28 844
65 521
113
Nem kell ennek az amerikai celeb által kikotyogott TTP-nek sokat tulajdonítani. Még messze lesz mire alá kell írni azt a papírt. Most gyengítjük és idegesítjük vele Berlint meg Brüsszelt és nyugtatjuk Washingtont. Holnap majd meglátjuk mi lesz mert lehet előbb bomlik az EU mint TTP lesz.
 

blitzkrieg

Well-Known Member
2015. február 10.
5 503
5 633
113
"Komporszàg"
Amikor a komp tartósan az egyik parton kikötött, mindig ràfàzott.
Mozgàsban kell maradni....

Sokszor hívjuk Romániát árulónak, de a történelem bebizonyította, hogy az elvtelen országok sikeresebbek, mint a szövetségesük mellett végsőkig kitartók. 150 éve még nem létezett Románia, most meg 2,5X nagyobb mint Magyarország.
 

honved

Well-Known Member
2010. június 2.
9 937
18 426
113
<i>"Most gyengítjük és idegesítjük vele Berlint meg Brüsszelt és nyugtatjuk Washingtont. Holnap majd meglátjuk mi lesz mert lehet előbb bomlik az EU mint TTP lesz."</i>

Elég valószínű hogy az álláspontunk pusztán taktikai.
Gondolva arra, ezzel egy viszonylagos normál szinten maradnak a Magyar Amerikai kapcsolatok.
Miközben sejthető, Európában tőlünk erősebb államok meg fogják akadályozni a megállapodást.
Pláne hogy Moszkvába készül Viktor, kell valami lépés az Amerikaiak felé is, ez logikus.
 

Panzerfaust

Well-Known Member
2010. április 21.
6 145
5 001
113
<blockquote rel="aquarell">"Komporszàg"
Amikor a komp tartósan az egyik parton kikötött, mindig ràfàzott.
Mozgàsban kell maradni....

Sokszor hívjuk Romániát árulónak, de a történelem bebizonyította, hogy az elvtelen országok sikeresebbek, mint a szövetségesük mellett végsőkig kitartók. 150 éve még nem létezett Románia, most meg 2,5X nagyobb mint Magyarország.</blockquote>

Viszont az is megfontolandó, hogy az ebül szerzett jószág ebül vész majd el.
 

joker

Well-Known Member
2012. szeptember 16.
20 785
30 559
113
<blockquote rel="joker"><blockquote rel="tarzaan"><blockquote rel="Eltorro"><blockquote rel="tarzaan"><blockquote rel="gergo55"><blockquote rel="Eltorro">Apa kezdődik

http://m.nol.hu/kulfold/ujrakezdik-a-mav-elleni-holokausztpert-1598941


Mi meg beperelhetnénk azokat a lótenyésztőket akik Batu Kánnak szállították a lovakat! Jó! ?</blockquote>


Én csak azt nem értem, hogy ha nyernek, hogy tudják behajtani?
</blockquote>

Már a legelső pernél utaltak rá, hogy a lényeg a Máv csődbevitele, hogy megvehessék a magyar vasúthálózatot...</blockquote>


Nem érted mire gondolok.

Jogilag hogyan érvényesítenék a követelést?

</blockquote>

Zárolnak valami vagyont vagy számlát ha van amerikai területen / bankban. Vagy a magyar államon keresztül behajtják / behajtatják. </blockquote>


A zárolósdi megvan, bár kétlem, hogy speciel a MÁV-nak bármi komoly cucca/érdekeltsége lenne odaát.

A magyar államon keresztül behajtást meg megnézném, mert szvsz egy ilyen húzásért simán egy új 2006 ősz jöhetne.



</blockquote>

Szépen csendben fű alatt kifizetnék.
 

aquarell

Well-Known Member
2015. január 20.
15 652
55 301
113
<blockquote rel="krisss">Rövid szakasz és az előkészítő földmunkákat már megcsinálták.

Rövid szakasz?

Hosszabb, mint a szerb.

Amúgy nemrég volt Tarjányi Péter a HírTV-n, és azt pedzegette, hogy van olyan forgatókönyv, hogy Ausztria/Németország és Szlovénia olyan kemény zárást csinál, hogy a feltorlódott zozók áttörhetik a magyar határzárat - ami nem egy masszív valami - és akár több százezer itt ragadhat.</blockquote>

Mitől lehetne azok hatàrzàra annyira àthatolhatatlanabb, mint a nagyar? A migrànsok nem ide, hanem Németbe akarnak menni.
 

honved

Well-Known Member
2010. június 2.
9 937
18 426
113
<i>"ha áttörnék a kerítést, szerintem annak nagyon durva következményei lehetnének, akár polgárháborús helyzetek is."</i>

