Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
A közös alváznak miért nem jó a seregekben terepjáró tehergépkocsi (ha már kerekes)? Mi a túrónak egy IFV páncélozású alap? Semmivel nem jelent nagyobb logisztikát mondjuk ha a németek felteszik HX alapra.Közös alváz miatt megérheti. Ha van mondjuk egy SBCT egységed, akkor nem komplikálod az életedet egy másik típussal. Menjen minnél több dolof 8x8 alvázra.
Ja kb az első pár napig il hétig.Elég jó az úthálózat, európában ahhoz hogy simán működjön, főleg hogy most a tüzérség arról szól, hogy gyorsna kitárazol aztán uzsgyi.
Kinek van annyi bombája hogy egy terepjáró ne adj isten 8x8-as alvázon lévő tüzérségi eszköz mozgására alkalmatlanná tegyen egy útházlózatot, nem a második világháborút írjuk, hogy volt egykét aszfaltos út aztán a többi az ha szerencséd van zúzottköves, ha nincs akkor meg föld.Ja kb az első pár napig il hétig.
Értem én, csak mennyjvel drágább, mint mondjuk egy Archer?
Értem én, csak mennyjvel drágább, mint mondjuk egy Archer?
Mind igaz , de az utolsó nem biztos... Ez úgy nagyjából a Boxer súlyát viszi a platón.Biztos valahol félúton van az Archer meg a PzH között. Cserébe nem kell letalpalni és 360 fokban körbe lehet fordítani a tornyot, +9 malacot hordoz, meg egy jobb terepjáró képességű platformon van. Valamit valamiért.
Nincs olyan kép, de még egy Archer is letalpal... Ennek is biztos le kell, különben kuka lenne a futóműve nagyon hamar...Mintha ez a Boxer nem talpalna.
De harc közben pont hogy lecserélhetsz egy pszh modult sebesültszállítóra, mert úgyis lesznek sebesültjeid, akiket kiviszel, és nem a pszh-ba ülnek vissza!
Pedig ennek ez az egyik fő feature-je:Nincs olyan kép, de még egy Archer is letalpal... Ennek is biztos le kell, különben kuka lenne a futóműve nagyon hamar...
Meg a belengés végett szerintem a tűzgyorsasága is csökkenne, bár biztosan vannak itt szakmabeliek.,.
Csak az objektivitás kedvéért tettem be.The Artillery Gun Module of BOXER RCH 155 is unmanned and provides automated navigation and fire control, features fully automated gun laying and projectile loading. The vehicle does not need to be equipped with hydraulic supports for firing. This leads to the reduced crew of 2 (driver, commander) and provides a major advantage in terms of fast relocation during operation – shoot and scoot – with a minimal crew size.
Nincs olyan kép, de még egy Archer is letalpal... Ennek is biztos le kell, különben kuka lenne a futóműve nagyon hamar...
Meg a belengés végett szerintem a tűzgyorsasága is csökkenne, bár biztosan vannak itt szakmabeliek.,.
Jogos.
Igen, én sem értettem, hoyg letalpalás nélkül meddig is bírná.
Ha jobban megnézzük a képeket, a második és a harmadik tengely között vélek talpat felfedezni.
Milyen a futómű felfüggesztés?Nem kell letalpalnia,ha a felfüggesztés lövéskor fixre ültethetőA KMW RCH azt írják hogy a teljes 6-os resztöltetig bírja letalpalás nélkül 360° fokban.
"Azimuth: 360° (+/- 200°) with up to 6 modular charges without support legs, Elevation: from - 2.5° to + 65° (- 45 mils to + 1,150 mils)"
Olyan ami elbírja a 39 tonnás tömeget...Milyen a futómű felfüggesztés
Az utakon közlekedő kamionok 44tonnásak lehetnek max,ugy konstruálják a futóművet.Olszban és spanyolban ugyanis annyi a megengedett össztömeg.De többet is elbirnak.Ennek ellenére nem alkalmasak arra,hogy egy marha nagy ágyúval lőjenek róluk letalpalás nélkül.Olyan ami elbírja a 39 tonnás tömeget...
39 tonna meg a 3 m-es szélesség meg már úgy tűnik elég sokmindenre...
Azokat a kamionokat közutakra tervezték ennek megfelelő mértezéssel, a Boxert meg terepre full terheléssel.Az utakon közlekedő kamionok 44tonnásak lehetnek max,ugy konstruálják a futóművet.Olszban és spanyolban ugyanis annyi a megengedett össztömeg.De többet is elbirnak.Ennek ellenére nem alkalmasak arra,hogy egy marha nagy ágyúval lőjenek róluk letalpalás nélkül.
Van terepes kamion is....A lengés a probléma.Ezt vagy fixálható felföggesztéssel küszöbölik ki,vagy egy rendkivűl massziv aktiv vezérlésű hidrophneumatikus rendszerrel.De az utóbbi nem küszöböli ki a lengést,csak kordában tartja.Azokat a kamionokat közutakra tervezték ennek megfelelő mértezéssel, a Boxert meg terepre full terheléssel.
V.színű kicsit több anyag kerül a Boxer futóművébe...