A temahoz kapcsolodoan felig off: a SolarWall emlekeim szerint egyszerre 2 KW teljesitmenyu eszkoz kiszolgalasara alkalmas, ha nincs tobbszorozve.
Villanysuto 3-4 kW. By-by halaadasnapi pulyka.
Villanysuto 3-4 kW. By-by halaadasnapi pulyka.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Ok, de nem kell az EGÉSZ VILÁGNAK így üzemelnie. Most komolyan, a kardoba dőlsz, ha mondjuk a PC-d nem 3 nap, hanem 1 hét alatt rakódik össze? Vagy a bútor 6 nap helett 10 nap múlve jön meg? Stb.
Az amazon itt is elkezdte a napon belüli szállïtást. Mondjuk már augusztus óta toboroznak az évvégi hajrára. Bezzeg a királyi posta. Ebbōl látszik, hogy hol van verseny, hol van állami hidroglóbusz az adófizetōk pénzébōl...Egyébként hat nap? Na ne túlozz már. Az USA-ban már az aznapi kiszállítást eröltetik. Na az mennyivel környezetszennyezőbb lehet?
Nem belefolyva a vitátokba , de hol van a családiházba bejövő megszakító 40...60 Amperes. Nekem 3x20 Amper van, és nem kicsi a ház? A szobákhoz 10A a konyha, fürdőszoba 16A.
Nemeteknel nagyon elterjedt. Igaz ott nem vekony aluminium vezetekek vannak a hazakban, hanem vastag es draga rezkabelek. Egyik elonye, hogy nem kell hosszan "kiengedni" a csapot a meleg vizert egyik napszakban sem; a masik talan, hogy ok valoban tudjak tolteni az elektromos autoikat otthon. Nalunk ezekhez at kellene vezetekelni szinte az osszes ingatlant.
A műszaki túltervezés képes megmenteni az ilyes eseteket, egy ideig. A 2007-ben kettétört F-15-nél is, olyan szinten töredék falvatagság volt (és néhány további gépen, amit a vizsgálatok feltártak) hogy ihaj és mégis évtizedeket repültek.10 év alatt hogy nem derült ez ki? Pl. hamarabb tönkremennek, több baleset volt, stb. Vagy ezek jellemzően olyan alkatrészek, amik ennél jóval hosszabb ideig is működnek?
Az itt OFF Space-X CRS-7 küldetés is azért robbant fel max aerodinamikai terhelés elérésekor, mert az alvállalkozó által beszállított távtartó rudak (strut) nem bírták a terhelést. Utólag jöttek rá, hogy a rudak harmada selejt volt.10 év alatt hogy nem derült ez ki? Pl. hamarabb tönkremennek, több baleset volt, stb. Vagy ezek jellemzően olyan alkatrészek, amik ennél jóval hosszabb ideig is működnek?
Ez egy érdekes kérdés, hogy milyen szinten hamisítottak... Pl. Európa: Gyártasz acélt, mondjuk S355NL-t (szerkezeti acél, 355MPa névleges folyáshatárral, normalizált, ütōmunka - 50 fokon 27Joule), de az ütōmunka nem jön ki - 50 fokon, ellenben a folyáshatár simán van 420MPa. Ekkor ezt csont nélkül el lehet adni S420N-nek..10 év alatt hogy nem derült ez ki? Pl. hamarabb tönkremennek, több baleset volt, stb. Vagy ezek jellemzően olyan alkatrészek, amik ennél jóval hosszabb ideig is működnek?
Ez engem is nagyon erdekelne.Jó, hogy felmerült ez a téma, gondolkoztam rajta, hogy kellene egy. Az átfolyós melegítőt megéri használni? Zuhanyra ad elég meleg vizet? Pl. 10 fokos vizet felmelegíti 35 fokra? Közben mennyire sokat fogyaszt?
Az egész cikk nem foglalkozik azzal, hogy mennyire nevetséges ár/érték aránya és műszaki paraméterei vannak az autónak, emiatt én kb. végigröhögtem az egészet. Semmi mástól nem függ a Tesla túlélőképessége, hogy a pénzes, de naív vásárlók mennyire dőlnek be a marketing bullshitnek. Mert pusztán racionális alapon Tesla autót venni nem lehet... Ez egy vicces drága luxuscikk és nem népautó, mint a WW Golf vagy a Trabi...http://m.portfolio.hu/vallalatok/ce...utopiacrol.268955.html?utm_source=index.hu&pp
Elektromos autókról és a Tesla-ról.
