[BIZTPOL] Magyarország

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

LMzek 2.0

Well-Known Member
2020. április 4.
7 019
14 015
113
.



Nicsak, nicsak...

Viktornak szólna esetleg már valaki a (látszat-)"siker buborékban"???
..."Ébresztő !!!", vagy vmi hasonlót!!!

..vagy talán E-U-s szövetségeket kellene építeni, V4 médiákat --kellett volna-- venni, nem futbal-meccsekre --többet-- járni, mint nemzetközi politikai "csapat-építésre"!!!

A klasszikus a fociból: "...hazai térfélen focizva nem nyert még senki !!!" ...+: "kicsit" részrehajló a "bíró" is!!! :oops:


Egyre távolabb van az a "kora meghatározó Politikusa" szint, bár a Valóságot még egy darabig el tudja fedni a kincstári-média évi 100-150 milliárdért!
...amennyikért rendes, jó munkát is lehetne/kellene végezni, nem csak a "Mi vagyunk a kisebbik rossz" szintjét hozni és 12+ éve visszaélni a választók jóindulatával és naivitásával.

...szerintem!

.
 
  • Tetszik
Reactions: fip7 and Pogány

SilvioD

Well-Known Member
2018. december 23.
27 324
96 648
113
Akkor most mégse kapunk Eu pénzt? olyanokat olvastam hogy jegelték a 22 miliárdot és csak akkor kapjuk meg ha teljesen bepucsítunk az Eu-nak.. Na ezért nem lett volna szabad engedni.
Nem tudom mit várt Orbán ezektől, meg hogyan lesz ebből az a 23 év végi egy számjegyű inflációo_O
Megy a ködösítés a Bizottság részéről.


Megszólalt a Bizottság is
Cikkünk megjelenése után Stefan De Keersmaecker szóvivő megkeresett minket, és azt írta, hogy félrevezető cikkek jelentek meg az Európai Bizottság lépéséről. Ezzel a Reuters és a Bloomberg általunk is idézett írásaira utalhatott, amelyeknek a címében az szerepelt, hogy az EU „visszatartja” és „befagyasztja” a 22 milliárd eurónyi forrást.

Stefan De Keersmaecker ezzel kapcsolatban hangsúlyozta:

NINCS SZÓ ARRÓL, HOGY AZ EURÓPAI BIZOTTSÁG ÍGY TENNE.


Megerősítette, hogy ezekről valóban megállapodott a bizottság Magyarországgal: elfogadták a programokat, és ezáltal megkezdődhet azok végrehajtása, valamint a korábban említett, 130 milliárd forintnak (a kohéziós alap 1,5 százalékának) megfelelő előleg folyósítása.

A szóvivő felhívta a figyelmet ugyanakkor arra, hogy a fentiekben a feltételességi (vagyis: jogállamisági) eljárásról szóló feltételek teljesítéséről van szó. Ehhez képest egy külön területet képez a már említett horizontális feljogosító feltételek kérdése, és erre a területre vonatkozott Elisa Ferreira uniós biztos megszólalása is.

Részletezte, hogy mivel vannak problémák
Stefan De Keersmaecker ezután arról írt az Indexhez eljuttatott levelében, hogy a feljogosító feltételeknél hol adódhatnak problémák.

Az egyik, most még problémás feltételként említette a bíróságok függetlenségének kérdését, amelynek ügyében a magyar kormány már korábban is tett jó néhány vállalást a jövő évre. A szóvivő szerint ennek fényében az Európai Bizottság arra számít, hogy ha a magyar kormány megteszi a beígért lépéseket, akkor ezt a feljogosító feltételt kipipálhatja.

Azt viszont megerősítette, hogy más területeken továbbra is maradtak problémák a magyar törvényi szabályozások miatt. Ezek azok a területek, amelyeket korábban már felsoroltunk (tehát, őt idézve: a „homoszexualitás és nemváltoztatás megjelenítése a 18 év alattiak számára”, továbbá „a tudományos szabadság, valamint a menedékjog kérdésében felmerülő súlyos problémák”).

Stefan De Keersmaecker szerint az ezeken a területeken látható problémák „konkrétan és közvetlenül” befolyásolhatják azt, hogy Magyarország teljesíteni tudja-e három, az unió Menekültügyi, Migrációs és Integrációs Alapjához (AMIF) tartozó kohéziós program célkitűzéseit. (Az a kérdés ez mennyi pénzt érint. Tippre az első kettő nem sokat, harmadik passz.) Leszögezte, hogy a bizottság értelmezése szerint:

A programok említett területein Magyarország jelenleg nem teljesíti az EU alapjogi chartájához köthető horizontális feljogosító feltételeket. A bizottság aggodalmai akkor oszlathatóak el ez ügyben, ha Magyarország hatályba léptet olyan megállapodásokat, amelyek biztosítják az alapjogi charta tiszteletben tartását, és amennyiben a bizottság is úgy ítéli meg, hogy ezek a megállapodások orvosolják a hiányosságokat.

Arra a kérdésre, hogy mindez miként befolyásolja az uniós kohéziós programokat, és hogy mit várnak a magyar kormánytól, a szóvivő azt mondta: a gyermekvédelem és a tudományos szabadság terén látható problémák három kohéziós program céljainak megvalósítását befolyásolják, és kihatnak például a közoktatást érintő programokra is (de leszögezte azt is, hogy a tanárok béréhez, jövőbeni béremeléséhez nincs köze). A menekültügyi kérdés pedig a már említett migrációs alap, az AMIF program céljait befolyásolja
...

Területfejlesztési Minisztérium (TFM) sajtóosztálya kérdéseinkre válaszolva azt közölte:

A kohéziós források egészét egyetlen feltétel érinti horizontális feltételként. Az az igazságügyi mérföldkövek teljesítése. Ebben azonban már Magyarország tételesen megállapodott a Bizottsággal és 2023. március 31-ig vállalta annak teljesítést.

Eddig ez érthető, és összhangban is áll azzal, amit az Európai Bizottság írt fentebb. Ezután viszont a közleményükben van egy mondat a másik három problémakörről, amely teljesen ellentétes azzal, amit a Bizottság szóvivője írt nekünk az imént:

A többi csak vertikális feltétel, ami az operatív programoknak csak a kisebbik részét érinti.

