[BIZTPOL] Magyarország

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

Status
Not open for further replies.

Eltorro

Active Member
2010. szeptember 27.
1 394
2
38
-Az IC+ kocsira gondolsz valószínűleg, amiből eddig 2-3 protó készült 2 év alatt és évi 20db-os sorozatnál többet nem tudnánk előállítani (mindemellett ezt igenis erőltetni kéne).

Abból a hulladékból egyet se kellene gyártani, nem véletlenül fogták be tavaly a protókat zozószállítónak.

Mozdonygyártáshoz annyit, hogy az orosz mozdonyokban is alstrom/siemens elektronika dolgozik, pedig évente gyártanak annyit amennyit, mint az egész EU-van együtt.
 

tomcat1

Well-Known Member
2014. december 30.
2 418
2 767
113
Vilmoci,
Attól még a tény tény marad, bármennyire csavarjuk.
Ya és műholdakba nem csak tápot gyártunk.
 

szuvorov

Well-Known Member
2014. május 16.
7 447
23 615
113
<blockquote rel="vilmoci">
-Az IC+ kocsira gondolsz valószínűleg, amiből eddig 2-3 protó készült 2 év alatt és évi 20db-os sorozatnál többet nem tudnánk előállítani (mindemellett ezt igenis erőltetni kéne).

Abból a hulladékból egyet se kellene gyártani, nem véletlenül fogták be tavaly a protókat zozószállítónak.

Mozdonygyártáshoz annyit, hogy az orosz mozdonyokban is alstrom/siemens elektronika dolgozik, pedig évente gyártanak annyit amennyit, mint az egész EU-van együtt.</blockquote>

Ez most miért hulladék?

https://hu.m.wikipedia.org/wiki/MÁV_IC%2B

Bár én ezeket látnám szívesen, ha lenne hozzá hazai pálya :

https://hu.m.wikipedia.org/wiki/ETR_600
 

tarzaan

Well-Known Member
2014. március 25.
12 158
15 814
113

tarzaan

Well-Known Member
2014. március 25.
12 158
15 814
113
<blockquote rel="vilmoci">
-Az IC+ kocsira gondolsz valószínűleg, amiből eddig 2-3 protó készült 2 év alatt és évi 20db-os sorozatnál többet nem tudnánk előállítani (mindemellett ezt igenis erőltetni kéne).

Abból a hulladékból egyet se kellene gyártani, nem véletlenül fogták be tavaly a protókat zozószállítónak.

Mozdonygyártáshoz annyit, hogy az orosz mozdonyokban is alstrom/siemens elektronika dolgozik, pedig évente gyártanak annyit amennyit, mint az egész EU-van együtt.</blockquote>


Melyikre gondolsz?

Mert az utóbbi években elvileg (emlékeim szerint) két hazai IC proto vagon is készült-
 

Eltorro

Active Member
2010. szeptember 27.
1 394
2
38
<blockquote rel="Eltorro"><blockquote rel="vilmoci">
-Az IC+ kocsira gondolsz valószínűleg, amiből eddig 2-3 protó készült 2 év alatt és évi 20db-os sorozatnál többet nem tudnánk előállítani (mindemellett ezt igenis erőltetni kéne).

Abból a hulladékból egyet se kellene gyártani, nem véletlenül fogták be tavaly a protókat zozószállítónak.

Mozdonygyártáshoz annyit, hogy az orosz mozdonyokban is alstrom/siemens elektronika dolgozik, pedig évente gyártanak annyit amennyit, mint az egész EU-van együtt.</blockquote>

Ez most miért hulladék?

https://hu.m.wikipedia.org/wiki/MÁV_IC%2B

Bár én ezeket látnám szívesen, ha lenne hozzá hazai pálya :

https://hu.m.wikipedia.org/wiki/ETR_600</blockquote>


Mozgássérültek nem tudnak rajta utazni, ami ma már elfogadhatatlan. Tolószékesek teljesen kizárva, mankóval is csak nagy nehezen, legalább 2 fő segítséggel tud fel-le szállni.