Ez egy érdekes kérdés, hogy milyen szinten hamisítottak... Pl. Európa: Gyártasz acélt, mondjuk S355NL-t (szerkezeti acél, 355MPa névleges folyáshatárral, normalizált, ütōmunka - 50 fokon 27Joule), de az ütōmunka nem jön ki - 50 fokon, ellenben a folyáshatár simán van 420MPa. Ekkor ezt csont nélkül el lehet adni S420N-nek..
Alumínium-nál trükkösebb a dolog.. Ott a szilárdságot a hidegalakítás és/vagy a kiválásos keményítés adja. Mondjuk a hidegalakítással lehet kummantani - nagyobb hidegalakítás nagyobb keménységet ad - vagyis ha nem tudjuk mit kell nézni, akkor elhisszük, hogy ez bizony 6061-T61-es alumínium..
Hasonló a játék a réznél is.
Szerszámacélnál is a keménységgel játszanak. Hatalmas különbség van 61HRC között abban, hogy egy kurva rideg szerkezeted van alacsony megeresztési hōmérséklettel, vagy minōségi, komplexkarbidos, szívós szövetszerkezet..
Betétedzett anyagnál sem gond, mert a külsō réteget a kemence-paraméterrel lehet játszani, szóval lehet javítani.
Rozsdamentesnél lehet veszekedni - necces.
A szerencse az, hogy a biztonsági tényezōk jók, illetve százalékosan sok selejt kiesik az egyéb vizsgálatokon...
A műszaki túltervezés képes megmenteni az ilyes eseteket, egy ideig. A 2007-ben kettétört F-15-nél is, olyan szinten töredék falvatagság volt (és néhány további gépen, amit a vizsgálatok feltártak) hogy ihaj és mégis évtizedeket repültek.
A műszaki túltervezés képes megmenteni az ilyes eseteket, egy ideig. A 2007-ben kettétört F-15-nél is, olyan szinten töredék falvatagság volt (és néhány további gépen, amit a vizsgálatok feltártak) hogy ihaj és mégis évtizedeket repültek.
Az egész cikk nem foglalkozik azzal, hogy mennyire nevetséges ár/érték aránya és műszaki paraméterei vannak az autónak, emiatt én kb. végigröhögtem az egészet. Semmi mástól nem függ a Tesla túlélőképessége, hogy a pénzes, de naív vásárlók mennyire dőlnek be a marketing bullshitnek. Mert pusztán racionális alapon Tesla autót venni nem lehet... Ez egy vicces drága luxuscikk és nem népautó, mint a WW Golf vagy a Trabi...
Én még életemben nem fogtam kezembe iphone-t, látni is talán egyszer láttam valakinél. Az iphone tudtommal csak jenkiknél nagyon népszerű, Európában nem annyira.Észre kellett volna már vedd, hogy az amerikai cégek egy jó része ma már csak a marketingdumával tud versenyképes lenni. A legjobb példa erre az Iphone. Szemmivel sem jobb, mint más mobilok, de jóval drágább és mégis megveszi a sok hülye, merthát menő. De mitől menő? Azért mert mindenhol azt reklámozzák?
Na a Tesla is erre épít.
A szerkezetek korával nő a katasztrofális meghibásodás eredménye vagy, a rendszeresen tervezési határon túl használják.Akkor lényegében csak akkor lesz probléma, ha a tervezett életkoránál tovább használják, vagy nagyobb erőknek lesz kitéve?
28 % körüli a market share Európában.Én még életemben nem fogtam kezembe iphone-t, látni is talán egyszer láttam valakinél. Az iphone tudtommal csak jenkiknél nagyon népszerű, Európában nem annyira.
Én még életemben nem fogtam kezembe iphone-t, látni is talán egyszer láttam valakinél. Az iphone tudtommal csak jenkiknél nagyon népszerű, Európában nem annyira.