Az Indexnek küldött levélben Stefan De Keersmaecker szó szerint „horizontális” feltételként említette a többi kitételt is (lásd a fenti idézetet, ahol most direkt ki is emeltük ezt a szót). Úgy fest, hogy ezt a kérdést jelen állás szerint teljesen máshogy látja a kormány és az Európai Bizottság.
 

SilvioD

Well-Known Member
2018. december 23.
27 324
96 648
113
Megy a ködösítés a Bizottság részéről.


Megszólalt a Bizottság is
Cikkünk megjelenése után Stefan De Keersmaecker szóvivő megkeresett minket, és azt írta, hogy félrevezető cikkek jelentek meg az Európai Bizottság lépéséről. Ezzel a Reuters és a Bloomberg általunk is idézett írásaira utalhatott, amelyeknek a címében az szerepelt, hogy az EU „visszatartja” és „befagyasztja” a 22 milliárd eurónyi forrást.

Stefan De Keersmaecker ezzel kapcsolatban hangsúlyozta:

NINCS SZÓ ARRÓL, HOGY AZ EURÓPAI BIZOTTSÁG ÍGY TENNE.


Megerősítette, hogy ezekről valóban megállapodott a bizottság Magyarországgal: elfogadták a programokat, és ezáltal megkezdődhet azok végrehajtása, valamint a korábban említett, 130 milliárd forintnak (a kohéziós alap 1,5 százalékának) megfelelő előleg folyósítása.

A szóvivő felhívta a figyelmet ugyanakkor arra, hogy a fentiekben a feltételességi (vagyis: jogállamisági) eljárásról szóló feltételek teljesítéséről van szó. Ehhez képest egy külön területet képez a már említett horizontális feljogosító feltételek kérdése, és erre a területre vonatkozott Elisa Ferreira uniós biztos megszólalása is.

Részletezte, hogy mivel vannak problémák
Stefan De Keersmaecker ezután arról írt az Indexhez eljuttatott levelében, hogy a feljogosító feltételeknél hol adódhatnak problémák.

Az egyik, most még problémás feltételként említette a bíróságok függetlenségének kérdését, amelynek ügyében a magyar kormány már korábban is tett jó néhány vállalást a jövő évre. A szóvivő szerint ennek fényében az Európai Bizottság arra számít, hogy ha a magyar kormány megteszi a beígért lépéseket, akkor ezt a feljogosító feltételt kipipálhatja.

Azt viszont megerősítette, hogy más területeken továbbra is maradtak problémák a magyar törvényi szabályozások miatt. Ezek azok a területek, amelyeket korábban már felsoroltunk (tehát, őt idézve: a „homoszexualitás és nemváltoztatás megjelenítése a 18 év alattiak számára”, továbbá „a tudományos szabadság, valamint a menedékjog kérdésében felmerülő súlyos problémák”).

Stefan De Keersmaecker szerint az ezeken a területeken látható problémák „konkrétan és közvetlenül” befolyásolhatják azt, hogy Magyarország teljesíteni tudja-e három, az unió Menekültügyi, Migrációs és Integrációs Alapjához (AMIF) tartozó kohéziós program célkitűzéseit. (Az a kérdés ez mennyi pénzt érint. Tippre az első kettő nem sokat, harmadik passz.) Leszögezte, hogy a bizottság értelmezése szerint:

A programok említett területein Magyarország jelenleg nem teljesíti az EU alapjogi chartájához köthető horizontális feljogosító feltételeket. A bizottság aggodalmai akkor oszlathatóak el ez ügyben, ha Magyarország hatályba léptet olyan megállapodásokat, amelyek biztosítják az alapjogi charta tiszteletben tartását, és amennyiben a bizottság is úgy ítéli meg, hogy ezek a megállapodások orvosolják a hiányosságokat.

Arra a kérdésre, hogy mindez miként befolyásolja az uniós kohéziós programokat, és hogy mit várnak a magyar kormánytól, a szóvivő azt mondta: a gyermekvédelem és a tudományos szabadság terén látható problémák három kohéziós program céljainak megvalósítását befolyásolják, és kihatnak például a közoktatást érintő programokra is (de leszögezte azt is, hogy a tanárok béréhez, jövőbeni béremeléséhez nincs köze). A menekültügyi kérdés pedig a már említett migrációs alap, az AMIF program céljait befolyásolja
...

Területfejlesztési Minisztérium (TFM) sajtóosztálya kérdéseinkre válaszolva azt közölte:

A kohéziós források egészét egyetlen feltétel érinti horizontális feltételként. Az az igazságügyi mérföldkövek teljesítése. Ebben azonban már Magyarország tételesen megállapodott a Bizottsággal és 2023. március 31-ig vállalta annak teljesítést.

Eddig ez érthető, és összhangban is áll azzal, amit az Európai Bizottság írt fentebb. Ezután viszont a közleményükben van egy mondat a másik három problémakörről, amely teljesen ellentétes azzal, amit a Bizottság szóvivője írt nekünk az imént:

A többi csak vertikális feltétel, ami az operatív programoknak csak a kisebbik részét érinti.

Az Indexnek küldött levélben Stefan De Keersmaecker szó szerint „horizontális” feltételként említette a többi kitételt is (lásd a fenti idézetet, ahol most direkt ki is emeltük ezt a szót). Úgy fest, hogy ezt a kérdést jelen állás szerint teljesen máshogy látja a kormány és az Európai Bizottság.
Sztem már januárban jönni fog pénz, ami feltétel nélkül jön, az a 130 mrd.
Utána a beígért március 31-ei igazságügyi reform után.
Aztán lesz pár progi amit a devians jogokhoz kötnek.Ez elég nehezen védhető az EB részéről (csak korrupciós, költségvetési ők miatt tarthatnák vissza), ha nem nagy tétel itt nem modositanék, hanem ahogy már írták, perelnék, mert az megnyerjük.

De ha nagyon baszakodni fognak, Orbán még 1 adut hagyott a talonban a finn-svéd NATO csatlakozást. Xar ügy hogy ezt vissza kell tartanunk, főleg mert a svédek csatlakozása katonai és hadiipari érdekünk. De ez ilyen piszkos játék. Én ezt akár kisebb kompromisszumért cserében is elengedném, ha jó dealünk van a svéd kormánnyal.

