1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

EMBRAER KC-390

Diskurzus a(z) 'Szállító- és légi utántöltő repülőgépek' témában - Phoenix által indítva @ 2013. március 17..

  1. ms07

    ms07 Well-Known Member

    Vajon a 3x25 milliárdos tervezet él még? Mert akkor abba csak egy KC férne bele...
     
  2. pöcshuszár

    pöcshuszár Well-Known Member

    Alapvetően nem biztos, hogy horror az ár, ugyanis 12!!! support is benne van az árban, meg minden gezemice.
    Az biztos, hogy a portugálok nagyon keményen tárgyalhattak. Már januárban megmondták, hogy 827M euronál nem hajlandóak többet adni. 830M lett! :rolleyes:
     
  3. pöcshuszár

    pöcshuszár Well-Known Member

    az nagyjából 80-83M USD gépenként. Ennyi volt korábban a tervezett ár, kb. Szerintem a gépek flyout costja valahol 100-110M körül lehet. Szerintem az a keret már módosítva van! ;)
     
  4. Wilson

    Wilson Active Member


    Nagy csend van a szállítógépek beszerzése körül ,nagyon kíváncsi lennék mi lehet a háttérben, még az is meg lehet,hogy újra változtak a prioritások és már nem akarjuk a Leo2-t a Hoth bolygón bevetni a birodalmiak ellen ,így még sem kellenek a birodalmi csillagrombolók hanem elég lesz a spartan is.:):)
     
    Anti, fip7, formosa1 and 1 other person like this.
  5. tonyo

    tonyo Well-Known Member

    Már egyszer belinkelted a forrást.
     
  6. pöcshuszár

    pöcshuszár Well-Known Member

    bocsánat! Több eszközön sikerült összehoznom...
    Töröltetem.
     
  7. tindalos

    tindalos Well-Known Member

    Miért kellene kuncsorogni? Benne vagyunk a SAC programban (c-17), indul az A-400-as "SAC" program magyar részvétellel. Jól alakul ez!
     
    tonyo, svajcibeka and arcas like this.
  8. arcas

    arcas Well-Known Member

    Elég rosszul teszed fel a kérdést.
    Eddigi infók szerint az első 2021 ha az Usa nem zavar be.
    Lesz szállitó, ne izgulj...vagy ez vagy más...
    Ez semmi másról per pill nem szól, csak is az újraformálódó magyar-usa viszonyról és a "nagy üzletről" (amerikai fegyverzet vásárlása, rakéták, Gripen fegyver-arzenál bővitése stb)
    Pár észrevétel:
    Boeing (ezáltal az Usa) szerepe a KC-390 programban...(tehát lesz "made in usa" KC)
    Az Usa szerepe a Zrinyi 2026-ban...(NASAMS/Patriot rakéták, Gripen fegyver-arzenál bővitése stb)
    Csehek szerepe a KC-390 programban...(fejlesztő ország, jelenleg rengeteg részegység sorozat !!! -gyártása folyik itt már)
    Csehország szerepe a Zrinyi2026-ban (Bren fegyverek hazai gyártása) ill. a V4-ben...

    Sokáig már nem húzhatják a bejelentést. Amerikai mézesmadzag késleltetheti a nyilvánosságra hozatalt...
     
    fip7 and svajcibeka like this.
  9. arcas

    arcas Well-Known Member

    wolfram, alfa74, svajcibeka and 2 others like this.
  10. Anti

    Anti Well-Known Member

    Plusz pont ha vissza is :D
     
    vilmoci likes this.
  11. arcas

    arcas Well-Known Member

    Nekem az a felállás tetszene, ha Ő KC-vel jön, mi viszont Falconnal visszük haza :D
     
    tonyo, alfa74, Denomation and 6 others like this.
  12. rudi

    rudi Well-Known Member

    Megvolt a kiürítési teszt is
     
    wolfram, fishbed, fip7 and 3 others like this.
  13. rudi

    rudi Well-Known Member

    Tudom már volt ez a videó, DE: 02:00 "...we are flexible. The production line can deliver up to 12 airplane per year.."!
    Szerintem - ha végül ezt a tipust választják - a mi 3 gépes megrendelésünket gyakorlatilag bármikor le tudják gyártani.
     
    wolfram, alfa74, svajcibeka and 4 others like this.
  14. tindalos

    tindalos Well-Known Member

    A portugálok gyanúsan késői időpontra szerződtek...
     
  15. pöcshuszár

    pöcshuszár Well-Known Member

    Szerintem ennek ő is sokkal jobban örülne!
    Szerintem nem ugyan úgy néz ki a kettőn a bussiness class! :p:D
     
    Anti and arcas like this.
  16. rudi

    rudi Well-Known Member

    2023 szerintem nem túl késői időpont.
    5 gépet rendeltek. Az elsőt 2023 ban kapják meg és onnantól kezdve évente egyet.

    Az 1970 es évekbeli C-130H flottájukat tavaly korszerűsítették. V.színű náluk még nem annyira égető a maradék üzemóra helyzet.
     
  17. arcas

    arcas Well-Known Member

    Mi is jól járnánk, ő is. :p:D
     
  18. arcas

    arcas Well-Known Member

    Pontosan,...sőt, emlékeim szerint per pillanat 7 gép van összeszerelés alatt. A csehektől meg volt infó, hogy ők már jóideje szériában tolják az általuk gyártott elemeket, részegységeket, tehát gondolom mások is. Minden probléma nélkül tartható a 21-es érkezése az első magyar gépnek.
     
    wolfram, tonyo and Centurio like this.
  19. formosa1

    formosa1 Active Member

    Remélem mi nem ezt a drága, feltehetően gyermekbetegségekben szenvedő típust választjuk...!
    Ez 1 zseniális döntés, mellyel elkerülik a problémás "első szériás" példányokat...!
     
  20. rudi

    rudi Well-Known Member

    Pedig most úgy tűnik ez lesz...
    A gyermekbetegségeit meg majd meglátjuk.
    Remélem nem lesz túl sok és súlyos.

    Amúgy csak jól kell szerződni.

    Én speciel hasonló konstrukcióban lízingelném a KC ket is mint a Gripeneket csak rövidebb futamidővel ès lényegesen magasabb maradványértékkel.
    Hagynám a gépeket a futamidő végéig az Embraer - vagy annak egy lízingre specializált leány vállalatának - a tulajdonában, és majd 5-10 év múlva a tapasztalatok birtokában eldönteném hogy megveszem e, vagy visszadom.
    Addig meg biztosítsa a szerződésben előírt hadrafoghatóságot a tulajdonos...
     
    wolfram, fip7, borisz and 7 others like this.

Ezen oldal megosztása