Direkt nagyobb állásszögön jött be, hogy a fékhorog leérjen, de ehhez szerintem kellene tolóerő is, márpedig a GSF-ek nyitva vannak. Kvázi alapon lehetett mind a két hajtómű.
Amennyire én sejtem, ehhez viszont a pilótának egy nagyobb bejöveteli sebességet kellett tartania, hogy legyen miből elhúzni a gép orrát. A párnahatás miatt viszont nem ült meg egyből a betonra a gép, de azért jól odaverte. A párnahatás velejárója, hogy az aerodinamikai felületek aszimmeriája esetén (mozgó stabilizátorok és a csűrők) a gép alá szorult levegőtömeg is aszimmetrikusan szabadul fel, ezzel billegteti, csúsztatja a gépet a beton felett.
Amennyire én sejtem, ehhez viszont a pilótának egy nagyobb bejöveteli sebességet kellett tartania, hogy legyen miből elhúzni a gép orrát. A párnahatás miatt viszont nem ült meg egyből a betonra a gép, de azért jól odaverte. A párnahatás velejárója, hogy az aerodinamikai felületek aszimmeriája esetén (mozgó stabilizátorok és a csűrők) a gép alá szorult levegőtömeg is aszimmetrikusan szabadul fel, ezzel billegteti, csúsztatja a gépet a beton felett.