DCS World (Eagle Dynamics)

Haverjaim azt mondják, hogy ua. hardverrel elég látványosan nőtt a teljesítmény 1.5-höz és 2.2-höz képest. A videók alapján a látvány lélegzet elállító.

Egyelőre viszont nincs gépem, úgyhogy nem tudom kipróbálni. Remélhetőleg jövő hétvégére már lesz..
Én próbálom feltenni, de még nincs fent. Az 1.5.8 leszedte a dolgokat, hogy packing még 30 GB-ot. Hogy ez már az 2.5 lesz-e nem tudom. Az SG.hu-n eddig egy embernek volt vele csak pozitív tapasztalata.
 
Aha, értem. Elég trükkös szokott lenni a telepítő, pl. ha valakinek fent volt az 1.5.8 és/vagy a 2.2 akkor abból is áthúzott magának sok mindent. Ez korábban pl. a beta meg a release verzió között is működött. Viszont nekem teljesen új OS lesz a gépen, úgy hogy jó móka lesz 15 mbites otthoni nettel leszedni 60-100 gigát :D
 
Aha, értem. Elég trükkös szokott lenni a telepítő, pl. ha valakinek fent volt az 1.5.8 és/vagy a 2.2 akkor abból is áthúzott magának sok mindent. Ez korábban pl. a beta meg a release verzió között is működött. Viszont nekem teljesen új OS lesz a gépen, úgy hogy jó móka lesz 15 mbites otthoni nettel leszedni 60-100 gigát :D
Nekem valamni 20GB táját szedett le, de aztán még megint kb. ennyit és most végre már fájlokat telepít. Cirka 3,5 órája megy. Hiába van gyors netem van amikor 10-20MB/sec táján jött, volt amikormeg 0,1-0,5 MB/sec-et sem érte el...

Az 1.5.8-at tette fel 3+ óra alatt. Vicc... 30GB-ot. Steamen ez 30 perc sem lenne.
 
Hétvégén sikerült feltenni. Csak az alap mappal, FC+Mirázs+F5-el együtt majdnem 50GB.

Eszméletlen szép lett, főleg a völgyes részekben fák fölött repülni baromi jó. A felújított repterek is nagyon tetszenek, a közelben lévő fák illetve a fű jelenléte sokat dob az egészen. A terep is nagyságrendekkel jobb, végre van rendes domborzat (nem csak 2 polygonból álló hegyek) és valahogy a textúrák színe, annak eloszlása is jobb (főleg a havas hegyeknél volt korábban az, hogy kompletten megvakultál és semmi nem látszódott).

Nagy magasságban talán kevésbé szembetűnő a különbség, bár a visibilityt levettem mediumra, hogy biztosan elég stabil legyen az FPS. Most találtam pár útmutatót, hogy hogyan lehet jól optimalizálni az FPS-t a szép látvánnyal, majd hétvégén megy a próba. Ami nekem baromira hiányzik, azok az új felhők. Elvileg már azok is félig készek, kérdés mikor lesznek beletéve.

Multiplayerben 50+ emberrel is megvolt a stabil 40-60 FPS, akár a földön is, ami korábban tipikusan nem így volt. Összességében úgy tűnik, hogy a max FPS kevesebb viszont sokkal stabilabban hozza az átlagot. Korábban ha az égbe néztél a 200 FPS is megvolt, viszont a földön gurulva nem ritkán a 15-20 as tartományba esett ami azért már nagyon zavaró. Teljesen pozitív a változás.

A multiplayer szerver oldala is elég stabilnak tűnik, a mi szerverünk teljes napokat fut vagy akár többet crash nélkül.. 1.5.X ben 5-6 óránál többet szinte sose bírt 40-50 emberrel. Poénból hétvégén felhúztuk 100-ra, csak nem volt annyi user.. :D

A multi kliens oldala viszont jelenleg elég szar, nagyon durva memory leak hibák vannak szóval egy nagyobb szerverre belépni önmagában elég nagy szenvedés. Elvileg ezen most dolgoznak, ha megjavítják akkor szerintem fasza lesz.
 
