Civil repüléssel kapcsolatos témák

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

rm40

Well-Known Member
2013. február 23.
1 637
3 342
113
 

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
13 755
66 560
113

"...Pamela Rodgers védőügyvéd elmondta, hogy védence gyógyulófélben lévő alkoholista, és 277 napja nem ivott alkoholt, valamint egy rehabilitációs programot is elvégzett. Továbbá azt is hozzátette, hogy Russell a negyedik pilóta, akit Skóciában azért vontak felelősségre, mert alkoholos befolyásoltság alatt próbált repülni..."

Ja vagy úgy. Tehát alapvetően nem iszik, bár most be volt baszva, de amúgy is már a negyedik a sorban, más is csinálta. Ez aztán a védőbeszéd.
 

Tcat

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2009. április 27.
2 106
9 428
113

Kim Philby

Well-Known Member
2020. december 16.
11 922
35 059
113
Más...
 

Tcat

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2009. április 27.
2 106
9 428
113
Az Asiana utasszálító flottájából is elbúcsúzott a B747-400-as. (A cargo üzletágukban van 10 db 400-asuk még.)

Az Asiana elég sűrűre székezte, 398 férőhelyes - amivel persze messze nem versenyezhet a leginkább heringesdoboz titulusért. A Rossiya 747-esei példul 522 székesek.

A 400-as verzióból így már csak a Lufthansánál, meg a Rossiya-nál van nagyobb mennyiségben. Elvileg mindkettőnél 8-8, bár találtam olyat is, hogy az oroszoknak 9 gépük van perpill. Amikből kb. 1 év szünetet követően tavaly ősszel kezdtek újra gépeket rakni több útvonalukra is.

(A Lufthansának van 19 db 747-8i gépe az említtet 8 400-ason felül.)
 

Tcat

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2009. április 27.
2 106
9 428
113

hete

Well-Known Member
2021. január 7.
765
1 925
93

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
13 755
66 560
113

"...Abszolút homogén társaság verődött össze, a levegő megszállottjai, akik gondolkodás nélkül oda-vissza vágták a világ összes repülőgépének összes paraméterét. Ott volt köztük például a híradós Eplényi, a légi felvételek nagymestere, akit a legenda szerint az övénél fogva tartottak vissza a helikopter ajtajában, hogy minél jobb képeket készítsen a Tihanyi-félszigetről. Aztán már jó messziről lehetett hallani Imre Rezső dörmögését, aki pár év múlva fényes karriert futott, azaz repült be a kereskedelmi tévézésben. Vajas Zsolti, utóbb a legnagyobb magyarországi repülési magazin redakciójának vezetője csak szerényen álldogált a sok nagyhangú kolléga között..."

Kettőt sikerült megfejtenem. Eplényi az nem más, mint a néhai Edelényi Gábor.
Vajas Zsolti valószínű, hogy Sajtos Zoltán lesz, az Aero Magazin főszerkesztője. De kit takarhat az Imre Rezső név?
 
  • Tetszik
Reactions: nyugger and fishbed