Azt honnan tudják, hogy a helikopter leszállhat a tetőre, a födém biztonságosan elbírja? Nem itt persze, hanem a valóságban.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Azt honnan tudják, hogy a helikopter leszállhat a tetőre, a födém biztonságosan elbírja? Nem itt persze, hanem a valóságban.
Most olvastam éppen el 4x. Meg mindig tetszett!Akkor már ne kezdj bele az egri csillagokba....
Gondoltam magukeva teszik, ezert is neztem furan mikor elinditottak. Felesleges volt, en biztos nem inditottam volna.Tetézik:
A kormány elindította a dunai hajójáratokat, Karácsony Gergely helyettese úgy tesz, mintha ők tették volna - ORIGO
Friss hírek Magyarországról és a nagyvilágból, sport, technika, szórakozás, tudomány, kultúra. Az ORIGO a legfrissebb hazai és nemzetközi hírekkel szolgál olvasói számára.www.origo.hu
Megnezem a fb profiljat, eleg az is. Most mutatta az oldalborda a Karacsony klon testvereet, kb egy tucat szivarvanyos poszt, csupa kozhelyes, meg a dobbenet hatasa alatt allunk...Honnan ismered meg, hogy valaki ballib? Ilyenekből ...
Mihalik Enikő: Istenem, de jó lesz végignézni, ahogy Portugália elpicsáz minket… - Mandiner
Pesszimista a modell.mandiner.hu
Vágó István és Lakatos Márk is kárörvend a magyar a portugáloktól elszenvedett vereségen - Mandiner
A DK-s politikus és a celeb szerint „Ronaldo bemutatkozott”.mandiner.hu
Jah, csak a kismaszekok rosszul vannak ennek a gondolatatol is."Több millió magyar állampolgár jövedelme emelkedne, ha a minimálbér összege egy vagy két lépcsőben kétszázezer forintra nőne. A csaknem húszszázalékos emelés közvetett hatására a bérminimum is hasonló mértékben emelkedne, így a magasabb keresetű munkavállalók bérfelzárkózása is gyorsul. Emellett számos juttatás, például a gyed vagy a táppénz számítási alapja a kötelező legkisebb bér, így az ellátások összege is érdemben nőne."
..Magyar Nemzet | Gazdaság
Gazdaság rovat legfrissebb tartalmai a Magyar Nemzet oldalán. Friss hírek, képek, videók, vélemények és aktuális cikkek különböző izgalmas témakörökben.magyarnemzet.hu
Eurowoman nah...
Ezek a villamosok a másik Frankfurtban vannak. Egyébként ezek egyirányú kocsik, amiket hurokvégállomásokkal szoktak üzemeltetni. Nálunk meg nem nagyon van már olyan (pl a 3-as vili végállomása). mindazonáltal elvileg a GT6 kiforrott, jó kocsi és az ajtókiosztás kivételével szinte mindenben megfelelne a jelenlegi kritériumoknak is, amit egy modern villamossal szemben támaszthatunk. Alacsonypadlós, korszerűnek mondható vezérlésű, talán beépített diagnosztika is van benne, meg lehet, hogy visszatáplálós is.Gyorsan rakerestem, ha ezeket a GT6N-eket veszik akkor ezek 30 evesek nagyjabol.
És odaírják a gyapotkombájnra, hogy dán, baszki...
Hát ha össze kell utána gereblyézni a műanyag hulladékot, akkor nem lett volna szabadAzt honnan tudják, hogy a helikopter leszállhat a tetőre, a födém biztonságosan elbírja? Nem itt persze, hanem a valóságban.
És odaírják a gyapotkombájnra, hogy dán, baszki..
Akkor ezeket a 93-97 kozt gyartott 24-28 eves villamosokat vajon a fovaros 12-16 evre veszi? Marmint ha 40 evvel szamolunk ahogy irtad. Nyilvan le kell cserelni a regi elnyutt villamosokat, de vajon ezekkel kint vagy e a vizbol?Ezek a villamosok a másik Frankfurtban vannak. Egyébként ezek egyirányú kocsik, amiket hurokvégállomásokkal szoktak üzemeltetni. Nálunk meg nem nagyon van már olyan (pl a 3-as vili végállomása). mindazonáltal elvileg a GT6 kiforrott, jó kocsi és az ajtókiosztás kivételével szinte mindenben megfelelne a jelenlegi kritériumoknak is, amit egy modern villamossal szemben támaszthatunk. Alacsonypadlós, korszerűnek mondható vezérlésű, talán beépített diagnosztika is van benne, meg lehet, hogy visszatáplálós is.
Ellenben a mi esetünkben, ha minden igaz, akkor ezekről a vilikről van szó (elvileg ezek is a GT6N-ből vannak szegről-végről deriválva):
https://www.vgf-ffm.de/en/the-vgf/vehicle-fleet/trams/r-carriage/
Egyébként a helyzet nem biztos, hogy annyira egyszerű, mint ahogy gondolkodsz.