  • Tetszik
Reactions: molnibalage
Hétvégén sikerült feltenni. Csak az alap mappal, FC+Mirázs+F5-el együtt majdnem 50GB.

Eszméletlen szép lett, főleg a völgyes részekben fák fölött repülni baromi jó. A felújított repterek is nagyon tetszenek, a közelben lévő fák illetve a fű jelenléte sokat dob az egészen. A terep is nagyságrendekkel jobb, végre van rendes domborzat (nem csak 2 polygonból álló hegyek) és valahogy a textúrák színe, annak eloszlása is jobb (főleg a havas hegyeknél volt korábban az, hogy kompletten megvakultál és semmi nem látszódott).

Nagy magasságban talán kevésbé szembetűnő a különbség, bár a visibilityt levettem mediumra, hogy biztosan elég stabil legyen az FPS. Most találtam pár útmutatót, hogy hogyan lehet jól optimalizálni az FPS-t a szép látvánnyal, majd hétvégén megy a próba. Ami nekem baromira hiányzik, azok az új felhők. Elvileg már azok is félig készek, kérdés mikor lesznek beletéve.

Multiplayerben 50+ emberrel is megvolt a stabil 40-60 FPS, akár a földön is, ami korábban tipikusan nem így volt. Összességében úgy tűnik, hogy a max FPS kevesebb viszont sokkal stabilabban hozza az átlagot. Korábban ha az égbe néztél a 200 FPS is megvolt, viszont a földön gurulva nem ritkán a 15-20 as tartományba esett ami azért már nagyon zavaró. Teljesen pozitív a változás.

A multiplayer szerver oldala is elég stabilnak tűnik, a mi szerverünk teljes napokat fut vagy akár többet crash nélkül.. 1.5.X ben 5-6 óránál többet szinte sose bírt 40-50 emberrel. Poénból hétvégén felhúztuk 100-ra, csak nem volt annyi user.. :D

A multi kliens oldala viszont jelenleg elég szar, nagyon durva memory leak hibák vannak szóval egy nagyobb szerverre belépni önmagában elég nagy szenvedés. Elvileg ezen most dolgoznak, ha megjavítják akkor szerintem fasza lesz.
Már csak egy dinamikus hadájrat generátor kéne hozzá...
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Azoknak, akik a szimulátort repülésre használják, ez elég meggyőző demonstráció.
 
  • Tetszik
Reactions: zsolti
Jövő héten jön a Darázs :)

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Kíváncsi vagyok milyen lesz.
 
Jövő héten jön a Darázs :)

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Kíváncsi vagyok milyen lesz.
Jól kinéző, de használhatatlan, örömrepkedésre lesz kb. alkalmas.
 
Mióta a Flanker 1.0-t megismertem jóformán ezért a DCS 2.5-ért könyörögtem.
Mikor megjelent a 2.5, nekem már nem fért fel az upgrade, ezért leszedtem az egész DCS-t.
Érdekes, hogy valami nagyon eltörhetett bennem, mert totál nem érdekel az egész. Néha megnézek egy-két videót, de ezt a szimulátorozást már nem akarom űzni.
Ugyanígy voltam az Arma 3 megjelenésével is, ahogy a Silent Hunter 5-tel detto.
Így ért tehát nálam véget egy szép hosszúra nyúlt történet :)
 
Mióta a Flanker 1.0-t megismertem jóformán ezért a DCS 2.5-ért könyörögtem.
Mikor megjelent a 2.5, nekem már nem fért fel az upgrade, ezért leszedtem az egész DCS-t.
Érdekes, hogy valami nagyon eltörhetett bennem, mert totál nem érdekel az egész. Néha megnézek egy-két videót, de ezt a szimulátorozást már nem akarom űzni.
Ugyanígy voltam az Arma 3 megjelenésével is, ahogy a Silent Hunter 5-tel detto.
Így ért tehát nálam véget egy szép hosszúra nyúlt történet :)


