Persze meszeske, annak eredményeképpen csökkent a fogyasztás, hogy az ipar nagy része már el is költözött, az USA-ba valamint Kínába. A lakossági fogyasztásra való szigorítások és áremelkedés, egyértelműen nem voltak kihatással a fogyasztása (-2%). A német vegyipar teljesen leállt, pontosabban takaréklángon megy, és építik az üzemeket Kínában és USA-ban. Szerinted miért van gyógyszerhiány egész Európában? Ok-okozati összefüggések.
Ismét rosszul tudod, az orosz (már küldtem a linkeket) továbbra is ellátja LNG-vel és Olajjal az európai országokat. Nagyon gyorsan eltűnt a cikk a netről, hogy a szlovák és cseh átadó állomások bizony nem nullán futnak Németország felé.
Tudod miért mutat 0-át? Lekapcsolták! Na nem a gázt hanem a mutatókat
pl.: Magyarországi, Ausztria, Szerbia, Bulgária, Románia, gázellátását hivatalosan is nagyrészt orosz gázból látják el a mai napig.. Nem hivatalosan a "crosslinkeken" megy a cumó Szlovákiába, Csehországba, Lengyelországba, Németországba. Hogy nem tűnt fel, hogy Magyarország tározói folyamatosan csak ürülnek és amikor töltötték nálunk töltöttek a leglassabban, holott jön a gáz folyamatosan még a törökökön keresztül is. Na ezen gondolkozz el. Szerinted az Ukránok honnan kapnak töltést? Beállt egy LNG hajó a háborús övezetbe?
Csak nekem tűnik úgy, hogy valaki nagyon hazudik?
Russian gas transit through Ukraine decreased during the invasion. The Sudzha pipeline has been the only entry point for the gas transit since May 2023.
www.statista.com
In 2021, the Gas TSO of Ukraine transited 41.6 billion cubic meters of natural gas to Europe (-25% compared to 2020)
Ukraine recorded a gas inflow of 43.1 million cubic meters for transit from Russia to Europe through the Sudzha route on February 28, 2023.
Egyáltalán nem hallgattak az árak által kiváltott fogyasztói hatásról, soha nem is került szóba. Egyszerűen tudták, hogy Németország iparának befellegzett, így is lett. Ezáltal lett kisebb a fogyasztásuk.
Remélem most már kiderült számodra is.
Persze, ahogy azt meszeske gondolja... Szakértők kicsit másképpen látják.
Hogy mi van? Németországban állnak a 20-30 milliárd Euróért megépített napelem erőművek, mert sem a hálózat nem bírja az adott régióban, sem a megtermelt áramra nincs szükség az adott időszakban (nappal, nyáron), A zöldenergia átállás Németország legnagyobb bukása.
Nem lehet az energiát estére (szélcsendes időszakra), de főképpen a téli időszakra letárolni. Az energiatárolók nagysága 1:20 arányban van a megtermelt áramhoz képest. A szélerőművek olyan megbízhatatlanul termelnek, hogy minden régióba azonnali rásegítést csak a gázerőművek képesek csak teljesíteni, hogy tartsák a frekvenciát. (Erre még az atomerűmű sem képes.) Mindezek által Németországban 1700 éves kiesést registráltak, melyet nem voltak képesek teljesen kontrollálni. Olykor egy két lakótelep vagy falu egyszerűen lekapcsolásra kerül. Már kezdik megszokni, és vásárolják bőszen a "házi" erőműveket. (1-5kwh-os LiFePO4 erőművek nagyon divatosak manapság, Európában Németországban adják el a legtöbbet.)
Egyébként 18 db gázerőmű, és 3 atomerőmű egy pár szénerőmű, valamint a Franciák 58 aktív atomreaktora biztosítja, hogy ne omoljon össze a német áramhálózat.
Konkluzió: A zöldenergia jelenleg a mai technológiai lehetőségeket figyelembe véve sajnos zsákutca. Télen a termelés 7-9% adja.
Az elektromos autókról gondolom, ezek után már nem kell beszélnem. Jelenleg a másik zsákutca, úgyhogy Fritzék gyorsan visszavonják a belsőégésű motorokra vonatkozó tiltó törvényt, és "mesterséges" üzemanyag lesz 2035 után
Ennyit röviden az elektromos autózásról.
Nemrég voltam Dubaiban, tényleg kérlek ezt ott ne hangoztasd
A 40 millás Teslát roncsderbin használják. A kutyának sem kell.
Boldogan építik a szén és gáz erőművet, mert rájöttek, hogy még náluk sem süt mindig a nap
(A porról nem is beszélve, napelem gyilkos)