És már fel is került a Roszoboronexport oldalára. Innentől szabad a vásár, veheti bárki, akinek van elég zsetonja rá.
http://roe.ru/eng/catalog/land-forces/armored-combat-vehicles/bumerang/
Viszont meglepődtem, hogy az ottani adatlap szerint "csak" 14R20-as kerekei vannak. Mintha valahol azt olvastam volna, hogy 16R20-asokat kapott, meg ránézésre is inkább úgy tűnt nekem, hogy a nagyobb méretűvel van szerelve.
Összevetettem a ROE infóit a pár oldallal korábban berakott VPK táblázattal és van némi keveredés. A VPK infotábla szerint a Bumerang maximális súlya 28-34,4 tonna között mozog, míg itt az IFV-re 28,6, az APC-re meg 27,6 tonna van megadva. A magassága 3260 milliméter helyett 3185 IFV konfigurációban (75mm eltérés). A hasmagasság szintén eltér, VPK szerint 450, ROE szerint 475mm. Sebesség, hatótáv, egyebek stimmelnek.
Kikurkásztam a gyártó honlapján megjelent infókat és itt meg a saját korábbi táblázatukhoz képest térnek el.
http://milindcom.ru/catalog/voennay...oy-kolesnoy-bronirovannoy-platforme-bumerang/
Külső méretek, súly, hatótáv megegyezik azzal amit a ROE is leközölt. Viszont itt is 450 milliméteres hasmagasságot említenek, szóval gyaníthatóan ezt a ROE elírta. Amúgy terepszögek, gázlómélység, egyéb off-road adatok szintén stimmelnek.
Ezek után kicsit gumi fronton igyekeztem keresni, de Michelin esetében tudok csak érdemlegeset mondani, mivel a Kámának valahogy nem szokása technikai paramétereket mellékelni, megfelelő beloruszt meg nem találtam (azt hiszem
@boki írta pár éve, hogy ők szállítják a kerekeket, de lehet pont őket váltották ki már nem tudom). Szóval az XZL típus esetén a 14.00R20 teljes magassága 1258, míg 16.00R20-ban 1343 mm. Ez 85 mm különbség, egy kis tűréshatárral meg is felel annak az eltérésnek, amit keresünk. Maximális terhelhetőség 5000 illetve 6595 kg, szóval csak a kerekeket nézve 40 illetve 52,7 tonna, nem ezen fog múlni a 34,4 tonna és 28,6 tonna közti különbség.