Pár érdekesség.
F-15 Harang manőver belülről, némi háton lapos dugóhúzóval, amiből kijött a gép:
NASA teszteli az egyik ősöreg F-15B-ével az új hajtóművezőhelyet, ahol lehet páros utánégetős hajtóműtesztet is végezni:
Azt gondolom ti is megfigyeltétek, hogy kéthajtóműves gépekkel szinte soha nem csinálnak/csináltak páros hajtóművezést, ahogy nálunk a 29-essel se.
Az F-15E-nél is az a szokás, hogy ha az egyik hajtóművet utánégetővel tesztelik, akkor a másikat maximum 85%-on járathatják, hogy legalább a tolóerőaszimmetriát kompenzálják valahogy. A világ minden táján a két hajtóműves gépeknél a hajtóműteszt szinte mindig darabonként megy.
Valahogy így:
Ehhez képest itt egy másik páros utánégetés teszt, ráadásul rögtön egy Lakenheath-i F-15E-vel, amiben F100PW229-es hajtómű van, ami 30%-al még erősebb is, mint a NASA F-15B-je.
A kommentből kiderül, hogy ez nem egy bevett szokás.
Végezetül az 'állásszögbajnok kontra erőművész", azaz az F/A-18C párbaja egy F-15C-vel: