[BIZTPOL] Oroszország (a Szovjetunió utódállama)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

joker

Well-Known Member
2012. szeptember 16.
20 829
30 899
113
Ebből irgalmatlan nagy balhé lesz.
Bár még lehet, hogy hálásak is lesznek utólag az európai országok, hogy kimaradnak ebből.
A franciák már kezdenek hozzászokni, de a németeknek ez egy akkora pofon, hogy talán még a nem túl komoly kvalitásokkal ellátott Baerbock agykérgében is feldereng majd valami sápadt homály, hogy "kérem szépen, minekünk itten a fejünkre sz@rtak"!
Merkel meg forog a sírjában, pedig a csajszi még meg sem halt!
Németország megszállt ország, nincs amit pattogjon az amerikaiaknak. Egyéb dolga nincs 70+ éve, mint kiszolgálni őket, és sajnos ehez bővült az eszközeinek listája az EU-n keresztűl.
 

enzo

Well-Known Member
2014. augusztus 4.
13 427
33 706
113
Minden gondolatával egyet értek

Orosz szemszögből a helyzet egyértelmű: „Az orosz fél világos állásponttal érkezett ide [Genfbe], amely számos, véleményem szerint érthető és olyan világosan megfogalmazott elemet tartalmaz – többek között magas szinten is. „A mi megközelítéseinktől egyszerűen nem lehet eltérni” – mondta a sajtónak Szergej Rjabkov orosz külügyminiszter-helyettes vasárnap a találkozó előtti vacsora után, amelynek házigazdája Wendy Sherman amerikai külügyminiszter-helyettes volt, aki az amerikai delegációt vezeti.

Soviett-troops.jpeg


Moszkva, 1941. június 23.: Szovjet katonák úton a frontra. A táblán ez áll: „Az ügyünk igazságos. Az ellenség le lesz törve. A győzelem a miénk lesz! ” (Anatoliy Garanin .Licenc: CC BY SA 3.0.)

Rjabkov egy olyan tényre utalt, amelyet az oroszok már világossá tettek: nem lesz kompromisszum, ha Oroszország jogos nemzetbiztonsági érdekeiről van szó. És ha az Egyesült Államok nem tudja megérteni, hogy Oroszországot a tagjai biztonságára nézve egyedülálló, egzisztenciális fenyegetésnek tekintő katonai szövetségben felhalmozott katonai erő felhalmozódását hogyan tekinti Oroszország fenyegetőnek, akkor nem érthető, hogy a június 22-i események hogyan. , 1941 formálta a mai orosz pszichét, miért nem engedi Oroszország soha többé ilyen helyzetet, és miért vannak a tárgyalások kudarcra ítélve, mielőtt elkezdődtek volna.

Míg az Egyesült Államok, a NATO, az EU és a G7 mind „példátlan szankciókat” ígért, a szankciók csak akkor számítanak, ha a másik oldalt is érdekli. Oroszország a Nyugattal való kapcsolatok megszakításával többé nem törődne a szankciókkal. Ráadásul a valóság egyszerű elismerése, hogy Oroszország tovább tud élni, ha a SWIFT-tranzakciók elől blokkolják, mint Európa az orosz energia nélkül. Az Oroszország és a Nyugat közötti kapcsolatok bármilyen megszakadása az orosz gáz és olaj teljes embargójához vezet az európai ügyfelek felé.

Nincs európai B-terv. Európa szenvedni fog, és mivel Európa a hajdani demokráciákból áll, a politikusok meg fogják fizetni az árát. Mindazoknak a politikusoknak, akik vakon követték az Egyesült Államokat az Oroszországgal való konfrontációba, most válaszolniuk kell választóiknak, hogy miért követtek el gazdasági öngyilkosságot egy náciimádó, teljesen korrupt nemzet (Ukrajna) nevében, amelynek semmi köze nincs a többi országhoz. Európa. Ez egy rövid beszélgetés lesz.

Oroszországnak nem kell hosszabb időre elfoglalnia a NATO területét – elég ahhoz, hogy elpusztítsa a NATO által a határai közelében felhalmozott katonai erőt.

És – itt van a kicker – hiányzik a nukleáris fegyverek alkalmazása, a NATO semmit sem tehet, hogy megakadályozza ezt az eredményt. Katonailag a NATO csupán árnyéka korábbi önmagának. Európa egykori nagy hadseregeinek kannibalizálniuk kellett harci alakulataikat, hogy zászlóaljméretű „harci csoportokat” állítsanak össze a Baltikumban és Lengyelországban. Oroszország, másrészt, már elkészített két hadsereg méretű képződmények-1 st Guards harckocsihadsereg és a 20 th összfegyvernemi hadsereg-a hidegháborús korszak szakosodott mély támadó katonai akciót.

Sajnos. Ez nekünk kurvára nem hiányzik ám...
 
W

Wilson

Guest

Az amerikai légierő és Svédország felderítő repülőgépei által megfigyelt területek Oroszország nyugati és délnyugati régióiban​

6438996_900.jpg


ISR repülések Ukrajna és a Baltikum felett. 2022-01-10

RC-12X becsült SIGINT hatótávolság (277 km)
RC-12X repülési útvonala
S102B becsült látótávolság SIGINT (408 km)
S102B repülési útvonal
RC-135WN becsült SIGINT hatótávolság (450km)
RC-135WN becsült SIGINT hatótávolság (500km)
  • F2C-135WN repülési útvonal
  • Partvonalak és határok

Ma számos amerikai és svéd felderítő repülőgép figyelte Oroszország nyugati és délnyugati határait. A diagram képet ad arról, hogy milyen képességeik vannak az információk megszerzésére....

Colonelcassad
 
W

Wilson

Guest
Az "ukrán nagykövetség" aranyat és borostyánt csempészett Lengyelországban.

Andrii_Deshchytsia.jpg


A Lengyel Köztársaságban működő ukrán nagykövetség egyik járművét csempészáru határokon történő átszállítására használták. A fuvarozót tavaly december elején 27 millió hrivnya bírsággal sújtották a vámszabályok megsértése miatt.

Erről a Judicial Reporter számolt be a december 9-i ítélet teljes szövegére való hivatkozással.

Emlékeztetünk arra, hogy a bíróság úgy döntött, hogy elkobozza mindazt, amit az elkövető megpróbált becsempészni - 68 835 eurót, 140 230 amerikai dollárt, 12 100 lengyel zloty-t és 327 darab arany ékszert.

A bíróság az áru értékének 100%-a, azaz 26,8 millió hrivnyára is megbírságolta a férfit.

Az ügy egyéb részletei korábban nem voltak ismertek. Most kiderült, hogy az ékszereket és a valutát a Lengyel Köztársaságban lévő ukrán nagykövetség egyik autójában szállították diplomáciai küldeménynek álcázva.

A rakományt 2021. február 28-án, 12 óra körül tartóztatták fel a volinyi vámhivatal "Yahodyn" vámállomásán az Ukrajnából való kilépés irányában. A diplomáciai kisbusz Mercedes-benz Sprinter behajtott a kiváltságokkal és mentességekkel rendelkező polgárok számára fenntartott sávba. A sofőrrel együtt a gépkocsiban ült az ukrán nagykövetség konzuli attaséja a Lengyel Köztársaságban. A kisbuszt a lvivi Licsakov kerületi bíróság döntése alapján kutatták át. Kiderült, hogy a Lembergi Állami Hírszerző Szolgálat területi osztálya 2020 júniusa óta csempészés miatt indított büntetőeljárást. Korábban az SBU kémelhárítási osztálya bizonyítékokat tárt fel egy szervezett csoport illegális tevékenységéről, amely magában foglalja Ukrajna lengyelországi nagykövetségének jelenlegi és volt alkalmazottait, valamint Ukrajna Állami Különleges Kommunikációs és Információvédelmi Szolgálatának egyik alkalmazottját Zakarpatszkaja régióban.

Ezek a személyek állítólag illegálisan, diplomáciai mentességeket és kiváltságokat, valamint az ukrán diplomáciai intézmény hivatalos járművét felhasználva jövedéki termékek és borostyán szállítottak át Ukrajna államhatárán az Európai Unió országaiba. A Lengyel Köztársaságban működő ukrán nagykövetség sofőrje és az ukrán külügyminisztérium lvivi irodájának második titkára állítólag többek között több tízezer doboz cigarettát szállít ilyen alkalmakkor egyszerre egy diplomáciai kisbuszban.