Itt az ideje elkezdeni tankozni(WoT).
:hadonaszos::hadonaszos::hadonaszos::hadonaszos::hadonaszos::hadonaszos:
 
Mióta a Flanker 1.0-t megismertem jóformán ezért a DCS 2.5-ért könyörögtem.
Mikor megjelent a 2.5, nekem már nem fért fel az upgrade, ezért leszedtem az egész DCS-t.
Érdekes, hogy valami nagyon eltörhetett bennem, mert totál nem érdekel az egész. Néha megnézek egy-két videót, de ezt a szimulátorozást már nem akarom űzni.
Ugyanígy voltam az Arma 3 megjelenésével is, ahogy a Silent Hunter 5-tel detto.
Így ért tehát nálam véget egy szép hosszúra nyúlt történet :)
Bennem is eltörött valami, amióta moddolni kezdtem a Falcon 4 vonalat. Azóta annyira zavarnak a szimek korlátai, hogy egyikkel sem repültem. A DCS World-ben nincs dinamikus hadjárat, a Screaming Eagle valami olyasmi az F-15-höz, de kb. ennyi.

A Falcon 4 leszármazottak mindegyikét moddolnom kell, ha játszani akarok velük, mert a modellező értékek n+1 fegyverre orbitálisan szar. Akkor is, ha abszrakció, akkor is, ha játékegyensúlyt tartom szem előtt. Emiatt multi kizárt. Ennek ellenére azért van otthon TIR5 és X52 PRo, hátha egyszer. Na jó, videókészítéshez, ha egyszer legalább oda eljutok... Azért a 20 éves F4.0 kiadás évfordulóra kéne valamit heggeszteni, de lehet, hogy csak F4.0 intro remake lesz, mint anno az FF5-tel.

A DCS World ma videózni alkalmas. Másra nemigem. A szomorú az, hogy ez 10 év alatt sem változott meg...
Több géppel lehet videózni, ennyi változott...
 
Itt az ideje elkezdeni tankozni(WoT).
:hadonaszos::hadonaszos::hadonaszos::hadonaszos::hadonaszos::hadonaszos:
Akkor már inkább Steel Beast. A WoT egy low level szimnek álcázott kicsit komplexett FPS/TPS, semmi több. Attól még nem lesz szimulátor, hogy van bene páncél számítás. Ballisztikai modellezés kvázi nincs benne tudtommal.
 
Jól kinéző, de használhatatlan, örömrepkedésre lesz kb. alkalmas.

Igazából ha mindenkit bebutítanak a 80-as évek eleji fegyverekre, alias R27R/T, nuku ARH akkor igazából még használható is lehet multiban. Nyilván a teljes rendszerek hiánya fájni fog. Viszont arra jó lehet, hogy az alapokat gyakoroljuk (kérdés, hogy mennyire fognak változni). A többi meg lesz amikor lesz.

Nálam inkább a Cicus a nagyon várós, ütős lesz 2-en repülni egy fülkében.

Mióta a Flanker 1.0-t megismertem jóformán ezért a DCS 2.5-ért könyörögtem.
Mikor megjelent a 2.5, nekem már nem fért fel az upgrade, ezért leszedtem az egész DCS-t.
Érdekes, hogy valami nagyon eltörhetett bennem, mert totál nem érdekel az egész. Néha megnézek egy-két videót, de ezt a szimulátorozást már nem akarom űzni.
Ugyanígy voltam az Arma 3 megjelenésével is, ahogy a Silent Hunter 5-tel detto.
Így ért tehát nálam véget egy szép hosszúra nyúlt történet :)

Az biztos, hogy baromi sok türelem kell hozzá és ha nem tudod úgy elfogadni az egészet, ahogy van akkor esélytelen az egész. Nem leszólásképp mondom, de gyakorlatilag egy bughalmaz az egész már évek óta. Teljesen meglepő volt, hogy a 2.5 olyan jól fut multin amennyire (értsd: szerver oldali stabilitás).