A beszálló ajtó lépcsőzete felfele szűkül, ami önmagában azt eredményezte, hogy a németek gyorsan visszakoztak az esetleges megrendeléstől.

Emellett az utastér komfortfokozata is eléggé pocsék, pl a székek belelógnak az amúgy is szűk átjáró ajtóba, szerencsétlen lánykáknak a bőröndjeiket oldalazva kellett beemelniük.
Aki utazott már Railjet 2. osztályon azt "magyarítsa" és megkapja ezt a csodát.

Mint mondtam, nem véletlenül furikáztak ezekben zozókat Debrecenből Budapestre, miközben a magyar utasoknak sokszor sima személyszállító kocsi jutott...
 

tomcat1

Well-Known Member
2014. december 30.
2 418
2 767
113
<blockquote rel="szuvorov"><blockquote rel="Eltorro"><blockquote rel="vilmoci">
-Az IC+ kocsira gondolsz valószínűleg, amiből eddig 2-3 protó készült 2 év alatt és évi 20db-os sorozatnál többet nem tudnánk előállítani (mindemellett ezt igenis erőltetni kéne).

Abból a hulladékból egyet se kellene gyártani, nem véletlenül fogták be tavaly a protókat zozószállítónak.

Mozdonygyártáshoz annyit, hogy az orosz mozdonyokban is alstrom/siemens elektronika dolgozik, pedig évente gyártanak annyit amennyit, mint az egész EU-van együtt.</blockquote>

Ez most miért hulladék?

https://hu.m.wikipedia.org/wiki/MÁV_IC%2B

Bár én ezeket látnám szívesen, ha lenne hozzá hazai pálya :

https://hu.m.wikipedia.org/wiki/ETR_600</blockquote>


Mozgássérültek nem tudnak rajta utazni, ami ma már elfogadhatatlan. Tolószékesek teljesen kizárva, mankóval is csak nagy nehezen, legalább 2 fő segítséggel tud fel-le szállni.

A beszálló ajtó lépcsőzete felfele szűkül, ami önmagában azt eredményezte, hogy a németek gyorsan visszakoztak az esetleges megrendeléstől.

Emellett az utastér komfortfokozata is eléggé pocsék, pl a székek belelógnak az amúgy is szűk átjáró ajtóba, szerencsétlen lánykáknak a bőröndjeiket oldalazva kellett beemelniük.
Aki utazott már Railjet 2. osztályon azt "magyarítsa" és megkapja ezt a csodát.

Mint mondtam, nem véletlenül furikáztak ezekben zozókat Debrecenből Budapestre, miközben a magyar utasoknak sokszor sima személyszállító kocsi jutott...</blockquote>
Bocsi, de ez ergonomia. Nem műszaki színvonal. Persze az ergonómia itt pl fontos.
 

szuvorov

Well-Known Member
2014. május 16.
7 447
23 615
113
<blockquote rel="szuvorov"><blockquote rel="Eltorro"><blockquote rel="vilmoci">
-Az IC+ kocsira gondolsz valószínűleg, amiből eddig 2-3 protó készült 2 év alatt és évi 20db-os sorozatnál többet nem tudnánk előállítani (mindemellett ezt igenis erőltetni kéne).

Abból a hulladékból egyet se kellene gyártani, nem véletlenül fogták be tavaly a protókat zozószállítónak.

Mozdonygyártáshoz annyit, hogy az orosz mozdonyokban is alstrom/siemens elektronika dolgozik, pedig évente gyártanak annyit amennyit, mint az egész EU-van együtt.</blockquote>

Ez most miért hulladék?

https://hu.m.wikipedia.org/wiki/MÁV_IC%2B

Bár én ezeket látnám szívesen, ha lenne hozzá hazai pálya :

https://hu.m.wikipedia.org/wiki/ETR_600</blockquote>


Mozgássérültek nem tudnak rajta utazni, ami ma már elfogadhatatlan. Tolószékesek teljesen kizárva, mankóval is csak nagy nehezen, legalább 2 fő segítséggel tud fel-le szállni.

