F-111 Aardvark (General Dynamics, USA)

Az volt, hogy az EF-111-re az EA-6B feladatait aggatták, csak aztán re kellett jöjjenek, hogy nem a legjobb ötlet egy ilyen rohadt drágán repülő gépet reptetni, és két emberre lőcsölni négy ember munkáját?
Mert az EF-111A-t lépés tudott tartani az F-111-esekkel és az automatizációja akkor sokkal magasabb fokú volt. Csak gondolom drágábban repült. Sokkal.
 
  • Tetszik
Reactions: borisz
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
F-111B teszjei a CV-43 Coral Sea hordozón. Sajnos szöveg nincs a videó alatt:
Amikor elgurul mellette egy S-2 Tracker és kb. 10 sec múlva átstartol egy A-3 Skywarrior, az beszédes a gép arányait nézve. Orbitálisan nagy (és nehéz) volt.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Ez meg Ausztráliában, fesztivál elemként a gép.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
1395451d1437844431-defender-fleet-grumman-f-14-tomcat-generaldynamicsf1113.png
 
Az F-111-esek újrahajtóművezése komolyan napirenden volt, többféle megoldás is felmerült. Volt olyan ötlet, hogy az FB-111-es a B-1B hajtóműveit kapta volna meg, illetve az F-111E és F pedig az akkori legújabb hajtóművet, az F110GE129-est.
Azzal a hajtóművel kb. a világból kirepült volna a gép.
Kíváncsi vagyok, hogy a szívócsatornát is figyelembe véve milyen sebességi rekordot tudtak volna a géppel adott esetben lerepülni, mert a széria gépekkel is elérték az M2.5-öt és már ott is a gép melegedése kezdett a határ lenni.

Ez az elemzés "áramvonalasan" feküdt (eleve úgy készült) a haderőcsökkentési elképzelésekbe függetlenül attól, hogy a hatótáv, illetve fegyverterhelés aránya kiváló volt.
Meg az EF-111-hez képest a Navy EA-6B-je finoman szólva csigalassú volt, hogy egy támadó package tagjaként repüljön, de mégis ki kellett szórni és azóta nincs SOJ képessége a USAF-nak. A legidősabb EF-111A is csak 15 éves volt, még ha F-111A konverzió is volt, volt bennük még bőven repóra.
 
Lett volna még egy fejlesztett verziója,már új hajtóművekkel.De elkaszálták.
2950-511afb2aa8daaef798c9f12dbbc3abaa.jpg
 
Azzal a hajtóművel kb. a világból kirepült volna a gép.
Kíváncsi vagyok, hogy a szívócsatornát is figyelembe véve milyen sebességi rekordot tudtak volna a géppel adott esetben lerepülni, mert a széria gépekkel is elérték az M2.5-öt és már ott is a gép melegedése kezdett a határ lenni.


Meg az EF-111-hez képest a Navy EA-6B-je finoman szólva csigalassú volt, hogy egy támadó package tagjaként repüljön, de mégis ki kellett szórni és azóta nincs SOJ képessége a USAF-nak. A legidősabb EF-111A is csak 15 éves volt, még ha F-111A konverzió is volt, volt bennük még bőven repóra.

Volt valami olyan a mesében, hogy rájöttek, hogy 2 emberre lőcsölték rá 4 ember feladatát.
 
Volt valami olyan a mesében, hogy rájöttek, hogy 2 emberre lőcsölték rá 4 ember feladatát.
Először is ebben a formában az nem igaz.
EF-111A 1 pilóta + 1 EW tiszt
EA-6B 1 pilóta + 3 EW tiszt

Az EF-111 az automatizálás szintje miatt sikerült nagyon drágára. De működött.
A USAF azóta is siratja az, hogy nincs SOJ gépe, de kénytelen lenyelni a békát. A Growler megjelenése előtt nem tudtak volna SOJ gépet venni, mert nem volt mit. Az, hogy a US Navy és a USAF is üzemeltessen Growlert meg mondjuk úgy, hogy nem költséghatékony. Meg sanszosan a politika sem engedné már.
 
Na, ezt is meghallgatom majd. F-111 cikk után kötelező.
Ott volt.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.