Úgyis lesz új kártyánk. A most megszavazott 18 mrd euro talán tavasz végéig elég az ukranoknak aztán újra kell nekik a manna, nem beszélve 2024-ről. Itt mhol kell az egyetértésünk. Nem beszélve az újabb és újabb szankciók.
Azt látni kell a Bizottságot folyamatosan zsarolja a Parlament, nemcsak arról van szó, hogy gerinctelenek, persze azok is.
Sztem a kormányt nem lepték meg az új feltételek, tudták folyamatosan lesznek. De a forrásvesztést így elkerülték.

2024-ig ez lesz. Aztán jön egy új EP parlament, új Bizottság, amihez teljes egyetértés kell. Még addig bármi lehet. Ha elhúzzák a háborút az oroszok és marad a nyugati életszínvonalesés, könnyen lehet, hogy Orbán tűzszüneti javaslata partnerekre talál. Deja vu migrációs krízis. Páriából mainstream, mégha el nem ismerik, sőt...

Sztem a lengyel kormány bukni fog, így az olaszokra leszünk rászorulva, ha szerencsénk van a szlovák kormányváltással visszatérnek az ottani baloldali, nemzeti szövetségeseink. És az osztekoknál is kormányra kerülhet az FPÖ. Bár megmondom őszintén a mostani kancellár is meglepően baráti.

De ami a lényeg az amcsi választás novemberben. Az lehet újabb trendforduló. Ahogy Netanjahu visszatért úgy az amcsi konzerveknek is lehet jó napjuk, persze a levelszavazatok száma fontos lesz.
 

Flamand

Well-Known Member
2021. augusztus 26.
4 314
20 804
113
Sztem már januárban jönni fog pénz, ami feltétel nélkül jön, az a 130 mrd.
Utána a beígért március 31-ei igazságügyi reform után.
Aztán lesz pár progi amit a devians jogokhoz kötnek.Ez elég nehezen védhető az EB részéről (csak korrupciós, költségvetési ők miatt tarthatnák vissza), ha nem nagy tétel itt nem modositanék, hanem ahogy már írták, perelnék, mert az megnyerjük.

De ha nagyon baszakodni fognak, Orbán még 1 adut hagyott a talonban a finn-svéd NATO csatlakozást. Xar ügy hogy ezt vissza kell tartanunk, főleg mert a svédek csatlakozása katonai és hadiipari érdekünk. De ez ilyen piszkos játék. Én ezt akár kisebb kompromisszumért cserében is elengedném, ha jó dealünk van a svéd kormánnyal.

Úgyis lesz új kártyánk. A most megszavazott 18 mrd euro talán tavasz végéig elég az ukranoknak aztán újra kell nekik a manna, nem beszélve 2024-ről. Itt mhol kell az egyetértésünk. Nem beszélve az újabb és újabb szankciók.
Azt látni kell a Bizottságot folyamatosan zsarolja a Parlament, nemcsak arról van szó, hogy gerinctelenek, persze azok is.
Sztem a kormányt nem lepték meg az új feltételek, tudták folyamatosan lesznek. De a forrásvesztést így elkerülték.

2024-ig ez lesz. Aztán jön egy új EP parlament, új Bizottság, amihez teljes egyetértés kell. Még addig bármi lehet. Ha elhúzzák a háborút az oroszok és marad a nyugati életszínvonalesés, könnyen lehet, hogy Orbán tűzszüneti javaslata partnerekre talál. Deja vu migrációs krízis. Páriából mainstream, mégha el nem ismerik, sőt...

Sztem a lengyel kormány bukni fog, így az olaszokra leszünk rászorulva, ha szerencsénk van a szlovák kormányváltással visszatérnek az ottani baloldali, nemzeti szövetségeseink. És az osztekoknál is kormányra kerülhet az FPÖ. Bár megmondom őszintén a mostani kancellár is meglepően baráti.

De ami a lényeg az amcsi választás novemberben. Az lehet újabb trendforduló. Ahogy Netanjahu visszatért úgy az amcsi konzerveknek is lehet jó napjuk, persze a levelszavazatok száma fontos lesz.
Az amcsi 2024 november. Az még arrébb van.
 

LMzek 2.0

Well-Known Member
2020. április 4.
7 019
14 015
113
Megy a ködösítés a Bizottság részéről.


Megszólalt a Bizottság is
Cikkünk megjelenése után Stefan De Keersmaecker szóvivő megkeresett minket, és azt írta, hogy félrevezető cikkek jelentek meg az Európai Bizottság lépéséről. Ezzel a Reuters és a Bloomberg általunk is idézett írásaira utalhatott, amelyeknek a címében az szerepelt, hogy az EU „visszatartja” és „befagyasztja” a 22 milliárd eurónyi forrást.

Stefan De Keersmaecker ezzel kapcsolatban hangsúlyozta:

NINCS SZÓ ARRÓL, HOGY AZ EURÓPAI BIZOTTSÁG ÍGY TENNE.


Megerősítette, hogy ezekről valóban megállapodott a bizottság Magyarországgal: elfogadták a programokat, és ezáltal megkezdődhet azok végrehajtása, valamint a korábban említett, 130 milliárd forintnak (a kohéziós alap 1,5 százalékának) megfelelő előleg folyósítása.

A szóvivő felhívta a figyelmet ugyanakkor arra, hogy a fentiekben a feltételességi (vagyis: jogállamisági) eljárásról szóló feltételek teljesítéséről van szó. Ehhez képest egy külön területet képez a már említett horizontális feljogosító feltételek kérdése, és erre a területre vonatkozott Elisa Ferreira uniós biztos megszólalása is.

Részletezte, hogy mivel vannak problémák
Stefan De Keersmaecker ezután arról írt az Indexhez eljuttatott levelében, hogy a feljogosító feltételeknél hol adódhatnak problémák.

Az egyik, most még problémás feltételként említette a bíróságok függetlenségének kérdését, amelynek ügyében a magyar kormány már korábban is tett jó néhány vállalást a jövő évre. A szóvivő szerint ennek fényében az Európai Bizottság arra számít, hogy ha a magyar kormány megteszi a beígért lépéseket, akkor ezt a feljogosító feltételt kipipálhatja.