A beszálló ajtó lépcsőzete felfele szűkül, ami önmagában azt eredményezte, hogy a németek gyorsan visszakoztak az esetleges megrendeléstől.

Emellett az utastér komfortfokozata is eléggé pocsék, pl a székek belelógnak az amúgy is szűk átjáró ajtóba, szerencsétlen lánykáknak a bőröndjeiket oldalazva kellett beemelniük.
Aki utazott már Railjet 2. osztályon azt "magyarítsa" és megkapja ezt a csodát.

Mint mondtam, nem véletlenül furikáztak ezekben zozókat Debrecenből Budapestre, miközben a magyar utasoknak sokszor sima személyszállító kocsi jutott...</blockquote>



Köszi! Így már érthető!
 

borisz

Well-Known Member
2012. május 25.
8 364
11 323
113
<blockquote rel="szuvorov"><blockquote rel="Eltorro"><blockquote rel="vilmoci">
-Az IC+ kocsira gondolsz valószínűleg, amiből eddig 2-3 protó készült 2 év alatt és évi 20db-os sorozatnál többet nem tudnánk előállítani (mindemellett ezt igenis erőltetni kéne).

Abból a hulladékból egyet se kellene gyártani, nem véletlenül fogták be tavaly a protókat zozószállítónak.

Mozdonygyártáshoz annyit, hogy az orosz mozdonyokban is alstrom/siemens elektronika dolgozik, pedig évente gyártanak annyit amennyit, mint az egész EU-van együtt.</blockquote>

Ez most miért hulladék?

https://hu.m.wikipedia.org/wiki/MÁV_IC%2B

Bár én ezeket látnám szívesen, ha lenne hozzá hazai pálya :

https://hu.m.wikipedia.org/wiki/ETR_600</blockquote>


Mozgássérültek nem tudnak rajta utazni, ami ma már elfogadhatatlan. Tolószékesek teljesen kizárva, mankóval is csak nagy nehezen, legalább 2 fő segítséggel tud fel-le szállni.</blockquote>

Undorító ez a hozzáállás.
Miért kell pár nyomorék miatt átalakítani mindent?
Ugyan az a módszer, mint ahogy az iskolai követelményeket is lejjebb és lejjebb nyomják, hogy kevesebben bukjanak.
A felzárkóztatás és az esélyegyenlősdi baloldali felforgató ámokfutásában a normálist degradálják le. Hisztizve, toporzékolva rántanak le mindent, ami egészséges, normális, neadjisten kiemelkedő, abba a mocsárba, ahol az ilyenek szeretnek dagonyázni.
A hármas metróra is liftet akarnak, mert a mozgólépcső már olyan snassz. Gondolom úgy fogják majd odahányni az egészet, hogy az ABV védelem megy a francba. Viszont jajjdemilyen haladóak lettünk. Kidobtunk egy csomó pénzt olyanokra, akik csak vegetálnak és viszik a pénzt meg az emberi erőforrást. Ahelyett, hogy használható művégtagokra fordítanák.
 

ijasz

Well-Known Member
2013. január 23.
1 921
4 671
113
<blockquote rel="Eltorro"><blockquote rel="szuvorov"><blockquote rel="Eltorro"><blockquote rel="vilmoci">
-Az IC+ kocsira gondolsz valószínűleg, amiből eddig 2-3 protó készült 2 év alatt és évi 20db-os sorozatnál többet nem tudnánk előállítani (mindemellett ezt igenis erőltetni kéne).

Abból a hulladékból egyet se kellene gyártani, nem véletlenül fogták be tavaly a protókat zozószállítónak.