2021. február 28-án a kisbuszban a valután és egy 14 kg ékszert tartalmazó bőröndön kívül kartondobozok és bőröndök voltak jövedéki bélyeggel ellátott és nem ellátott cigarettával, összesen 8 826 karton (egyenként 10 doboz) - a teljes csomagtartó tele volt.

Az ukrán külügyminisztérium tagadta a visszatartott szállítmányt. A lefoglalt áruk lefoglalásakor a lengyelországi ukrán nagykövetség képviselője nem jelent meg a bírósági tárgyaláson. A bíróság csupán egy nyilatkozatot kapott, amelyben a nagykövetség képviselője kérte, hogy a diplomáciai képviselet normális működésének biztosítása és számos sürgős nemzetközi intézkedés szállítása érdekében a kisbuszt Ukrajna lengyelországi nagykövetségének varsói címére rendeljék ki megőrzésre.

A sofőrt tavaly április 1-jén "fegyelmi vétség miatt" elbocsátották a nagykövetségről. Amikor közigazgatási szabálysértés (a vámhatóságok elől eltitkolt határátlépés) miatt bíróság elé állították, nem volt hajlandó magyarázatot adni.

2021 decemberében a Pecserszegi Bíróság 2022. június 12-ig meghosszabbította a büntetőeljárás előzetes vizsgálatát a 3. rész 240-1. cikke (borostyán illegális szállítása), a 4. rész 426-1. cikke (hatalommal vagy hatósági jogkörrel való visszaélés katonai tisztviselő által), a büntető törvénykönyv 204. cikke (jövedéki termékek illegális előállítása, tárolása, értékesítése vagy értékesítés céljából történő szállítása) alapján. Tanúkihallgatások, szakértői vizsgálatok stb. vannak tervbe véve. Egyelőre nincsenek gyanúsítottak az ügyben.


Colonelcassad
 
W

Wilson

Guest

A harkovi régióban működő Ukroboronprom vállalkozások közel 300 millióval tartoznak az alkalmazottaknak.....​


A Kharkiv régióban működő Ukroboronprom vállalkozások közel 300 millióval tartoznak az alkalmazottaknak

A harkovi régióban december 1-jén csaknem 489 millió hrivnya volt a fizetéshátralék, amelyből csaknem 300 millióval az Ukroboronprom állami konszern alkalmazottai tartoztak.

Pjotr Lasin, a Regionális Államigazgatás Gazdasági és Nemzetközi Kapcsolatok Osztályának igazgatója ezt január 10-én jelentette be a Harkiv Regionális Államigazgatási Hivatal munkatársi értekezletén.
„2021. december 1-jén a teljes bérhátralék a régióban 488,6 millió UAH volt. 358,7 millió UAH összpontosul az állami tulajdonú vállalatokban. - Ez a teljes tartozás 73,4%-a.

A legnagyobb tartozások az Ukroboronprom állami konszernnek alárendelt állami vállalatoknál vannak - ezek összege 296,9 millió UAH. A legnagyobb adósság a Harkov Állami Légiközlekedési Termelő Vállalatra esik - 277,3 millió UAH ”- mondta Lashin.

Elmondása szerint a regionális államigazgatási szerveknél havonta tartanak értekezleteket az elmaradt fizetések kifizetéséről.
Amint arról beszámoltunk, a Kharkiv State Aviation Production Enterprise az ukrajnai légiközlekedési ipar egyik vállalkozása, amely a sorozatgyártás, a felülvizsgálat és a repülőgépek üzemeltetése során végzett karbantartás teljes ciklusára szakosodott.

2015 júniusa óta a már csődhelyzetben lévő KhAZ belépett az Ukroboronprom konszernbe. Az állami tulajdonú vállalkozás fő adóssága (65%) - több mint 2 milliárd hrivnya az állami költségvetés felé - 2009-ben 1,6 milliárd hrivnya értékben állami kezességvállalás mellett kibocsátott kötvényekhez kapcsolódik.

Az utolsó repülőgépet 2014-ben gyártotta a cég.

2021. május 12-én az Ukroboronprom állami konszern vezetője, Jurij Guszev jóváhagyta a Kharkiv Állami Repülési Termelő Vállalat válságellenes tervét. Amelyben rendelkezik repülőgépek befejezéséről és ukrán fuvarozónak történő bérbeadásáról, pótalkatrészek gyártására vonatkozó megrendelések teljesítéséről, repülőgépek szervizeléséről, szükségtelen fémhulladék leírásáról, létesítmények bérbeadásáról a vállalkozás területén.