Azt viszont megerősítette, hogy más területeken továbbra is maradtak problémák a magyar törvényi szabályozások miatt. Ezek azok a területek, amelyeket korábban már felsoroltunk (tehát, őt idézve: a „homoszexualitás és nemváltoztatás megjelenítése a 18 év alattiak számára”, továbbá „a tudományos szabadság, valamint a menedékjog kérdésében felmerülő súlyos problémák”).

Stefan De Keersmaecker szerint az ezeken a területeken látható problémák „konkrétan és közvetlenül” befolyásolhatják azt, hogy Magyarország teljesíteni tudja-e három, az unió Menekültügyi, Migrációs és Integrációs Alapjához (AMIF) tartozó kohéziós program célkitűzéseit. (Az a kérdés ez mennyi pénzt érint. Tippre az első kettő nem sokat, harmadik passz.) Leszögezte, hogy a bizottság értelmezése szerint:

A programok említett területein Magyarország jelenleg nem teljesíti az EU alapjogi chartájához köthető horizontális feljogosító feltételeket. A bizottság aggodalmai akkor oszlathatóak el ez ügyben, ha Magyarország hatályba léptet olyan megállapodásokat, amelyek biztosítják az alapjogi charta tiszteletben tartását, és amennyiben a bizottság is úgy ítéli meg, hogy ezek a megállapodások orvosolják a hiányosságokat.

Arra a kérdésre, hogy mindez miként befolyásolja az uniós kohéziós programokat, és hogy mit várnak a magyar kormánytól, a szóvivő azt mondta: a gyermekvédelem és a tudományos szabadság terén látható problémák három kohéziós program céljainak megvalósítását befolyásolják, és kihatnak például a közoktatást érintő programokra is (de leszögezte azt is, hogy a tanárok béréhez, jövőbeni béremeléséhez nincs köze). A menekültügyi kérdés pedig a már említett migrációs alap, az AMIF program céljait befolyásolja
...

Területfejlesztési Minisztérium (TFM) sajtóosztálya kérdéseinkre válaszolva azt közölte:

A kohéziós források egészét egyetlen feltétel érinti horizontális feltételként. Az az igazságügyi mérföldkövek teljesítése. Ebben azonban már Magyarország tételesen megállapodott a Bizottsággal és 2023. március 31-ig vállalta annak teljesítést.

Eddig ez érthető, és összhangban is áll azzal, amit az Európai Bizottság írt fentebb. Ezután viszont a közleményükben van egy mondat a másik három problémakörről, amely teljesen ellentétes azzal, amit a Bizottság szóvivője írt nekünk az imént:

A többi csak vertikális feltétel, ami az operatív programoknak csak a kisebbik részét érinti.

Az Indexnek küldött levélben Stefan De Keersmaecker szó szerint „horizontális” feltételként említette a többi kitételt is (lásd a fenti idézetet, ahol most direkt ki is emeltük ezt a szót). Úgy fest, hogy ezt a kérdést jelen állás szerint teljesen máshogy látja a kormány és az Európai Bizottság.

Sztem már januárban jönni fog pénz, ami feltétel nélkül jön, az a 130 mrd.
Utána a beígért március 31-ei igazságügyi reform után.
Aztán lesz pár progi amit a devians jogokhoz kötnek.Ez elég nehezen védhető az EB részéről (csak korrupciós, költségvetési ők miatt tarthatnák vissza), ha nem nagy tétel itt nem modositanék, hanem ahogy már írták, perelnék, mert az megnyerjük.

De ha nagyon baszakodni fognak, Orbán még 1 adut hagyott a talonban a finn-svéd NATO csatlakozást. Xar ügy hogy ezt vissza kell tartanunk, főleg mert a svédek csatlakozása katonai és hadiipari érdekünk. De ez ilyen piszkos játék. Én ezt akár kisebb kompromisszumért cserében is elengedném, ha jó dealünk van a svéd kormánnyal.

Úgyis lesz új kártyánk. A most megszavazott 18 mrd euro talán tavasz végéig elég az ukranoknak aztán újra kell nekik a manna, nem beszélve 2024-ről. Itt mhol kell az egyetértésünk. Nem beszélve az újabb és újabb szankciók.
Azt látni kell a Bizottságot folyamatosan zsarolja a Parlament, nemcsak arról van szó, hogy gerinctelenek, persze azok is.
Sztem a kormányt nem lepték meg az új feltételek, tudták folyamatosan lesznek. De a forrásvesztést így elkerülték.

2024-ig ez lesz. Aztán jön egy új EP parlament, új Bizottság, amihez teljes egyetértés kell. Még addig bármi lehet. Ha elhúzzák a háborút az oroszok és marad a nyugati életszínvonalesés, könnyen lehet, hogy Orbán tűzszüneti javaslata partnerekre talál. Deja vu migrációs krízis. Páriából mainstream, mégha el nem ismerik, sőt...

Sztem a lengyel kormány bukni fog, így az olaszokra leszünk rászorulva, ha szerencsénk van a szlovák kormányváltással visszatérnek az ottani baloldali, nemzeti szövetségeseink. És az osztekoknál is kormányra kerülhet az FPÖ. Bár megmondom őszintén a mostani kancellár is meglepően baráti.

De ami a lényeg az amcsi választás novemberben. Az lehet újabb trendforduló. Ahogy Netanjahu visszatért úgy az amcsi konzerveknek is lehet jó napjuk, persze a levelszavazatok száma fontos lesz.


Ezzel "csak" az baj, hogy ez is egy eleme Magyarország folyamatos stress alatt tartásának, aminek egyik --egyre többek által felismert oka és-- következmény a hazai demográfiai kudarc és a háttérben feltorlódó társadalmi problémák.

Nem vigasztal, hogy egész Európa/Nyugat hasonló helyzetben van, hisz jól látható, hogy "hogyan kell, hogyan előznek kanyarban". Mi is megtehetnék EZT!!!

Miért is nem?

Az évtizedes és nagyon jó családtámogatás 0,2-0,3 tizedes javulás a hónapok alatt eltűnt, mert a a társadalmi alapokat visszaépítő munka hiányzik mögüle!!!

