Civil repüléssel kapcsolatos témák

A szimulátor konkrétan sokkal nehezebb, mint egy repülőgép, mivel nem repülőgép. Szörnyű vele repülni, mivel nem érzed, de igazából nem is arra való.
Igazából az FNPT II arra jó, hogy műszerezz vele, meg hogy begyakorold ezeket a dolgokat ösztön szinre - pl. hajtóműleállásnál belépsz, döntesz, közben pitch, power, stb... a procedure lépéseit olyan szintre, hogy ne gondolkozz.
Szóval aki ebből szimen levizsgázik, annak élőben nemigen lehet vele gondja... (+ mindenki propon tanulja ezt meg, ott meg ugye feathering is van, szal macerásabb :D)
A repszimekben is minden RL pilóta azt mondja, hogy sokkal nehezebba légitankolás pont emiatt, hogy nem érzed az erőket. Én pl. a BMS4 családdal soha nem tudtam rendesen tankolni és akkor is úgy, ahogy a valóságban nem csinálják. Állandó gázkar állással és féklapot nyitottam-zártam.
 
  • Tetszik
Reactions: angelsoul
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
De5yfHjX4AIFRJx.jpg

American Airlines San Antonio és Phoenix közötti járata erős jégesőbe került, ezért sikeres kényszerleszállást hajtott végre El Paso-ban. Csúnya hangja lehetett amikor belerepültek.
 
De5yfHjX4AIFRJx.jpg

American Airlines San Antonio és Phoenix közötti járata erős jégesőbe került, ezért sikeres kényszerleszállást hajtott végre El Paso-ban. Csúnya hangja lehetett amikor belerepültek.
Hát a jégverés hangja az egyik dolog, de ilyen szétvert, átláthatatlan szélvédővel leszállni se lehetett valami egyszerű mutatvány!!! Gratula a pilótáknak, biztos nem kezdők voltak!! :):)
 
De5yfHjX4AIFRJx.jpg

American Airlines San Antonio és Phoenix közötti járata erős jégesőbe került, ezért sikeres kényszerleszállást hajtott végre El Paso-ban. Csúnya hangja lehetett amikor belerepültek.
Ezek nem nézik az időjárást meg hogy belemennek-e viharfelhőbe meg hasonlóba?
 
Frankfurtban egy Airbus A340-300 ég

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
Először a vontató gyulladt ki és arról terjedt át a tűz a gépre, szerencsére ennyivel megúszták, gyorsak voltak a reptéri tűzoltók. Alig 18 éves a 340-es (ez középkorú gépnek számít), úgyhogy talán még nem selejtezik ki, van esély a felújítására.

Sajnos gazdasági totálkár, komplett orr-részt kellene kapnia + újrakábelezés/-csövezés.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed and endre
A felszállási ponttól két kilométere földbe csapódott az UTair orosz légitársaság helikoptere a szibériai Igarka közelében szombat reggel. A Mi-8-as gépen háromfős legénység és a 15 utas tartózkodott, mindannyian életüket vesztették.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.