Colonelcassad
 

Nemerson

Well-Known Member
2018. február 17.
9 255
37 148
113
Oroszország újabb támadó repülőgépeket telepitett az ukrán határra
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed

PavolR

Well-Known Member
2020. július 2.
5 312
14 056
113

McCaul, a képviselőház republikánusai törvényeket vezetnének be Ukrajna támogatására és Oroszország felelősségre vonására

https://gop--foreignaffairs-house-g...tr_sl=en&_x_tr_tl=hu&_x_tr_hl=sk&_x_tr_pto=sc

Ez a jogszabály:
  • Jelentősen és azonnal növelni kell az ukrán fegyveres erők katonai támogatását, beleértve a fegyverkezés és a kiképzés finanszírozását.
  • Jelölje ki Ukrajnát „NATO Plusz” országnak, hogy biztosítsa számos amerikai védelmi cikk és szolgáltatás értékesítésének gyors mérlegelését.
  • Meg kell erősíteni a célzott szankciókat az Északi Áramlat 2-vel szemben, amely egy orosz rosszindulatú befolyási projekt, amelynek célja Ukrajna aláásása és Európa energiabiztonságának veszélyeztetése.
  • Erősítse meg a kongresszusi felügyeletet a Biden-kormányzat oroszországi szankcióinak alkalmazása felett:
    • A Kongresszus vétójogának biztosítása az Oroszországgal kapcsolatos szankciók szélesebb körének eltörlése felett, beleértve az Északi Áramlat 2-vel kapcsolatos szankciókat és a Biden-adminisztráció áprilisi 14024-es végrehajtási rendeletét (az orosz kormány meghatározott káros külföldi tevékenységeinek tulajdonjogának blokkolása) Föderáció).
    • Olyan mechanizmus létrehozása, amely megköveteli az adminisztrációtól, hogy vizsgáljon felül bizonyos, a Kongresszus által benyújtott személyeket az Oroszországgal kapcsolatos szankciókra való jogosultság tekintetében.
  • Hozzon létre diplomáciai és katonai elrettentő eszközöket az orosz agresszió ellen:
    • Megerősítve a NATO 2008-as bukaresti csúcstalálkozójának nyilatkozatát, amely támogatja Ukrajna és Grúzia azon törekvését, hogy a szövetség tagjává váljon.
    • Elutasítja Oroszország javaslatát a közepes hatótávolságú földi rakéták európai telepítési moratóriumára, és megköveteli a NATO-szövetségesekkel való együttműködési stratégiát a hagyományos közepes hatótávolságú rakéták terén.
    • Felszólítja az adminisztrációt, hogy haladéktalanul tegyen javaslatot az ukrajnai nagykövet tisztségére.
    • Meg kell határozni, hogy Oroszország kormánya államilag szponzorálja-e a terrorizmust.
    • Az amerikai-orosz katonai együttműködéshez kapcsolódó biztonsági kockázatok korlátozása.
  • 155 millió dollár engedélyezése a Szabad Európa/Rádió Szabadság számára az orosz dezinformáció és információs műveletek leküzdésére a volt Szovjetunióban 2022-re.
  • Megerősítve az Egyesült Államok megingathatatlan elkötelezettségét az ukrán szuverenitás iránt.
A törvényjavaslat szövegét itt találja .
 

papajoe

Well-Known Member
2016. február 21.
17 315
55 680
113

McCaul, a képviselőház republikánusai törvényeket vezetnének be Ukrajna támogatására és Oroszország felelősségre vonására

https://gop--foreignaffairs-house-g...tr_sl=en&_x_tr_tl=hu&_x_tr_hl=sk&_x_tr_pto=sc