Ugyanis: a cikk szerint a maradék Ipari csuklósokat akarják kiváltani velük. ezekből még 38db van állagban. Ha igaz, akkor a legfiatalabb 1976-os gyártású, vagyis idén 45 éves, nem visszatápláló, közvetett kontrolleres vezérlésű, magaspadlós kocsik. (elvileg '70-'76-ig gyártották ezt pályaszámcsoportot)
Az „új” villamosok 24-28 évesek és még ma is korszerűnek mondhatóak (a jelenlegi pesti járműállomány 80%-ánál fényévekkel modernebbek), le vannak tudva a gyermekbetegségeik (ellenben az ajtónyitási pánikkal küszködő CAF-okkal)
Azt is érdemes tudni, hogy ezek nem buszok (vagy ami még szarabb minőség: autók), hogy 5-10 év legyen az élettartama, és aztán már roncs. A vasúti járműveket általában 40 évig szokták, illetve gazdaságos üzemeltetni.
Aztán ott van még az is, hogyha tényleg csak ezt a 7,7 milliárdot sikerült előkotorni ezekre a kocsikra, és abból vennél 11 rövid CAF-ot, akkor a 38 ICS-ből ki tudsz mondjuk váltani 12-14-et elméletben, de ha mindenféle szoftverhibával lépten-nyomon lerohad a CAF, akkor mondjuk csak 9-et... Vagyis van 11 új villamosod, meg 30db ötven éves, amit nem tudtál mivel leváltani...
Persze, ha lenne ilyen célra 150-200 milliárd forint, akkor egyértelmű, hogy le kéne cserélni az összes régebbi magaspadlós villamost, de nálunk a közösségi közlekedés mindig csak a szavak szintjén fontos...
És odaírják a gyapotkombájnra, hogy dán, baszki...
Hát ha össze kell utána gereblyézni a műanyag hulladékot, akkor nem lett volna szabad
Igen ocsmány. Ha új villamosokkal akarják kiváltani a Ganz csuklósokat, akkor át kell építeni a vágányhálózatot a Duna korzónál és a Szabadság hídon is. A Ganzok a legkeskenyebbek és csak azok járhatnak ott üzemszerűen. Az alagutat is szélesíteni kell, ahogy a pesti oldalon történt anno a fonódó építésekor. Ezért is drágább a Ganzok kiváltása. Ha marad a vágányhálózat, akkor az egyedi járműrendelés lenne.Hát... nem valami szép
A 40 év azért nem azt jelenti, hogy egy napon kiesik a kereke és vége lesz, mint a botnak...Akkor ezeket a 93-97 kozt gyartott 24-28 eves villamosokat vajon a fovaros 12-16 evre veszi? Marmint ha 40 evvel szamolunk ahogy irtad. Nyilvan le kell cserelni a regi elnyutt villamosokat, de vajon ezekkel kint vagy e a vizbol?
Ez a villamos sztori a tankmizeriara hasonlit, felujitsak e az osoreg t72-t, vagy legyen leo a4 par evvel fiatalabb es modernebb, vagy legyen leo a7+?
Nah ezek a Siemens R kocsik a Leo A4 kategoria.
Ez egy érdekes kérdés, mármint, hogy a 2350mm a 2300mm helyett hogy adná ki...Igen ocsmány. Ha új villamosokkal akarják kiváltani a Ganz csuklósokat, akkor át kell építeni a vágányhálózatot a Duna korzónál és a Szabadság hídon is. A Ganzok a legkeskenyebbek és csak azok járhatnak ott üzemszerűen. Az alagutat is szélesíteni kell, ahogy a pesti oldalon történt anno a fonódó építésekor. Ezért is drágább a Ganzok kiváltása. Ha marad a vágányhálózat, akkor az egyedi járműrendelés lenne.
mióta nincs már...Nekem 8, hogy mit cserélnek csak a sárga szöcske maradjon
Én még 18-ban és 19-ben ugrasztottam. Lehet nem 1 viliről beszélünk? Vagy azóta már kivonták?mióta nincs már...
Valószínűleg én tévedek...Én még 18-ban és 19-ben ugrasztottam. Lehet nem 1 viliről beszélünk? Vagy azóta már kivonták?
Biztos hogy tűzoltásnak szánják a keskeny, használt járművet. Ahogy nézem, utasok nélkül igen lassan azért a Combino épp elfér Lánc híd alagútjában. A szabadság hídon meg a tükröket is behajtják, találkozási tilalom van a kilengés miatt az ívek előtt még a Ganzoknak is.Ez egy érdekes kérdés, mármint, hogy a 2350mm a 2300mm helyett hogy adná ki...
Lehet, úgy agyaltak, hogy ezek a second-hand alacsonypadlós villamosok még épp elférnek a „szűk keresztmetszetekben” és el lehet odázni az infrastruktúra fejlesztést??
mióta nincs már...
Hajovontak talalkozasa tilos! (Idosebbek tudjak, mi volt. )találkozási tilalom van a kilengés miatt az ívek előtt még a Ganzoknak is.