A jelenlegi vezetés nem végez, és nem is mer elvárni és számonkérni SEMMILYEN VALÓS munkát ezen e téren --sem-- a lehetséges 1-2 százalékos választói veszteség miatt.

Én át tudom lépni saját árnyékom, hogy nem "csak" kritikát fogalmazok meg, hanem megoldásokat is:


  1. Hazai(NER -es?) támogatású alapítványok politikai kockázat nélkül kimondhatnák, hogy a boldog időskor alapja nem a --z elismerten fenntarthatatlan, Nyugaton éppen összeomló-- jóléti-nyugdíjas rendszer, hanem az együttműködő család,
  2. aminek a valóban jól működő mérete a legkevesebb 3 gyerekes család!!! ...aki másképp gondolja, vessen pillantást a hidegben telelő német "jóléti-nyugdíjasra"!
  3. Családi-élmény/-program hétvégéket kellene szervezni!
  4. MÁR gyerekkkorban megerősíteni a család jelentőségét, megelőzve/ellensúlyozva a közösségi-média/TV/Disney/Fb/Yt/Tik-Tok egyéb hatásokat"
  5. Nem az autógyártókat kellene támogatni a "meglepő módon" hónapok "ár-emelkedett" nagycsaládos autók támogatásával --amit (mint a példa mutatja) a közgazdászaik, napok alatt visszakorrigáltak-- az értékesítési lánc pedig hetek/hónapok alatt.

Van "a" hazai autógyár, amit nem sikerült rábeszélni a NEKÜNK jó megoldásra...
...egyiket SEM! :oops:

A hőszigetelt ablakoknál vajon hasonló módon a gyártó/forgalmazó --multi ? :oops: -- viszi el ismét a nyereség többségét? A válasz mindenkinek önálló részfeladat!

...a CsOK-os lakás-támogatás közgazdasági végeredménye is "érdekes" ebből a szempontból. A válasz mindenkinek önálló részfeladat!

Biztos vagyok benne, hogy a pár-ezres Pü-Minisztériumban is voltak a hazai gazdaság szempontjából SOKKAL jobb javaslatok, de vajon miért nem kaptak rá engedélyt? :oops:
A válasz mindenkinek önálló részfeladat!


Nem-kicsit kezd gáz lenni már ez a "Mi vagyunk a kisebb rossz" szemlélet!


.
 

Shadow

Well-Known Member
2018. október 29.
1 327
4 534
113
Ezzel "csak" az baj, hogy ez is egy eleme Magyarország folyamatos stress alatt tartásának, aminek egyik --egyre többek által felismert oka és-- következmény a hazai demográfiai kudarc és a háttérben feltorlódó társadalmi problémák.

Nem vigasztal, hogy egész Európa/Nyugat hasonló helyzetben van, hisz jól látható, hogy "hogyan kell, hogyan előznek kanyarban". Mi is megtehetnék EZT!!!

Miért is nem?

Az évtizedes és nagyon jó családtámogatás 0,2-0,3 tizedes javulás a hónapok alatt eltűnt, mert a a társadalmi alapokat visszaépítő munka hiányzik mögüle!!!

A jelenlegi vezetés nem végez, és nem is mer elvárni és számonkérni SEMMILYEN VALÓS munkát ezen e téren --sem-- a lehetséges 1-2 százalékos választói veszteség miatt.

Én át tudom lépni saját árnyékom, hogy nem "csak" kritikát fogalmazok meg, hanem megoldásokat is:


  1. Hazai(NER -es?) támogatású alapítványok politikai kockázat nélkül kimondhatnák, hogy a boldog időskor alapja nem a --z elismerten fenntarthatatlan, Nyugaton éppen összeomló-- jóléti-nyugdíjas rendszer, hanem az együttműködő család,
  2. aminek a valóban jól működő mérete a legkevesebb 3 gyerekes család!!! ...aki másképp gondolja, vessen pillantást a hidegben telelő német "jóléti-nyugdíjasra"!
  3. Családi-élmény/-program hétvégéket kellene szervezni!
  4. MÁR gyerekkkorban megerősíteni a család jelentőségét, megelőzve/ellensúlyozva a közösségi-média/TV/Disney/Fb/Yt/Tik-Tok egyéb hatásokat"
  5. Nem az autógyártókat kellene támogatni a "meglepő módon" hónapok "ár-emelkedett" nagycsaládos autók támogatásával --amit (mint a példa mutatja) a közgazdászaik, napok alatt visszakorrigáltak-- az értékesítési lánc pedig hetek/hónapok alatt.

Van "a" hazai autógyár, amit nem sikerült rábeszélni a NEKÜNK jó megoldásra...
...egyiket SEM! :oops:

A hőszigetelt ablakoknál vajon hasonló módon a gyártó/forgalmazó --multi ? :oops: -- viszi el ismét a nyereség többségét? A válasz mindenkinek önálló részfeladat!

...a CsOK-os lakás-támogatás közgazdasági végeredménye is "érdekes" ebből a szempontból. A válasz mindenkinek önálló részfeladat!

Biztos vagyok benne, hogy a pár-ezres Pü-Minisztériumban is voltak a hazai gazdaság szempontjából SOKKAL jobb javaslatok, de vajon miért nem kaptak rá engedélyt? :oops:
A válasz mindenkinek önálló részfeladat!


Nem-kicsit kezd gáz lenni már ez a "Mi vagyunk a kisebb rossz" szemlélet!


.
Azért 3 gyerek nem csak a családtámogatáson múlik. Nem tudom neked mennyi van de 2 után azért elgondolkodik az ember, és nem is feltétlen saját maga miatt, egyszerűen nem minden nő képes rá.Nagyon erős asszony kell 3 gyerekhez, mert amíg kicsik a meló javát azért ők viszik… van akinek egy is sok. Mindenki annyit vállaljon amennyi becsülettel fel tud nevelni.
 

LMzek 2.0

Well-Known Member
2020. április 4.
7 019
14 015
113
Azért 3 gyerek nem csak a családtámogatáson múlik. Nem tudom neked mennyi van de 2 után azért elgondolkodik az ember, és nem is feltétlen saját maga miatt, egyszerűen nem minden nő képes rá.Nagyon erős asszony kell 3 gyerekhez, mert amíg kicsik a meló javát azért ők viszik… van akinek egy is sok. Mindenki annyit vállaljon amennyi becsülettel fel tud nevelni.