Mozdonygyártáshoz annyit, hogy az orosz mozdonyokban is alstrom/siemens elektronika dolgozik, pedig évente gyártanak annyit amennyit, mint az egész EU-van együtt.</blockquote>

Ez most miért hulladék?

https://hu.m.wikipedia.org/wiki/MÁV_IC%2B

Bár én ezeket látnám szívesen, ha lenne hozzá hazai pálya :

https://hu.m.wikipedia.org/wiki/ETR_600</blockquote>


Mozgássérültek nem tudnak rajta utazni, ami ma már elfogadhatatlan. Tolószékesek teljesen kizárva, mankóval is csak nagy nehezen, legalább 2 fő segítséggel tud fel-le szállni.</blockquote>

Undorító ez a hozzáállás.
Miért kell pár nyomorék miatt átalakítani mindent?
Ugyan az a módszer, mint ahogy az iskolai követelményeket is lejjebb és lejjebb nyomják, hogy kevesebben bukjanak.
A felzárkóztatás és az esélyegyenlősdi baloldali felforgató ámokfutásában a normálist degradálják le. Hisztizve, toporzékolva rántanak le mindent, ami egészséges, normális, neadjisten kiemelkedő, abba a mocsárba, ahol az ilyenek szeretnek dagonyázni.
A hármas metróra is liftet akarnak, mert a mozgólépcső már olyan snassz. Gondolom úgy fogják majd odahányni az egészet, hogy az ABV védelem megy a francba. Viszont jajjdemilyen haladóak lettünk. Kidobtunk egy csomó pénzt olyanokra, akik csak vegetálnak és viszik a pénzt meg az emberi erőforrást. Ahelyett, hogy használható művégtagokra fordítanák.
</blockquote>

Csak vigyázz, nehogy egyszerre törd el a két lábad, aztán megtudod. Jézus is segített a betegeken és biztosan nem baloldali MSZP-s DK-s volt.
Tudod, ezeken legalább lehet valahogy segíteni, míg a szellemi retardáltakon nem.
 

marton

Well-Known Member
2013. április 16.
1 039
709
113
Hallottam nemrég sztorit a Pécsi egyetemen, a karbantartóktól, hogy mennyibe került az "esélyegyenlősdi" miatt kiépített 6 lift, és éves fentartásuk,,,, aztán nincsenek évente tucatszor(jogosan)használva. Óriási számok voltak, de nem emlékszem rá. Világ buktája ez a dolog, igazat tudok adni borisznak.
 

ijasz

Well-Known Member
2013. január 23.
1 921
4 671
113
Hallottam nemrég sztorit a Pécsi egyetemen, a karbantartóktól, hogy mennyibe került az "esélyegyenlősdi" miatt kiépített 6 lift, és éves fentartásuk,,,, aztán nincsenek évente tucatszor(jogosan)használva. Óriási számok voltak, de nem emlékszem rá. Világ buktája ez a dolog, igazat tudok adni borisznak.

Hol nincsenek visszaélések! De ez a hozzáállás elég tragikus. Addig örülj, amíg kevesen használják.
 

ijasz

Well-Known Member
2013. január 23.
1 921
4 671
113
Jut eszembe! Babakocsival is könnyebb használni az így kialakított területeket, járműveket. Remélem ez ellen tényleg nincs kifogása senkinek.
 

Eltorro

Active Member
2010. szeptember 27.
1 394
2
38
Nyíregyházi piacon tegnap valaki hamisított újfajta 10000-eseket terített, az árusok jó szokásukhoz híven megpróbálták rátukmálni a vásárlókra, mert ha hívják a rendőrséget akkor bukják a pénzt...