A másik fele meg az, hogy egy fél atomerőmű kell alá. De legalább relatív jól néz ki mostmár. A fás völgyek különböző időszakokban eszméletlen szépek.

Most mondta haverom, hogy fog csinálni az ezrednek skint a 18-asra, és mondta hogy vagy 1GB lesz csak a skin merhogy 8k textúrák vannak a gépen. Én meg csak pislogtam, hogy aha az biztos jól fog futni az 50+ playeres szerón :D
 
Most mondta haverom, hogy fog csinálni az ezrednek skint a 18-asra, és mondta hogy vagy 1GB lesz csak a skin merhogy 8k textúrák vannak a gépen. Én meg csak pislogtam, hogy aha az biztos jól fog futni az 50+ playeres szerón :D
Ez mutatja azt, hogy az ED teljesen elvesztette az eszét. Ha 50 féle skin lesz, akkor 50 GB adattal dobálózik csak skin oldalon?
Egy taktikai szimulátor harcászati részét nem fejlesztik szinte semennyire... Agyrém...
 
Bennem is eltörött valami, amióta moddolni kezdtem a Falcon 4 vonalat. Azóta annyira zavarnak a szimek korlátai, hogy egyikkel sem repültem. A DCS World-ben nincs dinamikus hadjárat, a Screaming Eagle valami olyasmi az F-15-höz, de kb. ennyi.

A Falcon 4 leszármazottak mindegyikét moddolnom kell, ha játszani akarok velük, mert a modellező értékek n+1 fegyverre orbitálisan szar. Akkor is, ha abszrakció, akkor is, ha játékegyensúlyt tartom szem előtt. Emiatt multi kizárt. Ennek ellenére azért van otthon TIR5 és X52 PRo, hátha egyszer. Na jó, videókészítéshez, ha egyszer legalább oda eljutok... Azért a 20 éves F4.0 kiadás évfordulóra kéne valamit heggeszteni, de lehet, hogy csak F4.0 intro remake lesz, mint anno az FF5-tel.

A DCS World ma videózni alkalmas. Másra nemigem. A szomorú az, hogy ez 10 év alatt sem változott meg...
Több géppel lehet videózni, ennyi változott...

Ha úgy kezeled mint egy a valóságon alapuló adaptációt akkor lazán lehet élvezni. Az új flight modelek elég valósághűek, a többi meg a game engine keretében saját életet él. Gyakorlatilag mintha egy párhuzamos valóság lenne amiben a szabályokat a játék saját korlátai szabják, de attól függetlenül a valódi taktikai elemek általában működnek. Ami nehezebben mellőzhető a mélységnek a teljes hiánya, gyakorlatilag a vadászokon túlmutató bármi teljesen hiányzik a játékból. Az összes AI / SAM modellezés vicc kategória. Az EW modellezés is hát .. khm..

Most keresnek ED-nél RTS specialista developert. Gondolom dinamikus hadjárathoz, bár ezt sehol senki nem erősítette meg. AI újraíráshoz valszeg nem kéne kifejezetten ilyen előképzettség szóval szerintem más nem igazán lehet. Mondjuk mire ebből bármi lesz az szerintem minimum 2 év..
 
Akkor már inkább Steel Beast. A WoT egy low level szimnek álcázott kicsit komplexett FPS/TPS, semmi több. Attól még nem lesz szimulátor, hogy van bene páncél számítás. Ballisztikai modellezés kvázi nincs benne tudtommal.

Persze,hogy nem szimulátor!Nem is állítottam,hogy az és a WG sem.

Ballisztika annyi van benne,hogy a távolsággal csökken az átütés(kivéve HEAT).A baj az alapvetően,hogy a lövedék nem egy test a program számára hanem egy pont(az új grafikával persze nem egy pont látszik repülni).