Hát mit mondjak elég gyebge lábakon álló érvek amit felhoztál.Ha megnézed a térképet észreveszed, hogy Oroszország és Alaszka határos. A Being-szorosnál a két ország közti távolság mindössze 85 km. Az orosz Tu-95MSz gépek Ukrajinkából felszállva(Amuri régió) északnak repülnek,majd a Csukcs- félszigetet megkerülve átrepülnek a Bering-szoros felett és onnatól már Alaszka partjainál repülnek. Mégegyszer leírom-a CSukcs-félsziget határos Alaszkával -ezáltal mindig Alaszka mellett fognak repülni a gépek. Ez a nagy szenzáció?!
Évente 2-3 alkalommal vannak betervezve a Tu-95MSz gépeknél hosszabb kiképző-gyakorló repülés a fiatal pilóták számára. De mikor repültek -repülnek orosz stratégiai bombázók az usa keleti vagy a nyugati partja mentén???
Boki, ne nézzük már egymást hülyének, jó?
A Kodiak-sziget mióta van közel Oroszország partjaihoz?
https://abcnews.go.com/International/air-defense-identification-zones/story?id=46914269
Az Aleut-szigetlánc déli oldala?
https://edition.cnn.com/2020/06/27/...rcept-russia-aircraft-alaska-norad/index.html
Kalifornia partjai?
https://www.stripes.com/news/norad-russian-bombers-flew-within-50-miles-of-california-1.288694
https://www.businessinsider.com/russian-bombers-intercepted-off-us-coast-2015-7
Másik dolog, hogy hetente 30+ felderítő gép + drón repked az orosz határ mentén a másik oldalon 0 orosz. Semaz Il-38N sem aTu-142 nem repked az usa keleti vagy nyugati partja mentén.
1. Nem is tudnának addig grepülni
2. Oroszoknak nincsenek katonai bázisaik sem Kanadában, sem Mexikóban, sem Kubában
3. Nem rendelkeznek nagy hatótávú felderítő drónokkal
Pontosan leírtad, hogy miért nem repülnek azok a gépek és ott. Nem azért, mert nem akarnának, hanem mert nem tudnának.