Mindkét szülőmnek 5 testvére volt(6 gyerekes család)! Nálunk a 4-tesós család a terv!
Folyamatban! :)

Mi a helyzet a jó példákról: Az arab/zsidó családokban is gyakori ennyi gyerek, most 4,5(+) azaz négy- és fél az ÁTLAG.

El kellene dönteni a Politikának, hogy eredményt akar, vagy látszat-sikereket a hazai 1,5 --az az egy-egész-öt-tized körüli :eek: -- "eredménnyel" !!!


Ez az "cél"/"eredmény"/és sikerként tálalása --nekem-- minősíti is a munkájukat és a valós, elsődleges céljaikat!

.
 

SilvioD

Well-Known Member
2018. december 23.
27 324
96 648
113
Ezzel "csak" az baj, hogy ez is egy eleme Magyarország folyamatos stress alatt tartásának, aminek egyik --egyre többek által felismert oka és-- következmény a hazai demográfiai kudarc és a háttérben feltorlódó társadalmi problémák.

Nem vigasztal, hogy egész Európa/Nyugat hasonló helyzetben van, hisz jól látható, hogy "hogyan kell, hogyan előznek kanyarban". Mi is megtehetnék EZT!!!

Miért is nem?

Az évtizedes és nagyon jó családtámogatás 0,2-0,3 tizedes javulás a hónapok alatt eltűnt, mert a a társadalmi alapokat visszaépítő munka hiányzik mögüle!!!

A jelenlegi vezetés nem végez, és nem is mer elvárni és számonkérni SEMMILYEN VALÓS munkát ezen e téren --sem-- a lehetséges 1-2 százalékos választói veszteség miatt.

Én át tudom lépni saját árnyékom, hogy nem "csak" kritikát fogalmazok meg, hanem megoldásokat is:


  1. Hazai(NER -es?) támogatású alapítványok politikai kockázat nélkül kimondhatnák, hogy a boldog időskor alapja nem a --z elismerten fenntarthatatlan, Nyugaton éppen összeomló-- jóléti-nyugdíjas rendszer, hanem az együttműködő család,
  2. aminek a valóban jól működő mérete a legkevesebb 3 gyerekes család!!! ...aki másképp gondolja, vessen pillantást a hidegben telelő német "jóléti-nyugdíjasra"!
  3. Családi-élmény/-program hétvégéket kellene szervezni!
  4. MÁR gyerekkkorban megerősíteni a család jelentőségét, megelőzve/ellensúlyozva a közösségi-média/TV/Disney/Fb/Yt/Tik-Tok egyéb hatásokat"
  5. Nem az autógyártókat kellene támogatni a "meglepő módon" hónapok "ár-emelkedett" nagycsaládos autók támogatásával --amit (mint a példa mutatja) a közgazdászaik, napok alatt visszakorrigáltak-- az értékesítési lánc pedig hetek/hónapok alatt.

Van "a" hazai autógyár, amit nem sikerült rábeszélni a NEKÜNK jó megoldásra...
...egyiket SEM! :oops:

A hőszigetelt ablakoknál vajon hasonló módon a gyártó/forgalmazó --multi ? :oops: -- viszi el ismét a nyereség többségét? A válasz mindenkinek önálló részfeladat!

...a CsOK-os lakás-támogatás közgazdasági végeredménye is "érdekes" ebből a szempontból. A válasz mindenkinek önálló részfeladat!

Biztos vagyok benne, hogy a pár-ezres Pü-Minisztériumban is voltak a hazai gazdaság szempontjából SOKKAL jobb javaslatok, de vajon miért nem kaptak rá engedélyt? :oops:
A válasz mindenkinek önálló részfeladat!


Nem-kicsit kezd gáz lenni már ez a "Mi vagyunk a kisebb rossz" szemlélet!


.
A magyar kormány elkövette azt a stratégiai hibát, hogy nem építette meg 2023-ra Paksot. Ezen maga Orbán lamentált, lehet nem voltak elég kemények és hagyták, hogy a Nyugat és a hazai ellenzék elgáncsolja a projektet 2030-ra. Ha van Paks sókkal jobb helyzetben lennénk. De ezt a kérdést meg is lehet fordítani? Nem lett volna jobb Paks helyett új helyen a nyugatiakal vagy Koreával atomerőművet építeni???

A helyzet az ha nem Orbán hanem baloldali kormány van akkor sem lett volna új atomerőmű, mert a baloldal egy részének tabu.

A háború elhozta az energiaválságot, emiatt zsarolhatóak vagyunk és ezt kihasználják. Alapvetően Putyin sodort minket bajba, ennyit arról mennyire számíthatunk az oroszokra, viszont a nyugati ellenfeleink ezt könyörtelenül kiahasználják. Orbán túl nagyra nőtt, veszélyt jelent a régi nyugati elitre, ezért el akarják taposni.

Itt +4.000 milliárd plusz energiakiadásról beszélünk évente, amit be kell foltozni. A költségvetés kiadások több mint 10%-a. Gender gyerekszâm most másodlagos, ez a túlélésről szól. Nemcsak nekünk, Ukrajnának, Oroszországnak és az Uniónak meg a tagállamainak is.

Amikről te írsz fontos, részben bár szimbolikus, de most részletkérdések.
Mivel megoldásai senkinek sincsenek, így ha vki időt nyer, életét nyer, mert könnyen elbukhat az ellenfél. Ezért ment bele Orbán a húzd meg ereszd meg játékba. Van egy hatalmas geopolitikai kényszer, amiben Jelenleg totál magunkra maradtunk a pogányok közt, másrészt ha alkudozunk a pozíciónk akár fél - 1 év alatt is javulhat.

Ehhez annyi kell hogy az orosz hadsereg ne produkâljon további kijevi véres kudarcot, harkovi összeomlâst és a herszoni taktikai visszavonuláson kívül legalább részsikerekre képes legyen a fronton. Az hogy az ukrán hátországot rombolja, az szükséges, de nem elégséges feltétel.