Polgárháború migráció okán, nálunk ?
Én nem tudok a környezetemben egy embert sem, aki támogatná hogy ide jöjjenek. :)
Max vademberbefogás lenne a rendőrség részéről, ha valami véletlen folytán mégis ide keverednének.
 

tarzaan

Well-Known Member
2014. március 25.
11 639
14 618
113
<blockquote rel="tarzaan"><blockquote rel="joker"><blockquote rel="tarzaan"><blockquote rel="Eltorro"><blockquote rel="tarzaan"><blockquote rel="gergo55"><blockquote rel="Eltorro">Apa kezdődik

http://m.nol.hu/kulfold/ujrakezdik-a-mav-elleni-holokausztpert-1598941


Mi meg beperelhetnénk azokat a lótenyésztőket akik Batu Kánnak szállították a lovakat! Jó! ?</blockquote>


Én csak azt nem értem, hogy ha nyernek, hogy tudják behajtani?
</blockquote>

Már a legelső pernél utaltak rá, hogy a lényeg a Máv csődbevitele, hogy megvehessék a magyar vasúthálózatot...</blockquote>


Nem érted mire gondolok.

Jogilag hogyan érvényesítenék a követelést?

</blockquote>

Zárolnak valami vagyont vagy számlát ha van amerikai területen / bankban. Vagy a magyar államon keresztül behajtják / behajtatják. </blockquote>


A zárolósdi megvan, bár kétlem, hogy speciel a MÁV-nak bármi komoly cucca/érdekeltsége lenne odaát.

A magyar államon keresztül behajtást meg megnézném, mert szvsz egy ilyen húzásért simán egy új 2006 ősz jöhetne.



</blockquote>

Szépen csendben fű alatt kifizetnék. </blockquote>

Nagyon sok pénz ez ahhoz, hogy fű alatt kifizessék + ha ez a 14 sikerrel jár, jönne a többi...

<b>Lehet rosszul tudom, de nekem úgy rémlik, mintha a román határon kijelölt, rövid szakaszokon előkészültek volna.</b>

Ha pedig levezénylik a karhatalmat, akkor bizony ők megtudják fogni a bokorugrókat..



Az áthatolható magyar kerítés is érdekes, hidd el, kevésbé lesz áthatolható, mert a FIDESZ alapvető érdeke az, hogy a terrorfenyegetettségre hivatkozva elég sok dolgot véghez vigyenek, ráadásul a rendőrség sem olyan gyenge,mint hisszük, ahová kell, oda jut csapatERŐ. A magyar könnygáz vagy már paprikát használtak, nem tudom, de eléggé hatásos, 10 perc alatt szerintem össze is eshetsz tőle. (Volt szerencsém eszméletlenek menteni abból a gázból..), áttörni pedig nem fogják, mivel a déli határnál lévő balhénál is használtak viperát, legalábbis a viperára nagyon hasonlító eszközöket....

A migrációs válság pedig addig lesz pozitív hatással a kormányunkra, míg a fenyegetés a határokon kívül van, ha áttörnék a kerítést, szerintem annak nagyon durva következményei lehetnének, akár polgárháborús helyzetek is.

És mire mennek egy pár tíz km-es szakasszal?

Meddig tart a románoknak akár Szabolcsig elszállítani őket?

Igen, láttuk, hogy emberi erővel milyen jól fel lehet őket tartóztatni. Még ha engedve lenne a sortűz, talán...



<blockquote rel="tarzaan"><blockquote rel="krisss">Rövid szakasz és az előkészítő földmunkákat már megcsinálták.

Rövid szakasz?

Hosszabb, mint a szerb.

Amúgy nemrég volt Tarjányi Péter a HírTV-n, és azt pedzegette, hogy van olyan forgatókönyv, hogy Ausztria/Németország és Szlovénia olyan kemény zárást csinál, hogy a feltorlódott zozók áttörhetik a magyar határzárat - ami nem egy masszív valami - és akár több százezer itt ragadhat.</blockquote>

Mitől lehetne azok hatàrzàra annyira àthatolhatatlanabb, mint a nagyar? A migrànsok nem ide, hanem Németbe akarnak menni.</blockquote>



A magyar nagyon gyenge. Ha ők jobb színvonalon csinálják meg, komolyabb őrzéssel esetleg áram is lesz benne, a könnyebb utat választják.
 
T

Törölt tag 008

Guest
Egyelőre a magyar kerítés dupla, és aki hozzáér az kap egy 5 éves beutalót és 10 év schengenből kitiltást.
Az osztráknémetszlovén nemlétező kerítés meg egy szimpla szögesdrót vagy szárnyaskapu.

Ha az osztrakon vagy szlovenen atmegy semmi baja nem lesz. Csak nalunk van olyan törvény, hogy böri és kitiltás jár érte.

Ha minden kötél szakad az albánok úgyis átszállítják őket az olaszokhoz.