Nincs benne vízjel úgyhogy nagyon könnyű kiszúrni.
 

zsolti

Well-Known Member
2015. augusztus 8.
16 824
47 200
113
Illetve láttam én már olyat, hogy sanszosan egy teljes életet tisztességben és EGÉSZSÉGBEN végigdolgozó idős bácsi járókerettel is inkább a liftet használta a mozgólépcső helyett. Gondolom idősebb emberek HA lehet, mivel már nem olyan fitten ugrálnak le fel, ill. szédülhetnek is a mozgólépcsőn, hálásak egy liftes lehetőségért...
 

xfotel

Member
2013. április 10.
960
8
18
<blockquote rel="Eltorro"><blockquote rel="szuvorov"><blockquote rel="Eltorro"><blockquote rel="vilmoci">
-Az IC+ kocsira gondolsz valószínűleg, amiből eddig 2-3 protó készült 2 év alatt és évi 20db-os sorozatnál többet nem tudnánk előállítani (mindemellett ezt igenis erőltetni kéne).

Abból a hulladékból egyet se kellene gyártani, nem véletlenül fogták be tavaly a protókat zozószállítónak.

Mozdonygyártáshoz annyit, hogy az orosz mozdonyokban is alstrom/siemens elektronika dolgozik, pedig évente gyártanak annyit amennyit, mint az egész EU-van együtt.</blockquote>

Ez most miért hulladék?

https://hu.m.wikipedia.org/wiki/MÁV_IC%2B

Bár én ezeket látnám szívesen, ha lenne hozzá hazai pálya :

https://hu.m.wikipedia.org/wiki/ETR_600</blockquote>


Mozgássérültek nem tudnak rajta utazni, ami ma már elfogadhatatlan. Tolószékesek teljesen kizárva, mankóval is csak nagy nehezen, legalább 2 fő segítséggel tud fel-le szállni.</blockquote>

Undorító ez a hozzáállás.
Miért kell pár nyomorék miatt átalakítani mindent?
Ugyan az a módszer, mint ahogy az iskolai követelményeket is lejjebb és lejjebb nyomják, hogy kevesebben bukjanak.
A felzárkóztatás és az esélyegyenlősdi baloldali felforgató ámokfutásában a normálist degradálják le. Hisztizve, toporzékolva rántanak le mindent, ami egészséges, normális, neadjisten kiemelkedő, abba a mocsárba, ahol az ilyenek szeretnek dagonyázni.
A hármas metróra is liftet akarnak, mert a mozgólépcső már olyan snassz. Gondolom úgy fogják majd odahányni az egészet, hogy az ABV védelem megy a francba. Viszont jajjdemilyen haladóak lettünk. Kidobtunk egy csomó pénzt olyanokra, akik csak vegetálnak és viszik a pénzt meg az emberi erőforrást. Ahelyett, hogy használható művégtagokra fordítanák.
</blockquote>

lófaszt a hadirokkantak seggébe
 

szuvorov

Well-Known Member
2014. május 16.
7 447
23 615
113
Egy 20 éves pakisztáni betolakodó késsel támadt meg és rabolt ki egy 19 éves magyar nőt tegnap este a fővárosban.
A bicskei táborból Budapestre keveredett férfi elvette a nő mobiltelefonját és pénzét is. Az esetet térfigyelő kamera rögzítette, így a támadót rövid időn belül elfogták.


https://youtube.com/watch?time_continue=1&v=enBkgeiU21Q




Forrás: https://kuruc.info/r/2/160267/
 

lgabo

Well-Known Member
2015. március 18.
998
810
93
Egy 20 éves pakisztáni betolakodó késsel támadt meg és rabolt ki egy 19 éves magyar nőt tegnap este a fővárosban.
A bicskei táborból Budapestre keveredett férfi elvette a nő mobiltelefonját és pénzét is. Az esetet térfigyelő kamera rögzítette, így a támadót rövid időn belül elfogták.


https://youtube.com/watch?time_continue=1&v=enBkgeiU21Q




Forrás: https://kuruc.info/r/2/160267/

erről beszéltem a múltkor
és a számuk egyre csak nő
http://jozsefvaros.hu/hir/3818/migrans-rabolt-a-jozsefvarosi-rendorok-egy-nap-alatt-elfogtak
éjjelente ha nem esik már az 50-60 ott alvó se ritka
 
Status
Not open for further replies.