Ez a jogszabály:
  • Jelentősen és azonnal növelni kell az ukrán fegyveres erők katonai támogatását, beleértve a fegyverkezés és a kiképzés finanszírozását.
  • Jelölje ki Ukrajnát „NATO Plusz” országnak, hogy biztosítsa számos amerikai védelmi cikk és szolgáltatás értékesítésének gyors mérlegelését.
  • Meg kell erősíteni a célzott szankciókat az Északi Áramlat 2-vel szemben, amely egy orosz rosszindulatú befolyási projekt, amelynek célja Ukrajna aláásása és Európa energiabiztonságának veszélyeztetése.
  • Erősítse meg a kongresszusi felügyeletet a Biden-kormányzat oroszországi szankcióinak alkalmazása felett:
    • A Kongresszus vétójogának biztosítása az Oroszországgal kapcsolatos szankciók szélesebb körének eltörlése felett, beleértve az Északi Áramlat 2-vel kapcsolatos szankciókat és a Biden-adminisztráció áprilisi 14024-es végrehajtási rendeletét (az orosz kormány meghatározott káros külföldi tevékenységeinek tulajdonjogának blokkolása) Föderáció).
    • Olyan mechanizmus létrehozása, amely megköveteli az adminisztrációtól, hogy vizsgáljon felül bizonyos, a Kongresszus által benyújtott személyeket az Oroszországgal kapcsolatos szankciókra való jogosultság tekintetében.
  • Hozzon létre diplomáciai és katonai elrettentő eszközöket az orosz agresszió ellen:
    • Megerősítve a NATO 2008-as bukaresti csúcstalálkozójának nyilatkozatát, amely támogatja Ukrajna és Grúzia azon törekvését, hogy a szövetség tagjává váljon.
    • Elutasítja Oroszország javaslatát a közepes hatótávolságú földi rakéták európai telepítési moratóriumára, és megköveteli a NATO-szövetségesekkel való együttműködési stratégiát a hagyományos közepes hatótávolságú rakéták terén.
    • Felszólítja az adminisztrációt, hogy haladéktalanul tegyen javaslatot az ukrajnai nagykövet tisztségére.
    • Meg kell határozni, hogy Oroszország kormánya államilag szponzorálja-e a terrorizmust.
    • Az amerikai-orosz katonai együttműködéshez kapcsolódó biztonsági kockázatok korlátozása.
  • 155 millió dollár engedélyezése a Szabad Európa/Rádió Szabadság számára az orosz dezinformáció és információs műveletek leküzdésére a volt Szovjetunióban 2022-re.
  • Megerősítve az Egyesült Államok megingathatatlan elkötelezettségét az ukrán szuverenitás iránt.
A törvényjavaslat szövegét itt találja .




Egyre gázabb ez a NATO.
 

cirqle

Well-Known Member
2021. december 5.
8 830
48 521
113

McCaul, a képviselőház republikánusai törvényeket vezetnének be Ukrajna támogatására és Oroszország felelősségre vonására

https://gop--foreignaffairs-house-g...tr_sl=en&_x_tr_tl=hu&_x_tr_hl=sk&_x_tr_pto=sc

Ez a jogszabály:
  • Jelentősen és azonnal növelni kell az ukrán fegyveres erők katonai támogatását, beleértve a fegyverkezés és a kiképzés finanszírozását.
  • Jelölje ki Ukrajnát „NATO Plusz” országnak, hogy biztosítsa számos amerikai védelmi cikk és szolgáltatás értékesítésének gyors mérlegelését.
  • Meg kell erősíteni a célzott szankciókat az Északi Áramlat 2-vel szemben, amely egy orosz rosszindulatú befolyási projekt, amelynek célja Ukrajna aláásása és Európa energiabiztonságának veszélyeztetése.
  • Erősítse meg a kongresszusi felügyeletet a Biden-kormányzat oroszországi szankcióinak alkalmazása felett:
    • A Kongresszus vétójogának biztosítása az Oroszországgal kapcsolatos szankciók szélesebb körének eltörlése felett, beleértve az Északi Áramlat 2-vel kapcsolatos szankciókat és a Biden-adminisztráció áprilisi 14024-es végrehajtási rendeletét (az orosz kormány meghatározott káros külföldi tevékenységeinek tulajdonjogának blokkolása) Föderáció).
    • Olyan mechanizmus létrehozása, amely megköveteli az adminisztrációtól, hogy vizsgáljon felül bizonyos, a Kongresszus által benyújtott személyeket az Oroszországgal kapcsolatos szankciókra való jogosultság tekintetében.
  • Hozzon létre diplomáciai és katonai elrettentő eszközöket az orosz agresszió ellen:
    • Megerősítve a NATO 2008-as bukaresti csúcstalálkozójának nyilatkozatát, amely támogatja Ukrajna és Grúzia azon törekvését, hogy a szövetség tagjává váljon.
    • Elutasítja Oroszország javaslatát a közepes hatótávolságú földi rakéták európai telepítési moratóriumára, és megköveteli a NATO-szövetségesekkel való együttműködési stratégiát a hagyományos közepes hatótávolságú rakéták terén.
    • Felszólítja az adminisztrációt, hogy haladéktalanul tegyen javaslatot az ukrajnai nagykövet tisztségére.
    • Meg kell határozni, hogy Oroszország kormánya államilag szponzorálja-e a terrorizmust.
    • Az amerikai-orosz katonai együttműködéshez kapcsolódó biztonsági kockázatok korlátozása.
  • 155 millió dollár engedélyezése a Szabad Európa/Rádió Szabadság számára az orosz dezinformáció és információs műveletek leküzdésére a volt Szovjetunióban 2022-re.
  • Megerősítve az Egyesült Államok megingathatatlan elkötelezettségét az ukrán szuverenitás iránt.
A törvényjavaslat szövegét itt találja .
Biztosan én vagyok ideológiailag alulképzett, de mióta dönthet a kongresszus a NATO hatáskörébe eső ügyekben? Ezekre gondolok:
  • Jelölje ki Ukrajnát „NATO Plusz” országnak, hogy biztosítsa számos amerikai védelmi cikk és szolgáltatás értékesítésének gyors mérlegelését.
  • Megerősítve a NATO 2008-as bukaresti csúcstalálkozójának nyilatkozatát, amely támogatja Ukrajna és Grúzia azon törekvését, hogy a szövetség tagjává váljon.
  • Elutasítja Oroszország javaslatát a közepes hatótávolságú földi rakéták európai telepítési moratóriumára, és megköveteli a NATO-szövetségesekkel való együttműködési stratégiát a hagyományos közepes hatótávolságú rakéták terén.
 

