BTR-60, -70, -80, -90, -94

én a hazai mérnökhalgatóknak átengednék 10-15 btrt hogy dolgozzanak ki hasonló megoldásokat rá... nem mintha szükség lenne rá az aktív állománynak de kitudja mit hoz a jövő és nem árt ha van kéznél pár dokumentum... esetleg a btr eladásnál a csomag mellé ezek is értékesíthetőek lennének... esetleg a curus is kaphatna egy utolsó esélyt a fenmaradásra észheztérésre az eladott gépek egy részének modernizációjával.
 
meglátásom szerint egyébként a jövő hháborúja a lövészharcjárművek háborrúi lessznek. (volt lovasság gyalogság tüzérség harckocsi vadászgép dronhaborubol még csak izelítő jött ez most elakad és talán majd pár évtized múlva az ő háborújuk is eljon ujra de egyennlőre 7-8-10 évet látok a dronoknak még) a jövő háborúja tehát szerintem a gyalosági harcjárművekélessz (apc ifv elmosódott határokkal) taktikai változásra is számolni kell szerintem a harcjárművek (párok csoportok szakaszo) nagyobb hangsúlyt kapnak majd a jövőbe... (kvázi harcjárműves kisalegység harcászat)
 
maga a desszant létszáma valószinűleg nőlni fog de szerepe egyre csökkenni.(persze lessznek bizonyos szerepkörök ahol jármű nélkül vagy jármű felett dominálva operálhatnak. és szükségességük nem vész el csak a szerep csökken)
 
  • Tetszik
Reactions: Pogány
igen viszonylag egyszerü megoldást vállasztottak a már meglévő toronysémánál maradva az emberes torony alját lelemezelték és a mehanikus karok helyére elektromotorokat helyeztek el... átmtneti megoldásnak megfelel olcsó könnyen kifejleszthető előrrelépés.
Német engedéllyel!
Minddel! ...is.
1-2-ért kapunk engedélyt!
...milliárd! ...€
irónia swich: OFF
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
Érdekes példány. BTR-60PB ZU-23-2-vel a nicaraguai hadseregben....


4759751-1000.jpg
 
Ez az, de a kubánóknak van T54 tornyos verziójuk, igaz asszem 85-ös ágyúval.
100 meg 115 milliméteres verziójuk van a kubaiaknak, illetve APC-t használnak BMP-1 toronnyal.
Jemen és Dzsibuti használta a Panhard AML-90 páncélautók tornyaival.

Kubai 100 milliméteres.
btr-60-100-image01.jpg

Kubai 115 milliméteres.
cbaf115.jpg

BTR-115.jpg

Kubai, BMP-1 toronnyal.
snv0fhw1f4z51.jpg

Jemeni Panhard toronnyal.
BTR-60-modernised.jpg

Dzsibuti.
d4793c3943e63cb2abb79984ec49ef4b.jpg

BTR-60_AML-90.jpg
 
100 meg 115 milliméteres verziójuk van a kubaiaknak, illetve APC-t használnak BMP-1 toronnyal.
Jemen és Dzsibuti használta a Panhard AML-90 páncélautók tornyaival.

Kubai 100 milliméteres.
btr-60-100-image01.jpg

Kubai 115 milliméteres.
cbaf115.jpg

BTR-115.jpg

Kubai, BMP-1 toronnyal.
snv0fhw1f4z51.jpg

Jemeni Panhard toronnyal.
BTR-60-modernised.jpg

Dzsibuti.
d4793c3943e63cb2abb79984ec49ef4b.jpg

BTR-60_AML-90.jpg

Jogos, tényleg 100mm-es.

Az alatta levő képen egy teljesen más orrkialakítású orrmotoros alváz van, az már egy elég jelentős átépítés.
 
  • Tetszik
Reactions: Pogány
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

További képek róla:
https://thedeaddistrict.blogspot.com/2021/08/120mm-mobile-mortar-system-on-chassis.html

Meg ezt csak úgy itt hagyom, mielőtt nagyon belemerültök a BTR kokányolásba... Ehhez képest még az ukrán Practika BTR-60 förmedvénye korrekt iparosmunka volt :D
IMG-20210818-WA0027.jpg


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Itt meg a nicaraguai BTR-60-as a ZU-23-2-vel bevetés közben.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.