http://index.hu/sport/futball/2016/eb/2016/06/14/eb2016_focieb_5._nap_magyar_valogatott/ne_feljen_bevallani_ha_a_magyar_valogatott_ellen_szurkol
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Ez már beteges..http://index.hu/sport/futball/2016/eb/2016/06/14/eb2016_focieb_5._nap_magyar_valogatott/ne_feljen_bevallani_ha_a_magyar_valogatott_ellen_szurkol
http://index.hu/sport/futball/2016/eb/2016/06/14/eb2016_focieb_5._nap_magyar_valogatott/ne_feljen_bevallani_ha_a_magyar_valogatott_ellen_szurkol
<blockquote rel="zeal">hirado.hu
"Nincs ellenszer a vérszomjas orosz huligánok ellen
..."
Fogadok ebbol S&P felminosites lesz 2 heten belul. Tartja valaki?
pedig megírta az index is hogy szidalmazzuk azokat akik ideadjak a penzt amit tolunk elvettek, azonkívül rosszul bánunk a buzeránsokkal is
<blockquote rel="xfotel">pedig megírta az index is hogy szidalmazzuk azokat akik ideadjak a penzt amit tolunk elvettek, azonkívül rosszul bánunk a buzeránsokkal is
<blockquote rel="xfotel">pedig megírta az index is hogy szidalmazzuk azokat akik ideadjak a penzt amit tolunk elvettek, azonkívül rosszul bánunk a buzeránsokkal is
Amúgy az EU-s támogatási rendszert arra találták ki , hogy EU-n tartsák vele a kizsákmányolt országokat, de nem úgy ahogyan ezt sokan gondolják.
Az EU-ban is tudják, hogy a támogatások 10-30%-a el lesz lopva.
És kik lopják el ezt a pénzt? A vezető pozícióban lévők.
És kik döntenek egy EU-s tagság sorsáról? A vezető pozícióban lévők.
Az EU-s támogatás lényegében egy korrupciós pénz, amely látszat tevékenységekre szól, miközben a valós célja a döntéshozók megvesztegetése azért, hogy azok ne akarjanak kilépni egy olyan rendszerből ami amúgy nem jó a hazájuknak.
Szerintem az EU-s támogatási pénzek nagyon nagy része visszamegy Nyugat Európába, pl.: ha a Spanyol villamosokat vesszük meg belőle, vagy a Mercedes buszokat, vagy ha a STRABAG, vagy a SWIETELSKY épít útat belőle, ...
imike: jelenleg bármilyen villamosokat vennénk, kifelé menne az ára. A CAF viliknél ezért mindenáron arra kellene törekedni, hogy minél nagyobb legyen az itthoni beszállítói hányad (kapaszkodók ülések, utastájékoztatás,áramszedő stb), mivel jelenleg önállóan nem tudnánk megfelelő mennyiségben és minőségben korszerű kocsikat előállítani (elmúltak azok az idők, amikor a Ferencváros, meg a Száva kocsiszínben házilag barkácsolták az újdonságvillamosokat, pl. lőrinci ikerkocsi, Adél stb.). Egyébként az idén üzembeálló (10db) végszerelését Budakeszin csinálják. És még van 5 év lehívni a maradék 77db opciót. Véleményem szerint érdemes volna elköteleződni a spanyol termékek irányában oly módon, hogy minél nagyobb szeletet tudjunk kanyarítani a tortából magunk is. Ráadásul az elkövetkező 10-15 évben muszáj nyugdíjazni a teljes ipari csuklós flottát (KCSV-7 is beleértendő) és majd a hannóverieket is. Ez összesen közel 200 jármű. Ráadásul akkorra a Tatra flotta is 40 év körül lesz zömében, ami további 100-150 szerelvény cseréjét teszi majd szükségessé.
Lényeg: szerintem óriási potenciál lenne abban, ha sikerülne komoly kooperációt kialakítani a baszk gyártóval, ami nem kevés gazdasági haszonnal is kecsegtet.
Megjegyzendő, hogy a Dunai Repülőgépgyár is készít az etiópoknak villamost, de az csak akkor életképes, ha sikerül felhajtani elég Tatra donor kocsit, amiből tudnak öszvért csinálni
A buszos dologban teljesen más a helyzet, csak ott ugye mindig hitelből vesznek az üzemeltetők járművet és akkor sajnos a bank beleugathat, hogy kb. milyen típust vehetsz. (Ez nagyban hasonlít a fekete-afrikai helyzetre, ahol úgy kapsz lóvét, ha bányát nyitsz belőle) Pedig itthon egész használható konstrukciókat tudnak produkálni, de folyton igyekszünk kinyírni a hazai gyártókat (nem a bukott Rába-Volvo koncepcióról meg a műanyag midiről beszélek :-D )
A többire nincs rálátásom, szóval azokkal kapcsolatban nem erőltetném a rögeszméimet