M
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Az Index pedig történetesen pont ott volt?
Nem, ezért kérdeztem.
Sorry, akkor félreértettem.
Mire gondoltál?
Bocs, nem vettem észre, hogy már jelezted. De így legalább több szögből néztük a témát.
Bocs, nem vettem észre, hogy már jelezted. De így legalább több szögből néztük a témát.
Húúúúúúúúúú, tengernyi kérdésem van.Ezt most találtam ...
Az USAF oldalán olvasott cikkből kiderült, hogyan és miért ért véget egyik híres amerikai berepülőpilóta repülési karrierje. Robert "Bob" Riedenauer nem átlag-pilóta volt, rep-karrierje alatt több mint 6500 repórát gyűjtött össze 50+ típuson, köztük T-33, A/T-37, T-38, F-86, F-104, F-105, F-4, F/FB-111, B-52 (gépparancsnokként!) is szerepelt, és egyedüli pilóta volt, aki repült U-2-vel, SR-71-el és F-117-el is!! 1968-ban 120 harci bevetést repült a vietnami háborúban F-105-el ("sikeresen" kifogta az egyik legnagyobb veszteségeket szenvedett, így legveszélyesebb tipust), és begyűjtött egy sor kitüntetést. A Légierőtől történt leszerelése után a Lockheed tesztpilótája lett, így repült az F-117-el is. Sajnos nem sokat, mert itt érte az a baleset, amivel végetért pilóta-karrierje. 1982 ápr. 20.-án az első sorozatgyártású F-117A berepülésekor, egyik felszállás során alig 10m-en a gép váratlanul a hátára fordult, és a betonhoz vágta magát, majd szikrázva csúszott míg meg nem állt. A gép szerencsére nem gyulladt ki, de hátán fekvő roncsból úgy kellett a súlyosan sérült pilótát kivágni. Riedenauernek mindkét lába eltört és gerinc-sérülést is szenvedett, így 7 hónap kórház és lábadozás várt rá, ez után már csak földi beosztásokban dolgozhatott a repülésben. A vizsgálat során kiderült, hogy súlyos emberi hibák vezettek a balesethez: a csűrő és magassági kormány vezérlésének számítógépeihez fordítva, felcserélve csatlakoztatták a kábelezést, így gyakorlatilag felcserélődve és fordítva működtek a kormányok. A gép totálkáros lett, így veszítette el az USAF rögtön az első F-117A "lopakodót" háborús bevetés nélkül.
Egy pendrive-ot sem tudsz forditva csatlakoztatni, még egy régi egeret se a pc-hez, hogy a mákba lehet forditva csatlakoztatni?...átkábelezték a csatlakozót is?Húúúúúúúúúú, tengernyi kérdésem van.
- Hogy a búbánatba nem vették észre a hibát? Az nem a preflight check része, hogy megmozgatják az összes kormányfelülete, hogy megnézi működnek-e?
- Vagy csak azt nézik, hogy mozog-e, de azt nem, hogy a kitérítés helyes? Tehát fogja a botot a pilóta és megtekeri minden irányba az oldalkormánnyal és ennyi a check? Mert akkor ez nem hozza ki a hibát, hiszen minden mozog, csak azt nem látni, hogy milyen inputra.
Bevallom ezt így direktben nem néztem még egyetlen FM-ben sem, hogy mi az eljárás. Navy gépeknél videón látni, hogy ez már a katapulton állva csinálják, de videón is látni, hogy egyszerre mozgatják mindet. Lásd a videón.
Ha ezt megcsinálták volna a földön külön külön és éjszaka valaki figyel kint - hiszen a pilóta hátrafelé semmit sem lát F-117-esen - akkor kiderült volna ez.
Húúúúúúúúúú, tengernyi kérdésem van.
- Hogy a búbánatba nem vették észre a hibát? Az nem a preflight check része, hogy megmozgatják az összes kormányfelülete, hogy megnézi működnek-e?
- Vagy csak azt nézik, hogy mozog-e, de azt nem, hogy a kitérítés helyes? Tehát fogja a botot a pilóta és megtekeri minden irányba az oldalkormánnyal és ennyi a check? Mert akkor ez nem hozza ki a hibát, hiszen minden mozog, csak azt nem látni, hogy milyen inputra.
Bevallom ezt így direktben nem néztem még egyetlen FM-ben sem, hogy mi az eljárás. Navy gépeknél videón látni, hogy ez már a katapulton állva csinálják, de videón is látni, hogy egyszerre mozgatják mindet. Lásd a videón.
Ha ezt megcsinálták volna a földön külön külön és éjszaka valaki figyel kint - hiszen a pilóta hátrafelé semmit sem lát F-117-esen - akkor kiderült volna ez.
F-117 = '70-es évek végi technológia úgy, hogy a gépet több másikból legózták össze az új sárkány köré.Egy pendrive-ot sem tudsz forditva csatlakoztatni, még egy régi egeret se a pc-hez, hogy a mákba lehet forditva csatlakoztatni?...átkábelezték a csatlakozót is?
Szerintem nem úgy működik a dolog a gyakorlatban,hogy a külső szemlélő mondja,hogy milyen kormányfelületet merre mozgasson a pilóta hanem csak mozgatja a pilóta a felületeket a figyelő meg bőszen "bólogat",hogy mozog.