A festése alapján ez egy izraeli F-15I-nek tűnik, de a felvétel az Edwards-on készült. Kis magasság, komoly függesztmények, utánégetés nincs, a gép a Mach 1-hez nagyon közeli sebességgel repül:
Ezt már párszor linkeltük itt.Ez se friss, de látványos.
A régi TF-15-ösön még a futóakna ajtó is másmilyen volt:
Ehhez a két géphez ezt a két Farnborough ersót kell megnézni:
Ha új hidegháború lesz valaha is kőkemény, akkor sem lesz olyan airshow, mint a 70-es években, amikor új és új hardverek jöttek ki, amik pusztán a repüléssel seggre ültették az embert, nemhogy a gépek más tudásával.Ehhez a két géphez ezt a két Farnborough ersót kell megnézni:
Ezen a kettőn különösen jó lett volna ott lenni.
Akkor már nem fogok repülőnapokra járni.Szia,
Esetleg a "vadasz dronok" repulhetnek majd airshowt.
Ott elkepzelheto, hogy a gepagyus dogfight (is) a jovo (a gepagyuloszer olcso, a raketa draga, ezert nem erdemes sok raketat rakni a dronokra).
Ez az egyik kedvenc ábrám, mert megmutatja az, hogy mekkorát mernek álmodni a tervezők, mekkora elvi potenciál van...
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..