Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Nekem már az is tetszik. Én jártam jobban
Láttatok már valaha olyan anyagot, ami komolyan vizsgálta volna az F-15C gépek áthajtóművezését az USAF számára F100-PW-229 vagy akár GE F110 hajótmű bármelyik változatára?
Számomra furcsa, hogy ezt nem lépték meg soha annak fényében, hogy a stealth kialakítás off design hatása a jó gyorsulás a külső függesztmények hiányában. A Golden Eagle esetén ez lehetett volna még egy lépcső, hogy valamilyen téren megpróbáljanak a többi 4+(+) gép előtt maradni. Még a magasabb tüzelőanyag fogyasztás is tolerálható lenne, ha a CFT-k alkalmazását gyakorlatba tennék át és ejtenék a pótosok használatát.
Ezt tudtam, csak a típusjelzést nem ismertem.Nem, de a régi F100-PW-100 hajtóműveket szinte egytől-egyig átépítették 1998-tól 2004-ig a -220 szintre, ezek jelölése -220E.
Az egész Golden Eagle kényszerpálya, csak ennek fényében merült fel bennem, hogy adott estben ezzel is megfejelhették volna. A tegnapi meg nem valósult F-14 változatok kapcsán jött az ötlet. Mert lényegében az új F-15 gyártása bizony gyakorlatilag F-15E sárkányban CFT-vel a Golden Eagle ám, csak "bővebb"-es változatban a CFT miatt.Apró probléma, hogy az USAF számára az F-15 áthajtóművezése nem kritikus pont. A géppel nem számoltak jelentősen először az F-22A, majd az F-35A program miatt. Az F-15C/D gépek jelentős része az ANG-nél van, száznál kevesebb maradt közvetlenül a légierőnél. A Golden Eagle esetében a harci képességek javítása volt a lényegi pont, az áthajtóművezés fel sem merült egyik anyagban sem, ami szembe jött velem.
Hm...@Allesmor Obranna
@Cifu
@ximix
Láttatok már valaha olyan anyagot, ami komolyan vizsgálta volna az F-15C gépek áthajtóművezését az USAF számára F100-PW-229 vagy akár GE F110 hajótmű bármelyik változatára? Vagy ezen hajtómű beépítéseket csak az F-15E család számára tették lehetővé?
Számomra furcsa, hogy ezt nem lépték meg soha annak fényében, hogy a stealth kialakítás off design hatása a jó gyorsulás a külső függesztmények hiányában. A Golden Eagle esetén ez lehetett volna még egy lépcső, hogy valamilyen téren megpróbáljanak a többi 4+(+) gép előtt maradni. Még a magasabb tüzelőanyag fogyasztás is tolerálható lenne, ha a CFT-k alkalmazását gyakorlatba tennék át és ejtenék a pótosok használatát.
Allesmor felé még kérdés, hogy szerinted a GE F110 hajótmű karakterisztikája nagyon hasonló a F100-hoz? Ennyivel nagyobb levegő átfutás esetén a szívócsatorna veszteség mennyit ehet meg az esetleges nyereségből? Vagy te mennyire saccolnád azt, ha beletennék az F-15C-be az GE hajtóműveket, akkor azok tömegén felül mennyivel nőne a szerkezeti tömeg?
Azon gondolkodom, hogy poénból megnézném az BMS 4.34-gyel, hogy F-15C-hez képest egy -229-es hajótműves vagy GE F110 hajtóműves F-15C mit hozna ki, csak az utóbbi esetén a tömegadatok is azért már játszanak. Az emelkedőképesség és 20-30k láb magasságban azért megnézném, hogy mekkora a gyorsítás difi. Csak erre nem nagyon tudok mást, csak azt a primitív módszert, hogy a játékban levő -229 vagy -220 hajtómű tolóerejét skáláznám fel a fékpadi tolóerők arányában, ami háááááááát...
Szóval ez is valami, de azért ez érdekesség szintjén ragadna meg.
Van érdeklődés egy ilyen összehasonlításra a fórum olvasói felől?
A bónuszpálya lehetne esetleg a Streak Eagle rekordjainak vizsgálata erősebb hajtóművekkel. Anno a Streak Eagle rekordjait lerepültem és a BMS 1-2% pontossággal visszaadta a valóságnak megfelelő értékeket.
Baromi érdekes statisztikai adatok vannak benne igen sokféle hajtóműre.CALCULATION OF THE ACTUAL COST OF ENGINE MAINTENANCE
link pdf
Az idézett könyvet másolták ki szó szerint, ha jól látom. Ez a történet emiatt pontosan így benne van az F-15-ös írásom idevágó fejezetében.
A törzs alatt milyen konténer lehet? Póttartálynak kicsi, és ha jól látom, légbeömlő van a végén-alján.
Lehet, köszi, bár mintha kisebbnek tűnne az első képen a konténer. Bár a gyenge felbontás miatt alig látszik.
Lehet, köszi, bár mintha kisebbnek tűnne az első képen a konténer. Bár a gyenge felbontás miatt alig látszik.
Döntött a kormányzat, jöhetnek az F-35 Villámok mellé a megújult F-15 Sasok is
http://www.aerotech.hu/newsdetail.php?tdate=2019-09-15&ttitle=USAF_F-15EX_Strike_Eagle_vadászbombázó_harci_repülőgép