Én is épp erre gondoltam.Az a lényeg, hogy fékező drót szakadása miatt elveszítették a Mig-et, áll a cikkben, egy anyahajón lévő forrásra hivatkozva. Azt írjak, hogy Mig-ek sokkal gyakrabban szakítják, mint Szu-33. Az nap három Mig közeledett a leszálláshoz. Első leszállt, következő is, de a második drótot leszakította, amely rátekeredett a harmadikra, összesen van..... emiatt az utolsó Mig-et második körre küldték, és ott hirtelen leállt mind a két hajtómű. Lehet, hogy üzemanyag elfogyott? Cikk erről nem ír. Majd. ha kiemelik.... De a pilótának más lehetősége nem volt - csak katapultálni....
Leírja még, hogy a Kuznyecovra sokkal nehezebb leszállni, mint az amerikai hordozókra, mert kisebb a hely. A horognak egy 36x6 méteres téglalapban kell leérnie, és négy fokon kell bezuhanni a gépnek. (ez sok) Ráadásul ez a téglalap 10 méterrel közelebb van a hajó széléhez, mint a nagyokon.