De ez nekünk, nem azért kell, mert orosz szövetségre játszunk, az csak nagyobb gödörbe sodorna bennünket, az oroszok nem tudnak stratégiailag nyerni. Erre azért van szükség, hogy a Nyugat megérezze a vesztét és taktikát váltson vagy elitcsere jöjjön. Ez utóbbira nincs valós esély, max. vmilyen taktikai hatalommegosztásra a szuverenisták konzervek és a globalisták balliberális oldal közt. De ez utóbbi nekünk már elég. Ez reálisan a 2024-ben a nyári EP és a novemberi USA elnökválasztás után lehetséges.

24-re vmilyen szinten az ukránoknak össze kell omlani és tűzszünetre van szükség. Ha meglesz, akkor új alapokon lehet radikális jobboldali, konzervatív szövetség, ami jó esetben a legnagyobb frakciót is adhatja. ( Ebben nincs benne a Néppárt.) És miért fontos ez? Amelyik frakciószövetség nyer, annak a vezetője a Parlament kanddátja az EB vezetői posztra, Ursuláéra. Nem fogja megkapni, ahogy anno se kapta meg, de az hatalmas megrázkódtatás lenne és új kompromisszumokat hozhat.

Ez lehet most egy reális stratégiai cél a magyar kormánynak. Nem csak rajtunk múlik, de dolgozni kell rajta.
 

LMzek 2.0

Well-Known Member
2020. április 4.
7 019
14 015
113
A magyar kormány elkövette azt a stratégiai hibát, hogy nem építette meg 2023-ra Paksot. Ezen maga Orbán lamentált, lehet nem voltak elég kemények és hagyták, hogy a Nyugat és a hazai ellenzék elgáncsolja a projektet 2030-ra. Ha van Paks sókkal jobb helyzetben lennénk. De ezt a kérdést meg is lehet fordítani? Nem lett volna jobb Paks helyett új helyen a nyugatiakal vagy Koreával atomerőművet építeni???

A helyzet az ha nem Orbán hanem baloldali kormány van akkor sem lett volna új atomerőmű, mert a baloldal egy részének tabu.

A háború elhozta az energiaválságot, emiatt zsarolhatóak vagyunk és ezt kihasználják. Alapvetően Putyin sodort minket bajba, ennyit arról mennyire számíthatunk az oroszokra, viszont a nyugati ellenfeleink ezt könyörtelenül kiahasználják. Orbán túl nagyra nőtt, veszélyt jelent a régi nyugati elitre, ezért el akarják taposni.

Itt +4.000 milliárd plusz energiakiadásról beszélünk évente, amit be kell foltozni. A költségvetés kiadások több mint 10%-a. Gender gyerekszâm most másodlagos, ez a túlélésről szól. Nemcsak nekünk, Ukrajnának, Oroszországnak és az Uniónak meg a tagállamainak is.

Amikről te írsz fontos, részben bár szimbolikus, de most részletkérdések.
Mivel megoldásai senkinek sincsenek, így ha vki időt nyer, életét nyer, mert könnyen elbukhat az ellenfél. Ezért ment bele Orbán a húzd meg ereszd meg játékba. Van egy hatalmas geopolitikai kényszer, amiben Jelenleg totál magunkra maradtunk a pogányok közt, másrészt ha alkudozunk a pozíciónk akár fél - 1 év alatt is javulhat.

Ehhez annyi kell hogy az orosz hadsereg ne produkâljon további kijevi véres kudarcot, harkovi összeomlâst és a herszoni taktikai visszavonuláson kívül legalább részsikerekre képes legyen a fronton. Az hogy az ukrán hátországot rombolja, az szükséges, de nem elégséges feltétel.

De ez nekünk, nem azért kell, mert orosz szövetségre játszunk, az csak nagyobb gödörbe sodorna bennünket, az oroszok nem tudnak stratégiailag nyerni. Erre azért van szükség, hogy a Nyugat megérezze a vesztét és taktikát váltson vagy elitcsere jöjjön. Ez utóbbira nincs valós esély, max. vmilyen taktikai hatalommegosztásra a szuverenisták konzervek és a globalisták balliberális oldal közt. De ez utóbbi nekünk már elég. Ez reálisan a 2024-ben a nyári EP és a novemberi USA elnökválasztás után lehetséges.

24-re vmilyen szinten az ukránoknak össze kell omlani és tűzszünetre van szükség. Ha meglesz, akkor új alapokon lehet radikális jobboldali, konzervatív szövetség, ami jó esetben a legnagyobb frakciót is adhatja. ( Ebben nincs benne a Néppárt.) És miért fontos ez? Amelyik frakciószövetség nyer, annak a vezetője a Parlament kanddátja az EB vezetői posztra, Ursuláéra. Nem fogja megkapni, ahogy anno se kapta meg, de az hatalmas megrázkódtatás lenne és új kompromisszumokat hozhat.

Ez lehet most egy reális stratégiai cél a magyar kormánynak. Nem csak rajtunk múlik, de dolgozni kell rajta.

Alapvetően rosszul látod! Nem --csak és pusztán-- a pénz a döntő!!!

Nézzük a "nem-hzudós" számokat, ami ezt támasztja alá:
A 12+ éves, összességében sok-ezer-milliárdos CsOK érte el a 0,2-0,3 tizedes --azaz NUlla-Egész-Két/Három-TizedSzázalékos !!!-- "sikereket" a népességi mutatókban!
Mindezt, az alig több mint fél-éves, generált háborús stress-cunami lerontotta az eredeti, tragikus szintre.

Ilyenkor mit mondjak az évi 100-150 milliárdos kincstári médiára, ami szénné-tolja a napi politikai látszat-(sikereket, a kétharmadért, de a népességre Nem Kap Megbízást a "Nemzeti" Politikától!

Keserű lesz az Ébredés!

Folytatás majd Jövőre...


A kérdésben bizonytalanok számára "megemlítem", hogy a sok évszázad fegyveres kudarcai után az Iszlám nem fegyverekkel hódítja meg Nyugat-Európát, hanem a vallásos családmodellel, a mecsetekből, iskolákból!!!

A fejekben, szívekben nyeri meg a csatát magasan!!!

Nézzük csak mit tesz ez-ügyben a "Nemzeti" Politika: kiábrándító lesz a válasz ...

,
 

Nemerson

Well-Known Member
2018. február 17.
9 785
39 143
113
Alapvetően rosszul látod! Nem --csak és pusztán-- a pénz a döntő!!!