szuvorov

Well-Known Member
2014. május 16.
7 447
23 617
113

joker

Well-Known Member
2012. szeptember 16.
20 829
30 899
113
Valami itt nagyon készül. Az amerikai szenátus egy tervezetet készített elő arra az esetre, ha Oroszország megtámadná Ukrajnát. Itt konkrétan Putyint is szankcionálnák, lekapcsolnák a SWIFT-ről az oroszokat és és természetesen az Északi Áramlatot is blokálnák.
Egy republikánus tervezet akkoris blokálná az Északi Áramlat 2-t ha az oroszok nem támadják meg Ukrajnát vagy ha Biden azt nem akarja.
 

Nemerson

Well-Known Member
2018. február 17.
9 255
37 148
113
Lehet Ukrajna Oroszország új Afganisztánja?
JUjjujjujj mán illen írások jelennek meg az RT-n!
 

zolkas

Well-Known Member
2016. október 19.
5 196
12 440
113
Kísérleti majmokká válunk, és az egyedülálló terület a Pentagon természetes kísérleti terepe az új vírusok tesztelésére… Az amerikai hadsereg által épített ilyen laboratóriumokat általában kivonják a nemzeti ellenőrzés alól, és titkos rezsimben működnek… Az amerikaiak azt mondják, hogy Az Egészségügyi Minisztérium vezeti majd a központi referencialaboratóriumot, de a Pentagon katonai szakértői rendszerint saját maguk végeznek kutatást. Ilyen fenntartások szerepelnek minden olyan FÁK-országokkal kötött megállapodásban, ahol ilyen laboratóriumokat építenek” – írta röviddel halála előtt Amirbek Togusov, Kazahsztán korábbi védelmi miniszterhelyettese.
 

oregbogaras

Well-Known Member
2016. szeptember 1.
1 434
4 797
113
Jó lesz ebből kimenni, amíg a ruszkik rá nem robbantják :oops: .
Tökmindegy. Ha a ruszkik rárobbantják akkor csak két választás marad:
- jól megnézni mert többet úgyse látunk ilyet (meg semmi mást sem)
-elindulni a legközelebbi temető fele, hátha van ott egy kiásott sírgödör mert nem nagyon lesz aki elkaparjon bennünket.

McCaul, a képviselőház republikánusai törvényeket vezetnének be Ukrajna támogatására és Oroszország felelősségre vonására​

https://gop--foreignaffairs-house-g...tr_sl=en&_x_tr_tl=hu&_x_tr_hl=sk&_x_tr_pto=sc

Ezekután bármi lehetséges.