F-15 Eagle (McDonell Douglas/Boeing)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

Terminator

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
2010. április 19.
42 839
82 367
113
Nem, ez a grafika még a CFT nélküli sárkányt mutatja. Az ebből a szögből így néz ki.

Akkor elég rossz a rajz... vagy CFT nélkül is lesz azon a részen valami átépítés.

https%3A%2F%2Fapi.thedrive.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2020%2F07%2Flead-2.jpg%3Fquality%3D85


tumblr_pc2jtrmsnb1ws46zho8_500.jpg

depositphotos_58203423-stock-photo-boeing-f-15j-eagle.jpg

76818295_822956148212221_1471472728674182188_n.jpg
 

borisz

Well-Known Member
2012. május 25.
8 838
12 563
113
https://www.airforcemag.com/f-15ex-...et-in-addition-to-older-c-d-models-usaf-says/
Teljes USAF F-15E leváltása EX-szel...?
Azért lenne muris, mert félidős sárkányokat dobnának ki úgy, hogy most korszerűsítették őket AESA radarra meg JHMCS-re? Vagy azokat is kihajtanák? Nekem nem egészen tiszta.

Úgy tűnik, hogy későn kapcsoltak, hogy kevés lett az F-22, aztán most kapkodnak, mint kezdő ratyi a gőzben.
Jó, hogy sima Hornetet nem akarnak még újjáépíteni.
 
T

Törölt tag 2822

Guest
Az EX a Silent Eagle alatt vagy felett van tudásban? Vagy a Silent Eagle az csak valami kísérleti bemutató gép volt? Csak grafikát láttam róla anno, döntött hátsó vezérsíkjai voltak, de ennek teljesen függőlegesnek tűnnek.
 
M

molnibalage

Guest
Az EX a Silent Eagle alatt vagy felett van tudásban? Vagy a Silent Eagle az csak valami kísérleti bemutató gép volt? Csak grafikát láttam róla anno, döntött hátsó vezérsíkjai voltak, de ennek teljesen függőlegesnek tűnnek.
Elvileg annak még tovább cicomázása és a nevetséges "Silent" rész kukázása. Érdemi előnyt nem adott volna az a nevetséges podozás.
 

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
13 817
67 112
113
Arra próbálok rájönni, hogy azon túl, hogy már épül az első két darab F-15EX, vajon mi az aktuális helyzet az együléses F-15CX-el?
Ami infót találok, aszerint 2018 végén törölték az F-15CX-et az F-15X programból és csak a kétüléses, csapásmérő F-15EX-et rendelte meg az USAF.
Másfelől, a 2019-es hírek szerint az F-15EX csak a régebbi E modellek helyett (vagy mellé) érkezik, míg a Nemzeti Gárda és az USAF igazán elöregedett együléses C és kétüléses D gépeit azért csak egy air-to-air feladatkörű, együléses modellel kívánják helyettesíteni.

Azt én értem, hogy a legújabb exportmodell, az F-15QA gyártósorán sokkal egyszerűbb a kétüléses EX-et legyártani (1986-ban készült az utolsó együléses gép, a 86-0179-es C), de légtérvédelemre felesleges a kétüléses, csapásmérő variáns.
Az E flotta meg még egész jól bírja.
Csak gondolom, hogy hírtelen visszaállni együlésesre és eladni a Pentagonnak egy elsősorban légtérvédelemre dedikált régi dizájnt újként... nem lett volna sikeres ötlet.
Mondván, ott a Raptor, mi kell még?
Így most az elöregedett C/D gépeket az amúgy még sokáig használható E modellek egy újabb verziójával próbálják meg lecserélni.
 
  • Tetszik
Reactions: Python