1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Ejder Yalcin

Diskurzus a(z) 'Harckocsik, harc- és szállítójárművek' témában - borisz által indítva @ 2019. május 18..

  1. borisz

    borisz Well-Known Member

    marton, Anti and tindalos like this.
  2. Ocses

    Ocses Well-Known Member


    Hogy érted, hogy nem MRAP lesz?
    Ez egy MRAP.
     
  3. krisss

    krisss Well-Known Member

    A nem kimondottan MRAP szerintem az MSN-re vonatkozott.
     
  4. borisz

    borisz Well-Known Member

    Elképzelhető.
    Arra az volt az infó, hogy "talán a hámvíkat váltja".
    Minden esetre engem a Dingora emlékeztetnek.
    Ha lehetne még módosítani a topik címét, azt is beleírnám.
     
  5. Mackensen

    Mackensen Well-Known Member Szerkesztőségi tag Moderátor

    Módosíthatom. Döntsétek el és akkor megejtem.
     
  6. borisz

    borisz Well-Known Member

    Szerintem jobb lenne a két típust egyelőre együtt tárgyalni, úgyhogy, mások is így látják, légy szíves írd át.
     
    Ocses and tacticool like this.
  7. rudi

    rudi Well-Known Member

    Azt lehet tudni mennyit vesznek belőle.
    Ha csak egy tucatot missziós feladatokra akkor még hagyján - akkor csak egy gesztus Kardigán felé - de idehaza ez a kategória szerintem tök felesleges.
    És akkor mi van a Komondorral? Szerintem ez u.az a kategória...
     
  8. arcas

    arcas Well-Known Member

    Szerintem a Komondor-t szépen el lehet felejteni, személyszerint sem láttam benne fantáziát,...jobb ez így.
     
  9. anonim999

    anonim999 Well-Known Member

    Szerintem is lehet a két Nurol Makinás típus egy topikban, felesleges elaprózni a dolgokat.
     
    Ocses likes this.
  10. anonim999

    anonim999 Well-Known Member

  11. tacticool

    tacticool Well-Known Member

    A [HUN] tag is mehetne a neve elé.

    A kisebb azért elférne a G merci, meg a BRDM helyett, annak már a terepjáró képessége se lehet olyan gáz, mint egy hagyományos mrap-nak. Van manpads hordozó távírányítású tornyos változat is, adná magát a Mistralhoz. A nagyobb, az megint a "komondor helyzet"...

    [​IMG]
    [​IMG]

    https://www.armyrecognition.com/mar...s_4x4_armored_to_special_forces_of_qatar.html


     
    krisss likes this.
  12. tacticool

    tacticool Well-Known Member

    Kisfilm a gyárról és a járművekről mozgás közben.

     
  13. XYZ86

    XYZ86 Member

    Vajon a budaörsön bemutatott géppuskatorony (aselsan Sarp-Zafer 12.7mm RCW) is jön hozzá majd, vagy csak az alap járgány, és ezekre is majd az új leokra kerülő fn herstal féle torony kerül?
     
    Hummen23 likes this.
  14. Anti

    Anti Well-Known Member

    Várjuk meg szerintem hogy melyikbőĺ hány verziót veszünk és az alapján el lehetne dönteni hogy megérdemel-e az NMS egy külön topicot.
     
  15. anonim999

    anonim999 Well-Known Member

  16. Laci1970

    Laci1970 Well-Known Member

     
  17. Laci1970

    Laci1970 Well-Known Member

    A felni miert ilyen kialakítású?
     
  18. borisz

    borisz Well-Known Member

    Passz.
     
  19. marton

    marton Well-Known Member

    Picit összefoglaltam magamba az utóbbi napok olvasása után.
    Budaörsön is voltam, beültem a vezetülésbe és az anyós ülésbe is az Ejderben.
    Sok a hely, kevés, nem tudom, nekem csak sorkatonai cuccom volt akkoriban. Civilként elfértem, (184 cm magas vagyok, szerencsére vállaim is vannak), a ki be szállásra is kíváncsi voltam, szerintem nem para. Török cuccokkal szkeptikus vagyok, Isztambulban többször voltam,, nem az én világom. Üzletünkbe több másik hűtő mellé hozott az egyik cég a saját hűtőjét egy asszem "Ügür" márkájú török cuccot. Már nyár végére hangosabb volt mint a 5-8 éves másikak, a tetejére meg pakolni nem lehet, mert behorpad...
    Én az MH eddigi beszerzései ügyében elégedett vagyok, szerintem ha ez tényleg drága volt, és mégis ezt vették, annak komoly oka volt. Azért Viktorék szerintem nem azok a nagyon "átverhető" fajták, ez azért elég sok téren bebizonyosodtt az évtizedes regnálásuk alatt. Ha tényleg gyártani akarunk valamit, akkor tényleg egyszerűbb cuccal kell kezdeni, ez az Eyder pedig lássuk be nem egy halálcsillag. Lehet, hogy részleges összeszerelés lesz csak, hogy mondjuk felkészüljön egy gyártósor állománya egy komoly német vas összeszerelésére.
    Azt tudjátok, hogy a Várba futó buszok is török cuccok? Messze vannak nagyon a jótól, sokan kiabáltak akkor is, hogy miért pont onnan, és miért ezeket(én is). Aztán kiderült, hogy a Rába kötött valami brutál futómű üzletet az egyik török gyártóval, ezért kellett(illett) vennünk pár ilyen buszt,, a várban futó Ikarusok meg amúgyis a város szégyenei voltak már (ezt az üzletet belinkeletem a M.o. ipara topikba, keresse vissza akit érdekel).
    Szóval, én is jobbra vágytam (bár nem törnék pálcát ennyi infó alapján), de várjuk ki a végét.
     
  20. papi

    papi Well-Known Member

    Talán Turbofan Wheels, menetszelet nyom direktben a féktárcsákra, amivel egész hatásosan lehet azokat hűteni.
     

Ezen oldal megosztása