Nézzük a "nem-hzudós" számokat, ami ezt támasztja alá:
A 12+ éves, összességében sok-ezer-milliárdos CsOK érte el a 0,2-0,3 tizedes --azaz NUlla-Egész-Két/Három-TizedSzázalékos !!!-- "sikereket" a népességi mutatókban!
Mindezt, az alig több mint fél-éves, generált háborús stress-cunami lerontotta az eredeti, tragikus szintre.

Ilyenkor mit mondjak az évi 100-150 milliárdos kincstári médiára, ami szénné-tolja a napi politikai látszat-(sikereket, a kétharmadért, de a népességre Nem Kap Megbízást a "Nemzeti" Politikától!

Keserű lesz az Ébredés!

Folytatás majd Jövőre...


A kérdésben bizonytalanok számára "megemlítem", hogy a sok évszázad fegyveres kudarcai után az Iszlám nem fegyverekkel hódítja meg Nyugat-Európát, hanem a vallásos családmodellel, a mecsetekből, iskolákból!!!

A fejekben, szívekben nyeri meg a csatát magasan!!!

Nézzük csak mit tesz ez-ügyben a "Nemzeti" Politika: kiábrándító lesz a válasz ...

,
Le a rohadt naranccsal!
 

nani1980

Well-Known Member
2010. október 30.
732
2 067
93
Alapvetően rosszul látod! Nem --csak és pusztán-- a pénz a döntő!!!

Nézzük a "nem-hzudós" számokat, ami ezt támasztja alá:
A 12+ éves, összességében sok-ezer-milliárdos CsOK érte el a 0,2-0,3 tizedes --azaz NUlla-Egész-Két/Három-TizedSzázalékos !!!-- "sikereket" a népességi mutatókban!
Mindezt, az alig több mint fél-éves, generált háborús stress-cunami lerontotta az eredeti, tragikus szintre.

Ilyenkor mit mondjak az évi 100-150 milliárdos kincstári médiára, ami szénné-tolja a napi politikai látszat-(sikereket, a kétharmadért, de a népességre Nem Kap Megbízást a "Nemzeti" Politikától!

Keserű lesz az Ébredés!

Folytatás majd Jövőre...


A kérdésben bizonytalanok számára "megemlítem", hogy a sok évszázad fegyveres kudarcai után az Iszlám nem fegyverekkel hódítja meg Nyugat-Európát, hanem a vallásos családmodellel, a mecsetekből, iskolákból!!!

A fejekben, szívekben nyeri meg a csatát magasan!!!

Nézzük csak mit tesz ez-ügyben a "Nemzeti" Politika: kiábrándító lesz a válasz ...

,
A 0,2 - 0,3 - as emelkedés él azt elfelejtitek, hogy mennyire nehéz azt megoldani, hogy az a réteg vállaljon gyereket, aki hasznára is van az országnak. Szinte csodaszámba megy ha ez a réteg bárhol is növekszik. És itt a 12 év alatt, rengeteg ilyen család kapott azért biztos alapokat amire építkezhetett. 10 3ve meg a 10+10 ből felépűlt a családi ház. Sokkal több ez mint az a pár tized százalék! Ha a karácsony nem is lett fehér, mi legalább azok vagyunk! :) Boldog Karácsonyt!
 

jurgenbauer

Well-Known Member
2015. február 1.
26 567
89 735
113

nani1980

Well-Known Member
2010. október 30.
732
2 067
93
Medvegyevék előszilvesztert tartottak:
"Az egykori Ukrajna nyugati területeinek lengyel és magyar megszállása." :D
Teljesen komolyan kérdem, minden negatív felhang nélkűl, hogy azonfellűl, hogy nyugodtan járhat ék quadozni ackárpátokba, milyen pozitívuma lenne a megmaradt legatyásodott anyaország ak ha visszacsatolás kárpátalját? Most a lelki, hazafi részt tegyük félre. Csak a gazdasági vonatozás érdekel. Egy járható mellékúthálózatot nem tudtunk 30 év alatt megvalósítási. Hogy építenék fel a megfelelő szintre kárpátalját? Mert ha ezt nem tesszük meg, akkor a visszacsatolás nem valóság, csak egy papírfecni lenne.
 

kaktusz

Well-Known Member
2010. december 7.
1 985
5 272
113
Teljesen komolyan kérdem, minden negatív felhang nélkűl, hogy azonfellűl, hogy nyugodtan járhat ék quadozni ackárpátokba, milyen pozitívuma lenne a megmaradt legatyásodott anyaország ak ha visszacsatolás kárpátalját? Most a lelki, hazafi részt tegyük félre. Csak a gazdasági vonatozás érdekel. Egy járható mellékúthálózatot nem tudtunk 30 év alatt megvalósítási. Hogy építenék fel a megfelelő szintre kárpátalját? Mert ha ezt nem tesszük meg, akkor a visszacsatolás nem valóság, csak egy papírfecni lenne.
Hát elég sokszor elmagyarázták már, de ilyenkor biztos mindig befogod a szemed meg a füled, nem baj el vagy te ezzel, van min aggódnod...
 

SirHiggins

Well-Known Member
2018. november 13.
18 065
24 684
113
Teljesen komolyan kérdem, minden negatív felhang nélkűl, hogy azonfellűl, hogy nyugodtan járhat ék quadozni ackárpátokba, milyen pozitívuma lenne a megmaradt legatyásodott anyaország ak ha visszacsatolás kárpátalját? Most a lelki, hazafi részt tegyük félre. Csak a gazdasági vonatozás érdekel. Egy járható mellékúthálózatot nem tudtunk 30 év alatt megvalósítási. Hogy építenék fel a megfelelő szintre kárpátalját? Mert ha ezt nem tesszük meg, akkor a visszacsatolás nem valóság, csak egy papírfecni lenne.
Semmi.
Egyesek leragadtak 100 évvel ezelőtti problémánál. Valamiért azt hiszik, hogy bármi értelme, realitása van még mindig
ezen rugózni. Menet közben meg gyorsvonatként robognak el az évek, a történelem és a szomszédos
csúnya-csúnya országok. LoL

PS: Ez az. Gyertek. Ide lőjetek :D